Napisano 21 Lipiec 200618 l chveti - jesteś drugi w kolejce (zaraz po Leru) do zgładzenia ;] KLICEK - ale tu nie ma żadnej konkurencji, tylko miłość, pokój i wzajemna pomoc ;]
Napisano 21 Lipiec 200618 l znalazłem dzisiaj troche czasu żeby zrobić pale ( zawsze coś :P ) otoczenie na szybko jakieś dodałem http://img48.imageshack.us/img48/7117/k322odypi4.jpg
Napisano 21 Lipiec 200618 l KLICEK - ale tu nie ma żadnej konkurencji, tylko miłość, pokój i wzajemna pomoc ;] jajajaja bo to minibitwa ;) ciekawe co by było jakby do wygrania był "mały"BOXX'ik i majka na dokładkę ;) cała "miłość" i "pokój" by poszła w ..... btw- Vorek idzie Ci świetnie, materiał wody na razie leży ale zafejkowane kaustyki dodają całej pracy dużo uroku :) (mój kolega Steven ma rację-heheheh) - texturki Juniora bardzo ładne
Napisano 23 Lipiec 200618 l jajajaja bo to minibitwa ;) ciekawe co by było jakby do wygrania był "mały"BOXX'ik i majka na dokładkę ;) Jak rozumiem, zgłaszasz się na sponsora ? ;] Cisza ostanio to wrzucam małe postępy w pracy,wolno mi idzie jak diabli przez te upały... Pozdrawiam
Napisano 23 Lipiec 200618 l Vorek jak narazie wymiatasz konkurencje :D no idzie ci swietnie, detale na moscie, fajne texturki !
Napisano 23 Lipiec 200618 l Ulala, tekstórki bajera, jak tak mają wyglądać wyniki nie spieszenia się, to się nie spiesz. :D
Napisano 23 Lipiec 200618 l Podmalówka czy mapped :D? ----- a nie ,dobra , pamietam opis o sponsoringu u i v :D super robota.
Napisano 25 Lipiec 200618 l Dżizu, chciałem sie podłączyć ale jak widze robote Vorka to nie będę się wygłupiał. Rewelacja Ale o żadnej bitwie nie ma tu mowy, bitwa to spotkanie minimum dwu przeciwników, a tu po polu "bitwy" tylko Vorek gania
Napisano 25 Lipiec 200618 l nie poganiał na deathmatchu z nami na paintball'u to niech tutaj się trochę pomęczy. hej Vorek! już 15! :D
Napisano 25 Lipiec 200618 l nie poganiał na deathmatchu z nami na paintball'u to niech tutaj się trochę pomęczy. hej Vorek! już 15! :D Hehe, dobrze że się nie założyliśmy, nie ma szans żebym się wyrobił, wolę postawić na jakość i przedłużyć sobie deadline :] To przez te upaly ;] Dzięki wszystkim za komentarze, dzisiaj wrzucę jakieś siaty i teksturki. Piksar - Ty mi się tu nie wykręcaj tylko walcz ;] Pozdrawiam
Napisano 25 Lipiec 200618 l Witam!! tweety ty nie gadaj na vorka tylko sam cos wrzucaj ;) czekamy na twoje 2d&3d ;P vorek rewelka wiec czekamy na siaty i tex :) junior idziesz leb w leb z vorkiem :D pozdro
Napisano 26 Lipiec 200618 l Pięknie Vorek! Gdyby nie moja nieudolnośc w texturowaniu też bym się podłączył...
Napisano 26 Lipiec 200618 l spróbuje się nieśmiało podłączyć, zobacze jak daleko dojade render maxwel czas około 10minut
Napisano 26 Lipiec 200618 l Ooo, może wkoncu ktoś się ruszy w tej bitwie ;] Witamy na pokładzie pikSar, fajnie wygląda, tak....maxwellowo :D Powodzenia życzę Jak obiecałem, wrzucam kilka siatek i teksturek (które nie są jakieś tam super-hiper bo obiekt będzie w oddali jak by nie patrzeć, część detali będzie pewnie w domalówkach), może komuś się to przyda, oczywiście tylko do celów edukacyjnych ;] Pozdrawiam
Napisano 26 Lipiec 200618 l pięknie Vorek i dziękuje za texturki, wykorzystam je w celach edukacyjnych ;]
Napisano 26 Lipiec 200618 l no Vorek bardzo pieknie co tu duzo sie rozpisywać :] pikSar towja woda mi sie podoba, a po za tym fajny most :]
Napisano 26 Lipiec 200618 l to i ja zaczne , bo az przykro patrzec jak tak sie beze mnie bijecie :PPPP to pierwsze co zrobilem zeby kompozycje poustawiac : nalorzylem render na koncept art w psp i wiem jak dokonac korekty :>
Napisano 26 Lipiec 200618 l # Ehh za późno skumałem bitwe, też bym chyba sobie fiknął :) Ale widze, że konkurencja b.duża, Vorek twoje rednerki wypas, ale reszte depcze po piętach, czekam na updaty. Pozdr !
Napisano 26 Lipiec 200618 l szpaner wskakuj ja zacząłem wczoraj wieczorem dopiero. Siedziałem w sumie może 3 godziny. Jeszcze zdążysz ---edit Vorek jak zrobic światło z 48 posta (twojego) , pomóż bo mnie ch... strzeli, dawałeś viewport ale nie wiem jakie ustawienia świateł
Napisano 26 Lipiec 200618 l pikSar - jeden direct, lekko pomarńczowy + skylight z wrzuconą mapą z gradientem zbliżonym do tego który jest w tle (nieco bardziej nibieskim). Final gather dopełnił dzieła ;] Kacper, wkońcu wystartowałeś :) coraz ciekawiej się robi. Pozdrawiam
Napisano 26 Lipiec 200618 l tym oto sposobem mam ustawiony kadr, odwzorowanie mi w miarę pasuje, zabiore się jutro za moją ulubioną częśc czyli za rzeźbienie (gobboski poczekają :DDDD)
Napisano 27 Lipiec 200618 l Witam wszystkich ! Postaram się dzisiaj coś wrzucić :) zobaczymy jak mi bedzie to szło :p (już z tydzień temu wymodelowałem troche) . Pozdrawiam ! P.S. Ktoś tu pisał, że nie wziął udziału w bitwie bo teksturowanie jest jego bolączką. Nie jest też moją mocną stroną, ale przecież bardziej doświadczone osoby pomagają słabszym, co mi się bardzo podoba ...na mini bitwie duuużo się można nauczyć ;)
Napisano 27 Lipiec 200618 l WitaM!! ladnie panowie ladnie :) vorek mistrzu mam pytanie jako noob :D powiedz te texturki malowales czy malowales + zdjecia?? piksar tez super :D junior do roboty bo cie vorek odsadza!! nie daj sie ;)
Napisano 27 Lipiec 200618 l # W sumie czemu nie... Jeszcze dziś wieczorem dam pierwszy render, jak nie zdąże to trudno :) ps. pisze, że domalówki dozwolone, a do jakiego stopnia są dozwolone ? :D
Napisano 27 Lipiec 200618 l Cześć, wrzucam wstępny model..mało tego....ale zawsze coś :). Oczywiście uprzedzam...nie oceniać oświetlenia :D potem będe się tym zajmował. Pokój, pozdrawiam i cYa ! P.S. troszke siatka nawaliła ...w dalszej części mostu :/ ...ale poprawie to :) ( po booleanie się zepsuła :p)
Napisano 27 Lipiec 200618 l Czołem panowie :) Fajnie że coś się tu zaczyna dziać. pikSar - to w tle to WTC ? ;] Z mojej strony dzisiaj szkic totalnie nowej koncepcji, scenka wydala mi się zbyt statyczna więc postanowiłem odejść nieco od konceptu i zrobić mały sztorm :) Narazie prawie nic nie ruszone poza kolorkami, kadrem, wodą (ktora i tak idzie do wymiany) i chmurkami (zdjęcie z googla). Sorki za szachownicę na moście :D Nie wiem czy dzisiaj dużo zrobię, wszystko mi jakoś działa na nerwy z maxem na czele, to chyba przez te upały :) Salut ! :)
Napisano 27 Lipiec 200618 l # A ja już miałem wrzucić swój renderek, ale jak wyszłęm na dwór to naszkicowałem co innego i odejdę troche od conceptu, tak jak Vorek zrobię bardziej ciemne to z mglą i deszczem, pozdr !
Napisano 27 Lipiec 200618 l a ja protestuje skoro można odejść od konceptu to po moście puszczam dywizje czołgów Panther --------edit http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=90b2cc7c5ef2804d
Napisano 27 Lipiec 200618 l calkiem fajny ten ostatni render ale rzeczywiscie, woda do wymiany:P I trzeba cos zrobic z ta szachownica :>
Napisano 27 Lipiec 200618 l Przeżegnałem się trzy razy, pokłoniłem się, składam hołd... to jest cudowne. Chmury wpasowane idealnie, nie mam pytań. Księga skarg i zażaleń pozostaje pusta... pozdrawiam
Napisano 27 Lipiec 200618 l Voreq kadr świetny, ale ten kisiel mogłeś darowac :))), proponuję zastanowic się nad celem w tej bitwie - odtworzenie konceptu czy jego interpretacja i efekt.
Napisano 27 Lipiec 200618 l a dziekuję :) wystarczy zachowac pare wlaściwosci i zawsze ładna wyjdzie :). procedurale rządzą. Na nią dojdą glony i inne roślinki :) EDIT: jesli dozwolone jest robienie scenki w oparciu o koncept a nie odtwarzanie samego konceptu, to u mnie na molo będzie menel-rybak łowiący but; do tego wiatr i jak widac wschód słońca :) EDIT2: ja nie wiem co tu w ogole vorek robi, nie ma go na liscie uczestników bitwy xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD EDIT3: Update :D dzisiaj pierwszy na polu bitwy i raczej nie ostatni :>>>
Napisano 28 Lipiec 200618 l To żeby nie było pusto :) To daję moje... # I odrazu żeby zabrać wam przyjemność doczepiania się piszę co źle :D Woda to... wogóle nie patrzcie bo jest śmieszna, ale będzie dobra, ja wam mówię :D, tekstura pływającej puszki do wymiany, tekstura pala po prawej stronie do wymiany, bo się zlewają ze sobą (a może to wina wody), i te małe pale będą z brązową texturką, no i znak za niski, oświetlenie też próbne, sky (environment), area spot i 2x omni, do tego FG (500), to tak narazie. Pozdr ! Za jakieś 30 min do 1h będzie update ;) Aha i jednak zrezygnowałem z deszczu, wydaje mi się, że jak dokończe to, to będzie miało fajny klimat ... taki sunshine xD
Napisano 28 Lipiec 200618 l Szpaner, ja proponuje byś zaczął od ustawienia kadru, a potem martwił się teksturami (i to martwił sporo, bo to co tutaj widac jest po prostu brzydkie, widac jak ci sie zbiegają tekstury na cylindrach, kolorystyka, etc, woda to również kisiel, albo rzadsza galareta....)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto