Skocz do zawartości

Scena 3D: Wybrzeże portowe


mkk3a

Rekomendowane odpowiedzi

w sumie to napisałeś że wszystko do wymany więc nie zabardzo jest co powiedzieć narazie. Moim zdaniem zbyt jednolite kolorki, wkrada się chaos i wszystko się zlewa. Niebo do wymiany, spłaszcza obrazek, nie ma dostatecznej głębi. Pamiętaj o efektach atmosferycznych, obiekty na dalszych planach są zawsze delikatnie "zamglone". Paliki raczej też do wymiany, pamiętaj że są drewinane :)

 

Czekam na updaty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 233
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie kumam z tymi palami, przeciez jest teksturka drewna i nienajgorzej wymodelowane...

Kadr zmieniłem, ale czy to ma duże znaczenie ?

Wode spróbowałem zmienić...

A jak wstawie inne tło to będzie tak samo przecież...

 

3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w takim razie Junior jak uzyskałeś taki efekt ? :P

Unwrapem ? uvwmapem ? W sumie z teksturami miałem nawieksze problemy od zawsze, już nawet światło mi lepiej wychodziło od nich...

Przy okazji materiał wody w mentalu też by się przydał, bo się bawie bawie, ale coś nie tegez...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ba ze tak ich nie zostawie (to nie noise, ale procedurale lightwave na displace) :> nie wiem jeszcze jak, bo zbrusha na oczy nie widziałem, ale prawdopodobnie zrobię v.high.poly + mapa displace. Na razie są w nurbsach więc moge im dowolnie zmieniac liczbę trujkątów, do tego jakiś ładny displace i może ujdzie, z modelowaniem czegos takiego ręcznie i bez zbrusha........ sądzę, że nie :D nie tym razem, jeszcze goblinki czekają (twoja biblioteka też).

 

W ogóle to taka moja mała mania, chmury proceduralne, woda proceduralna, displace proceduralny, do tego gradienty i mapy wag. Lubię tak robic, bo można zapisac jako perset i działa w dowolnych wymiarach :). Oczywiscie nie wszystko sie da wiec gdzies tam teksury muszą byc UVkowane, a to wszystko dla tego, iż osobiscie NIE NAWIDZĘ edycji UVek :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akórat ne chodziło o ciebie...

Dobra najpeirw się zajęłem wodą, myśle, że już lepiej ale jeszcze pokombinuje, kamerę trochę podniose to będzie lepiej widać, co do mostu to źle pzreskalowany jest, poprawie next time...

a tak wogóle Junior w czym renderujesz ?

 

5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to gdzie jest autor bitwy ? :|

I powtarzam pisze jak wół, że domalówki dozwolone, a co się stanie jeśli boki mostu bedą inne ? I tak nie jestem konkurencją także o co wam chodzi ?

A pomóc byście mogli, bo chyba o to chodzi, w dużej mierze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domalówka to nanoszenie detali przy pomocy pędzla lub narzędzi takich jak photoshop już na gotowy render w programie do edycji obrazu 2D, a nie zmienianie konceptu, zastanów się co mówisz.

 

EDIT: Chcę Ci pomóc, jak reszta, może tego nie widzisz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale to tylko boki mostu, nie zmieniam głównego założenia i nie odchodze od tematu/konceptu, pomoc - mówicie mi że mam zmienić model mostu, to nie pomoc... chodziło mi o pomoc w teksturach, modelach itd...

Dobra nieważne, już nic nie chce, każdy robi swoje i tyle...

 

ps. a autor, chociaż by się przydał żeby omówić takie problemy, juz nie mówiąc o tym, żeby brał udział w bitwie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mkk3a wyjechał z tego co widzę po opisie na gg, więc raczej narazie się nie pojawi.

 

Dopiero teraz wpoadła mi w oko jedna Twoja wypowiedź Kacper

 

proponuję zastanowic się nad celem w tej bitwie - odtworzenie konceptu czy jego interpretacja i efekt.

 

Widzisz, ja idę w stronę interpretacji, koncept traktuję jako bazę wyjściową, design zabudowań, układ poszczególnych elementów wobec siebie, ogólny zarys. Odtwarzania mam dość na codzień w pracy gdzie często trzeba dosłownie przerysowywać wizje klientów.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i teraz wszystko jasne, mekka nie okreslił co to ma byc, ale też uważam, że interpretacja bedzie ciekawsza, mostu się czepiam bo jest a.) imo brzydki, b.) nawet w przyblizeniu nie stoi tam gdzie powinien. Prosty patent na wodę : wartości diffuse i reflection musza w sumie dac 100% tj jesli używasz np wody o 90% parametru reflection to diffuse 10% i tak dalej, moje ustawienia wody:

 

Lum : 0

diff : 30%

spec : 80%

gloss : 100%

refl : 70%

bump : 25%

 

reflection blurring : 15%

 

W kolorze mam 3 proceduralne teksturki, w bumpie jedną, fale wymodelowane ręcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie mam jeszcze metody na pieńki, a na prawde nie chce mi się modelowac ich ręcznie (chociaż może to okazac się konieczne :///// ), w zbrushu nie umiem, prawdopodobnie jak zaznaczyłem wczesniej będę malował displace mapki, a pieńki zrobi się v.high poly, zeby to na nich wyglądało jakos. Jesli to nie przyniesie efektu, to zabiore się za ręczne dłubanie pieńków, co spowoduje opuźnienia w pracy x_x. cieszę się, że tekstura mostu się podoba :)

 

co do sceny - dodam jakieś mewy siedzące na tym moście, lecące, będzie rybak łowiący but (wyciągający go zamachem z wody), dużo, dużo więcej syfu ! kartony, papiery, zapałki, śmieci po prostu.

 

co do mola - zastanawiam się, bo jak już zrobiłem taki oldshoolowy most z czerwonej kostki, to betonowe molo nie będzie mi tu pasowało zbytnio..... zastanawiam się czy nie zamienic całego mola na w pełni drewniane z krzyżowymi łączeniami itd, etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wieczorem miałem jeszcze coś takiego:

6.jpg

 

Będe się jeszcze bawić ze wszystkim...

A dziś to nic nie wrzuce pewnie, bo zaraz sprzątanie a potem, ognisko xD

chociaż może i coś będzie...

 

pzdr

ps. wielkie dzieki za wode, teraz jak łądnie wyszło :P, a z tym hardcorem to o co chodzilo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra tez cos dam od siebie, ale tak tylko zeby nie było ze nic nie robie. Wiem, wiem, mały render nic nie widac, no ale narazie musi wystarczyc ;] bo w sumie chodziło o sprawdzenie textur na murach.

mosttexturesqq2.jpg

 

 

 

--------------

pokaze jeszcze co nieco ;]

4copyzh3.jpg

 

p.s1 wieeeeeeelie podziekowanie dla kome za pomoc w shaderach i nie tylko, thx ziąą:*

p.s2 wieeeeeeelkie podziekowania Jarasowi za duzo tips&tricks dot. texturowania i nie tylko, thx ziąą :*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Junior - ja bym się zastanowił nad samym kształtem tego mostu, jest dość nienaturalnie wygięty na środku. Z bumpem na teksturkach trochę przegiąłeś, za ostre moim zdaniem.

 

Ja sobie dzisiaj podłubałem niebo (jakoś nie mogę skończyć uv tego wrednego mostu, mimo że już mi niewiele zostało :) ), w sumie niebo już prawie skończone. Afterburn / domalówki w shopie.

 

nowe2.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O koncepcie nic nei bede mówił bo sie powtórze... a światło ? jakie światło ? Na tamtym renderrze to chyba nawet FG nie było... światło jest tylko żeby nie było defaulta... mosto robie od początku... a wodę dalej kombinuje+to co napisał kacper... Dziś może już wrzuce nowy most i dobrą wode...

 

ps. ogólnie to do bitwy wbiłem się, żeby właśnie cuś wyciągnąć... :)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kogo tam zaniosło na ten most, żeby sprejem pieprznąć ? Wdrapał się po murze wychodząc z wody ? :D Mrze lepiej by na tej beczce było...

 

pozdr, wode już mam :P sam zrobiłem :P Tylko, że przesiadłem się na Vraya z mentala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności