Skocz do zawartości

Modele 3d : Afterfall.pl projekt


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 804
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

heheh

ostatnio o tym gadaliśmy, że max ma całkiem ciekawe narzedzia, typu polygon counter ;)

 

nom, trzeba sprawdzić ile dokładnie to ma trisów (chociażby w maxie) bo tak to się nie dojdzie niestety :) Chyba że jesteś pewien że masz same kwadraty bez żadnych trójkątów, pięciokątów, etc :)

 

pozdro i kiep up gut work ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziomus na tym scrinie wyzej tak jak mowil Empeck (:*) tam sa same trojkaciki a napis "poly" trzeba zmienic na "face" a tego wings nie ma w standardzie ;) wiec tam jest dokladna ilosc poly(trisow) :) po 2gie robie na oko na poly i nie przeszkadza mi to, zawsze mam troche mniej triskow niz jest limit wiec zle nie jest :)

 

moj kochany wingsik :* zycie bez niego bylo by trudniejsze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ziomuś - swego czasu właśnie przez maxa były podobne dyskusje toczone ;D Bo chyba dopiero max 8 się dorobił TRIANGLE Countera ;) zresztą counter pod klawiszem '7' AFAIK dalej Quady/Ngony liczy jako jedną ściankę...

 

XSI i tak jest lepsze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh - Klicek, racja - nie zauważyłem że na drugim screenie masz same trisy - my bad :) Zwracam honor, wings potrafi jednak policzyć ilość trisów :)

 

Empeck -> haha, to jest XSIsowa propaganda po prostu ;) ja taki noob jestem że nie wiem co było ze wcześniejszymi wersjami maxa, bo dużo się na nich nie bawiłem :) Pamiętam tylko że w maxie 5 robiło się to tak, że zamieniało się modyfikatorem mesh na same trisy a potem dobiero polygon counter :) Czyli podobnie jak Klicek zrobił w Wingsie :)

 

sorry za ot :)

 

ładne modeliki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lul dla mnie liczy sie efekt koncowy a limit to limit nie ma co sie zastanawiac czy to mozna zrobic w 2razu mniejszym polycouncie czy nie w sytuacji jesli masz nazucone cos takiego. ja czekam tylko na "znormalizowanego" tego potworka bo jak narazie to klasa sama w sobie ale to powoli robi sie norma wiec po dluzszym zastanowieniu stwierdzam ze kliceka powinni "zblokowac"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde. ******.. Rośnie nam mistrzostwo...

Uwielbiam taki styl, trochę interpretacyjny, trochę realistyczny.

 

Ale jedną rzecz muszę skrytykować.. Tematykę i koncept. Wieje wtórnością. Half life itp. Tematyka aż błaga o świeżość.

 

Ludzie, jakbyście to opanowali to z tymi skillsami mielibyście ogromne możliwości nie tylko w Polsce...

  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 A unwrapa to najpierw robicie w maxie/wingsie, a dopiero potem wrzucacie model do zbrusha, czy normale i texturki sa od razu w Z robione?

2 Rigi tez sami robicie?

Swietne modele i texturki Pozdro

 

A co do konceptu gry to nie ma się czym martwic.Owszem postapokaliptyczny swiat zasiedlony przez mutanty byl juz tematemsporej liczby gier, jednak gdy gra nie jest zupełnie sztampowa i zawiera dozę ciekawych pomysłów i rozwiązań moze się podobac (patrz hl2).

Uff.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ra-v jak tylko bede mogl cos wrzucic odrazu to zrobie :)

 

SoAd - model -> unvarp w wingsie -> 3dsmax ustawianie unwarpa pod texturatora -> zbrush normale + cavity -> texturzysta maluje texturki -> model wraca do mnie maluje speculary -> riguje koscianym bipedem specjalnie zrobionym przezemnie pod gre - > do animatora - > do programisty ktory wrzuca to w silnik i testuje :)

 

Dzieki i pozdrawiam

 

jak tylko bede mogl cos pokazac z mila checia wrzuce :) glownie chodzi o to zeby wszystkiego nie pokazac , bo co to byla by za przyjemnosc z gry gdyby kazdy wszystko widzial przed ukazaniem sie gry ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Male ogloszenie:

Ekipa Intoxicate Interactive aktualnie poszukuje Ludzi na stanowisko 2d Texture artist.

 

Wymagane umiejętności:

 

* doświadczenie w mapowaniu.

* podstawowe umiejętności technik Digital Paint.

* dodatkowym plusem będzie doświadczenie przy produkcji gier z widokiem izo.

 

kontakt: [email protected], badz gg: 6949428

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

i taki mały wkład z mojej strony, tzw auto ciężarowe, 4601 trisów i jedna textura 1024x1024, jest praktycznie skończone , pozostało domalować parę detali, typu bierznik, zegary w kabinie, kierwnica itp :)

 

pozdro

 

1tu2.jpg

2qn3.jpg

3jg2.jpg

4ib8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

thx, texturke to nie wiem czy moge pokazac musialby sie wypowiedzieć ktoś z wyższego szczebla ;), co do opon to w zasadzie nie ma sensu ich zminiac bo widok ma byc i tak z góry, można wywalić te jasne nacieki, i obrocić każde koło tak żeby wizulanie zgubić podobieństwo co zresztą planowałem na koniec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No świetna robota! Ciesze sie, że Twoje umiejetnosci carmakerskie się nieźle przysłużyły grze :)

Gadałem z Sarayelem i spokojnie mozesz zapodac tu pomniejszoną teksture np. 512x

Do krytykujących - oponki nie mogą być przesadnie obłocone bo ten truck długo stoi w miejscu, gdzie nie ma błota...

 

Pozdro!

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladny widze ze pozadnie zrobiony, duzo detalu na texturce zawarles :)

 

ale jesli bym mial sie przyczepic tio na przyszlosc mogl bys wstawic jakis kolor ktory by "dopelnil" ta barwe zielonkawa ktora zapanowala nad calym modelem przez co sie troche zlal+ wytarcia na kantach mogl bys troche dorobic by podkreslaly/fakowaly mnogosc geometri

 

bardzo rowny modelik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale bym kcial :) coby chlopaki podnosili poziom z modelu na model :) wkoncy czyje sie wspoltatusiem tego projektu... tak w 2% ale zawsze 2 :)

 

Edit: poza tym jakies wskazowki maja to do siebie ze mozna je olac, lub sie nad nimi zastanowic a noz widelec mozna cos lepiej wyjdzie jeszcze, jesli ten post wczesniej kogos urazil tio sorki, mial tylko zmotywowac by nie osiadac na laurach :)

 

praca tak jak napiaslem bardzo fajna ale zawsz4e moze byc lepsza :)

 

edit2: pozwolilem sobie (mam nadzieje ze nikt mnie za jaja nie wyrwie za to), mazgnac po jednym renderku jakie zmiany bym wam walnol)

untitled2eb1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze potępiałem gry postnuklearne(itp) szczególnie w rzucie izometrycznym . poniewaz w większości projekty opierały się na żerowaniu na popularności fallouta . Ale ze względu na to że nie wiadomo kiedy bedzie F3 i to ze macie oryginalny pomysł licze ze wam się uda to skonczyć . Zajebiste modele i texturki chyba niedługo tez się zabiore za game art .

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

hejka, dzięki za komenty, tak jak napisalem wczesniej auto nie miało jeszcze paru detali typu wlasnie bierznik itp itd, obecnie jest juz skonczone,

Hatred fajna podmalówka, też wyglada to niezle, tyle ze zaloznie miało być takie(taki prikaz dostałem) ze ma to być auto wojskowe w kolorze zielonym, takie zrobilem, sam odcien mozna zdesaturowac to akurat nie problem zalezy czy jest taka potrzeba i jak to sie bedzie mialo kolorystycznie do reszty modeli, chodzi o to zeby nie bylo "od sasa do lasa" a trzymalo jakąs spojność. Jak znajde czas to przedstawie tzw moją wersję prywatą tego auta :D, moze będzie troche bardziej "pojechane" bo mam pare pomysłów ;)

 

a tu pare skrinow, auto finito:

 

1se5.jpg

3ur2.th.jpg 6sg7.th.jpg 7ad3.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

thx intoxicate :) , a tu taka jeszcze swobodna wariacja, jesli zajdze potrzeba to mozna uzyc tej wersji "kolorystycznej"

 

aapp6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Master - gdybys tyle czasu spedzil traktowany skutkami popromiennymi, wilgocią i jeden Bóg wie czym jeszcze to teź byłbyś upaćkany zbyt metodycznie :D

 

Z reszta Mario i tak mowil, ze to finish.

 

Pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh, tak myślałem, że to przez promieniowanie kolorystyka modelu jest troche udziwniona, supcio :D, w ogóle to wydaje mi się, że robicie za dobre modele jak na gre izometryczną, przecież taki poziom zakomplikowania modelami spokojnie nadawałby się do jakiegoś fpp... ale pewnie tu też macie jakąś słodką tajemnice?? tryb fpp będzie dało się wybrać? ha wiedziałem ;}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

auto mialo być wrakiem, totalnie zniszczonym i zgnitym, w zasadzie to powiedzialbym że jeszcze mu troche brakuje do takowego wyglądu, takze jesli mialoby być lekko zardzewiale i brudne to takie bym zrobil, ale wymóg był inny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie musisz się powtarzać mario, ciężarówka naprawdę mi się podoba, po prostu też dziwiłem się, czemu wyglądała jakby ją ktoś z Silent Hilla wyciągnął, teraz już wiem, więc podoba mi się jeszcze bardziej :D, jest po prostu przesmakowicie zardzewiała i pobrudzona :}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do szczegolowosci Grafiki... gry izometryczne 2d (takie jak BG) wyrozniaja sie baaardzo szczegolowa i dopracowana grafika. Teraz dzieki technologii mamy mozliwosc wstawienia takiej samej grafiki (chodzi o szczegoly) i wrzcic je do swiada 3d, gdzie panuje fizyka i oswietlenie, co pokazemy za kilka tygodni :) Efekt powinien byc porazajacy, ja jeszcze nie widzialem zadnej gry crpg z tak dokladna grafika i to ma byc jeden z punktow ktory przyniesie nam globalnego wydawce.

 

ps. gra nie jest tylko izometryczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Efekt powinien byc porazajacy, ja jeszcze nie widzialem zadnej gry crpg z tak dokladna grafika i to ma byc jeden z punktow ktory przyniesie nam globalnego wydawce.
naprawde myślicie ze afterfall bedzie miał najdokładniejszą grafike na całym świecie? :) gdybyś napisałem ze w polsce to bym sie jeszcze z toba zgodził, chociaz nie zupełnie bo jesli robicie gre w takim takim własnie stylu to efekt "dokładności" wcale nie jest taki trudny do uzyskania, dodajesz rdzy, syfu, brudu itp ale np. takiego wiedzmina tez byscie zrobili z tak dokładną grafiką? nie sadze, było by juz trudniej.

no nic, próbujcie, próbujcie życze wam zeby sie udało ale mozliwe ze sie przeliczycie myśląc w taki sposób

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawde myślicie ze afterfall bedzie miał najdokładniejszą grafike na całym świecie? :) gdybyś napisałem ze w polsce to bym sie jeszcze z toba zgodził, chociaz nie zupełnie bo jesli robicie gre w takim takim własnie stylu to efekt "dokładności" wcale nie jest taki trudny do uzyskania, dodajesz rdzy, syfu, brudu itp ale np. takiego wiedzmina tez byscie zrobili z tak dokładną grafiką? nie sadze, było by juz trudniej.

no nic, próbujcie, próbujcie życze wam zeby sie udało ale mozliwe ze sie przeliczycie myśląc w taki sposób

Ledyr ja mowie o grach postapokaliptycznych, wszystko to co widzialem: w 3d wyglada fatalnie, a wiem co mowie bo na scenie postapo jestem aktywny od kilku lat :) Zapewniam Cie ze graficznie (z tego przedzialu gier - czyli crpg postapokaliptycznych) Afterfall powinien byc najlepszy ze wszystkich. Troche sie myslisz w tym ze wystarczy dodac brudu, etc - tworzenie grafiki pod next gen jest dosc trudne, a bez normalek czy duzych tekstur (do czego potrzebny jest dobry - drogi - engine) nie stworzysz grafiki 3d ktora szczegolowoscia bedzie podobna jak ta 2d chocby z BG2.

 

Mowiac krotko :) : pokaz mi jakas gre 3d w postapo w ktorej uwazasz ze grafika jest szczegolowa. (tylko nie mow ze The Fall :P )

 

Nie porownuj nas do Wiedzmina, bo to calkiem inna bajka jezeli chodzi o klimat gry i jezeli chodzi o :co najwazniejsze: pieniadze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności