Napisano 30 Lipiec 200618 l kadr napewno nie odpowiedni , co do Twojej wyjaśnianiej już interpretacji konceptu jestem na nie :P Jeden pal zielony , drugi uschnięty brąz (?) to się gryzie. Woda ma gładką taflę a to chyba nie bardzo możliwe w tym przypadku :D.
Napisano 30 Lipiec 200618 l wymodeluj fale na wodzie ;) niskie, obijające się o przedmioty (patrz pierwsze posty vorka), bump też może byc ciut więkrzy. Jest poprawa, ale nadal jest duzo błędów: dla czego budynki są zanurzone w wodzie ? (te na dalszym planie). Pamietaj też o powietrzu, które gęstnieje wraz z dystansem (po prostu im dalej patrzysz tym przez więcej powietrza twe oko musi sie przebic) co powoduje zamazywanie się kształtów położonych dalej (nie rozmywanie, a zamazywanie, tj przestają byc widoczne / zlewają się z tłem).
Napisano 30 Lipiec 200618 l Vorek jak nie zmienisz wody to uszy urwe , bo reszta poprostu rewelka :) Kacper woda bardzo fajna imo te przeswity sa za plytkie wydaje sie jakby woda miala 2cm :( Szpaner fajna inwencja wlasna na moscie wyglada bardzo fajnie :)
Napisano 30 Lipiec 200618 l edit: ad klicek : hmm, nie wiem o co Ci chodzi, ale względem wody mam jeszcze pewne plany :D
Napisano 30 Lipiec 200618 l tak się składa, że to co widzicie jako dno jest de fakto wodą, a to co uznajecie za wodę jest warstwą glonów :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Napisano 30 Lipiec 200618 l Bardzo ładnie KacperSpala ale pomęcz jeszcze tą wode bo da sięz nie jeszcze coś wycisnąć
Napisano 30 Lipiec 200618 l oj kacperspala ! Naprawde super wychodzi ci scena tylko jak sie patrze na twoja wode to tak jakbym dno zaraz widział pod nią, glony i kamyki nie wiem dlaczego. No i tabliczka slow no wake tez genialnie zmapowana ! [+] Jakis fog lekki by sie przydał do lepszego efektu :) Pozdrowiam
Napisano 30 Lipiec 200618 l EEEE to nie vorka praca tutaj wisi xDDDDDDDDD LOL! ????WTF???? XD, w każdym razie cieszę się , że się Wam podoba, wodę oczywiscie pomęczę jak tylko skończe molo mapowac :). ad hcpiter3d - jeśli przez przypadek pomyliłeś moją pracę z pracą vorka, to jest to chyba najwiękrzy komplement jaki mogłem na tym forum usłyszec ^^ (vorek iz maj mentor xD)
Napisano 30 Lipiec 200618 l Sorrki ale własnie tak zrobiłem :) naprawde renderki macie bardzo bardzo podobne. A jak to komplement to sie ciesze :)
Napisano 30 Lipiec 200618 l hmm.... fog już jest (patrz molo ->most ->wieżowce w tle) dac wiekrzego ?
Napisano 31 Lipiec 200618 l świetne prace panowie, Vorek i KacperSpala jak narazie super, ale reszta też nieźle daje:)
Napisano 31 Lipiec 200618 l ladnie panowie :) vorek i kacper narazie najlepiej, zobaczymy co z tego wyjdzie :)
Napisano 31 Lipiec 200618 l Dziś będe robić wszystko... na koniec chciałem dać blura na te budynki z tyłu, chyba, że nie wyjdzie to fog... tekstury że jedna inna a druga też to sprawdzenie która lepsza, i ta brązowa lepsza chyba..., to że z tyłu woda to o tym zpaomniałem i poprawie... ktoś napisał, że się most podoba :P wczoraj zacząłem robić nowy i teraz tylko musze doetale pododawać, ale jak już robiłem troche inaczej to dodam coś od siebie ;), i zmniejsze reflect wody dodam więcej bumpa, i większy displace na pale + jakiś mod albo recznie na wode, nom to tyle :) i dzięki bo wkońcu ruszyłęm do przodu ze wszystkim i światłem i teksturami, bo wcześniej było źle :P i wkońcu na poważnie wezme się za vraya pozdr !
Napisano 31 Lipiec 200618 l ho, ho, ho, Kacper, świetna robota. :) Kurcze, a ta woda jest genialna. Tylko coś to niebo mi nie pasi, nie wiem czy coś o tym pisałeś, nie czytałem. :] pozdrawiam
Napisano 31 Lipiec 200618 l Nie pisałem, raczej widac ze jest do wymiany / przemalowania. To zbiór procedurali dających mi ładne oświetlenie :DDDD
Napisano 31 Lipiec 200618 l KacperSpala - super woda Ci wyszła prawdziwy wypasik, scenka oczywiście też bardzo dobrze jak narazie się prezentuje; jeśli pozostałe texturki tak "wyciągniesz" jak wodę to będzie znakomita pracka, pozdrawiam i życzę wygranej bitwy
Napisano 31 Lipiec 200618 l Coraz ciekawiej junior, tylko te glonorośla zrób może mniej regularne (na pierwszym słupie są po prostu w pasie ułozone, x))) ) cegły chyba troche za duże, poza tym miód cód i orzeszki.
Napisano 31 Lipiec 200618 l Szpaner:, ogólnie coś z odbiciami na tej wodzie jest nie tak, odbijają wszystko z "offsetem"(:P:P:P) na prawo. Wogóle zrób wode od nowa:) JunioR: Cegły są gigantyczne:) Tak ogólnie to all. Jest takie coś jak efekt fresnela. Po prostu dajcie do mapy wody "FALLOFF" tak żeby tylko pod małymi kątami odbijała swiatło. BTW: Kiedy wogule były zapisy na tą bitwe??
Napisano 31 Lipiec 200618 l Junior ten mostek ma 3 metry wysokości. Powiększ go trochę(albo zmniejsz cegły...)
Napisano 31 Lipiec 200618 l heheh piksar to co pływa wygląda jak smoczek z butelką :D moze tam jakies dziecko pływa ?:D
Napisano 31 Lipiec 200618 l ciemno i słabo bo gi wylanczylem bo nie mialem czasu na render... a "slonce" dam z innej storny bo chyba dam volume light z chmur.. Most prawie skończony, musze obniżyć jezdnie i coś tam jeszcze dorobie... tekstura na sprawdzenie... cos bump nie wyszedl... coś mi się z wodą spieprzyło... ;/ i zapomniałem o fogu :P ps piksar fale modelowałeś recznie ? bo mi na pcozątku nie wychodzilo i w sumie mi sie nie chce, może jakimś modem sprobuje...
Napisano 31 Lipiec 200618 l przepis na fale, woda to dosc gęsty plane, zaznaczasz kwadrat polygonów potem "detach", do tego wydzielonego kawałka dodajesz pole siły "ripple" z odpowienio małym "decay" ustawiasz wysokość fali a potem MS i gra muzyka czas dla jednej "fali" 3 minuty
Napisano 31 Lipiec 200618 l Jak narazie to Vorek najlepiej wypada :) a tak wogóle to mi sie concept nie podoba ;p
Napisano 31 Lipiec 200618 l Jedziemy dalej powooooliiii powooooliiii , ale i tak nie jest źle + dodana mgła o której mówione wczesniej + bump na wodzie więkrzy nieco, fale są do wygladzenia, zwiwelowałem prawie odległośc miedzy glonami a powierzchnią wody, toteż raczej nie powinno już wyglądac płytko. jeśli nadal wygląda to piszcie bo mam jeszcze jeden koncept (conajmniej :D)
Napisano 31 Lipiec 200618 l próbowałęm glony zrobić ale rekin przypłynał http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=65753f649d90b9ca
Napisano 31 Lipiec 200618 l Vorek jak nie zmienisz wody to uszy urwe Wodę zostawiam na deser :) Widzę że wszyscy ostro jadą, tylko ja stoję w miejscu... ponudzę Was trochę kolejnym koncepcikiem, kończę właśnie most, to tutaj to domalówki w shopie, mam już to zmapowane ale jakoś nie mogę się wziąść za teksturkę ;] zmieniłem nieco kolorki, zdjąłem saturację. Pozdrawiam
Napisano 31 Lipiec 200618 l zaszalałeś :P, ja wymiekam im bardziej sie staram tym on jest lepszy :DDDDD
Napisano 31 Lipiec 200618 l Cześć jesteście WIELCY! Zwłaszcza Kacper i Vorek ;> Mały update.....naprawde mały ale to przez moja nerwice z powodu spalonego HDD..80GB i chwilowo pracuje na 3GB :D i stąd takie tempo :/
Napisano 31 Lipiec 200618 l Jeśli macie jakieś propozycje odnośnie mojej pracy to piszczcie, najbardziej interesuje mnie opinia PRO :D m.in. Vorka :) Pozdrawiam !
Napisano 1 Sierpień 200618 l pro, hehe, dobre :) Trudno narazie cokolwiek napisać, kompozycja zgodna z konceptem. Ta dalsza część mostu mi nie podchodzi, jakoś tak dziwnie wybrzuszona, widzę że większość tak robi ale jak dla mnie to wygląda nieciekawie :) Pozdrawiam
Napisano 1 Sierpień 200618 l Vorek, te pale na pierwszym zostana takie lowpoly? fajne chmury ale mi osobiscie nie podchodzi to cieplutkie sloneczko. pozatym pierwszy plan wychodzi bardzo cartoonowo przy realistycznym moscie :) pozdrawiam
Napisano 1 Sierpień 200618 l kome, pierwszy plan jest jeszcze z pierwszego dnia modelowania/szkicowania , chyba nie myślisz że to tak zostawię ? ;] Lukasz_S - dzięki ;]
Napisano 1 Sierpień 200618 l dlatego pytalem :) skoro tak odchodzicie od konceptu to niech ktos wreszcie zrobi proste i napiete liny na moscie :D
Napisano 1 Sierpień 200618 l hehe, myślałem o tym, nawet miałem na poczatku tak zrobić, ale takie wydały mi się bardziej "plastyczne" ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto