Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 979
  • Wyświetleń 200,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

może dlatego że odbicia względem kamery są " prawie" nieruchome?

 

Jeżeli kamera popiernicza razem z Beemką to względem siebie nie zmieniają pozycji.

 

konstrukcja mostu widziana bezpośrednio przez Camera przesuwa się w trakcie otwarcia migawki o duży kawał przestrzeni i rozmycie motion blur jest duże. Te odbicia na karoserii przesuwają się w trakcie otwarcia migawki o jakieś małe centymetry dlatego rozmycie jest niezauważalne. Gdby Beemka weszła w prędkość nadświetlną to pewnie efekt byłby bardziej spektakularny.

 

a może to po prostu kolejne drobne przeoczenie A-teamu ?

Napisano

Hindus

Athlon 3.0 1,5 gb ram Goeforce 4 ten pierwszy to z 20h bo wieksza rozdzieczlosc

drugi jakies 10h :)

 

Master

Motion dodany w PS :P

Napisano

mając świadomość błędów i wypaczeń, z pewną dozą.. itp. itd , zdecydowałem sie cóś pokazać. Auto nie moje, budynek mój, materiały w większości moje.

cerbuda93db0.jpg

Napisano

michal no coz na poczatek nie jest zle :P

Georgas hm nie wiem co wy wszyscy chcecie od kadrow ;P

Napisano

Noo, tutaj to jeszcze jest sporo do zmienienia, wygładzenie kilku brył np; ale się cieszę z nowej zabawki:))

Napisano
  • Autor

model samochodu do bani - jak i shader - reszta dobra, szkoda ze hdrii.

Napisano

ano lepszejsiego jescze nie znalazłem. A shaders sam kleciłem żeby się czegos nauczyć i szczerze mówiąc, brakuje mi pomysłu w jaki sposób uczynić go bardziej naturalnym..może jakieś wskazówki? dzięki

Napisano

Jeeezu Trojkat jak Ty tak superowsko ta hdri wkleiles do swojej scencki z bmw??:) Pieknie!!Napisz jak mozesz:)

Napisano
  • Autor

jak nie :P - animacja świateł, z tym że w vrayu musicie renderować klatka po klatce :P animacja to animacja - nie wymaga zmiany kamery.

Good job Trojkat.

 

Co byscie powiedzieli na wprowadzenie zasady - paint to post w tym wątku ?

Napisano

a mi się wydaje że to jest wiele renderów z różnym oświetleniem... a potem płynne przejścia między nimi... ;)

ale sie nie czepiam.. ja lubię takie coś oglądać :) zawsze to ciekawsze od statycznych renderów .

 

a zasada paint to post jest zła ;) bo nie mam maxwela. nie każdego stać na takie larytasy :p

Napisano

nie wiem co sioe czepiacie animki :) zwykla animka swiatel

Hindus co masz z tym na mysli ?? "Co byscie powiedzieli na wprowadzenie zasady - paint to post w tym wątku ?"

Napisano
  • Autor

LOL :D :D :D mnie też.....

 

Paint to post - często spotykane w wątkach dot. speedpaintingu - aby coś zapostowac trzeba pokazać jakąś prace (w naszym przypadku w 3d) - posty bez renderó będą kasowane.

 

Mniej więcej tak to działa - ale było dużo rozmów na różne tematy to i należało by się zastanowić czy się tego podejmować.

 

btw Panowie gdzie są testy :] ?

Napisano

Test normal mapy -12 SL ,ponad 2 godziny sie mieliło :O

Katarynka -Athlon XP 3000+,1GB RAM

6af6b34f5cf48618.jpg

Napisano

model od everów, materiały były razem z maxwellem ;) tak też roboty niewiele ... ale wrzucam coby wątek podciągnąć. w scenie były 3 światła ... szkoda że .mxi takie wielkie robi to możnaby było pociągać suwaczkami

 

edit:

dorzucam jeszcze filmik krótki z ciągania suwaczkami www.tuall.pl/download/maxwell2.avi

Napisano

Gdzieś na forum widziałem dynię i też zrobiłem taki szybki modelik do testu sss i oświetlenia.

3 światełka,11 SL, około 2 godz

f2dc92978ca0d995.jpg

Napisano

Witam.

 

Zrobilem sobie test. Wyrenderowalem scene ze strony Maxwela - 3 szklaneczki. Czas renderu ok 2godz. Moj sprzet to: Pentium D 820, 512MB RAM.

 

1. Czy to normalne, ze trwa to tak dlugo? Przeciez to tylko 3 szklanki.

2. Jak sprawdzic czy wykorzystywane sa dwa rdzenie procesora. W V-rayu widac, ze po obrazku lataja dwa kwadraty, a Maxwelu jak to sprawdzic?

