Konras Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 Jakis juz czas temu zaczelem robic oto taki model. Hmmm dlugi czas nie mialem zamiaru dawac go do wip'a. W sumie wogle nie mialem zamiaru go dawac, ale doszedlem do wniosku ze jednak moze wasze uwagi cos mi pomoga. Przedewszystkim licze na jakies podpowiedzi odnosnie tego "bodajrze wlotu powietrza" nad swiatlami :) Jak cos to chetnie zamieszcze siatki. Pozdrawiam :) 1
Diesel Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 Fajny nie widze błędów ewentualnie mozesz pokazac siateczke... Powodzenia
Konras Napisano 6 Maj 2006 Autor Napisano 6 Maj 2006 Moge pokazac siateczke, ale macie mi nawytykac bledow i nie oszczedzac sie w krytyce :)
miwt Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 super bryke wybrales:)...poki co bardzo ladnie wydaje mi sie tylko ze za gesta masz siatke na bokach:)
ReflectVision Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 jezeli juz sie mam totalnie przyczepic to : ale to dla dobra modelu ;) a nie na zlosc
Konras Napisano 6 Maj 2006 Autor Napisano 6 Maj 2006 Dzieki qba, bok to prawda do poprawy, ale puki nie robie szyb bocznych to sie nim jeszcze nie zajmowalem. Dziekuje bardzo natomiast co do dachu, bo tam nie wiem jak to sie stalo ze ten champfer tam dalem, jakis zly omen po prostu ^_^. Oh i daje tutaj adres http://automobile.2405.com/automobile_gallery/Renault/Avantime/index.html co by wam bylo latwiej wyszukiwac bledy :)
Konras Napisano 6 Maj 2006 Autor Napisano 6 Maj 2006 Poprawilem to o czym mowil qba. No moze za wyjatkiem boku ale to dlatego ze bede na tym myslal jak bededziala przy drzwiach i szybie ^_^.
meiker Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 Spoko, jak na razie wyglada ok, i nie ma sie do czego przyczepic, czekamy na kolejne odslony:) mam nadzieje ze koncowy efekt bedzie bardzo ladny:) >>
Konras Napisano 7 Maj 2006 Autor Napisano 7 Maj 2006 Boczne szyby, nie ma jeszcze miejsc na lusterka i samych lusterek, ale to w puzniejszej kolejnosci. Niech mi jednak ktos powie czy z ksztaltem bryly samochodu est wszstko w porzadku... bo sie pogubilem czy mialem cos jeszcze modelowac czy tylko zabracsie juz za elementy...
naeq Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 wow, jestem pod wrażeniem, naprawde bardzo dopracowany model, oby tak dalej !! pozdro
Konras Napisano 8 Maj 2006 Autor Napisano 8 Maj 2006 Nadalem bocznym szybom odpowiedniejszy ksztalt... bardziej lukowaty. Mozna powiedziec ze zadaszylem samochod i poprawilem przednia szybe... dach jest krzywy to specjalnie dalem zrobilem go takim przezroczystym abyscie nie widzieli, ale wyprostuje go, porobie wszytskie mocowania, uszczelki i inne takie ^_^ to na pewno pokarze :>
ReflectVision Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 ja to nierownosci nei widze :P ale pod zderzakiem na pasuje dokladka :)
Konras Napisano 9 Maj 2006 Autor Napisano 9 Maj 2006 Moglbys mi gba zaznaczyc o jakie miejsce Ci chodzi... bylbym wdzieczny :)
hkropinski Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 praca idzie do przodu bardzo ladnie;) qba-> takie zmiany mogą zależec od wersji, (ale glowy nie daje;P) pozdr
Konras Napisano 9 Maj 2006 Autor Napisano 9 Maj 2006 Hmmm ja sie opieralem na tych fotkach http://automobile.2405.com/automobile_gallery/Renault/Avantime/21_Avantime_2405.jpg http://automobile.2405.com/automobile_gallery/Renault/Avantime/1_Avantime_2405.jpg Musze poszukac jednak wiekszych zblizen na te elementy aby byc ewnym. Karoserie wydaje mis ie mam dobrze, ewentualnie ten blastyk jest cos nie tego ^^
3DDeo Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Nie no stary model pierwsza klasa no tylko pozazdrościć pozdro
RA Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Bardzo zgrabny wozik, model pierwsza klasa. Pozostaje zakończyć ciekawym renderem. :) pozdrawiam
Konras Napisano 9 Maj 2006 Autor Napisano 9 Maj 2006 Denerwuje sie nad tym dachem, juz go przebudowuje pare razy i jest krzywo :/ Nie zna nikt jakis sposobow aby to wyprostowac (nie mowie tu o przesuwaniu vertex po vertexie). I nie mowic ze siatka za gesta, bo sie inaczej szpary robia z karoseria po bokach. Chociarz w sumie nie wiem, jakby ktos znalazl sposob aby odchudzic siatke pozostawiajac wszystkie wertexy z krawedzi na swoim miejscu to bardzo prosz,e ja wymiekam i chyba jak sie zdenerwuje to to wyprostuje w ZB pedzlem smooth :p
Konras Napisano 16 Maj 2006 Autor Napisano 16 Maj 2006 Ah prace ida powolutku... coraz wiecej bledow wychodzi a ja nie mam ani umiejetnosci ani cierpliwosci by z nimi walczyc (albo jestem pedantem i nie znosze jak mi gdzies cos nie pasuje i .. ii..... hmm, ogolnie tempo slimaczeXDD)
Konras Napisano 22 Maj 2006 Autor Napisano 22 Maj 2006 Taki maly update, w sumie to tlyko poprawiony dach, zrobiona szyba i poczatek zabawy ze swiatlami.
Konras Napisano 28 Maj 2006 Autor Napisano 28 Maj 2006 Tez mi ehh.... krzywy.... gdzie jest krzywy..., a lusterka mam wymienic dlaczego, na jakis inny model czy te sa zrobione krzywo...? Choc i tak podejrzewam wszytskiemu winne oswietlenie :)
xyrion Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 lusterka to tak z reguły :)....zazwyczaj każdy musi pierwsze luterka wymienić :)...a modelik całkiem spoko..tak dalej
Konras Napisano 8 Październik 2006 Autor Napisano 8 Październik 2006 Jakos tak dlugo nic tutaj nie pokazywalem i teraz raczej prace maja sie ku koncowi, beda jedynie drobne poprawki jak np opony czy tez swiatla przednie itd. I tutaj wlasnie chcialbym aby sie wlonczylo wasze wytykanie bledow i abyscie mi powiedzieli co o tym myslicie :)
damusTo Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 Hm nie trafiłem wczesniej na ten watek a szkoda. Co do modelu - bardzo elegandzko i orginalny wybur przedmiotu, bardzo mi sie podoba ! Co do renderu to z kilku powodów jest zupełnie przeciwnie i tak : 1) Sampling zanizyłes kompletnie przez co ginie to co w modelu było świetnie dopracowane 2) Nie tylko opony i światła masz do poprawy szczerze to wszystkie shadery bym powymieniał 3) Swiatło nie pasuje do tła i jest MARTWE To z grubsza tyle mysle że nie ma co teraz wchodzic w detale Prośbe mam taką powolcz z renderem bo to fantastyczny model, szkoda by było zaprzepaścic tyle potencjału.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Jakie brzydkie Renault ;P hehe Nie no model wykonany poprawnie ale czegos mu brakuje...
Konras Napisano 9 Październik 2006 Autor Napisano 9 Październik 2006 Dzieki za odpowiedz :) Musze przyznac ze na shaderach, ustawieniach swiatel i tego typu podobnych rzeczach zwiazanych z renderowaniem sie nie znam najlepiej. Postaram sie jednak wyszukac jakies artykuly o tym i w miare mozliwosci poprawic co bede w stanie. Co do swiatla obecnego na scenie to pochodzi ono z hdri wrzuconego w skylighta wiec no nie wiem, czy powinnem w to jeszcze ingerowac, boje sie ze inaczej uzyskal bym jakies przeklamania w stosunku do tla. Pozdrawiam
damusTo Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Juz masz przekłamanie na wstępie bowiem masz tylko swiatło rozproszone :p
Konras Napisano 10 Październik 2006 Autor Napisano 10 Październik 2006 Dodalem jedno swiatlo direstional i pare omni za kloszami i zmienilem kolor nadwozia, ale nie wiem czy to idzie w doobra strone.
damusTo Napisano 10 Październik 2006 Napisano 10 Październik 2006 No to jeszcze nie to... Powinieneś zmiękczyc cień tego swiatła i zestroic kierunek jego padania z hdeką. Zostaw shadery światłem zajmij sie osobno na białym standartowym materiale bedzie łatwiej słowem tło i światło nić wiecej
Konras Napisano 27 Październik 2006 Autor Napisano 27 Październik 2006 Pomeczylem sie z tym jeszcze troche, ale nie umiem juz tego lepiej wyrenderowac... moze kiedys, ale nie teraz :>
damusTo Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 Ej chłopie no jest żywsze ale .... Dosć długa lista po 1 to blurowanie na lakierze nie teges po 2 łaczenia mapy wła wyszły pod autem po 3 z kostki i płyt wnosząc to cos tu nie trzyma skali. No i kupa materiałów do wymiany. Za to światło jest ciut lepsze ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się