Napisano 18 Czerwiec 200618 l Autor Heyah. Zapodaj fragmenty mojego najnoweszego projektu. Miłego krytkowania i wytykania błedów. :)
Napisano 19 Czerwiec 200618 l helm by mi sie bardziej widzial z taka jakby miotla zamiast skrzydel (taka jak mieli rzymianie)
Napisano 19 Czerwiec 200618 l Super hełmik i super mieczyk(chyba). Zapodaj całość. całość? Proszę bardzo http://www.legendra.com/art/wallpapers/heroes_of_might_&_magic_v_wall_511.jpg Fajnie idzie modelowanie , trzymaj poziom :)
Napisano 19 Czerwiec 200618 l stawiam ci pomnik jak to zrobisz;) powodzenia ps. juz ci pisalem, ze niezadobrze jak na raczce widac krawędzie;) pozdr
Napisano 19 Czerwiec 200618 l No SZAMPEK... super. Twój umięjętności jeśli idzie o modelowanie znacznie się podniosły od momentu kiedy pokazywałeś pierwsze kroki na forum. Tak trzymaj ;) Pozdrawiam
Napisano 19 Czerwiec 200618 l ak zrobiłeś tego "smoka" w centrum renderka miecza? edytowales plane? Według mnie to narysował kształt splinem a potem go wytłoczył. Ale możliwe że SZAMPEK zrobił to inaczej :]
Napisano 19 Czerwiec 200618 l Super hełm, ale czy niejest on za.. gruby?? Rycerskie hełmy rzadko kiedy były z blachy grubszej niż 2-5 mm :]
Napisano 19 Czerwiec 200618 l Autor maczuga - Elendaril sie nie myli. Edycja Plane to dużo zabawy a efekt, no cóż... dużo zabawy! Natomiast Spline jest łatwy, szybki i przyjemny. Szczerze mówiac, to ja w max'ie już chyba potrafie robic lepszą grafe wektorową 2d niż w Corelu :/ ps. koncept hełmu odpada. Staram sie robić w miare zgodnie z oryginałem, a ponadto, twój hełm nie pasowałby chyba za bardzo do reszty :p obo - THX. ps. ty jeszcze pamietasz moje poczatki? Debiutowałem 'Spider''em :) hkropinski - 3mam za słowo :p chveti|Szymeq|_kuba_ - thx za miłe słowo :) Secator - pewnie masz racje, ale na razie to nie zmieniam tego, bo docelowo, wewnatrz hełmu bedzie cień, tak ze grubości widac nie bedzie. Chyba że wyjdzie inaczej, to trzeba bedzie zrobic cieńszą blache, ale to dopiero na końcu może, nie wiem, zobacze jak wyjdzie :] Ale thx za cenna uwage!
Napisano 20 Czerwiec 200618 l Autor Mały update miecza :] Jeśli ma ktoś jeszcze jakies sugestie co do jego wyglądu to słucham :) pozdro!
Napisano 21 Czerwiec 200618 l Mym zdaniem wymodelowana krew jest siwetna, ten miecz ma swoją wizje, tu nie chodzi o to by dodać ten miecz do wojownika na polu bitwy... tu chodzi o wizje samego nagiego miecza z krwiąz na sobie, jak w obrazie :) pozdrawiam !! Fajniaste... ;]
Napisano 21 Czerwiec 200618 l fajny miecz, ten miecz gdzies tam posrodku to jest taki lekko wgnieciony czy mi sie tylko wydaje?, strasznie mnie ciekawi jak zrobiles ta krew, moglbys cos o tym powiedziec ?, no i oczywiscie pokaz siatke :) Pozdrawiam
Napisano 21 Czerwiec 200618 l nu ja juz ci szampek powiedzialem ze jak dla mnie krew jest nie potrzebna i lepiej zastapic ja teksturą, a jak nie chcesz teksturowac to mimo wszystko twierdze ze krew nieladnie wyglada, tak gumowo:P:P pozdr
Napisano 21 Czerwiec 200618 l serwus :) a ja mysle, ze modelowana krew może byćbardzo przyjemna i może byćatutem. Fakt, troszke trzeba przy niej popracować - ale nie odchodziłbym od niej na rzecz tekstury :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Autor Heyah. Żeby nie było ze sie całe dnie obijam, zapodaj małego update'a. oceniajcie. Ktoś prosił o przepis na krew: plane + conform + cut + extrude + TS i gotowe. Miłego besztania :> Pozdro
Napisano 24 Czerwiec 200618 l no jak mały update to nie znaczy że mały render też ;) moje zdanie znasz jest oki czekam na więcej
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Trochę przypomina mi to jakąś jednostkę z Warcrafta. Model jest po prostu świetny, nie dopatrzyłem się ze swojej strony żadnych błędów. Miecz też jest ok, ale myślę, że powinien mieć dłuższe ostrze, dla lepszego efektu. Bardzo dobre i estetyczne wzory na mieczu. Swoją drogą powinniśmy chyba mniej słodzić, bo się nam graficy rozleniwią:D
Napisano 24 Czerwiec 200618 l model rewelacja jedynie do czego mogęsię przyczepić to płaszcz ale pewnie to poprawisz :]
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Autor Heyah, jedziemy dalej z koksem. THX za miłe słowa, a oto co wyskrobałem w ciagu ostatnich godzin :] Zaznaczam ze to bardzo WIP'owski WIP :p mam nadzieje, że sie spodoba :)
Napisano 24 Czerwiec 200618 l NO no:) Klimat rośnie z minuty na minutę normalnie:) Ajem rili imprest:)
Napisano 25 Czerwiec 200618 l Swietne! Bardzo przypomina postac z HoM&M5, inspirowales sie nia? :) http://gry.imro.pl/i/img/z442/1.jpg
Napisano 26 Czerwiec 200618 l Pytanie: robisz ten model z myślą o animacji czy niebardzo? Sugestia co do Twojej strony: trochę zabawne jest to, że strona jest po angielsku, a o kontakt prosisz na GG - zagraniczni z tego komunikatora nie korzystają, on jest polski. ;)
Napisano 26 Czerwiec 200618 l Świetna robota Szampek!!! Bardzo ładnie to wygląda. Coś mi się wydaje że jak skończysz całość to będzie naprawdę pięknie! pozdrawiam i powodzenia!!
Napisano 28 Czerwiec 200618 l zmniejszyłeś mu hełm :) nogi w kolanie są za szerokie, te "boki" kolana przysuń do siebie albo skaluj tylko nie zepsuj tego podczas teksturowania i renderingu, jakaś scenka też by się przydała, choćby wzgórze tak jak na concepcie. I zrób te zdobienia :)
Napisano 28 Czerwiec 200618 l I odpowiedz wreszcie na pytania, czy zamierzasz to animować. ;) Bo narazie nie wygląda na zbyt animowalny model.
Napisano 28 Czerwiec 200618 l wszystko da się zanimowac :D FAjniutki model, no juz prawie jak z okładki najnoweszego "Hirołsa"
Napisano 28 Czerwiec 200618 l I odpowiedz wreszcie na pytania, czy zamierzasz to animować. ;) Bo narazie nie wygląda na zbyt animowalny model. Hehe, chodzi Ci o animke postaci?? Bo jeśli tak, to raczej nie sądze, bo rigowanie tego modelu, w takiej pozie to byłoby samobójstwo ;)
Napisano 28 Czerwiec 200618 l Autor Heyah. No to odpowiadam na pytanie - to nie jest do animacji! THX za wszystkie komentarze :)
Napisano 28 Czerwiec 200618 l etam to jak nie do animacji to po cholere sobie glowe zawracac i wogule to robic.
Napisano 29 Czerwiec 200618 l Deler - > Animacja to nie wszystko , jest jeszcze takie coś jak modelowanie , teksturing, rendering , oswietlenie, moze szampek chce podnieść właśnie tu swoje umiejętności. SZAMPEK -> moze ten pancerz na nogach wygladalby bardziej interesujaco , jakby dopasowac szerokosc tych "plyt" w minimalnym stopniu do ksztaltu nogi , szersze przy udach , mniej w kolanie , troszke wiecej w posrodku piszczeli, i ciutke mniej szerokie niz w kolanie w okolicach kostki. Moze buciki sa tam w czubie troche za wysokie? IMO nizsze wygladaly by lepiej, gora postaci ladna, z dobrymi materialami bedzie wygladac bardzo zacnie.
Napisano 29 Czerwiec 200618 l fajne, wyprofiluj mu troche ten pancerz na nogach to znaczy dopasuj bardziej do ksztaltu nog, bedzie wygladalo lepiej, te buty chyba troszke za male, chelm powinien byc wedlug mnie troszke wiekszy i wyzszy, no i te skrzydla na chelmie zrob troszke wyzsze, jak mozesz to nadaj jakas grubosc temu materialowi ktory ma na pancerzu bo narazie jest bardzo ostro na krawedziach Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto