Jump to content

Postać 3D: bist


KLICEK

Recommended Posts

Hej zaczalem dlubac cos przy postaci, w sumie model postaci skonczylem, pracuje nad texturkami szaderami. Dodam duzo owlosienia, niesety chwilowo mi sie szag buntuje :) Do tego dodam ziomusiowi pod noga zwloki czlowieka + w tyle las i jakies takie male wzniesienie na ktorym bedzie stal bist :)

 

render2.jpg

szejd1.jpg

 

Sora ze to juz 3ci moj wip, staram sie konczyc wszystko po koleji , teraz mam duzo czasu wiec prawdopodobnie pokoncze wszystko i mam nadzieje ze sie duzo naucze :)

 

C&c are welcome :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 19
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fajny.

Jeśli będzie owłosiony to jest dobrze, ale jeśli skóra będzie częściowo widoczna, to powinieneś dodać więcej fałd, takich skierowanych wzdłuż zgięć, i na szyi.

no i ciut sss na uszy, i mniej bumpa tam.

Język dopracuj, daj na niego bumpa i trochę śliny.

zresztą pewnie sam wiesz najlepiej co nie tak.

Link to comment
Share on other sites

No na bank te ostre to są ścięgna (tak myśle) gdyby były za obłe to wygłądał by jak plastuś, tylko na jednym palcu u jego prawej renki (na fakosie ;P) jest jakieś dziwne zagłębienie w śiatce to tak ma być czy błąd?

Link to comment
Share on other sites

ŁO ŁO ŁOŁ. niezły sk***urek. Fajny model i w ogóle. Z moich uwag to zrobił bym dziury w uszach- jakaś małżowinka coś , postawił nym jakś ściankę na gardło-cos z podniebienia , może ten dyndołek na górze w sumie chodzi mi też o to że jest tam za jasno. A , fakacz , faktycznie , coś tam się chyba gnie- prawa ręka. Sugeruję popracowanie nad nadgarstkiem. Teraz wygląda to na nieżle zmutowanego Wolverina lub że kolo ma 3kości promieniowe :). Pazurki faktycznie ma zadbane :D.

 

Teraz coś do przydepniętego człowieczka. może Bist trzymała/o by tką wyrwaną nogę albo cośik. Może być Nokia.

Link to comment
Share on other sites

hej maly upd :)

 

Dzieki za uwagi jeszcze bede pracowal nad scenka, ale prawdopodobnie wolniej niz przewidywalem.

 

Ania wlosy beda nawet dosc duzo ale strasznie sie ich boje bo czuje ze na nich wlasnie polegne dlatego zrobie je na koncu a alpha i posklejam jakos w psie ;)

 

Co do samego modelu nie mial miec duzo detali, chcialem wlasnie popracowac nad texturkamim, ale prawdopodobnie jeszcze cos tam dodam

 

Ok skriny z postepu, mam 2 koncepcie , 1 koles na gorce z tylu duzy ksiezyc i jakies miasto ew drzewa, i 2ga w kanalach zmiast tego kolesia to zabija robotnika ;)

 

ok skriny :

 

upd1.jpg

upd2.jpg

udp4.jpg

 

To narazie tyle, musze jescze to dopracowac narazie modele i przymierzam sie do szaderkow bedzie ciezko :)

 

C&c are welcome:)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

witaj strasznie widac to laczenie ramoin. jesli to ma byc tylko scenka to dosc latwo to poprawic. Mam tez malutkia uwage co do tych lapek mianowicie tam gdzie leca kosci jest strasznie rowno na calej dlugosci, osobiscie bym dal jakies faldki albo pogrubil tam gdzie jest laczenia kosci. Jest jeszcze pare rzeczy nad ktorymi bym sam popracowal (takie zboczenie) ale nie chce zabardzo mieszac bo model jest naprawde bardzo fajny i dopracowany a co najwazniejsz to Twoja pracka i sam wiesz co jest dla niej najlepsze.

Link to comment
Share on other sites

witam. model klasa, materialy wiadomo...wstepne narazie wiec nie komentuje, choc dobrze sie zaczyna. Co do sceny to fajnie jednoczesnie bylo by gdybys pokazal dosc duze zblizenie postaci ale jednoczesnie nie przeslonic tla. nie wiem jak ale jakos tak widze:). poza tym przydala by sie jakas dramaturgia w ujęciu widoczna, bo narazie nie wygląda to wogóle strasznie, jak zabawkowe modele.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy