Scottero Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 Ja tam wam zycze szczescia- grafike naprawde macie niezla. ;)
ledyr Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 Intoxicate, było trzeba odrazu pisać ze mówisz tylko o grach postapokaliptycznych a nie piszesz crpg :D
intoxicate Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 Sorrki Ledyr, widocznie musialem myslec o czyms innym ;) Choc powiem Ci ze majac spoooro pieniedzy z Unigine'a moglbys zrobic grafikie na poziomie Obliviona/Witchera bez problemu :)
ledyr Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 Sorrki Ledyr, widocznie musialem myslec o czyms innym ;) Choc powiem Ci ze majac spoooro pieniedzy z Unigine'a moglbys zrobic grafikie na poziomie Obliviona/Witchera bez problemu :) gdyby sciagnąc najlepszych gosci od teksturek i dobrych "modelerów" to mozna by to zrobić na wiekszosci silników (oczywiscie przystosowanych do tego) obslugujacych normal napping i inne bajery których w oblivionie jest pelno (sama trawa ma chyba z 5 tekstur :D) dobra, nie róbmy offtopa :D
intoxicate Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 http://unigine.com/support/forum/?action=msgs&topic=746 btw Unigine pokazalo Alphe demka z wersji 0.4 chetnych zapraszam do ogladania :) http://unigine.com/download/files/Unigine_v0.4_Sanctuary-alpha4.zip - bezposredni link.
_michal Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 Empeck - Preludium ma miejsce w *opuszczonej* wojskowej bazie niemieckiej :) musialbys przeczytac sobie realia na ten temat, a beda one dostepne na stronie za pare tygodni Szkoda trochę, bo takie auta mi się kojarza z CoD, czy MoH. Fajnie by było zobaczyć coś innego. Ale spoko, jak to wynika z fabuły to sięnie czepiam :)
heZrou Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 Intoxicate: ahaaaa, no to w takim razie SZacun przez duże eSZ
kurt_hectic Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 nic nie bede mowic, bo wiadomo co i jak....serio nic dodac nic ujac^^
Cruzh3r Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 Projekt raczej sukces w polsce mógłby mieć. Tak jest jak jakiś kraj jest szczególnie wyróżniony w grze (nie dotyczy USA). Wyłączając z tego Stalkera bo tam raczej ukraina wyszła na tym gorzej;) Jeżeli chodzi to polskie sukcesy to nie było w ich fabule "Wielkiej Rzeczpospolitej":) czy Federacji kosmicznej z główną siedzibą w Warszawie. Oczywiście jest to czynnik niemający żadnego związku grafiką itp. Grafika w waszej grze zapewne by zachęcała, ale lokalizacja fabuły na odwrót. BTW: W post nuklearnej grze jak niema caddilaców to można zamiast starych ciężarówek dać tiry wywrócone itp. Bo rzeczywiście teraz to się bardziej kojarzy z CoD
heZrou Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 Cruzh3r: lokalizacja fabuły na inne języki faktycznie mogłaby mieć mniejszy czynnik przyciągający dla nie-Polaków, ale za to dla nich może to być fabuła dotycząca całkowicie nieznanego im kraju, która też będzie ciekawa, pozbawiona tylko smaczków, wszystko zależy od tego jaką fabułe będzie miał AF i jak bardzo zależna będzie od Polskich realiów imao.., a fakt, że ci się ciężarówka kojarzy z CoD... hmm, wyobraź sobie jak będzie stała obok jakiejś zniszczonej stacji kolejowej, otoczona przez grupke mutantów, a po okolicy snuł się będzie radioaktywny pył, wszystko w rzucie izometrycznym, dalej ci się kojarzy z CoD? to trudno, ja tam ufam twórcą AF, bo oni najlepiej sami wiedzą co robią >.>
_michal Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 hmm, wyobraź sobie jak będzie stała obok jakiejś zniszczonej stacji kolejowej, otoczona przez grupke mutantów, a po okolicy snuł się będzie radioaktywny pył, wszystko w rzucie izometrycznym, dalej ci się kojarzy z CoD? to trudno, ja tam ufam twórcą AF, bo oni najlepiej sami wiedzą co robią >.> A gdzie wyczytałes ze ja nie mam wyobraźni? Oceniam sam obiekt w oderwaniu od enviro i fabuły. Obiekt jest świetny, na profesjonalnym poziomie, a co sądzę o obiekcie + fabuła już napisałem. A co do teamu Afterfalla, to doszli już bardzo daleko i wygląda na to że sobie na dalszej drodze poradzą.
heZrou Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 Empeck: cały mój post skierowany był do Cruh3ra, gdzie wyczytałeś, że do ciebie??
Mcode Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 Słuchajcie to fakt że kojarzy się to z Cod'em. POwiem tak czy widzicie na codzień takie ciężarówki jak nie to poco. Nie wiem zróbcie jakieś np.przerobione autobusy, poldki, możecie jescze dać fiata 126p :D. Nie ale seryjnie djcie jakieś współczesne samochody tylko poprzerabiane, mogą być starsze ale takie które np obecnie jescze jeżdzą. Nic ja od siebie pozdrawiam AfterFall'a.
heZrou Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 empeck: ale ty napisałeś też, że się nie czepiasz, jeśli to wynika z fabuły, więc po co miałbym sugerować, że nie masz wyobraźni?? zresztą do Crush3ra odpisałem nie po to, żeby mu napisać, że nie ma wyobraźni, tylko żeby mu uświadomić, że może autorzy AF mają w tym jakiś swój cel, skoro napisali, że to wynika z fabuły... i że może mu się przestanie kojarzyć jak zobaczy to w grze...
_michal Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 Spoko, pis ;) Content do Afterfalla daje radę, ogromnie ciekaw jestem dema :)
KLICEK Napisano 28 Lipiec 2006 Autor Napisano 28 Lipiec 2006 Sluchajcie nie ma sie o co klocic :) mam nadzieje ze mi Andrzej glowy nie wyrwie :) Gra Afterfall (demo) bedzie miala kilka poziomow , glownym zalozeniem bedzie wydostanie sie na POWIERZCHNIE z ciagnacych sie kilometrami schronow :) Te ciezarowki sa zaopatrzeniowe , nie wiem po co komu fiat126p w schronie co gorsza na terenie niemiec :) Po wyjsciu ze schronow konczy sie demo i tu mamy nadzieje ze przy odrobinie szczescia i pomocy z zewnatrz uda nam sie zrobic swietne lokalizacje juz na zewnatrz, ale to juz w wersji FULL gry :) Nie rozumiem tez dlaczego niektorzy zwas probuja nam podciac skrzydla mowiac ze nam sie nie uda, nie zaistniejemy itp. Wiem ze moze nam sie nie udac , ale my musimy wierzyc ze jednak sie uda, bo po co bysmy nad tym siedzieli i marnowali czas ? po 2gie Andrzej siedzi w tym od poczatku i to ze bardzo sie wczul w projekt i tylko widzi w nim przyszlosc daje nam dodatkowe plusy :) jestesmy cholernie zmotywowani mimo problemow i przeciwnosci damy rade ;) Do tego mamy dobrych koordynatorow, ktorzy maja wyobraznie i wiedza co jak ma wygladac i to mi sie bardzo podoba :) A wy zamiast bidolic pomozcie nam :) konceptow swietnych jest masa wystarczy zrobic :P Tutaj na max3d.pl jest naprawde masa swietnych gejmartowcow niestety tylko narzekaja, a ?"CREDITSY" czekaja otwarte ... bo wiecie panowie my juz konczymy to demo jestesmy na etapie skladania wszystkiego w kupe mam nadzieje ze ktos z was jeszcze sie przekona i pozwoli nam dzieki temu jeszcze bardziej przyspieszyc prace :) Ciesze sie ze udalo mi sie sciagnac do projektu Maria :) i kilku fajnych ludzi, no nie czekac tylko pisac do Andrzeja :P gg : 6949428
Matti Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 szkoda ze brakuje mi jeszcze skilla:( i nie bawilem sie w low poly jeszcze bo tez bym z checia pomogl:] no nic przy drugiej czesci na pewno wam pomoge;) pozdro i zycze wytrwalosci
Gość Marioza Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 hyhy ciekwe jest to porównanie do Cod, w sumie kiedys gralem w 1 i wiekszego syfu nie wiedziłem, pozostale częsci sobie juz odpuscilem, i tak sie zastanawiam czemu akurat Cod? zdaje sie ze tam akcja dziala sie w czasie 2 wojny ;), a auto które zrobiłem jest jak najbardziej wspólczesne, tzn nie ostani krzyk mody ale z okresu grubo powojennego, no ale skojazenia zawsze mogą być rózne, w sumie mogłoby sie i kojazyc z 2 wojennym klimatem, i tak offtopowo jako ze klimat postnuklearny jest jednym z moich ulubionych mimo ze nie gralem w fallouty( nie ten typ rozgrywki), kwestia aut, osobiscie w tego typu grze widzialby przedwszytkim starsze wozy zadnych nowych smiecio-mydelniczek, zadnych maluchów i podobnych gówien, jesli juz to cos co ma jakis klimat, jakies amerykanczyki musclecary i krązowniki , najlepjej usyfione przerobione zardzewiale, przedział wiekowy od 50-70 lat nie pozniej, z europejskich tez by sie cos znalazlo ale jedynie z podobnego okresu wiekowego, jako punkt wyjsciowy uwazam zawsze jedynie słuszny film Mad Max 2, to tyle w kwestii aut na którą zresztą nie mam wpływu , tak se to napisałem jak ja bym to widzal, zreszta od lat czekam az ktos w koncu zrobi jaks gre która bedzie oferowala wlasnie takie wozy chocby ściganke, ale na próżno wszystko co do tej pory wyszlo to namiastka tego co bym chcial...dlatego zrobinie tej ciezarówy przyniosło mi również frajde :)
Mcode Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 Ja tylko ogólnie mówiłem. A dołączyć się nie moge bo już jestem w AAZERO i nie zamieżam się z tamtąt urwać. :P ale pozdro dla wszystkich twórców AfterFall'a. Mam nadzieje że zrobićie coś na miare HL2 tylko wy macie dobrze bo macie zdeczka leprzy silnik od surca, moze i nawet dużo leprzy. EMA
intoxicate Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 tyle postow z powodu jednego pojazdu :P Jak Klicek powiedzial - jest to pojazd zaopatrzeniowy. Wiecej na pewno dowiecie sie z Preludium. Za jakis tydzien, dwa na stronie pojawi sie nowy dzial opisujacy to co dla Was szykujemy w Preludium no i pojawi sie jakis nowy filmik. Klicek ma racje co do tego ze jest tu ogrom ludzi, ale w wiekszosci wszystkim chodzi o pieniadze - a my jestesmy juz bardzo blisko duzych pieniedzy.
nielot007 Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 Witam!! pojazd rewelka :) ja bym z checia pomogl ale wiecie umiejetnosci nie na poziomie...wiec se popodziwiam i poucze :) mam pytanko nie czytalem wszystkiech postow czy model i texture robi jeden kolo ?? czy jeden modeluje inny tex itp.?? ps. czemu cie klicek nie ma wymienionego na stronie projektu w teamie?? (z ciekawosci) :) powodzenia i pozdro :)
intoxicate Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 ps. czemu cie klicek nie ma wymienionego na stronie projektu w teamie?? (z ciekawosci) :) Bo Panowie z marketingu sa na wakacjach a oni maja dostep do strony, wiec trza czekac, ale na filmiku pojawia sie nazwiska wszystkich tych ktorzy przy tym pracuja
Matys Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 ja byb Go tam nawet nie wpisywal przeciez On nic nie robi tylko sie opierdziela ;D Klicek przyznaj sie ! pewnie tylko pije, pali i podrywa panienki. :-) zeby nie powiedziec jedzie na Nazwisku
ognisty Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 hehe rozbawilo mnie troche to porówanie do CoD'a :) patrzac na tego trucka, cod to ostatnia gra jaka mi się z tym skojarzyła :> a wracając do TEMATU ( :) ) ładniej militarnie i graficznie wyglada ta poprawiona/zmodowana przez Hatreda (nie wnikam już w wytyczne), szczegolnie ta kratka z przodu... co jednak nie zmienia faktu że mario odwalił kawał dobrej roboty
heZrou Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 intoxicate: niby fakt, że każdemu chodzi o kase, mi też zresztą ;>, ale z ogromną chęcią dołączyłbym do waszego teamu i niewolnikował za darmo, ponieważ dałoby mi to możliwość podszkolenia się od Klicka, Chrisa, Painbringera i mario_diona, więc nawet zakładając, że ta gra by nie wypaliła dalej wychodziłbym na tym dobrze, ale ja już pisałem na jakim poziomie jest mój skill ;}, więc jedyne co może mógłbym wam robić to krzaczki, drzewka, beczki, i jakieś inne "tło", może nawet udałoby mi się kibel wymodelować :], ale to tylko na razie w teorii, bo jeszcze żadnych takich obiektów nie robiłem z teksturkami... ale może nikomu z dobrym skillem nie chce się dołączyć do was, bo nikt nie wierzy w to, że gra odniesie sukces, przez co się nie uda i będą mieli racje przykładając się do losu AF ;> a tak bardziej serio, to może wszyscy lepsi graficy leżą na plaży, albo hmm, zrywają truskawki w Angli ? :}
Cruzh3r Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 hehe, ja tam nikomu podcinać skrzydeł nie chce, w pełni popieram polskie projekty gier. Można powiedzieć że co do gier to jestem polskim szowinistą. Pomysł na Afterfalla jest super. Moim zdaniem pierwszy naprawde warty oglądania postnuklear po Falloucie. BTW jeżeli chodzi o pomoc w przygotowywaniu gry: Link do zadania z działu rekrutacji nie odpala się EDIT: Przeczytałem na forum przeby portofolio wysyłać. Aczkolwiek moglibyście po prostu jeden jakiś mniej ważny koncept wyrzucić na strone jako to zadanie
intoxicate Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 No zadanie testowe nie dziala -zajmiemy sie tym za jakis czas. Przeslij im poprostu folio, albo zaprezentuj tutaj, (moj mail: [email protected]) zawsze przyda sie nastepna para rak do pomocy Sarayelowi ;) Nie chce bys tracil czas robiac zadanie testowe, Sarayel z Klickiem ocenia i mozna bedzie rozmawiac. E: W sumie obejzalem sobie Twoje prace na maxie i przyznam ze moglbys sie przydac - jak jestes zainteresowany: zagadaj do mnie na gg: 6949428 to wytlumacze Ci co i jak
FRODO Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 Witam ja w sprawie rekrutacji. Juz kiedyś rozmawialiśmy o pisaniu shaderów. Dlaczego nie dostałem od ponad 3 tygodni żadnej odpowiedzi z waszej strony ,a chyba z 5 razy wysyłalem tą próbke moich przykładowych shaderów. Oto zresztą one Wszystkie są pod tym adresem: http://republika.pl/alan_stereopian/shadery.rar Pozdrawiam i czekam na jakiś odzew
Gość demich Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 a pokazalibyscie krok po kroku jak rysujecie takie tekstury jak na tej ZILopodobnej ciezarowce? Wklejacie zdjecia i modyfikujecie je? czy tez zaczynacie od jednego koloru i dlubiecie piksel po pikselu? :)
Gość yon Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 fajne rzeczy tutaj robicie, pelen respekt :) trzymam za was kciuki! takie prace niezle musza motywowac caly zespol :)
KLICEK Napisano 2 Sierpień 2006 Autor Napisano 2 Sierpień 2006 yon dzieki moze sie przylaczysz ? :) Misiek nad ktorym aktualnie pracuje duzo jeszcze musze zmienic :
maczuga Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 przyjemniaczek :) spusc mu troche powietrze z miesni, wygladaja jak silikonowe
ra-v Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 hehe nawet fajnie... troche poprawek i bedzie ok
intoxicate Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 Pomyslcie tylko co promieniowanie moze zrobic z miesniami :> model jest jak najbardziej OK. Klicek jest najlepsza osoba jaka znam jezeli chodzi o postacie, ROBOT, jak macie jakies male zlecenie za 10k to mozecie zastukac do Gorzowa ;)
Hatred Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 Kolos nie slodz tak, odrobina krytyki nikomu nie szkodzi :)
Jonasz_Real Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 ja tutaj muszę sie sprzeciwic, Kolos i Klicku bez obrazy...Nogi ma jak u bobaczka, wszystko ma piękne, tylko nie te NOGI... :/ Odchudz je, please...i go nie kastruj tak bezczelnie...:P oczywiście to tylko moja rada... Czy wy naprawdę tego nie widzicie...!
Chris Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 Fakt, Jonasz ma racje.. Dziwne te nogi - chciałem już to napisać na wewnetrznym forum, ale... no za leniwy bylem poprostu :P Co do siusiora... hmm.. No nie wiem - biorąc pod uwagę, że gra to izo... I wogole ze to nie kolejna część Larrego, ani Playboy The Mansion, wydaje mi sie, że jest tu zbędny :P Z resztą.. Kręci Was ludzie to? :P No jakby jesze dziewczyna sie dopominała, bym zrozumiał :P Ale wątpie, że znajdzie sie duzo fanatyczek post-apo... Pozdro!
KLICEK Napisano 3 Sierpień 2006 Autor Napisano 3 Sierpień 2006 dzieki chlopaki :) jak mowilem caly czas nad tym pracuje ;] po2 gie miesnie itp przyjda na normalach , wiec zarzut ze nogi wygladaja panienki sa nieporozumieniem
Cruzh3r Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 Heh, spoko model ale z tymi normalami wygląda jak jeden wielki "artifact" 1. przy mięśniach na rękach w tym rowku za bicepsem 2. W tej kamizelce międzu piersią a tym dołem kamizelki(?!?) 3. Biodra z całym tym zakolem na brzuchu. Wsumie nie wiem czy to robi różnice jak jest animacja.. Aha jeszcze takie pytanko, testowaliście ruchy modelów w enginie? Bo niewiem czy normale by local Xyz sie nie zepsują jeżeli wejdzie do gry animacja wewnątrz objektu(kośćmi itp.)
KLICEK Napisano 3 Sierpień 2006 Autor Napisano 3 Sierpień 2006 ten model nie ma normali ;) 2 nie wiem o co chodzi z tymi podpunktami :)) 3 Cos tam testowalismy juz niby ok ;] 4 te artefakty to , problem z hard shadowsami z przyzwyczajenia je wlaczam poprostu zapominajac sie ;)
Cruzh3r Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 Te podpunkty to tam gdzie widać te nierówności. np. to brucho. Spoko, myślałem że to są blady w normalach. my bad
KLICEK Napisano 3 Sierpień 2006 Autor Napisano 3 Sierpień 2006 4 te artefakty to , problem z hard shadowsami z przyzwyczajenia je wlaczam poprostu zapominajac sie ;) juz to tlumaczylem imo 10 razy ;]
ftorek Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 polecam retriangulate w editable poly - czesto pomaga z tymi smieciami... zo[pa
intoxicate Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Chcialem napisac ze poszukujemy doswiadczonych grafikow 3d. Aktualnie tworzymy specjalnie dla zainteresowanych wydawcow (globalnych - nie z polski) i inwestorow prezentacje naszych umiejetnosci i przydalaby sie pomoc. W ciagu 3-4 miesiecy powinnismy wiedziec na czym stoimy jezeli chodzi o studio i pieniadze na produkcje calej gry. Praca za male pieniadze, ale wiekszosc dobrych firm tak zaczynalo. Jezeli masz troche wolnego czasu a Twoim zamilowaniem jest praca przy projektowaniu gier - nasz Team jest dla Ciebie. Mamy bardzo utalentowana druzyne zlozona z roznych ludzi (od 16 do 31 letnich) wiec uzupelniamy sie nawzajem. Wkraczamy w bardzo powazny etap projektowania, ktory wiaze sie z negocjacjami i wyjazdami na ogromne konwenty. Zainteresowane osoby prosze o kontakt: [email protected] badz bezposrednio gg: 6949428. Sorry ze pisze to juz po raz kolejny w tym watku, ale komu sie chce ogladac wczesniejsze posty ;) Pod koniec lata pokazemy na co nas stac.
wizz Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 No nie moge :) totalną profeske odwalacie :) chętnie bym sie z wami pobawił ale mój skill to se moge w d.. wsadzić :D Czekam więc czym mnie jeszcze zadziwicie i pozdrawiam :)
intoxicate Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 To szlifuj skilla, nic nie stoi na przeszkodzie ;) a tu dla odmiany 2 arty pokazujace klimat Preludium
KLICEK Napisano 11 Sierpień 2006 Autor Napisano 11 Sierpień 2006 Skoro Andrzej juz wrzuciles Arty z czolgajaca Abominacja :) to nie wypada nie przedstawic samego modelu :) Zapraszam wszystkich do wspolpracy z nami jest masa rzeczy do zrobienia a creditsy czekajaaaaaaa :) Nikt napewno nie bedzie zalowal bo mamy juz mase modeli, pomieszczen sprzetu zrobionego :) ale potrzebujemy pomocy zeby dotrzymac wszystkich umowionych z juz z gory terminow :) Wiec jezeli ktos ma ochote i ma jakies tam umiejetnosci niech sie zglasza do Andrzeja :) nie koniecznie trzeba robic postacie , wystarczy porobic np. jakies modele otoczenia , architekturka jest kupa rzeczy do zrobienia wiec jezeli nie jestescie pewni siebie i tak sie zglaszajcie :) co do modelu : - textura, spec : Chris - normalmapa - Szymq - model, mapowanie itp - Klicek
intoxicate Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Tu Klicek nie chodzi o same creditsy, ale o prace w studiu za powazne pieniadze :) kazdy - nawet najmniej doswiadczony dostanie zadanie testowe. Sam osobiscie moge zlecac rzeczy by dana osoba mogla zdobyc doswiadczenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się