zdeno Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 może dlatego że odbicia względem kamery są " prawie" nieruchome? Jeżeli kamera popiernicza razem z Beemką to względem siebie nie zmieniają pozycji. konstrukcja mostu widziana bezpośrednio przez Camera przesuwa się w trakcie otwarcia migawki o duży kawał przestrzeni i rozmycie motion blur jest duże. Te odbicia na karoserii przesuwają się w trakcie otwarcia migawki o jakieś małe centymetry dlatego rozmycie jest niezauważalne. Gdby Beemka weszła w prędkość nadświetlną to pewnie efekt byłby bardziej spektakularny. a może to po prostu kolejne drobne przeoczenie A-teamu ?
Master Kiełbaster Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 A może to blur dodany w photoshopie? :P
TrojkaT Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 Hindus Athlon 3.0 1,5 gb ram Goeforce 4 ten pierwszy to z 20h bo wieksza rozdzieczlosc drugi jakies 10h :) Master Motion dodany w PS :P
michał Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 mając świadomość błędów i wypaczeń, z pewną dozą.. itp. itd , zdecydowałem sie cóś pokazać. Auto nie moje, budynek mój, materiały w większości moje.
Georgas Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 TrojkaT dla mnie ten render najlepszy http://img222.imageshack.us/img222/9170/bridge04to7.jpg choć troche kadr mi ni pasi ale render super
TrojkaT Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 michal no coz na poczatek nie jest zle :P Georgas hm nie wiem co wy wszyscy chcecie od kadrow ;P
Master Kiełbaster Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Zakryj czymś hdr po lewej bo widać pixele i wrzuć teksturę na domek.
michał Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Noo, tutaj to jeszcze jest sporo do zmienienia, wygładzenie kilku brył np; ale się cieszę z nowej zabawki:))
Hindus Napisano 9 Październik 2006 Autor Napisano 9 Październik 2006 model samochodu do bani - jak i shader - reszta dobra, szkoda ze hdrii.
michał Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 ano lepszejsiego jescze nie znalazłem. A shaders sam kleciłem żeby się czegos nauczyć i szczerze mówiąc, brakuje mi pomysłu w jaki sposób uczynić go bardziej naturalnym..może jakieś wskazówki? dzięki
Zbychowaty Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Jeeezu Trojkat jak Ty tak superowsko ta hdri wkleiles do swojej scencki z bmw??:) Pieknie!!Napisz jak mozesz:)
TrojkaT Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 Z-brush hehe :) tzreba duzo siedziec przy maxwelu:) Nie wiem czy mi sie za to oberwie ale wrzucam tu jeszcze do dzialu Maxwella zeby tez tu bylo wszystko Animka ze swiatlami 20 mb rozdzielczosc 640x480 http://rapidshare.com/files/115022/animacja.avi.html pozdrawiam
krzyhhh Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 ładne . ale szczerze mówiąc nie nazwał bym tego animką.
Hindus Napisano 22 Październik 2006 Autor Napisano 22 Październik 2006 jak nie :P - animacja świateł, z tym że w vrayu musicie renderować klatka po klatce :P animacja to animacja - nie wymaga zmiany kamery. Good job Trojkat. Co byscie powiedzieli na wprowadzenie zasady - paint to post w tym wątku ? 1
krzyhhh Napisano 22 Październik 2006 Napisano 22 Październik 2006 a mi się wydaje że to jest wiele renderów z różnym oświetleniem... a potem płynne przejścia między nimi... ;) ale sie nie czepiam.. ja lubię takie coś oglądać :) zawsze to ciekawsze od statycznych renderów . a zasada paint to post jest zła ;) bo nie mam maxwela. nie każdego stać na takie larytasy :p
TrojkaT Napisano 24 Październik 2006 Napisano 24 Październik 2006 nie wiem co sioe czepiacie animki :) zwykla animka swiatel Hindus co masz z tym na mysli ?? "Co byscie powiedzieli na wprowadzenie zasady - paint to post w tym wątku ?"
Master Kiełbaster Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Zamiast pisać musiał byś namalować to co chesz przekazać :* 1
Hindus Napisano 27 Październik 2006 Autor Napisano 27 Październik 2006 LOL :D :D :D mnie też..... Paint to post - często spotykane w wątkach dot. speedpaintingu - aby coś zapostowac trzeba pokazać jakąś prace (w naszym przypadku w 3d) - posty bez renderó będą kasowane. Mniej więcej tak to działa - ale było dużo rozmów na różne tematy to i należało by się zastanowić czy się tego podejmować. btw Panowie gdzie są testy :] ?
zeet Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 Test normal mapy -12 SL ,ponad 2 godziny sie mieliło :O Katarynka -Athlon XP 3000+,1GB RAM
zdeno Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 model od everów, materiały były razem z maxwellem ;) tak też roboty niewiele ... ale wrzucam coby wątek podciągnąć. w scenie były 3 światła ... szkoda że .mxi takie wielkie robi to możnaby było pociągać suwaczkami edit: dorzucam jeszcze filmik krótki z ciągania suwaczkami www.tuall.pl/download/maxwell2.avi
zeet Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 Gdzieś na forum widziałem dynię i też zrobiłem taki szybki modelik do testu sss i oświetlenia. 3 światełka,11 SL, około 2 godz
Master Kiełbaster Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 Maxwell nie ma filtrowania textur? Cóż za krok w przód :*
Kubaswielgus Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Witam. Zrobilem sobie test. Wyrenderowalem scene ze strony Maxwela - 3 szklaneczki. Czas renderu ok 2godz. Moj sprzet to: Pentium D 820, 512MB RAM. 1. Czy to normalne, ze trwa to tak dlugo? Przeciez to tylko 3 szklanki. 2. Jak sprawdzic czy wykorzystywane sa dwa rdzenie procesora. W V-rayu widac, ze po obrazku lataja dwa kwadraty, a Maxwelu jak to sprawdzic? 3. Mam wersje 1.1 demo. Czy normalna wersja jest duzo szybsza i co sie zmiemilo w wersji 1.2 ? 4. Czy ta scene ze szklankami mozna w jakis sposob przyspieszyc? Pozdrawiam
mirach Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Maxwell jest poprawny fizycznie (to takie dobre haslo-klucz) przez to ma troche do liczenia, wiec to normalne ze liczy sie tyle. pozdrawiam Mirach
streaker Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 1. Tak 2. ctrl+alt+del -> zakładka wydajność (powinno być pod 100%) 3. 1.2 ? Pierwszy raz słysze o takiej wersji 4. -
TrojkaT Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 1.2 ma dopiero byc A czy da sie zeby to szybciej sie liczylo - TAK :) chodzi tu tylko o sprzet
Kubaswielgus Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Jest juz wersja beta Maxwell 1.2.2. W wersji 1.1 w porownaiu do 1.0 nastapilo spore przyspiesznie. Ciewkay jestem co sie zmienilo w 1.2.
TrojkaT Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Kuba musze cos tu sprostowac Beta jest to jedna znajstarszych wersji maxwella kktora wyszla jakies2-3 lata temu po niej byly RC1-5. I teraz mamy jako juz pelna wer5sje 1.0 po niej ta najnowsza 1.1 Light Simulator, i teraz ma byc wersja 1.2 ktora jest w sumie szeregiem ulepszen itd. z tego co czytalem predkosc ma sie nie wiele zmienic ;)
Kubaswielgus Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Kilka godzin testow i musze przyznac, ze program jest naprawde niesamowity. Teraz tylko czekac, az procesory 4-rdzeniowe stanieja :) Jeszcze linka podaje do strony z testem Maxwella na roznych komputerach: http://www.maxwellrender.it/index.php?option=com_smf&Itemid=88&topic=2636.0 Co dziwne - ja na moim Pentium D 820 osiagnalem lepszy wynik niz komputer z testu- chociaz mam tylko 512 RAMu (roznica niewielka bo tylko 10min, ale komputer mial zapuszczone skanowanie antywirusowe i eMula) Sporym zaskoczeniem jest tez dla mnie Pentium 4 3,4GHz z 1 GB RAMu i 4GB RAMu. Roznica miedzy nimi wynosi 11%. Samo HT daje miewielki przyrost mocy bo tylko 5%. Najwazniejszy jest jednak procesor i ilosc rdzeni. Pozdrawiam
patry Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 Maxwell 1.1 Każdy render 20min Dlaczego na renderze ze szklanką tak słabo widać kaustykę??
piksar Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 na drugim renderze masz zly focus ustawiony i wszystko rozmazane by wyszlo
TrojkaT Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 Witam SL 18, sorry za tako rozdzielczosc, sprzet mi narazie nie pozwala na wieksza :) pozdrawiam
Gość obo Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 Maxwell to super renderer, tworzy bardzo realistyczne prace. Ale czas i ziarno to jego wielka wada.
TrojkaT Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 wydluzenie czasu renderu przy tej sene i lekkie ziarno jest przyczyna ze uzylem to ML okolo 6 emiterow , a jak wiadomo ML zrzera mi ram nie samowicie, przy tej scene moj benchmark wynosil chyba z 5 :)
Gość obo Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 Aha. No ale mimo to 30h to i tak strasznie dużo. Musisz dokupić ramu ;)
TrojkaT Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 wojt nie podoba mi sie :) samo ujecie, odbicia w oknach wyglada na to jak by ten budnek stal na jakims pustkowi :) textury okien
wojt0000 Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 No trudno :) Ujęcie kamery tworzy wrażenie że jest to pustkowie, natomiast w rzeczywistości jest to podwórko kamienicy zamknięte z wszystkich stron. Co do okien to masz na myśli ramy? Może też tego nie widać :) bo jest zmierzch ale ramy są plastikowe. Pozdrawiam!
Georgas Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 TrojkaT świetne !! mogłeś jeszcze z 10 h poczekać 3 wersja najlepsza :)
TrojkaT Napisano 27 Styczeń 2007 Napisano 27 Styczeń 2007 SL 17 jakies 15h :) Nowy plugin :) naprawde stabilny i swietny
wojt0000 Napisano 27 Styczeń 2007 Napisano 27 Styczeń 2007 Nie podoba mi sie :P Żartuje oczywiście ;) jedynie co bym poprawił to materiał opon, i szyb, w obu przypadkach wyszła smoła :/ Pozdrawiam!
hcpiter Napisano 27 Styczeń 2007 Napisano 27 Styczeń 2007 wypas ! naprawde extra to wygląda TrojkaT na jakim sprzęcie to renderenujesz ? i jaki to maxwell ? a no i czym oswietlane ? :) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się