3. Mam wersje 1.1 demo. Czy normalna wersja jest duzo szybsza i co sie zmiemilo w wersji 1.2 ?

4. Czy ta scene ze szklankami mozna w jakis sposob przyspieszyc?

 

Pozdrawiam

Napisano

Maxwell jest poprawny fizycznie (to takie dobre haslo-klucz) przez to ma troche do liczenia, wiec to normalne ze liczy sie tyle.

 

pozdrawiam

Mirach

Napisano

1. Tak

2. ctrl+alt+del -> zakładka wydajność (powinno być pod 100%)

3. 1.2 ? Pierwszy raz słysze o takiej wersji

4. -

Napisano

1.2 ma dopiero byc

A czy da sie zeby to szybciej sie liczylo - TAK :) chodzi tu tylko o sprzet

Napisano

Jest juz wersja beta Maxwell 1.2.2. W wersji 1.1 w porownaiu do 1.0 nastapilo spore przyspiesznie. Ciewkay jestem co sie zmienilo w 1.2.

Napisano

Kuba musze cos tu sprostowac

Beta jest to jedna znajstarszych wersji maxwella kktora wyszla jakies2-3 lata temu po niej byly RC1-5. I teraz mamy jako juz pelna wer5sje 1.0 po niej ta najnowsza 1.1 Light Simulator, i teraz ma byc wersja 1.2 ktora jest w sumie szeregiem ulepszen itd. z tego co czytalem predkosc ma sie nie wiele zmienic ;)

Napisano

Kilka godzin testow i musze przyznac, ze program jest naprawde niesamowity. Teraz tylko czekac, az procesory 4-rdzeniowe stanieja :)

 

Jeszcze linka podaje do strony z testem Maxwella na roznych komputerach:

http://www.maxwellrender.it/index.php?option=com_smf&Itemid=88&topic=2636.0

 

Co dziwne - ja na moim Pentium D 820 osiagnalem lepszy wynik niz komputer z testu- chociaz mam tylko 512 RAMu (roznica niewielka bo tylko 10min, ale komputer mial zapuszczone skanowanie antywirusowe i eMula) Sporym zaskoczeniem jest tez dla mnie Pentium 4 3,4GHz z 1 GB RAMu i 4GB RAMu. Roznica miedzy nimi wynosi 11%. Samo HT daje miewielki przyrost mocy bo tylko 5%.

Najwazniejszy jest jednak procesor i ilosc rdzeni.

 

Pozdrawiam

Napisano

Maxwell 1.1

Każdy render 20min

 

maxwellsl5koma3or5.jpg

 

caustykayz8.jpg

 

Dlaczego na renderze ze szklanką tak słabo widać kaustykę??

Napisano

Witam

SL 18, sorry za tako rozdzielczosc, sprzet mi narazie nie pozwala na wieksza :)

 

111kopia7xb.jpg

 

222kopia0ja.jpg

 

333kopiarw5.jpg

 

pozdrawiam

Napisano

TrojkaT a jaki czas?

Napisano

Maxwell to super renderer, tworzy bardzo realistyczne prace. Ale czas i ziarno to jego wielka wada.

Napisano

wydluzenie czasu renderu przy tej sene i lekkie ziarno jest przyczyna ze uzylem to ML okolo 6 emiterow , a jak wiadomo ML zrzera mi ram nie samowicie, przy tej scene moj benchmark wynosil chyba z 5 :)

Napisano

Aha. No ale mimo to 30h to i tak strasznie dużo.

Musisz dokupić ramu ;)

Napisano

wojt nie podoba mi sie :)

samo ujecie, odbicia w oknach wyglada na to jak by ten budnek stal na jakims pustkowi :) textury okien

Napisano

No trudno :)

Ujęcie kamery tworzy wrażenie że jest to pustkowie, natomiast w rzeczywistości jest to podwórko kamienicy zamknięte z wszystkich stron.

Co do okien to masz na myśli ramy? Może też tego nie widać :) bo jest zmierzch ale ramy są plastikowe. Pozdrawiam!

Napisano

TrojkaT świetne !! mogłeś jeszcze z 10 h poczekać

3 wersja najlepsza :)

Napisano

Nie podoba mi sie :P

Żartuje oczywiście ;) jedynie co bym poprawił to materiał opon, i szyb, w obu przypadkach wyszła smoła :/

Pozdrawiam!

Napisano

wypas ! naprawde extra to wygląda TrojkaT na jakim sprzęcie to renderenujesz ? i jaki to maxwell ? a no i czym oswietlane ? :)

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności