patry Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 Jestem początkującym grafikiem no i co tu dużo pisać oto pracka: http://www.biurko3d.republika.pl/bryka.jpg http://www.biurko3d.republika.pl/bryka_tyl.jpg program : 3dsmax 6 Prosze o szczerą krytykę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 model wydaje się być dobry, render nienajlepszy. Pokaż siatę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 Witam. zle nazwales swoj wątek dostosuj sie do regulaminu i wprowadz niezbedne poprwaki tu masz linki do regulaminu, przeczytaj caly: http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawcio_m Napisano 4 Maj 2006 Share Napisano 4 Maj 2006 więcej chamferów i będzie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 4 Maj 2006 Share Napisano 4 Maj 2006 o tak, wiecej chamferów i bedzie lepiej. Pozatym całośc psują szczgóły typu : brak dziur na sruby w felgach, lewitujące auto etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 4 Maj 2006 Autor Share Napisano 4 Maj 2006 ta lewitacja też mnie zdziwiła po renderze, ale w max'ie ustawiłem auto idealnie na powierzchni lustra (nie wiem dlaczego tak wyszło) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knysha Napisano 4 Maj 2006 Share Napisano 4 Maj 2006 O fajnie - lewitujace auto xD. Wiesz moze co to Chamfer? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...