Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jakis juz czas temu zaczelem robic oto taki model. Hmmm dlugi czas nie mialem zamiaru dawac go do wip'a. W sumie wogle nie mialem zamiaru go dawac, ale doszedlem do wniosku ze jednak moze wasze uwagi cos mi pomoga. Przedewszystkim licze na jakies podpowiedzi odnosnie tego "bodajrze wlotu powietrza" nad swiatlami :) Jak cos to chetnie zamieszcze siatki. Pozdrawiam :)

 

151hn.th.jpg169ei.th.jpg177uc.th.jpg189db.th.jpg195pk.th.jpg

  • Confused 1
  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Poprawilem to o czym mowil qba. No moze za wyjatkiem boku ale to dlatego ze bede na tym myslal jak bededziala przy drzwiach i szybie ^_^.

22a8lp.th.jpg22b2bb.th.jpg

Napisano

Spoko, jak na razie wyglada ok, i nie ma sie do czego przyczepic, czekamy na kolejne odslony:) mam nadzieje ze koncowy efekt bedzie bardzo ladny:)

 

>>

Napisano

Boczne szyby, nie ma jeszcze miejsc na lusterka i samych lusterek, ale to w puzniejszej kolejnosci. Niech mi jednak ktos powie czy z ksztaltem bryly samochodu est wszstko w porzadku... bo sie pogubilem czy mialem cos jeszcze modelowac czy tylko zabracsie juz za elementy...

236bp.th.jpg

Napisano

Nadalem bocznym szybom odpowiedniejszy ksztalt... bardziej lukowaty. Mozna powiedziec ze zadaszylem samochod i poprawilem przednia szybe... dach jest krzywy to specjalnie dalem zrobilem go takim przezroczystym abyscie nie widzieli, ale wyprostuje go, porobie wszytskie mocowania, uszczelki i inne takie ^_^ to na pewno pokarze :>

244uu.th.jpg

Napisano

Bardzo zgrabny wozik, model pierwsza klasa. Pozostaje zakończyć ciekawym renderem. :)

 

 

pozdrawiam

Napisano

Denerwuje sie nad tym dachem, juz go przebudowuje pare razy i jest krzywo :/ Nie zna nikt jakis sposobow aby to wyprostowac (nie mowie tu o przesuwaniu vertex po vertexie). I nie mowic ze siatka za gesta, bo sie inaczej szpary robia z karoseria po bokach. Chociarz w sumie nie wiem, jakby ktos znalazl sposob aby odchudzic siatke pozostawiajac wszystkie wertexy z krawedzi na swoim miejscu to bardzo prosz,e ja wymiekam i chyba jak sie zdenerwuje to to wyprostuje w ZB pedzlem smooth :p

264ih.th.jpg 279ij.th.jpg 285ov.th.jpg

Napisano

Ah prace ida powolutku... coraz wiecej bledow wychodzi a ja nie mam ani umiejetnosci ani cierpliwosci by z nimi walczyc (albo jestem pedantem i nie znosze jak mi gdzies cos nie pasuje i .. ii..... hmm, ogolnie tempo slimaczeXDD)

306ii1.th.jpg 312kv.th.jpg

Napisano

Tez mi ehh.... krzywy.... gdzie jest krzywy..., a lusterka mam wymienic dlaczego, na jakis inny model czy te sa zrobione krzywo...? Choc i tak podejrzewam wszytskiemu winne oswietlenie :)

Napisano

Jakos tak dlugo nic tutaj nie pokazywalem i teraz raczej prace maja sie ku koncowi, beda jedynie drobne poprawki jak np opony czy tez swiatla przednie itd. I tutaj wlasnie chcialbym aby sie wlonczylo wasze wytykanie bledow i abyscie mi powiedzieli co o tym myslicie :)

avantimets0.th.jpg

Napisano

Hm nie trafiłem wczesniej na ten watek a szkoda. Co do modelu - bardzo elegandzko i orginalny wybur przedmiotu, bardzo mi sie podoba !

Co do renderu to z kilku powodów jest zupełnie przeciwnie i tak :

1) Sampling zanizyłes kompletnie przez co ginie to co w modelu było świetnie dopracowane

2) Nie tylko opony i światła masz do poprawy szczerze to wszystkie shadery bym powymieniał

3) Swiatło nie pasuje do tła i jest MARTWE

 

To z grubsza tyle mysle że nie ma co teraz wchodzic w detale

Prośbe mam taką powolcz z renderem bo to fantastyczny model, szkoda by było zaprzepaścic tyle potencjału.

Napisano

Dzieki za odpowiedz :)

Musze przyznac ze na shaderach, ustawieniach swiatel i tego typu podobnych rzeczach zwiazanych z renderowaniem sie nie znam najlepiej. Postaram sie jednak wyszukac jakies artykuly o tym i w miare mozliwosci poprawic co bede w stanie. Co do swiatla obecnego na scenie to pochodzi ono z hdri wrzuconego w skylighta wiec no nie wiem, czy powinnem w to jeszcze ingerowac, boje sie ze inaczej uzyskal bym jakies przeklamania w stosunku do tla.

Pozdrawiam

Napisano

No to jeszcze nie to...

Powinieneś zmiękczyc cień tego swiatła i zestroic kierunek jego padania z hdeką.

Zostaw shadery światłem zajmij sie osobno na białym standartowym materiale bedzie łatwiej słowem tło i światło nić wiecej

Napisano

Ej chłopie no jest żywsze ale ....

Dosć długa lista po 1 to blurowanie na lakierze nie teges

po 2 łaczenia mapy wła wyszły pod autem po 3 z kostki i płyt wnosząc to cos tu nie trzyma skali. No i kupa materiałów do wymiany. Za to światło jest ciut lepsze ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności