Napisano 22 Kwiecień 200618 l Po dłuższej przerwie postanowiłem sie przypomniec. Potraktujcie to jako prackę w ramach rekonwalescencji..przypominam sobie jak sie modeluje w maxie po tym szpitalu....oto efekty dotychczasowej pracy: tankietka TKS z 20 mm działkiem...póki co brakuje sporo detali sa w produkcji...gasiory i szpeje różne na pancerzu... Widze ze Valery tez ją robi w wersji z CKm...moze mini bitwa?:) pozdrawiam wszystkich Kliment
Napisano 22 Kwiecień 200618 l Autor i kolejne obrazki: http://kliment.ovh.org/tks 15.jpg http://kliment.ovh.org/tks 16.jpg
Napisano 22 Kwiecień 200618 l Autor kome...texturki beda jeszcze robione..pojawi sie malowanie maskujące...te sa zeby cos było...:)
Napisano 22 Kwiecień 200618 l W końcu cos dałeś na forum!:P Model wiadomo fajowy materiały tez wiadomo jekie są;) Ale tez widomo co sie z nimi stanie... Bardzo mi sie podoba ta lampa.
Napisano 22 Kwiecień 200618 l A mnie textury sie podobają ;) Przynajmniej te od poszycia. Jedynie co mi w nich nie pasuje to błoto na spodzie. Model oczywiście jest bardzo fajny.
Napisano 22 Kwiecień 200618 l U mnie w pokoiku stoi taki tylko mały i plastikowy i jest super pomalowany jak zrobię mu fotkę to się pochwale a co do modelu mi się podoba bardzo ładny a texturki poprawisz :D
Napisano 22 Kwiecień 200618 l Ach, też kiedyś chciałem to wymodelować, ale czasu brak. ;) Super wyszło, to że tekstury wyglądają jak wyglądają już nie będę pisał, bo sam to dobrze widzisz napewno. :) pozdrawiam
Napisano 22 Kwiecień 200618 l Swietny modelik, a texturki jeszcze dopracujesz co nie ? no w koncu w.i.p :D Moze nagrasz jakis videotutorial o modelowaniu czolgu ? bo tego jeszcze chyba nie bylo :)
Napisano 22 Kwiecień 200618 l fajny sprzecior, podoba sie.. szkoda ze jeszcze nie ma gosienic, podoba mi sie ten reflektor.. 3link nie dziala
Napisano 23 Kwiecień 200618 l Autor Dzieki za komenty panowie...postaram sie coś zrobic z tymi texturkami...nie jestem w mapowaniu mistrzem ale sie zobaczy...nowe updejty w miare postepów pracy , czołem wiara!
Napisano 23 Kwiecień 200618 l Cześć, model fajny. Co do tekstur to sie nie wypowiadam. Natomiast jakiś czas temu robiłem czołg i mam dobrą rade co do shaderka, wrzuć model do sceny z ustawionym hdri i (jeśli korzystasz z vray'a) to zrób dla (prawie) wszystkich elementów materiał z relfect na R:22 G:22 B: 22 oraz ref glossiness na ok. 0,7. Efekt będzie napewno o wiele lepszy a i jaki prosty do wykonania :) Poniżej w linku jest efekt jakiego sie powinieneś spodziewać :) http://img117.imageshack.us/img117/4271/czoolg6zy.jpg Jak sie pobawisz to napewno wykombinujesz coś lepszego. pozdrawiam.
Napisano 24 Kwiecień 200618 l Daj mi zdjecie na ktorym te gąski tak zwisają bo jakoś mi to dziwnie wygląda;) A poza tym to klasa.
Napisano 24 Kwiecień 200618 l Autor heh chyba rzeczywiscie przesadziłem z tym zwisaniem, dzięki freedom fighter poprawie:)
Napisano 25 Kwiecień 200618 l Śliczniutki modelik, klasa, fajnie ci wyszło to światło, a co do textur to na błotniku jakoś tak roźciągnięte dziwnie, miało tak być?
Napisano 26 Kwiecień 200618 l nie bądź taki, posiedź nad unwarpem... to tak jakbys zrobił dziecko ale go nie urodził:P
Napisano 26 Kwiecień 200618 l Bardzo ładny TKsik. Ale naprawde warto chyba poprawić tekstury/Unwrap, bo imho model w tym właśnie elemencie traci. Oczywiście wiem że to zadanie na koniec, więc nie będe więcej marudził ;) Tak czy inaczej gratuluje dobrej roboty.
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Autor OK, własciwie faze modelowania mozna uznać za zakończoną....zostały dosłownie 3 rzeczy...łom i łopata na przednim pancerzu i jakiś uchwyt na prawym boku.Góra i tył skończone. tak jak mówiłem za mapowanie dopiero sie wezmę, maping i texturki które widac teraz jest są do wymiany. Będzie i unwarp spoko spoko:D
Napisano 28 Kwiecień 200618 l jak dla mnie modelik bombastyczny :) dajesz dajesz texturki teraz hehe najciezsza praca :)
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Autor Dzieki Klicus...juz sie boje jak mysle o unwrapowaniu tego złomu zresztą od czego mam wingsa!! :)
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Gdybyś zaznaczył jakąś rdzą, zabrudzeniami łączenia powierzchni byłoby o niebo lepiej. :)
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Bardzo ładnie. Cała praca ma klimacik. Wg mnie wszytko co do tej pory zrobiłeś jest dobrze.
Napisano 29 Kwiecień 200618 l bardzo ładne :) ale wydaje mi się że ładniej by było gdybyś wrzucił sam model bo te texturki go trochę psują. ten model zasługuje na znacznie lepsze :) aha mogłbyś dać siatke tego górnego, obracanego wizjera? bo za holere nie moge go zrobić, ciągle siatka mi sie kopie :/
Napisano 6 Maj 200618 l Autor zacząłem ja mapować..poczatki zaledwie ale ciekawym waszego zdania, malowanie wanny kadłuba:
Napisano 6 Maj 200618 l Świeci się jak psu... Nie zabardzo? Chyba troche przegiełeś czołgi nie powinny się tak świecić, chyba...
Napisano 6 Maj 200618 l jeszcze dużo pracy nad tymi texturami przed tobą ale będzie dobrze powodzenia
Napisano 7 Maj 200618 l cudnies pan to wypieronił,nic dodac nic ujać .Całe sczescie ze nie straciłes formy jak nasi futbolowcy
Napisano 8 Maj 200618 l a gdzie blotko, zadrapania, przebarwienia itd :)? na razie dobry poczatek ale jeszcze daleko do realizmu Wojtus :) serdecznosci !
Napisano 8 Maj 200618 l Autor Wannna omapowana, Pionierro brudek pewnie dodam w ps ( jak mi sie będzie chciało :D ) serdrczmości!
Napisano 11 Maj 200618 l Autor powoli mi idzie bo czasu nie mam...pomalowałem kawałek tyłu.....nie znam sie na mapowaniu stwierdziłem..:(
Napisano 12 Maj 200618 l Autor kolejne rendery... miejscami bedą jeszcze poprawki ale wrzucam co by nie było ze nic nie robie- słowem pomału do przodu:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto