piksar Napisano 22 Maj 2006 Autor Napisano 22 Maj 2006 AnyMan : referka silnika w załączniku, malutka niestety, mi udało się zdobyć w postaci plakatu A3 od producenta. szukając innych wpisz ABB motor w google pozdro
piksar Napisano 23 Maj 2006 Autor Napisano 23 Maj 2006 dekanter narazie zakończony teraz siostra dekantera wirówka odśrodkowa (centrifuge) zasada i efekt działania podobny tylko że pracuje w pionie. referka : i początek modelu (około 3h) najwięcej zajęło poprawianie siatki i spawy
rudylew Napisano 23 Maj 2006 Napisano 23 Maj 2006 a mnie ciekawi jak modelujesz te spawy? podzielisz się wiedzą ?? Czy z obiektu ciągniesz czy nowy tworzysz? takie proste pyt. :) pozdro
piksar Napisano 24 Maj 2006 Autor Napisano 24 Maj 2006 spawy powiadasz ? Mniejsze cylindry po bokach są doklejone booleanem do głowmego korpusu, całość konwertowana z powrotem do poly i tu zaraz po konwersji wchodze do sub-objects, wybieram edges i automatycznie zaznacza mi sie krawędź spawania, trochę chamferka tylko delikatnie bo płaszczyzny sie nachodzą i reczne przesuwanie około 20 wierzchołków z zarzuconym ograniczeniem przesuwania (constrain-face) i to wszytko
Darmo Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 I znowu się fajnie zapowiada :D Tylko jak mógłbyś te renderki w większych rozdzielczościach dać :) ? Pozdr
piksar Napisano 24 Maj 2006 Autor Napisano 24 Maj 2006 ale mój wątek nudny co ? widzę po zainteresowaniu, ale gdyby maszyny które modeluje nie ustniały to by nie było tyle słodyczy, piwa, pepsi, wina i mnóstwa innych smakołyków, mało ciekawe ale pożyteczne stworzenia. po wyświetlenu nad obrazkiem jest ikonka "rozmiar oryginalny" kliknij - większa rozdziałka
mkk3a Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 nie byloby pepsi, piwa, slodyczy? no trzeba było od razu tak mowic ;D w sumie juz nawet nie ma czego komentować, modeling za kazdym razem idealny, shadery ładnie prezentują się w takiej studyjnej scenerii. ile tris ma srednio jedna taka maszynka?
piksar Napisano 24 Maj 2006 Autor Napisano 24 Maj 2006 ta wirówka ma 80.000 polys, planuje jeszcze drugie tyle. dekanter miał lekko ponad 200.000 poly jak zrobię całą halę to będa lżejsze, tam jest mnóstwo to zaoszczędzenia, silnik w dekanterze ma 80.000 poly ale przy dalszych ujeciach schodzę do 6000 itd. Po kupnie Ramu troche się rozbestwiłem (lol)
piksar Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 Mały update, potrzebowałem do prezentacji innej maszyny tzw. rozdrabniacza (jego pierwsza wersja przewinęła sie kiedyś przez forum). -edit - wkradł się mały bug z drugim renderze - nie podlega ocenie
kliment woroszyłow Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 masz bzika PikSar...jak mi Bóg miły masz bzika!:D żartuje...fajne te twoje maszyny...swoją drogą...nie rób mi tu jakiś silników elektrycznych tylko za pantere sie bierz!:)
Secator Napisano 16 Czerwiec 2006 Napisano 16 Czerwiec 2006 Fajne maszynki :] Oryginalny pomysł i b. dobre wykonanie :)
mileS Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 Zarąbiście co tu duzo mówić . Zaraz sie biore do pracy i zobaczymy może kiedyś też coś takiego wyskrobie. PZDR :]
vv3k70r Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 co z tego ze to pieknie zrobione skoro nie ma ani wiezy ani lufy? a gasiennice za kratka schowane?
ftrampkach Napisano 3 Lipiec 2006 Napisano 3 Lipiec 2006 pikSar, ty zboku, hehe - gratulacje, bardzo ładne to wszystko. wyślij to do Lokheed'a - ztrudnią Cię na bank
XaoC Napisano 3 Lipiec 2006 Napisano 3 Lipiec 2006 Jakie to łaaaadne:) Też mam świra na punkcie różnych maszyn. Zbieram koła zębate - mam ich maaaasę i są strasznie ciężkie, nie wiem co mam z nimi zrobić:) W sumie nie wiem czemu jeszcze nie wymodelowałem żadnej maszyny... Pytanko: Czy ta maszyna to nie jest aby pompa firmy ABB, która pracuje jako slinik? Jestem pewien, że taką samą widziałem w mojej pracy:D
Cruzh3r Napisano 4 Lipiec 2006 Napisano 4 Lipiec 2006 Jak zrobiłeś shadery metalu? Zarzucisz w pliku?:) Aha i jeżeli chodzi kołnierze(te ze śrubami:P:P) to chyba dwie górne otwory powinny być równoległe do podłoża... Robisz to w 3ds max? UG? Pytanie brzmi: jak zrobiłeś śrubę? Też potrzebuje do mieszadła otwartego:P
piksar Napisano 4 Lipiec 2006 Autor Napisano 4 Lipiec 2006 Cruzh3r - kołnierze są równoległe, może to wina perspektywy Śruba (myślę że chodzi o tą wielką od dekantera) powstała tak (pisze z pamięci, jak nie bedzie dzialac to sprobuje jeszcze raz). Utworzyłem spring z dynamic object o drucie z 3 sciankami bocznymi (czy o profilu trojkąta jak kto woli), ilość skrętów i długośc musi być już finalnie dobrana zależnie od potrzeb.Konwersja do poly. Zaznaczam jedną spiralną krawędź na całej długości (czasami "loop" działa i pomaga), i przyciskam tajemniczy przycisk w zakładce "edit edges" - "create shape from selection". Krawędź staje się samodzielnym obiektem. Ten obiekt posłużył jako path do modyfikatora Path Deform. Obiektem do powyzszego jest kilkadziesiąt złączonych krawędziami boxów lub jeden (nie jestem pewien) z dostatecznie dużą ilością segmentów. Jak coś nie jasne, pisz, będę prostował Materiał to zwykły vray szary z lekkim reflect
piksar Napisano 4 Lipiec 2006 Autor Napisano 4 Lipiec 2006 odgrzebuje starszy projekt bo może go wykorzystam w większej całości
Darmo Napisano 4 Lipiec 2006 Napisano 4 Lipiec 2006 Już to kiedyś widziałem :) I co tu dużo mówić, szczegółowo i ładnie jak we wszystkich twoich modelach :D
JohnZi Napisano 4 Lipiec 2006 Napisano 4 Lipiec 2006 no wypasik, lubie takie szczegoliki, to sie ceni;] teraz tylko texturki i gites bedzie. To niebo co masz to hdri czy tylko bitmapa? bo juz ktorys raz widze podobne niego u kogos, daje to fajny efekt;] Jak to hdri to mozesz dac namiary;]
piksar Napisano 4 Lipiec 2006 Autor Napisano 4 Lipiec 2006 to jest standard z maxwella jak ustawisz niebo w ustawieniach renderera, takze jak masz maxwella w zakladce environment zaznacz physical sky i use sunlight i to wszystko
JohnZi Napisano 4 Lipiec 2006 Napisano 4 Lipiec 2006 łee nie uzywam maxwella, wole V-mistrzowskiego-raya:P . No ale ta opcyjka dobra jest w maxwellu;]
Cruzh3r Napisano 5 Lipiec 2006 Napisano 5 Lipiec 2006 Dzięki pikSar Jak robie już sobie Path Deform to wyskakuje mi: "Illegal Path"... Śrube zrobiłem z tego springa, tyle że po prostu jedną krawędź zeskalowałem do lini prostej względem osi śruby, a w środek dałem cylinder
piksar Napisano 5 Lipiec 2006 Autor Napisano 5 Lipiec 2006 tak, wychodzę z biura i wchodzę na hale i referek mam tysiące - wszystko co modeluję istnieje naprawdę
piksar Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Napisano 17 Sierpień 2006 automatyk przemysłowy (jeszcze do niedawna)
piksar Napisano 8 Listopad 2006 Autor Napisano 8 Listopad 2006 Miałem sen : mam nadzieję że to początek większej całości
mrkrzysiek Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 ludzie mają dziwne sny ale jakze piekne i szczegółowe :)
tomeg Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 Piksar -musisz koniecznie udac sie z tym snem do wrózki .niech ci powie co to znaczy:) ps.A sen był oteksturowany w vreyowym swiecie?:)
Touch Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 Pięknie Panie dziejku;D Jakaś wstępna koncepcja całości siedzi już w głowie, czy czeka dopiero na odkrycie?;)
hcpiter Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 no super super ! machnij jakas siatką zeby oko nacieszyc detalami :)
Pionier Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 fajniutkie fajniutkie, ciekawe co zrobisz z tym dalej :)
deshu Napisano 22 Listopad 2006 Napisano 22 Listopad 2006 o cholera czlowieku ukoncz to i pszyk do finisza, tylko ostro szlifuj ajj!
nielot007 Napisano 22 Listopad 2006 Napisano 22 Listopad 2006 o fak dawno tu nie zagladalem :) no robi wrazenie zrob texturki jakies fajnie i kariera stoi przed toba otworem :D:D pozdro i powodzenia
..:: WIKTOR ::.. Napisano 22 Listopad 2006 Napisano 22 Listopad 2006 Fajna platanina "rułek"... Az korci zeby przykrecic jakis "kurek" ;P No projekt bajerancki :D
Touch Napisano 22 Listopad 2006 Napisano 22 Listopad 2006 kratki to model, czy załatwiłeś to mapką opacity?
piksar Napisano 22 Listopad 2006 Autor Napisano 22 Listopad 2006 kratki to model, czy załatwiłeś to mapką opacity? na tym etapie model, docelowo (jak wyjdzie za dużo poly) to zrobię jak piszesz ale to dopiero jak dobije do 4mln poly
satanicus1991 Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 mogę wiedzieć jakiego masz kompa? u mnie przy milionie poly rwie jak cholera ;d
MiRi Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 Pokłony OOOOOOOOO OOOO OOOOOOOOOOOO, OOOOOOOOOO OOO OOOOO (Indiańskie Pozdrowienie)
piksar Napisano 7 Październik 2007 Autor Napisano 7 Październik 2007 dawno tu nie byłem dłubie model młyna pszenicy, docelowo ma być animacja jak się buduje. termin bardzo wąski, odbiorca nie zna sie na 3D, jest szansa że polegnę niedługo; dzisiaj zacząłem i dłubię w przerwach kafelkowania kuchni
chudy Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 no no ładnie idzie :D nigdy bym nie pomyślał, że młyn ma takie rozmiary :P jakby co moge pomóc ;] pozdrawiam
Cruzh3r Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 hehe, nie dadzą ci modeli z acada? współczuje, w zeszłym roku też cały gasplant dziergałem ręcznie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się