Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Takie coś w przerwie między nauką do matury (łolaboga to już w czwartek;]).

 

Kilka (-set chyba) kulek z bumpem + mapa na glossiness i miejscami glossy reflection a i jeszcze falloff, duża texturka na environment (nie hdri) no i DOF. Renderowane w Brazilu:).

balls.jpg

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

piękne kolorki, piękny materiał i piękny dof ;] Niby kulki jak kulki ale przez to podniszczenie a zwłaszcza dobry env. pracka nabiera jakiegoś ciekawego klimatu, mnie wciąga przynajmniej :)

 

Pozdrawiam

Napisano
piękne kolorki, piękny materiał i piękny dof ;] Niby kulki jak kulki ale przez to podniszczenie a zwłaszcza dobry env. pracka nabiera jakiegoś ciekawego klimatu, mnie wciąga przynajmniej :)

 

Pozdrawiam

Dokladnie nic dodac nic ujac :)

Gość bl0ndynek
Napisano

ale pracka ładna więc czemu nie : ) w końcu nie czas świadczy o poziomie pracy a efekt końcowy w tym wpadku miłt dla oka : )

 

swoją drogą powodzenia tez maturke w tym roku pisze : )

Napisano

o technice napisał wszystko Vorek

 

od siebie napisze - niesamowity efekt, fajny materiał, długo się wpatrywałem

 

PS. popatrzcie 3 minuty i 5 postów - ale tempo

Napisano

Dziękuję wszystkim:). Przyznam, że nie spodziewałem się aż tak pozytywnych komentarzy. Matura maturą, ale jednak ile można...;]. Powodzenia w czwartek:)

Napisano

Me Too :D:D wiecie co... tak na was wsyztskich patrzę... i jak by to powiedziec, patrzycie na ten render jak by to był full realistic super mega hiper (np.) model statku czy coś... każdy sie zachwyca... ale rpzecież tu są tylko kulki, dużo kulek, ładny materiał i texturka z Bumpem i tyle, no i DOF... mym zdaniem nie ma sie co podniecać... no ale moge powiedzieć że jak widze te forum to mnie zaskakuje to, że ludzie robią porste prace dla jaj i wy to komentujcie ak niebo... a człowiek się namęczy, namacha, zorbi super model i super materiały i wgole wsyztsko łądnie a wy tylko wypatrzycie błędy... ehhh... no cóż, bywa... no a co do tych zachwytow, to moze wejdżcie sobie na jakieś Ruskie Fora ( wiem to od Marcina ;P ) i tam zatyka dech w piersiach... naprawde...

Napisano

Oj tytyty niegrzeczny Lucas toś sie uchował między liścmi kapusty przed złym modem :) źle nazwany wątek - prosze o poprawke, a w związku że już swój staż na forum masz to nie musze chyba przypominac regulaminu :)

 

Pozdro.

Napisano

Przyjemne bardzo. Jedyne co bym poprawił, to kadr, a raczej proporcje obrazu, bo góra robi się trochę monotonna i nieciekawa. :)

 

 

pozdrawiam

Napisano

Tak wogole to od razu zaóważyłem że on ma źle nazwany wątek... ale nic nie mowiłem.. a was przycimiła chyba ta piękna praca by go upomnieć... Lucas jak cos to ja nic nie mowie, praca mi się podoba i wogole, ale uważam tak jak wyżej... :))) pozdro

Napisano

bardzo ładny render i to co RA napisał u góry robi się monotonna, kamera powinna być bardziej panoramiczna i może lekko w prawo skręcona co by kulki nie stały idealnie w prostej linii

Napisano

O przepraszam, faktycznie tak się zapędziłem, że o nazewnictwie zapomnialem. A co do wcześniejszej wypowiedzi Falcoma, bez wątpienia masz rację, ale to chyba stanowi niejako dowód na to, że prosta forma potrafi być naprawdę interesująca i czasami nawet lepsza niż coś super-skomplikowanego, przykład mieliśmy już chociażby z pracą GRiPiego.

Napisano

Ja akurat robilem w Brazilu, ale że to chyba nie jeste zbyt skomplikowane, to pewnie bez problemu przeniesiesz to na vraya.

 

Cała rzecz rozchodzi się przede wszystkim o materiał i tło. Radzę odwiedzić stronę http://www.schloerb.com/Dreamscape2/ i zassać ktorąś z textur, żeby właśnie wrzucić na environment.

Kulka ma materiał Brazil Chrome, mapa na Bump i Glossiness - użyłem zdjęcia blaszanej płyty (możesz znaleźć na mojej stronie w dziale Stuff) z odpowienimi modyfikacjami (grayscale, kontrasty itp). Tą samą mapę wrzuciłem na Focus Map od Glossy Reflection, żeby miejscami mieć rozmyte odbicia. W Color wrzuciłem Falloff - od nienasyconego brązu w środku do bardziej intensywnego, lekko wpadającego w czerwień na zewnątrz.

Zrobiłem jakieś 150 kopii tych kulek (ozywiście Arrayem), niektóre poobracalem, żeby nie wyglądały tak samo, dodałem jedno światło i DOF i gotowe:)

Ustawień DOF chyba nie ma sensu opisywać, bo to w dużej mierze zależy od rendera i rozmiarów sceny.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności