Vorek Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 w sumie to napisałeś że wszystko do wymany więc nie zabardzo jest co powiedzieć narazie. Moim zdaniem zbyt jednolite kolorki, wkrada się chaos i wszystko się zlewa. Niebo do wymiany, spłaszcza obrazek, nie ma dostatecznej głębi. Pamiętaj o efektach atmosferycznych, obiekty na dalszych planach są zawsze delikatnie "zamglone". Paliki raczej też do wymiany, pamiętaj że są drewinane :) Czekam na updaty
Dmk Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 Nie kumam z tymi palami, przeciez jest teksturka drewna i nienajgorzej wymodelowane... Kadr zmieniłem, ale czy to ma duże znaczenie ? Wode spróbowałem zmienić... A jak wstawie inne tło to będzie tak samo przecież...
JunioR Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 no belki raczej do wymiany, puszka za wysoko unosi się na wodzie
Lis Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 Może i textura drewna, może i wymodelowane. Ale źle zmapowane. Albo coś innego. Wygląda bardzo źle
Vorek Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 popatrz jak JuinoR zrobił te slupki kilkdziesiąt postów wcześniej :)
piksar Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 paliki okropne jak robicie fale na wodzie, edutujecie siatke ręcznie czy używacie pola siły "ripple" ?
Dmk Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 No to w takim razie Junior jak uzyskałeś taki efekt ? :P Unwrapem ? uvwmapem ? W sumie z teksturami miałem nawieksze problemy od zawsze, już nawet światło mi lepiej wychodziło od nich... Przy okazji materiał wody w mentalu też by się przydał, bo się bawie bawie, ale coś nie tegez...
KacperSpala Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 XDDDD szpaner przejrzał na oczy, brawo, to zawsze jakiś postęp :>, powodzenia xDDDD a ja dalej bziuuuuummmmmmmmmm.
Dmk Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 Czyli jednak nie wszyscy chcą się dzielić swoimi umiejętnościami... :|
Vorek Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 Kacper dajesz radę, ale te słupki będziesz modelawał ? bo ten noise to tak sobie wygląda.
KacperSpala Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 No to ba ze tak ich nie zostawie (to nie noise, ale procedurale lightwave na displace) :> nie wiem jeszcze jak, bo zbrusha na oczy nie widziałem, ale prawdopodobnie zrobię v.high.poly + mapa displace. Na razie są w nurbsach więc moge im dowolnie zmieniac liczbę trujkątów, do tego jakiś ładny displace i może ujdzie, z modelowaniem czegos takiego ręcznie i bez zbrusha........ sądzę, że nie :D nie tym razem, jeszcze goblinki czekają (twoja biblioteka też). W ogóle to taka moja mała mania, chmury proceduralne, woda proceduralna, displace proceduralny, do tego gradienty i mapy wag. Lubię tak robic, bo można zapisac jako perset i działa w dowolnych wymiarach :). Oczywiscie nie wszystko sie da wiec gdzies tam teksury muszą byc UVkowane, a to wszystko dla tego, iż osobiscie NIE NAWIDZĘ edycji UVek :/
JunioR Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 Czyli jednak nie wszyscy chcą się dzielić swoimi umiejętnościami... :| poprostu chodzi o to, ze nie lubie sie powtarzać, popatrz 2 strony wstecz...
Dmk Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 Akórat ne chodziło o ciebie... Dobra najpeirw się zajęłem wodą, myśle, że już lepiej ale jeszcze pokombinuje, kamerę trochę podniose to będzie lepiej widać, co do mostu to źle pzreskalowany jest, poprawie next time... a tak wogóle Junior w czym renderujesz ?
JunioR Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 No to w takim razie Junior jak uzyskałeś taki efekt ? :P no wydawało mi sie ze o mnie bo ja mam "nik" junior :] a co do renderku to oczywiscieFałrej ;]
Dmk Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 No to do ciebie, ale tamto o tym dzieleniu "skillami" nie :P No dobra, a żeby ułożyć text, to użyłeś czego ? uvw map ? Mógłbyś dać screena ? z ustawieniami tekstury ?
KacperSpala Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 zastanawiam się czy ty widziałeś most na koncepcie (ad szpaner) przyglądnij się mu dobrze.... czy czasem nie masz u siebie 'nieco' innego xD ?
Dmk Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 Przecież to tylko concept, pisze wyraźnie, że domalówki dozwolone (w pierwszym poście)... To po pierwsze, po drugie coś Ty taki dokładny ?
hkropinski Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 wiesz... po to jest koncept zebyc nie robił gwiezdnych wojen w TEJ minibitwie 1
Dmk Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 Po pierwsze to gdzie jest autor bitwy ? :| I powtarzam pisze jak wół, że domalówki dozwolone, a co się stanie jeśli boki mostu bedą inne ? I tak nie jestem konkurencją także o co wam chodzi ? A pomóc byście mogli, bo chyba o to chodzi, w dużej mierze...
KacperSpala Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 Domalówka to nanoszenie detali przy pomocy pędzla lub narzędzi takich jak photoshop już na gotowy render w programie do edycji obrazu 2D, a nie zmienianie konceptu, zastanów się co mówisz. EDIT: Chcę Ci pomóc, jak reszta, może tego nie widzisz....
Dmk Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 No dobra, ale to tylko boki mostu, nie zmieniam głównego założenia i nie odchodze od tematu/konceptu, pomoc - mówicie mi że mam zmienić model mostu, to nie pomoc... chodziło mi o pomoc w teksturach, modelach itd... Dobra nieważne, już nic nie chce, każdy robi swoje i tyle... ps. a autor, chociaż by się przydał żeby omówić takie problemy, juz nie mówiąc o tym, żeby brał udział w bitwie...
Vorek Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 mkk3a wyjechał z tego co widzę po opisie na gg, więc raczej narazie się nie pojawi. Dopiero teraz wpoadła mi w oko jedna Twoja wypowiedź Kacper proponuję zastanowic się nad celem w tej bitwie - odtworzenie konceptu czy jego interpretacja i efekt. Widzisz, ja idę w stronę interpretacji, koncept traktuję jako bazę wyjściową, design zabudowań, układ poszczególnych elementów wobec siebie, ogólny zarys. Odtwarzania mam dość na codzień w pracy gdzie często trzeba dosłownie przerysowywać wizje klientów. Pozdrawiam
KacperSpala Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 no i teraz wszystko jasne, mekka nie okreslił co to ma byc, ale też uważam, że interpretacja bedzie ciekawsza, mostu się czepiam bo jest a.) imo brzydki, b.) nawet w przyblizeniu nie stoi tam gdzie powinien. Prosty patent na wodę : wartości diffuse i reflection musza w sumie dac 100% tj jesli używasz np wody o 90% parametru reflection to diffuse 10% i tak dalej, moje ustawienia wody: Lum : 0 diff : 30% spec : 80% gloss : 100% refl : 70% bump : 25% reflection blurring : 15% W kolorze mam 3 proceduralne teksturki, w bumpie jedną, fale wymodelowane ręcznie.
hcpiter Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 No i wkońcu sie bitwa powoli rozkręca ! Szpaner-juz lepiej wygląda z perspektywą ale nad mostem musisz jeszcze troszke posiedziec, dodaj wiecej szczegołow i wogole wydaje sie za wąski.
KacperSpala Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 wodzie przybyło gloniszczy, zacząłem się bawic w teksturki :)
hcpiter Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 no juz ładnie, otexturowany most owiele lepiej wygląda ! Pien troszke do poprawy bo wygląda jak owiniety szmatą jakąs.
KacperSpala Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 Właśnie nie mam jeszcze metody na pieńki, a na prawde nie chce mi się modelowac ich ręcznie (chociaż może to okazac się konieczne :///// ), w zbrushu nie umiem, prawdopodobnie jak zaznaczyłem wczesniej będę malował displace mapki, a pieńki zrobi się v.high poly, zeby to na nich wyglądało jakos. Jesli to nie przyniesie efektu, to zabiore się za ręczne dłubanie pieńków, co spowoduje opuźnienia w pracy x_x. cieszę się, że tekstura mostu się podoba :) co do sceny - dodam jakieś mewy siedzące na tym moście, lecące, będzie rybak łowiący but (wyciągający go zamachem z wody), dużo, dużo więcej syfu ! kartony, papiery, zapałki, śmieci po prostu. co do mola - zastanawiam się, bo jak już zrobiłem taki oldshoolowy most z czerwonej kostki, to betonowe molo nie będzie mi tu pasowało zbytnio..... zastanawiam się czy nie zamienic całego mola na w pełni drewniane z krzyżowymi łączeniami itd, etc.
Dmk Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 Wczoraj wieczorem miałem jeszcze coś takiego: Będe się jeszcze bawić ze wszystkim... A dziś to nic nie wrzuce pewnie, bo zaraz sprzątanie a potem, ognisko xD chociaż może i coś będzie... pzdr ps. wielkie dzieki za wode, teraz jak łądnie wyszło :P, a z tym hardcorem to o co chodzilo ?
KacperSpala Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 masz stanowczo za duży bump/ displace na wodzie. beczka nadal za dużo nad wode wystaje. Włącz antyaliasing większy i może jakieś GI....
hkropinski Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 szpaner -> cos ci nie wyszlo z proporcjami...
piksar Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 hardcorowe proporcje i kształty, barierka dochodzi do wysokości górnego przęsła, kanciato i w 20% podobne do konceptu
JunioR Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 dobra tez cos dam od siebie, ale tak tylko zeby nie było ze nic nie robie. Wiem, wiem, mały render nic nie widac, no ale narazie musi wystarczyc ;] bo w sumie chodziło o sprawdzenie textur na murach. -------------- pokaze jeszcze co nieco ;] p.s1 wieeeeeeelie podziekowanie dla kome za pomoc w shaderach i nie tylko, thx ziąą:* p.s2 wieeeeeeelkie podziekowania Jarasowi za duzo tips&tricks dot. texturowania i nie tylko, thx ziąą :*
..:: WIKTOR ::.. Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 Nie no ja ogolnie jestem pod wrazeniem wszystkich prac...! Z textrukami to wszystko nabiera vigoru :D Szacuneczek dla autorow prac!
hcpiter Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 w niektorym miejscu textura jest rozciągnieta na tym moscie, poza tym ładnie
Vorek Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 Junior - ja bym się zastanowił nad samym kształtem tego mostu, jest dość nienaturalnie wygięty na środku. Z bumpem na teksturkach trochę przegiąłeś, za ostre moim zdaniem. Ja sobie dzisiaj podłubałem niebo (jakoś nie mogę skończyć uv tego wrednego mostu, mimo że już mi niewiele zostało :) ), w sumie niebo już prawie skończone. Afterburn / domalówki w shopie. Pozdrawiam
chveti Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 Vorek - gratki 2666 posta :> Dla mnie super , chociaż te rozszarpane końcówki chmur są dziwne :P Junior - fajnie + to co Vorek powiedział.
Owen Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 Vorek swietne kolory, zapowiada sie naprawde zaje..... pracka, JunioR tez ladnie;), Szpaner oswitlenie tragiczne i troche odbiegasz od konceptu:].
Dmk Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 O koncepcie nic nei bede mówił bo sie powtórze... a światło ? jakie światło ? Na tamtym renderrze to chyba nawet FG nie było... światło jest tylko żeby nie było defaulta... mosto robie od początku... a wodę dalej kombinuje+to co napisał kacper... Dziś może już wrzuce nowy most i dobrą wode... ps. ogólnie to do bitwy wbiłem się, żeby właśnie cuś wyciągnąć... :) pzdr
JunioR Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 dzieki wszystkim za komentarze :* ;] postanowiłem ze mostek jeszcze raz bede modelował bo jest na to czas :] paa
KacperSpala Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 nac mac feegle ! bziuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....
Dmk Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 A kogo tam zaniosło na ten most, żeby sprejem pieprznąć ? Wdrapał się po murze wychodząc z wody ? :D Mrze lepiej by na tej beczce było... pozdr, wode już mam :P sam zrobiłem :P Tylko, że przesiadłem się na Vraya z mentala
KacperSpala Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 tam jest taki parapecik i jak ktos jest wystarczająco hardy (znam takich ludzi osobiscie) to sie wszedzie wedrze xD
polka dot Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 (znam takich ludzi osobiscie) to widzę że znasz wpływowych ludzi :D
erwin Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 No, z takimi znajomosciami to daleko mozna zajsc :P
Dmk Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 A no to spoko xD I co teraz lepiej ? Zaraz się zbieram za most i będzie jeszcze lepiej :P
Owen Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 no Szpaner zdecydowanie lepiej od poprzedniego renderu;), ale woda chyba jeszcze za bardzo jak lustro odbija otoczenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się