Skocz do zawartości

Scena 3D: Wybrzeże portowe


mkk3a

Rekomendowane odpowiedzi

kadr napewno nie odpowiedni , co do Twojej wyjaśnianiej już interpretacji konceptu jestem na nie :P Jeden pal zielony , drugi uschnięty brąz (?) to się gryzie. Woda ma gładką taflę a to chyba nie bardzo możliwe w tym przypadku :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 233
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wymodeluj fale na wodzie ;) niskie, obijające się o przedmioty (patrz pierwsze posty vorka), bump też może byc ciut więkrzy. Jest poprawa, ale nadal jest duzo błędów: dla czego budynki są zanurzone w wodzie ? (te na dalszym planie). Pamietaj też o powietrzu, które gęstnieje wraz z dystansem (po prostu im dalej patrzysz tym przez więcej powietrza twe oko musi sie przebic) co powoduje zamazywanie się kształtów położonych dalej (nie rozmywanie, a zamazywanie, tj przestają byc widoczne / zlewają się z tłem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vorek jak nie zmienisz wody to uszy urwe , bo reszta poprostu rewelka :)

 

Kacper woda bardzo fajna imo te przeswity sa za plytkie wydaje sie jakby woda miala 2cm :(

 

Szpaner fajna inwencja wlasna na moscie wyglada bardzo fajnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj kacperspala ! Naprawde super wychodzi ci scena tylko jak sie patrze na twoja wode to tak jakbym dno zaraz widział pod nią, glony i kamyki nie wiem dlaczego. No i tabliczka slow no wake tez genialnie zmapowana !

[+]

Jakis fog lekki by sie przydał do lepszego efektu :)

Pozdrowiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EEEE to nie vorka praca tutaj wisi xDDDDDDDDD LOL! ????WTF???? XD, w każdym razie cieszę się , że się Wam podoba, wodę oczywiscie pomęczę jak tylko skończe molo mapowac :).

 

ad hcpiter3d - jeśli przez przypadek pomyliłeś moją pracę z pracą vorka, to jest to chyba najwiękrzy komplement jaki mogłem na tym forum usłyszec ^^ (vorek iz maj mentor xD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś będe robić wszystko... na koniec chciałem dać blura na te budynki z tyłu, chyba, że nie wyjdzie to fog... tekstury że jedna inna a druga też to sprawdzenie która lepsza, i ta brązowa lepsza chyba..., to że z tyłu woda to o tym zpaomniałem i poprawie... ktoś napisał, że się most podoba :P

wczoraj zacząłem robić nowy i teraz tylko musze doetale pododawać, ale jak już robiłem troche inaczej to dodam coś od siebie ;), i zmniejsze reflect wody dodam więcej bumpa, i większy displace na pale + jakiś mod albo recznie na wode, nom to tyle :)

i dzięki bo wkońcu ruszyłęm do przodu ze wszystkim i światłem i teksturami, bo wcześniej było źle :P i wkońcu na poważnie wezme się za vraya

 

pozdr !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KacperSpala - super woda Ci wyszła prawdziwy wypasik, scenka oczywiście też bardzo dobrze jak narazie się prezentuje; jeśli pozostałe texturki tak "wyciągniesz" jak wodę to będzie znakomita pracka, pozdrawiam i życzę wygranej bitwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szpaner:, ogólnie coś z odbiciami na tej wodzie jest nie tak, odbijają wszystko z "offsetem"(:P:P:P) na prawo. Wogóle zrób wode od nowa:)

 

JunioR: Cegły są gigantyczne:)

 

Tak ogólnie to all. Jest takie coś jak efekt fresnela. Po prostu dajcie do mapy wody "FALLOFF" tak żeby tylko pod małymi kątami odbijała swiatło.

 

BTW: Kiedy wogule były zapisy na tą bitwe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciemno i słabo bo gi wylanczylem bo nie mialem czasu na render... a "slonce" dam z innej storny bo chyba dam volume light z chmur..

Most prawie skończony, musze obniżyć jezdnie i coś tam jeszcze dorobie...

tekstura na sprawdzenie... cos bump nie wyszedl...

coś mi się z wodą spieprzyło... ;/

i zapomniałem o fogu :P

ps piksar fale modelowałeś recznie ? bo mi na pcozątku nie wychodzilo i w sumie mi sie nie chce, może jakimś modem sprobuje...

1a4b1a479b872cb5m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepis na fale, woda to dosc gęsty plane, zaznaczasz kwadrat polygonów potem "detach", do tego wydzielonego kawałka dodajesz pole siły "ripple" z odpowienio małym "decay" ustawiasz wysokość fali a potem MS i gra muzyka

czas dla jednej "fali" 3 minuty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minibitwa_11.jpg

 

Jedziemy dalej powooooliiii powooooliiii , ale i tak nie jest źle

+ dodana mgła o której mówione wczesniej

+ bump na wodzie więkrzy nieco, fale są do wygladzenia, zwiwelowałem prawie odległośc miedzy glonami a powierzchnią wody, toteż raczej nie powinno już wyglądac płytko. jeśli nadal wygląda to piszcie bo mam jeszcze jeden koncept (conajmniej :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vorek jak nie zmienisz wody to uszy urwe

 

Wodę zostawiam na deser :)

 

Widzę że wszyscy ostro jadą, tylko ja stoję w miejscu... ponudzę Was trochę kolejnym koncepcikiem, kończę właśnie most, to tutaj to domalówki w shopie, mam już to zmapowane ale jakoś nie mogę się wziąść za teksturkę ;] zmieniłem nieco kolorki, zdjąłem saturację.

 

nowe3000.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pro, hehe, dobre :) Trudno narazie cokolwiek napisać, kompozycja zgodna z konceptem. Ta dalsza część mostu mi nie podchodzi, jakoś tak dziwnie wybrzuszona, widzę że większość tak robi ale jak dla mnie to wygląda nieciekawie :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności