Napisano 29 Wrzesień 200618 l może dlatego że odbicia względem kamery są " prawie" nieruchome? Jeżeli kamera popiernicza razem z Beemką to względem siebie nie zmieniają pozycji. konstrukcja mostu widziana bezpośrednio przez Camera przesuwa się w trakcie otwarcia migawki o duży kawał przestrzeni i rozmycie motion blur jest duże. Te odbicia na karoserii przesuwają się w trakcie otwarcia migawki o jakieś małe centymetry dlatego rozmycie jest niezauważalne. Gdby Beemka weszła w prędkość nadświetlną to pewnie efekt byłby bardziej spektakularny. a może to po prostu kolejne drobne przeoczenie A-teamu ?
Napisano 29 Wrzesień 200618 l Hindus Athlon 3.0 1,5 gb ram Goeforce 4 ten pierwszy to z 20h bo wieksza rozdzieczlosc drugi jakies 10h :) Master Motion dodany w PS :P
Napisano 5 Październik 200618 l mając świadomość błędów i wypaczeń, z pewną dozą.. itp. itd , zdecydowałem sie cóś pokazać. Auto nie moje, budynek mój, materiały w większości moje.
Napisano 5 Październik 200618 l TrojkaT dla mnie ten render najlepszy http://img222.imageshack.us/img222/9170/bridge04to7.jpg choć troche kadr mi ni pasi ale render super
Napisano 5 Październik 200618 l michal no coz na poczatek nie jest zle :P Georgas hm nie wiem co wy wszyscy chcecie od kadrow ;P
Napisano 9 Październik 200618 l Noo, tutaj to jeszcze jest sporo do zmienienia, wygładzenie kilku brył np; ale się cieszę z nowej zabawki:))
Napisano 9 Październik 200618 l Autor model samochodu do bani - jak i shader - reszta dobra, szkoda ze hdrii.
Napisano 9 Październik 200618 l ano lepszejsiego jescze nie znalazłem. A shaders sam kleciłem żeby się czegos nauczyć i szczerze mówiąc, brakuje mi pomysłu w jaki sposób uczynić go bardziej naturalnym..może jakieś wskazówki? dzięki
Napisano 9 Październik 200618 l Jeeezu Trojkat jak Ty tak superowsko ta hdri wkleiles do swojej scencki z bmw??:) Pieknie!!Napisz jak mozesz:)
Napisano 21 Październik 200618 l Z-brush hehe :) tzreba duzo siedziec przy maxwelu:) Nie wiem czy mi sie za to oberwie ale wrzucam tu jeszcze do dzialu Maxwella zeby tez tu bylo wszystko Animka ze swiatlami 20 mb rozdzielczosc 640x480 http://rapidshare.com/files/115022/animacja.avi.html pozdrawiam
Napisano 22 Październik 200618 l Autor jak nie :P - animacja świateł, z tym że w vrayu musicie renderować klatka po klatce :P animacja to animacja - nie wymaga zmiany kamery. Good job Trojkat. Co byscie powiedzieli na wprowadzenie zasady - paint to post w tym wątku ?
Napisano 22 Październik 200618 l a mi się wydaje że to jest wiele renderów z różnym oświetleniem... a potem płynne przejścia między nimi... ;) ale sie nie czepiam.. ja lubię takie coś oglądać :) zawsze to ciekawsze od statycznych renderów . a zasada paint to post jest zła ;) bo nie mam maxwela. nie każdego stać na takie larytasy :p
Napisano 24 Październik 200618 l nie wiem co sioe czepiacie animki :) zwykla animka swiatel Hindus co masz z tym na mysli ?? "Co byscie powiedzieli na wprowadzenie zasady - paint to post w tym wątku ?"
Napisano 27 Październik 200618 l Autor LOL :D :D :D mnie też..... Paint to post - często spotykane w wątkach dot. speedpaintingu - aby coś zapostowac trzeba pokazać jakąś prace (w naszym przypadku w 3d) - posty bez renderó będą kasowane. Mniej więcej tak to działa - ale było dużo rozmów na różne tematy to i należało by się zastanowić czy się tego podejmować. btw Panowie gdzie są testy :] ?
Napisano 27 Październik 200618 l Test normal mapy -12 SL ,ponad 2 godziny sie mieliło :O Katarynka -Athlon XP 3000+,1GB RAM
Napisano 30 Październik 200618 l model od everów, materiały były razem z maxwellem ;) tak też roboty niewiele ... ale wrzucam coby wątek podciągnąć. w scenie były 3 światła ... szkoda że .mxi takie wielkie robi to możnaby było pociągać suwaczkami edit: dorzucam jeszcze filmik krótki z ciągania suwaczkami www.tuall.pl/download/maxwell2.avi
Napisano 31 Październik 200618 l Gdzieś na forum widziałem dynię i też zrobiłem taki szybki modelik do testu sss i oświetlenia. 3 światełka,11 SL, około 2 godz
Napisano 8 Grudzień 200618 l Witam. Zrobilem sobie test. Wyrenderowalem scene ze strony Maxwela - 3 szklaneczki. Czas renderu ok 2godz. Moj sprzet to: Pentium D 820, 512MB RAM. 1. Czy to normalne, ze trwa to tak dlugo? Przeciez to tylko 3 szklanki. 2. Jak sprawdzic czy wykorzystywane sa dwa rdzenie procesora. W V-rayu widac, ze po obrazku lataja dwa kwadraty, a Maxwelu jak to sprawdzic? 3. Mam wersje 1.1 demo. Czy normalna wersja jest duzo szybsza i co sie zmiemilo w wersji 1.2 ? 4. Czy ta scene ze szklankami mozna w jakis sposob przyspieszyc? Pozdrawiam
Napisano 8 Grudzień 200618 l Maxwell jest poprawny fizycznie (to takie dobre haslo-klucz) przez to ma troche do liczenia, wiec to normalne ze liczy sie tyle. pozdrawiam Mirach
Napisano 8 Grudzień 200618 l 1. Tak 2. ctrl+alt+del -> zakładka wydajność (powinno być pod 100%) 3. 1.2 ? Pierwszy raz słysze o takiej wersji 4. -
Napisano 8 Grudzień 200618 l 1.2 ma dopiero byc A czy da sie zeby to szybciej sie liczylo - TAK :) chodzi tu tylko o sprzet
Napisano 8 Grudzień 200618 l Jest juz wersja beta Maxwell 1.2.2. W wersji 1.1 w porownaiu do 1.0 nastapilo spore przyspiesznie. Ciewkay jestem co sie zmienilo w 1.2.
Napisano 8 Grudzień 200618 l Kuba musze cos tu sprostowac Beta jest to jedna znajstarszych wersji maxwella kktora wyszla jakies2-3 lata temu po niej byly RC1-5. I teraz mamy jako juz pelna wer5sje 1.0 po niej ta najnowsza 1.1 Light Simulator, i teraz ma byc wersja 1.2 ktora jest w sumie szeregiem ulepszen itd. z tego co czytalem predkosc ma sie nie wiele zmienic ;)
Napisano 8 Grudzień 200618 l Kilka godzin testow i musze przyznac, ze program jest naprawde niesamowity. Teraz tylko czekac, az procesory 4-rdzeniowe stanieja :) Jeszcze linka podaje do strony z testem Maxwella na roznych komputerach: http://www.maxwellrender.it/index.php?option=com_smf&Itemid=88&topic=2636.0 Co dziwne - ja na moim Pentium D 820 osiagnalem lepszy wynik niz komputer z testu- chociaz mam tylko 512 RAMu (roznica niewielka bo tylko 10min, ale komputer mial zapuszczone skanowanie antywirusowe i eMula) Sporym zaskoczeniem jest tez dla mnie Pentium 4 3,4GHz z 1 GB RAMu i 4GB RAMu. Roznica miedzy nimi wynosi 11%. Samo HT daje miewielki przyrost mocy bo tylko 5%. Najwazniejszy jest jednak procesor i ilosc rdzeni. Pozdrawiam
Napisano 1 Styczeń 200718 l Maxwell 1.1 Każdy render 20min Dlaczego na renderze ze szklanką tak słabo widać kaustykę??
Napisano 1 Styczeń 200718 l na drugim renderze masz zly focus ustawiony i wszystko rozmazane by wyszlo
Napisano 25 Styczeń 200718 l Witam SL 18, sorry za tako rozdzielczosc, sprzet mi narazie nie pozwala na wieksza :) pozdrawiam
Napisano 26 Styczeń 200718 l Maxwell to super renderer, tworzy bardzo realistyczne prace. Ale czas i ziarno to jego wielka wada.
Napisano 26 Styczeń 200718 l wydluzenie czasu renderu przy tej sene i lekkie ziarno jest przyczyna ze uzylem to ML okolo 6 emiterow , a jak wiadomo ML zrzera mi ram nie samowicie, przy tej scene moj benchmark wynosil chyba z 5 :)
Napisano 26 Styczeń 200718 l wojt nie podoba mi sie :) samo ujecie, odbicia w oknach wyglada na to jak by ten budnek stal na jakims pustkowi :) textury okien
Napisano 26 Styczeń 200718 l No trudno :) Ujęcie kamery tworzy wrażenie że jest to pustkowie, natomiast w rzeczywistości jest to podwórko kamienicy zamknięte z wszystkich stron. Co do okien to masz na myśli ramy? Może też tego nie widać :) bo jest zmierzch ale ramy są plastikowe. Pozdrawiam!
Napisano 27 Styczeń 200718 l Nie podoba mi sie :P Żartuje oczywiście ;) jedynie co bym poprawił to materiał opon, i szyb, w obu przypadkach wyszła smoła :/ Pozdrawiam!
Napisano 27 Styczeń 200718 l wypas ! naprawde extra to wygląda TrojkaT na jakim sprzęcie to renderenujesz ? i jaki to maxwell ? a no i czym oswietlane ? :) pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto