Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 206
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No SZAMPEK... super. Twój umięjętności jeśli idzie o modelowanie znacznie się podniosły od momentu kiedy pokazywałeś pierwsze kroki na forum. Tak trzymaj ;)

 

Pozdrawiam

Gość Elendaril
Napisano
ak zrobiłeś tego "smoka" w centrum renderka miecza? edytowales plane?

 

Według mnie to narysował kształt splinem a potem go wytłoczył. Ale możliwe że SZAMPEK zrobił to inaczej :]

Napisano

maczuga - Elendaril sie nie myli. Edycja Plane to dużo zabawy a efekt, no cóż... dużo zabawy! Natomiast Spline jest łatwy, szybki i przyjemny. Szczerze mówiac, to ja w max'ie już chyba potrafie robic lepszą grafe wektorową 2d niż w Corelu :/

ps. koncept hełmu odpada. Staram sie robić w miare zgodnie z oryginałem, a ponadto, twój hełm nie pasowałby chyba za bardzo do reszty :p

obo - THX. ps. ty jeszcze pamietasz moje poczatki? Debiutowałem 'Spider''em :)

hkropinski - 3mam za słowo :p

chveti|Szymeq|_kuba_ - thx za miłe słowo :)

Secator - pewnie masz racje, ale na razie to nie zmieniam tego, bo docelowo, wewnatrz hełmu bedzie cień, tak ze grubości widac nie bedzie. Chyba że wyjdzie inaczej, to trzeba bedzie zrobic cieńszą blache, ale to dopiero na końcu może, nie wiem, zobacze jak wyjdzie :] Ale thx za cenna uwage!

Napisano

Mym zdaniem wymodelowana krew jest siwetna, ten miecz ma swoją wizje, tu nie chodzi o to by dodać ten miecz do wojownika na polu bitwy... tu chodzi o wizje samego nagiego miecza z krwiąz na sobie, jak w obrazie :) pozdrawiam !! Fajniaste... ;]

Napisano

fajny miecz, ten miecz gdzies tam posrodku to jest taki lekko wgnieciony czy mi sie tylko wydaje?, strasznie mnie ciekawi jak zrobiles ta krew, moglbys cos o tym powiedziec ?, no i oczywiscie pokaz siatke :)

 

Pozdrawiam

Napisano

nu ja juz ci szampek powiedzialem ze jak dla mnie krew jest nie potrzebna i lepiej zastapic ja teksturą, a jak nie chcesz teksturowac to mimo wszystko twierdze ze krew nieladnie wyglada, tak gumowo:P:P pozdr

Napisano

serwus :)

a ja mysle, ze modelowana krew może byćbardzo przyjemna i może byćatutem. Fakt, troszke trzeba przy niej popracować - ale nie odchodziłbym od niej na rzecz tekstury :)

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

Heyah. Żeby nie było ze sie całe dnie obijam, zapodaj małego update'a.

 

knight2qo.jpg

 

oceniajcie.

 

Ktoś prosił o przepis na krew: plane + conform + cut + extrude + TS i gotowe.

Miłego besztania :>

Pozdro

Napisano

Trochę przypomina mi to jakąś jednostkę z Warcrafta. Model jest po prostu świetny, nie dopatrzyłem się ze swojej strony żadnych błędów. Miecz też jest ok, ale myślę, że powinien mieć dłuższe ostrze, dla lepszego efektu. Bardzo dobre i estetyczne wzory na mieczu.

 

Swoją drogą powinniśmy chyba mniej słodzić, bo się nam graficy rozleniwią:D

Napisano

Heyah, jedziemy dalej z koksem. THX za miłe słowa, a oto co wyskrobałem w ciagu ostatnich godzin :] Zaznaczam ze to bardzo WIP'owski WIP :p

 

knight8ab.jpg

 

mam nadzieje, że sie spodoba :)

Napisano

Pytanie: robisz ten model z myślą o animacji czy niebardzo?

Sugestia co do Twojej strony: trochę zabawne jest to, że strona jest po angielsku, a o kontakt prosisz na GG - zagraniczni z tego komunikatora nie korzystają, on jest polski. ;)

Napisano

Świetna robota Szampek!!! Bardzo ładnie to wygląda. Coś mi się wydaje że jak skończysz całość to będzie naprawdę pięknie! pozdrawiam i powodzenia!!

Napisano

zmniejszyłeś mu hełm :)

nogi w kolanie są za szerokie, te "boki" kolana przysuń do siebie albo skaluj

tylko nie zepsuj tego podczas teksturowania i renderingu, jakaś scenka też by się przydała, choćby wzgórze tak jak na concepcie. I zrób te zdobienia :)

Napisano
I odpowiedz wreszcie na pytania, czy zamierzasz to animować. ;) Bo narazie nie wygląda na zbyt animowalny model.

Hehe, chodzi Ci o animke postaci?? Bo jeśli tak, to raczej nie sądze, bo rigowanie tego modelu, w takiej pozie to byłoby samobójstwo ;)

Napisano

etam to jak nie do animacji to po cholere sobie glowe zawracac i wogule to robic.

Napisano

Deler - > Animacja to nie wszystko , jest jeszcze takie coś jak modelowanie , teksturing, rendering , oswietlenie, moze szampek chce podnieść właśnie tu swoje umiejętności.

 

 

SZAMPEK -> moze ten pancerz na nogach wygladalby bardziej interesujaco , jakby dopasowac szerokosc tych "plyt" w minimalnym stopniu do ksztaltu nogi , szersze przy udach , mniej w kolanie , troszke wiecej w posrodku piszczeli, i ciutke mniej szerokie niz w kolanie w okolicach kostki. Moze buciki sa tam w czubie troche za wysokie? IMO nizsze wygladaly by lepiej, gora postaci ladna, z dobrymi materialami bedzie wygladac bardzo zacnie.

Napisano

fajne, wyprofiluj mu troche ten pancerz na nogach to znaczy dopasuj bardziej do ksztaltu nog, bedzie wygladalo lepiej, te buty chyba troszke za male, chelm powinien byc wedlug mnie troszke wiekszy i wyzszy, no i te skrzydla na chelmie zrob troszke wyzsze, jak mozesz to nadaj jakas grubosc temu materialowi ktory ma na pancerzu bo narazie jest bardzo ostro na krawedziach

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności