PAINbringer Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 Kto to jest? To jest pan Zdzisław. Co robi pan Zdzisław? Pomaga znaleźć mi prace :) Wiec wszyscy trzymajmy za niego mocno kciuki :D a kiedyś mu się uda ... kiedyś :/ Ma jakieś 5k5 tri. Oteksturowany 5 x 512/512 mapami koloru + 1 mapa chrome na gogle. Model już długo zalegał u mnie na HD, więc teraz postanowiłem go tu wrzucić; nie bez powodu :]. Pozdrawiam! 1
trident Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 pierwsze wrazenie bardzo pozytywne, ale jak sie zaczałem przyglądać i szukac to widze ze tekstury troche porozciągane , nastepnie twarz wygląda sztucznie. A model z boku wygląda jak by "typek" był w pierwszych miesiącach ciązy:) Pokaz siatke.......Podsumowując: taki FORD fajny z wyglądu ch.. yyyy lipny pod maską ;)
PAINbringer Napisano 21 Luty 2006 Autor Napisano 21 Luty 2006 No szkoda ;]. Ok, Jutro wrzuce siatke. edit: tzn. dzisiaj jak już się obudze :d Edit: Wydaje mi się iż ma bruszek większy dlatego że jest cały tak troche wygięty tj. mięsień piwny do przodu a łopatki do tyłu. Podsumowując: taki FORD fajny z wyglądu ch.. yyyy lipny pod maską ;) - a to w gruncie rzeczy bardzo mi miło że chociaż na pierwszy rzut oka wygląda jak "Ford" :D Gdyż to dobrze wróży bo w grach co najmniej 80% graczy jak mniemam zwraca uwage właśnie na pierwsze wrażenie tj. nie przyglądają się ludzie. Między innymi dlatego że nie wiedzą jak się to tworzy. No ale oczywiście to moje domniemania... nie znam rzetelnych danych statystycznych na ten temat ;)
AGmakonts Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Ogólnie miodek i to bardzo miodny ale ryjek zreczy wiście paszkwirny:) pozdro
PAINbringer Napisano 21 Luty 2006 Autor Napisano 21 Luty 2006 ryjek zreczy wiście paszkwirny:) Taki już się biedaczyna urodził, nie dyskryminujmy twarzowca za to ;) A już tak na serio, to bardzo to źle wygląda?
KLICEK Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 piekna robota ;) musi Ci pomoc w znalezieniu pracy :)
RK Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Wygląda super- dla mnie trochę "ciężki" (proporcje, nie polycount) ale bez problemów wyobrażam go sobie w jakiejś gierce.
trident Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 no wyglada na tyle dobrze, ze ja go oceniałem jako model z tej troche wyzszej półki, dlatego do jakichś małych rozciągnieć się przyczepiam. Jak byś pokazał go komuś kto tylko gra to napewno by stękał że super i klimatowe. Sam chciałbym potrafić tak teksturować pzdr
Por@szek Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Trident sorki, jak nie umiesz to sie nie czepiaj. Jak narazie to tylko na polskim forum widze taka krytyke ze az sciska. Moze na cgtalku za bardzo slodza, ale tam nie czepiaja sie gowien za przeproszeniem. Nie mam zamiaru nikogo urazic, ale wkurza mnie takie cos. A krytyka ze koles wyglada jak w miesiacu ciazy a model wyglada jak ford jest smieszna. Nie podoba Ci sie cos to dokladnie napsiz a nie piszesz jak to juz gdzies widzialem ze trawa nad lozkiem nie moze byc bo robaczek z niej wyjdzie i skoczy pacjentowi na twarz. Sorki. Jak chcecie byc powazni to piszcie powaznie a nie jakies bzdety wypisujecie. Wkurw*a mnie taka krytyka jak jasny gwint. Painbringer szuka roboty juz od dawna, i nie ma szczescia niestety. Zawsze sie taram mu pomoc jakas KONSTRUKTYWNA krytyka nie pierdol*niem o dup*e marynie. Nie podoba Ci sie twarz to napisz co jest nie tak ... ze textura ma za mocny kontrast, ze ma nienaturalnie przekrwione oczy, ze powinien kocik oczu (zewnetrzny) przeciagnac troche bardziej do tylu. Ze ma poliki za bardzo do przodu i ma podkrazone oczy co CI sie na przykald nie podoba. A nie piszesz,ze twarz wyglada sztucznie. To co do ku*wy nedzy ma zrobic aby wasci panowi dogodzic?? Wsadzic do wirowki. Taka krytyka to se moze d*pe podetrzec. I co do jasne ciasne ma niby oznaczac NA PIERWSZY RZUT OKA?? Co drugiego nie ma bo znalezc nie mozesz?? Koniec. Teraz ja cos napsize odnoscnie modelu, przynajmniej tyleco widze bo siatki ani flatow nie widze. O twarzy juz sie wypowiedzialem :P. Popraw spodnie bo sadze ze chciales moro ale wyszedl jakis beton. Ochraniacze na piszczele i buty z lekka nie pasuja kolorystycznie. Zielony podmien na szarawy, grafitopwy taki jak masz na korpusie. Troche nie naturalne lydki ma szczegolnie na 4 renderze ta wersja po prawej. Za duza wypuklosc. Brakuje mi broni, jest to fajny detal. Proponuje go takze zriggowa i dac w jakiejs pozie i zaczac od tej postaci demo reel. Na pierwszy rzut oka przypomnial mi sie exo trooper Retro Shinobi, a klimatem przypomina jakas postnuklearna jednostke. Sadze ze kapke przegiales z iloscia brudu i zniszczenia, ale to akurat rzecz gustu. Proponuje Ci psotawic go na jakims walcu, zrobic maly environment, trawa, kamienie, jakis rozwalony murek i zrobic animke obracajaca sie. Czekam na wireframe i flat texture. Btw - wracajac do twarzy jeszcze - troche za mocno zarysowane usta, troche damsko wygladaja, zrob je delikatniejsze - kolorystycznie, dodaj jakis brud na twarzy, blizny, nie wiem jak masz rozlozona siatke, ale asymetrycznosc i detal (ktory tutaj tak fajnie zastosowales) to klucz do sukcesu. Chyba nejlepszy twoj model. EDIT -> jedna uwaga, jak robisz ciemne modele nie dawaj ich na ciemnym tle bo sie zlewa. Daj jasniejszy szary np. RGB=200;200;200 1 1
Tores Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Zastanawiałem się czy ktoś po Por@szku napisze bo zjechał tu ludzi nieźle (ale ma rację). Jeżeli chodzi o moją opinię, to myślę że gość powinien mieć szyję trochę szerszą bo to co nosi jest ciężkie i trzeba co co tego trochę mięśni a tak to głowa wydaje się za mała do reszty ale w chełmie prezentuje się ok. Nie podoba mi się miejsce w kolanie bo jest za wąskie do reszty a przecież to nie są spodnie z gumami. Węziej bym zrobił na pierwszym pasku od góry ochraniaczy łydek bo patrząc od tyłu bo ma za grube nogi w tym miejscu. Spróbuj sobie go wyobrazić bez spodni. Co do facjaty to wydaje mi się, że ma za bardzo spłaszczoną w okolicach ust (tak jakby miał policzka napełnione powietrzem) co widać na ostatnim renderze po prawej. A teksturki mi się podobają.
madman1987 Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 por@sz, za to Cię kocham misiu ty moj ;P jak jedziemy to jedziemy, model zaiste zaisty (zwlaszcza tex), ale, nie jeste pewien czy na twarzy psioczy głównie siatka czy tex, proponowałbym sprawdzić obie (zwłaszcza ucho, powinno być bardziej w tylnej części przyklapniete, owszem, sa sterczouchy na swiecie, ale wtedy trzba nadac im specyficzny ksztalt- bardziej wyrazisty) i faktycznie usta (dodajac do komenta mojej milosci ;]) powinny byc bledsze- ja ucze sie tego ze stronki b1ll: http://www.planetquake.com/polycount/cottages/b1ll/ jak dla mnie rewelka ta stronka, dzieki kolejnym stadiom malowanie mozna wysiepac super tex a! no i ostatnie- nosek, a dokladniej dziurki, imo mniejsze, a w sumie... chmm. bo dziurka od nosa nie jest okragla tylko powyginana w dziwny sposob i przez to "dziury od nocha" powinny byc wezsze, z reszta, na b1ll zoabcz to w sumie tyle, z chelmem wyglada super (spodnie, do milosci sie odnosze znow ;]), twarzyczka psuje strasznie ;\ ciosaj dalej- pozdrowki
sartr Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 mnie sie niestety niezabardzo podoba ani twarz (wyglada na kiepska topologie ale bez siatki ciezko powiedziec- zostaw goscia w masce) jak i cała reszta. Przedewszyskim dlatego ze strasznie nieprzemyslane te texy, z jednej strony białe-zimowe moro, potem zielone buty - góra to kompletnie z innej bajki. Szczegóły tez strasznie zlane i naprzykład sakwy,naramienniki czy sespentoria jak by oddzielic od modelu wygladały by solowo nienajciekawiej. Tak czy siak gratki bo sie napracowałes, ale na front portfolio bym niedawał, pozdrawiam
Por@szek Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Abym nie byl golo slowny, PAIN przyjacielu ... to Ci sie przyda -> http://www.retro-shinobi.com/ na zachete tylko zarzuce tym o co mi chodzi ;)
kurt_hectic Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 model jest ok, w moim stylu, lecz faktycznie ma troche niedorobek. najwiekrza chyba jest dawanie czarnego modelu na czrnym tle :\. i chcialem jeszcze wspomniec o tym, ze GDYBYM JA NAPISAL TAK JAK PORASZEK TO BYM BANA NA MIESIAC DOSTAL! - not fair...
Por@szek Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 NIe martw sie kurt , zazalenia do mod'a skladaj, a tym czasem ... nos do gory ... jestes na dobrej drodze heh ;)
ledyr Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 co oni dodają do tych tekstór (noise?) ze one tak fajnie wyglądaja?
Por@szek Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Troche unsharpen mask nikomu jeszcze nie zaszkodzilo. Z naciskiem na troche ;) I juz jestes na dobrej drodze .. widzisz :P
w!e8 Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 NIe martw sie kurt , zazalenia do mod'a skladaj, a tym czasem ... nos do gory ... jestes na dobrej drodze heh ;) hahahahahahh :D:D:D dobre to ...
PAINbringer Napisano 21 Luty 2006 Autor Napisano 21 Luty 2006 Pardom że się wetne w dyskujse ;), ale wrzucam coś dla koneserów tj. mesha Jak widać chciałem bardzo zaoszczędzić na poly robiąc twarz, szczególnie na policzkach, bo później mi łatwiej rogowac szczęke. Obawiam się że na wyglądzie się źle to odbiło. Ojejku dzięki wszystkim za komenty, jakoś teraz musze spróbować na niektóre chociaż odpowiedzieć, bo dużo ich przybyło podczas mojej nieobecności :) Edit: Teraz będe musiał je jakoś przeczytać i przetrawić :] (...) musi Ci pomoc w znalezieniu pracy :) - :] byłoby miło Wygląda super- dla mnie trochę "ciężki" - Teraz już to zauważam, mój bład (...) tak trzymaj - :) bede sie starał no wyglada na tyle dobrze, ze ja go oceniałem jako model z tej troche wyzszej półki, dlatego do jakichś małych rozciągnieć się przyczepiam.(...) - Dzięki, rozumiem. (...)Konstruktywna krytyka :D(...) :D -Racja. Każdy się chyba zgodzi z tym, że to jakby nie było główna funkcja forum. A tymczasem trudno momentami tu o porządne rzeczowe uwagi i porady (żeby nie było - ja też mam w tym swój naganny udział ]:>). Mnie osobiście, przyznam się, denerwują epitety ponoć opisujące prace, ale z których tak na prawde nic się nie dowiem o sednie problemu. Innych za pewne również. Broń borze, nie chce żeby te forum stało się nudne ... ale to przecież mu nie grozi ^_^ Dzięki wielkie Por@szek za te wszystkie uwagi; Bardzo mi pomogą. PS: Sory za ciemne tło na 1. i ostatnim renderze. Mam chyba za wysoką gamme na swoim monitorze :/ PS2: Oj buźka mojego Zdzisia to się do tej nie umywa nawet ;( (...)myślę że gość powinien mieć szyję trochę szerszą bo to co nosi jest ciężkie i trzeba co co tego trochę mięśni a tak to głowa wydaje się za mała do reszty ale w chełmie prezentuje się ok(...) -Dzięki za uwagi. Przede wszystkim to nie zauważyłem wcześnie że głowa jest za mała. (...)nie jeste pewien czy na twarzy psioczy głównie siatka czy tex, proponowałbym sprawdzić obie (..) -Dzięki. Teraz do porównania jest siateczka, więc te błędy powinny być bardziej widoczne. Thx za linka, zaiste genialne modele i tekstury. mnie sie niestety niezabardzo podoba ani twarz (wyglada na kiepska topologie ale bez siatki ciezko powiedziec- zostaw goscia w masce) jak i cała reszta. Przedewszyskim dlatego ze strasznie nieprzemyslane te texy(..) -Dzięki za bardzo mobilizujaca krytyke, bardzo bardzo trafne uwagi obnażające moje podstawowe tu błędy. Noo jak dla mnie bomba 0_0 -Thx model jest ok, w moim stylu (..) -Jestem zaszczycony mistrzu :D :D :D Pozdrawiam!
madman1987 Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 aaaa, i jasne jak slonce, co do siatki twarzy- jest "dziwna", bo w porownaniu z reszta modelu ma malo poly (imo), luki brwiowe, dolki pod policzkami, broda, zuchwa- to wszystko mozesz spokojnie wymodelowac a radykalnie zmieni to odbior postaci- oczywiscie bez jazdy z polycountem ;) oczka, ich center poziomy dzieli twaz mniejwiecej na pol, albo zwezic poliki albo zwiekrzyc czerep- raczej to pierwsze. Oczywisce, zeby nie bylo, to wolne sugestie, bo teoria koncepcji jest teoria wolnosci ;)
arcade Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Model bardzo fajny ale twarz leciutko kuleje... Kurka, Painbringer -> masz masę skila, a twarz to to na co się największą uwagę zwraca... Weź mu może utnj głowę i zrób jeszcze raz :) Nie to żebym ja był miszczem, ale na pierszy rzut oka niestety widać że facjata odstaje od poziomu całego modelu. No ale model tak czy siak jest fajny, powodzenia z robotą :D Por@szek -> fakt, tu się czepiają, ale dzięki temu można się czegoś nauczyć. A do tego jeszcze tutaj ludzie komentują, a na CGTalk widuje ostatnio niezłe prace z 2- 3 komentarzami :P Pozdro - make peace ;)
KLICEK Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 model jest ok, w moim stylu (..) -Jestem zaszczycony mistrzu :D :D :D Pozdrawiam! :):):):) ..... ja tam jestem jak najbardziej za ostra krytyka ale uzasadniona omg jak juz ktos pisze posta i zaczyna opieprzac wszystko po kolei to niech chociaz zmarnuje jeszcze dodatkowe 5 min i dopisze dlaczego tak uwaza i niech dorzuci obrazki w skrajnym przypadku ;)
Przybysz Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Bardzo fajny model tylko rzeczywiscie te spodenki wygladaja raczej na skałe albo obdarty metal. Moze to wina oswietlenia ale na kamizelce trudno rozpoznac co jest czym, troche sie to wszystko zlewa, zato zielony ochraniacz na klejnoty niepotrezbie sie wyróżnia. :P Moze troche za duzo brudu, noisa na tej kamizelce, a moze tak mialo poprostu byc. Facjata calkiem niezla choc nie pasuje troche do takiego Killera. Troche zwężyłbym nos, poprawil texturke ucha bo wyglada troche jakby bylo przyklejone lub wyciete ze zdjecia, no i troche odstaje. Przydałby sie równiez jakis grozniejszy wyraz twarzy zamiast tych czerwonych oczek. Ten brud na twarzy tez nie wyglada najlepiej, jakby był malowany duzym, miekkim brushem. Proponowalbym jakies wyrazniejsze maźnięcia albo brak wyraźnego brudu i desaturacje ust. Kolanka od wewnątrz tez troche dziwnie wygladają, jakby mialy być tak dodatkowe paski podtrzymujące ochraniacze a jednak na renderze z tylu widac, ze ich tam nie ma. Proponuje więc troche cofnąc tą wewnetrzną czesc kolan. Skoro nie ma tam pasków to spodnie ułożybyby sie troche inaczej. Ogólnie to kawal dobrej roboty, tylko do kosmetycznych poprawek. Lepiej wygląda w masce. :P Fajnie tak pokrytykować nic nie pokazując, ale liczy sie szczerość. :P
zaki79 Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 hej Pain !! ładny model, z małymi błędami, jak już wielu tutaj wspomniało. Nie czytałem wszystkich postów bo sporo tego. Nie wiem czy głowa nie jest za mała, no chyba, że facet jest naprawdę wysoki. Hełm powinien mieć jakąś "podbitkę" żeby żołnierz nie czuł tak bardzo, że się go kule imają ;-). Teksturki w wielu miejscach naprawdę fajne (np okolica brzucha i te różne paski) , ale troszkę się to gubi w tym misz-maszu. Może za dużo po prostu zróżnicowałeś mapy, ale to tylko moje zdanie. Pozdrawiam :) -Zaki
trident Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 No coż Por@szek widocznie, wstałeś lewą nogą...... Ale że nie podoba ci się moj sposób krytykowania, opisywania i przekazywania emocji to ja juz na to nic nie poradze, pozatym PainBringer nie prosił o żadną krytykę typu co pozmieniać, co jest źle ! Wystawil gościa bo mu na "hddku zalegał", (aczkolwiek wiadomo że wszystkie comenty będą mu pomocne przy następnych prackach) więc nie mów jaka krytyka jest dobra a jaka zła, do momentu w którym nie pisze żeby autor schował sie z takimi modelami, albo nie robił sobie obciachu wystawiając na forum...Nie uwarzam że moj post był zawracaniem d*py, jak będe chciał ją pozawracać to pościemniam coś na forum onetu. Z drugiej strony poraszek skożystam z kilku rad, uwag i przy następnych postach będe starał sie uzywać mniej porównan, aczkolwiek nie zamierzam całkowicie z nich rezygnować. ps. a co do forda to podtrzymuje swoje zdanie ---> syf, kiła, i mogiła (używałem jednego przez pewien czas) PainBringer sorry ze Ci wątek zaśmiecam :) Por@szek ---> respect for you, moj forumowy mistrzu Yoda
Por@szek Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 Szybka odpowiedz do Ziomusia, pozniej najwyzej cos dopowiem odnosnie modelu - do 8 marca za duzo postow na talku nie bedzie ... wszyscy zajeci sa Dominance War ;)
Mrw1980 Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 no modelik super, osobiscie stawiam pierwsze kroki jeżeli chodzi o postacie low poly i mam pytanko - czy siatkę robiłeś z myslą o dobrym wyanimowaniu postaci,tzn czy można twoja siatke w miejscach zginania kończyn i załamywania materiału traktowac jako wzrocową?? ...a tak jeszcze na marginesie to jakby sie uprzec to pare trisów mozna by jeszcze usunąc: np na okularach jest taka podwójna linia ciągła przez cała długośc albo na krawędziu ucha to samo, ale w sumie to tylko szczegóły a na tym ostatnim renderze wyglada obłednie - wszczególności hełm z maska...:)
PAINbringer Napisano 22 Luty 2006 Autor Napisano 22 Luty 2006 (...)czy siatkę robiłeś z myslą o dobrym wyanimowaniu postaci,tzn czy można twoja siatke w miejscach zginania kończyn i załamywania materiału traktowac jako wzrocową??(...) -Siatke robiłem pod moje własne potrzeby i umiejętności w rigowaniu tj. tak aby było mi później wygodnie. W żadnym wypadku nie polecam traktować jej jako jakikolwiek wzorzec. Najlepiej poriguj kilka swoich modeli a zobacysz jakie prawa tym rządzą, co pozwoli ci wybrać odpowiednie rozwiązanie geometrii. ...a tak jeszcze na marginesie to jakby sie uprzec to pare trisów mozna by jeszcze usunąc: np na okularach jest taka podwójna linia ciągła przez cała długośc(..) -To było celowe, aby uzyskać odpowiednie załamanie mapy renderowanej jako chrome
giorgione Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 teksturka twarzy wydaje sie niedopracowana względem reszty - świetnie postać wygląda w kasku z maską.
Gość Marioza Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 to i ja sie dopiszę, postac jest bardzo fajna tak jak i textury, spokojnie juz na tym poziomie mogłaby brac udzial w jakiejs bardzej wypasaneje graficznie grze, problemem jest to ze nie jest to model do jakiejs gry tylko prywatna robota jak napisałeś na pokaz w celu szukania pracy a tu z kolei model jest nie równy, głowa: jest najsłąbszym mjejscem, brak jej jakiegos takiego chrakteru, ot taki szarak powiedzmy z ulicy, moze trochę bardziej agrysywny wglad by pomógł, mozna by trochę zwęzic usta bo są ciut za szerokie, dziurki w nosie tez tak jak juz to bylo wspominane nie takie powinny byc, ogólnie przygladając sie głowie z frontu i profilu nie pasuje ona do calej postaci, nie znaczy to ze to jest całkowice zła głowa, po prostu może przy innym modelu lepiej by sie z nim zgrała, co do reszty to fakt portki chyba w załozniach maily byc plamami ziomwymi, troche nie wyszly, o ile jasne miejsca są ok o tyle ciemne są zaciemne i zbyt postrzepione na to by udawac plamy, chyba ze te portki są jasne i po prostu upaprane ale to tez nie jest przekonujące, zielen kamaszów i naklannikow tez mozna by zmeinic a przynajmniej poprobwac w innej barwie sądze efket bylby lepszy, reasumując nic nowego nie wniosłem do sprawy, model w kasku i masce pręzentuje sie mimo to śwetnie, kolorystyka jest ok, wyzysz kontrast nie przeszkadza, są rózne gry gdzie sie robi tak albo śmak, na zakoncznie gratuluję bo odwaliłes i tak kawał dobrej roboty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się