Napisano 28 Lipiec 200618 l w sumie to napisałeś że wszystko do wymany więc nie zabardzo jest co powiedzieć narazie. Moim zdaniem zbyt jednolite kolorki, wkrada się chaos i wszystko się zlewa. Niebo do wymiany, spłaszcza obrazek, nie ma dostatecznej głębi. Pamiętaj o efektach atmosferycznych, obiekty na dalszych planach są zawsze delikatnie "zamglone". Paliki raczej też do wymiany, pamiętaj że są drewinane :) Czekam na updaty
Napisano 28 Lipiec 200618 l Nie kumam z tymi palami, przeciez jest teksturka drewna i nienajgorzej wymodelowane... Kadr zmieniłem, ale czy to ma duże znaczenie ? Wode spróbowałem zmienić... A jak wstawie inne tło to będzie tak samo przecież...
Napisano 28 Lipiec 200618 l Może i textura drewna, może i wymodelowane. Ale źle zmapowane. Albo coś innego. Wygląda bardzo źle
Napisano 28 Lipiec 200618 l paliki okropne jak robicie fale na wodzie, edutujecie siatke ręcznie czy używacie pola siły "ripple" ?
Napisano 28 Lipiec 200618 l No to w takim razie Junior jak uzyskałeś taki efekt ? :P Unwrapem ? uvwmapem ? W sumie z teksturami miałem nawieksze problemy od zawsze, już nawet światło mi lepiej wychodziło od nich... Przy okazji materiał wody w mentalu też by się przydał, bo się bawie bawie, ale coś nie tegez...
Napisano 28 Lipiec 200618 l XDDDD szpaner przejrzał na oczy, brawo, to zawsze jakiś postęp :>, powodzenia xDDDD a ja dalej bziuuuuummmmmmmmmm.
Napisano 28 Lipiec 200618 l Kacper dajesz radę, ale te słupki będziesz modelawał ? bo ten noise to tak sobie wygląda.
Napisano 28 Lipiec 200618 l No to ba ze tak ich nie zostawie (to nie noise, ale procedurale lightwave na displace) :> nie wiem jeszcze jak, bo zbrusha na oczy nie widziałem, ale prawdopodobnie zrobię v.high.poly + mapa displace. Na razie są w nurbsach więc moge im dowolnie zmieniac liczbę trujkątów, do tego jakiś ładny displace i może ujdzie, z modelowaniem czegos takiego ręcznie i bez zbrusha........ sądzę, że nie :D nie tym razem, jeszcze goblinki czekają (twoja biblioteka też). W ogóle to taka moja mała mania, chmury proceduralne, woda proceduralna, displace proceduralny, do tego gradienty i mapy wag. Lubię tak robic, bo można zapisac jako perset i działa w dowolnych wymiarach :). Oczywiscie nie wszystko sie da wiec gdzies tam teksury muszą byc UVkowane, a to wszystko dla tego, iż osobiscie NIE NAWIDZĘ edycji UVek :/
Napisano 28 Lipiec 200618 l Czyli jednak nie wszyscy chcą się dzielić swoimi umiejętnościami... :| poprostu chodzi o to, ze nie lubie sie powtarzać, popatrz 2 strony wstecz...
Napisano 28 Lipiec 200618 l Akórat ne chodziło o ciebie... Dobra najpeirw się zajęłem wodą, myśle, że już lepiej ale jeszcze pokombinuje, kamerę trochę podniose to będzie lepiej widać, co do mostu to źle pzreskalowany jest, poprawie next time... a tak wogóle Junior w czym renderujesz ?
Napisano 28 Lipiec 200618 l No to w takim razie Junior jak uzyskałeś taki efekt ? :P no wydawało mi sie ze o mnie bo ja mam "nik" junior :] a co do renderku to oczywiscieFałrej ;]
Napisano 28 Lipiec 200618 l No to do ciebie, ale tamto o tym dzieleniu "skillami" nie :P No dobra, a żeby ułożyć text, to użyłeś czego ? uvw map ? Mógłbyś dać screena ? z ustawieniami tekstury ?
Napisano 28 Lipiec 200618 l zastanawiam się czy ty widziałeś most na koncepcie (ad szpaner) przyglądnij się mu dobrze.... czy czasem nie masz u siebie 'nieco' innego xD ?
Napisano 28 Lipiec 200618 l Przecież to tylko concept, pisze wyraźnie, że domalówki dozwolone (w pierwszym poście)... To po pierwsze, po drugie coś Ty taki dokładny ?
Napisano 28 Lipiec 200618 l wiesz... po to jest koncept zebyc nie robił gwiezdnych wojen w TEJ minibitwie
Napisano 28 Lipiec 200618 l Po pierwsze to gdzie jest autor bitwy ? :| I powtarzam pisze jak wół, że domalówki dozwolone, a co się stanie jeśli boki mostu bedą inne ? I tak nie jestem konkurencją także o co wam chodzi ? A pomóc byście mogli, bo chyba o to chodzi, w dużej mierze...
Napisano 28 Lipiec 200618 l Domalówka to nanoszenie detali przy pomocy pędzla lub narzędzi takich jak photoshop już na gotowy render w programie do edycji obrazu 2D, a nie zmienianie konceptu, zastanów się co mówisz. EDIT: Chcę Ci pomóc, jak reszta, może tego nie widzisz....
Napisano 28 Lipiec 200618 l No dobra, ale to tylko boki mostu, nie zmieniam głównego założenia i nie odchodze od tematu/konceptu, pomoc - mówicie mi że mam zmienić model mostu, to nie pomoc... chodziło mi o pomoc w teksturach, modelach itd... Dobra nieważne, już nic nie chce, każdy robi swoje i tyle... ps. a autor, chociaż by się przydał żeby omówić takie problemy, juz nie mówiąc o tym, żeby brał udział w bitwie...
Napisano 28 Lipiec 200618 l mkk3a wyjechał z tego co widzę po opisie na gg, więc raczej narazie się nie pojawi. Dopiero teraz wpoadła mi w oko jedna Twoja wypowiedź Kacper proponuję zastanowic się nad celem w tej bitwie - odtworzenie konceptu czy jego interpretacja i efekt. Widzisz, ja idę w stronę interpretacji, koncept traktuję jako bazę wyjściową, design zabudowań, układ poszczególnych elementów wobec siebie, ogólny zarys. Odtwarzania mam dość na codzień w pracy gdzie często trzeba dosłownie przerysowywać wizje klientów. Pozdrawiam
Napisano 28 Lipiec 200618 l no i teraz wszystko jasne, mekka nie okreslił co to ma byc, ale też uważam, że interpretacja bedzie ciekawsza, mostu się czepiam bo jest a.) imo brzydki, b.) nawet w przyblizeniu nie stoi tam gdzie powinien. Prosty patent na wodę : wartości diffuse i reflection musza w sumie dac 100% tj jesli używasz np wody o 90% parametru reflection to diffuse 10% i tak dalej, moje ustawienia wody: Lum : 0 diff : 30% spec : 80% gloss : 100% refl : 70% bump : 25% reflection blurring : 15% W kolorze mam 3 proceduralne teksturki, w bumpie jedną, fale wymodelowane ręcznie.
Napisano 28 Lipiec 200618 l No i wkońcu sie bitwa powoli rozkręca ! Szpaner-juz lepiej wygląda z perspektywą ale nad mostem musisz jeszcze troszke posiedziec, dodaj wiecej szczegołow i wogole wydaje sie za wąski.
Napisano 29 Lipiec 200618 l no juz ładnie, otexturowany most owiele lepiej wygląda ! Pien troszke do poprawy bo wygląda jak owiniety szmatą jakąs.
Napisano 29 Lipiec 200618 l Właśnie nie mam jeszcze metody na pieńki, a na prawde nie chce mi się modelowac ich ręcznie (chociaż może to okazac się konieczne :///// ), w zbrushu nie umiem, prawdopodobnie jak zaznaczyłem wczesniej będę malował displace mapki, a pieńki zrobi się v.high poly, zeby to na nich wyglądało jakos. Jesli to nie przyniesie efektu, to zabiore się za ręczne dłubanie pieńków, co spowoduje opuźnienia w pracy x_x. cieszę się, że tekstura mostu się podoba :) co do sceny - dodam jakieś mewy siedzące na tym moście, lecące, będzie rybak łowiący but (wyciągający go zamachem z wody), dużo, dużo więcej syfu ! kartony, papiery, zapałki, śmieci po prostu. co do mola - zastanawiam się, bo jak już zrobiłem taki oldshoolowy most z czerwonej kostki, to betonowe molo nie będzie mi tu pasowało zbytnio..... zastanawiam się czy nie zamienic całego mola na w pełni drewniane z krzyżowymi łączeniami itd, etc.
Napisano 29 Lipiec 200618 l Wczoraj wieczorem miałem jeszcze coś takiego: Będe się jeszcze bawić ze wszystkim... A dziś to nic nie wrzuce pewnie, bo zaraz sprzątanie a potem, ognisko xD chociaż może i coś będzie... pzdr ps. wielkie dzieki za wode, teraz jak łądnie wyszło :P, a z tym hardcorem to o co chodzilo ?
Napisano 29 Lipiec 200618 l masz stanowczo za duży bump/ displace na wodzie. beczka nadal za dużo nad wode wystaje. Włącz antyaliasing większy i może jakieś GI....
Napisano 29 Lipiec 200618 l hardcorowe proporcje i kształty, barierka dochodzi do wysokości górnego przęsła, kanciato i w 20% podobne do konceptu
Napisano 29 Lipiec 200618 l dobra tez cos dam od siebie, ale tak tylko zeby nie było ze nic nie robie. Wiem, wiem, mały render nic nie widac, no ale narazie musi wystarczyc ;] bo w sumie chodziło o sprawdzenie textur na murach. -------------- pokaze jeszcze co nieco ;] p.s1 wieeeeeeelie podziekowanie dla kome za pomoc w shaderach i nie tylko, thx ziąą:* p.s2 wieeeeeeelkie podziekowania Jarasowi za duzo tips&tricks dot. texturowania i nie tylko, thx ziąą :*
Napisano 29 Lipiec 200618 l Nie no ja ogolnie jestem pod wrazeniem wszystkich prac...! Z textrukami to wszystko nabiera vigoru :D Szacuneczek dla autorow prac!
Napisano 29 Lipiec 200618 l w niektorym miejscu textura jest rozciągnieta na tym moscie, poza tym ładnie
Napisano 29 Lipiec 200618 l Junior - ja bym się zastanowił nad samym kształtem tego mostu, jest dość nienaturalnie wygięty na środku. Z bumpem na teksturkach trochę przegiąłeś, za ostre moim zdaniem. Ja sobie dzisiaj podłubałem niebo (jakoś nie mogę skończyć uv tego wrednego mostu, mimo że już mi niewiele zostało :) ), w sumie niebo już prawie skończone. Afterburn / domalówki w shopie. Pozdrawiam
Napisano 29 Lipiec 200618 l Vorek - gratki 2666 posta :> Dla mnie super , chociaż te rozszarpane końcówki chmur są dziwne :P Junior - fajnie + to co Vorek powiedział.
Napisano 29 Lipiec 200618 l Vorek swietne kolory, zapowiada sie naprawde zaje..... pracka, JunioR tez ladnie;), Szpaner oswitlenie tragiczne i troche odbiegasz od konceptu:].
Napisano 30 Lipiec 200618 l O koncepcie nic nei bede mówił bo sie powtórze... a światło ? jakie światło ? Na tamtym renderrze to chyba nawet FG nie było... światło jest tylko żeby nie było defaulta... mosto robie od początku... a wodę dalej kombinuje+to co napisał kacper... Dziś może już wrzuce nowy most i dobrą wode... ps. ogólnie to do bitwy wbiłem się, żeby właśnie cuś wyciągnąć... :) pzdr
Napisano 30 Lipiec 200618 l dzieki wszystkim za komentarze :* ;] postanowiłem ze mostek jeszcze raz bede modelował bo jest na to czas :] paa
Napisano 30 Lipiec 200618 l A kogo tam zaniosło na ten most, żeby sprejem pieprznąć ? Wdrapał się po murze wychodząc z wody ? :D Mrze lepiej by na tej beczce było... pozdr, wode już mam :P sam zrobiłem :P Tylko, że przesiadłem się na Vraya z mentala
Napisano 30 Lipiec 200618 l tam jest taki parapecik i jak ktos jest wystarczająco hardy (znam takich ludzi osobiscie) to sie wszedzie wedrze xD
Napisano 30 Lipiec 200618 l A no to spoko xD I co teraz lepiej ? Zaraz się zbieram za most i będzie jeszcze lepiej :P
Napisano 30 Lipiec 200618 l no Szpaner zdecydowanie lepiej od poprzedniego renderu;), ale woda chyba jeszcze za bardzo jak lustro odbija otoczenie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto