RK Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 Ot- i jestem :) Pewnie jeszcze będę zmieniać temat kilka razy- wiem że główną postacią będzie chińska bogini miłosierdzia KuanYin. Co do anegdoty to póki co za wcześnie na nią. Legend związanych z tą boginią są tysiące a i sama postać jest legendą więc o to głowa mnie nie boli 1
opor Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 No, kolejny "inny" temat:D Mity i legendy z tamtych rejonow sa wspaniale, mam nadzieje ze ci sie uda i przedstawisz to w jakis wspanialy sposob. Powodzenia.
Matti Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 fajny temat:) sam szukam cos dla siebie z tych klmatow ale nie moge nic znalezc :/ jak nie znajde to nie wystartuje :P zycze powodzenia
Shogun 3D Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 Matti, możesz choćby zrobić Wisznu mocującego Ganeshy głowę słonia na karku i zapłakaną boginię Parwati obok...
Vorek Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 Czołem, powodzenia w walce, temat ciekawy :) Pozdrawiam
piotrek Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 To ja czekam, aż ujrzę boginię :) Powodzenia
Master Kiełbaster Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 Jakaś nowa technika? Cut-placka-modeling? :P
Lucas Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 Nowa nie nowa, ale widać że dość efektywna, powodzenia:)
RK Napisano 2 Sierpień 2006 Autor Napisano 2 Sierpień 2006 LOL Bo ja wiem czy nowa... zawsze tak to robiłem, inaczej chyba nie umiem :). Może dlatego że jak zaczynałem to Truespace nie miał innych tooli :D
_michal Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 Bardzo ładnie. Kojarzy się trochę z Final Fantasy (to komplement, nie obelga) Ciekawe jak jej sięten bałagan na głowie trzyma ;)
ttaaddeekk Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 moze byc niezly klimat hehe true space masakryczny program, tak bez referek ??
RK Napisano 3 Sierpień 2006 Autor Napisano 3 Sierpień 2006 Empeck- szczerze mówiąc nie zastanawiałem się jak to się ma trzymać :). Idę w klimat z piórników chińskich i ichnich gier, logikę zostawiłem daleko z tyłu. Ttaaddeekk- No... z referkami to raczej bida bo nie mam póki co planu sceny. Robię szkice poszczególnych póz (coś jak to pod spodem), sprawdzam ale nie będę przecież każdego rysunku wrzucał bo serwer siądzie. Jak zariguję postać low poly, pobawię się pozami, wezmę tą która mi przypasuje i wtedy zajmę się detalami a po drodze myślę o materiałach. Wiem już że dam oczoje...ny różowy, czerwony, złoty i zielony a co dalej- zobaczymy. Czasu jest tyle że dziecko można zrobić a nie tylko model ;)
Leru Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 RK -> serce raduje się widząc Ciebie - stałego Bitewnika, znów w akcji :) Znów będzie na co popatrzeć :) powodzenia!
KacperSpala Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 poszukaj sobie w google : Edea, Adel, Ultimecia :) powodzenia ^^
RK Napisano 5 Sierpień 2006 Autor Napisano 5 Sierpień 2006 KacperSpala - naprawdę wielkie dzięki za dobre chęci ale póki wolę zdać się na własną wyobraźnię. Może i marna ale zawsze co własna to własna. Rozrysowana dolna część diademu, ta nad czołem. Dla czepliwych którym smok nie bardzo kojarzy się z miłosierdziem (mi też szczerze mówiąc) KuanYin oprócz miłosierdzia zajmowała się morzem i falami (których symbolem był smok) i księżycem, dlatego Chińczycy często malowali ją stojącą na smoku lub ze smokiem.
RK Napisano 5 Sierpień 2006 Autor Napisano 5 Sierpień 2006 Pomalutku idzie ubranie. Ciągle low poly, powoli zaczynam czuć w którą stronę, co i jak.
Leru Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 Co do wyobraźni to tak trzymać RK :) Czemu ma to być praca odtwórcza? Nakrycie głowy świetnie w koncepcie się prezentuje, jakoś się tej głowy musi trzymać ;)
JmTm00 Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 Dobrze dobrze RK widze ze konsekwentnie trzymasz sie orientalnych klimatów, mam nadzieje ze zrobisz utrzymasz klimat tamtych stron. Powodzenia zatem
RK Napisano 7 Sierpień 2006 Autor Napisano 7 Sierpień 2006 Robię co mogę- dzięki za dobre słowo. Zamiast jednego smoka dałem dwa, trzymające w pyskach perłę. Póki co jeszcze bez płetw i pazurów.
Jonasz_Real Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 Nom nom, ładnie ładnie, pokaz mi ją jeszcze w zagęszczonej siatce
brumugun Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 hoHO , znakomite koncepty, lubie azjatyckie klimaty, mniam! szykuje się smakowita pracka!
SirAnen Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 Dobre podejscie do pracy ale ciezkie klimaty. No i kolejne smoki na horyzoncie :)
RK Napisano 7 Sierpień 2006 Autor Napisano 7 Sierpień 2006 Wielkie dzięki, aż mi głupio... szczęściem nie grozi mi popadnięcie w samouwielbienie- przyjdą Jaras z Klickiem i wymiotą co będzie do wymiecenia
JmTm00 Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 No ale te smoczki to nie znikna z konceptu prawda :>
RK Napisano 8 Sierpień 2006 Autor Napisano 8 Sierpień 2006 Nie, ale one są tylko zwieńczeniem nad głową- jednym z detali których akurat tym razem mam zamiar dać dużo :)
piotrek Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 Fajne modele, pokaż coś więcej; czy narazie tylko koncepty same?
RK Napisano 10 Sierpień 2006 Autor Napisano 10 Sierpień 2006 A różnie. Jest tyle czasu że wszystkiego chcę spróbować. Zestawiona na próbę część nakrycia głowy.
giorgione Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 hohoho ... coraz lepiej zaczyna to wyglądać :D myślałeś juz nad pozą??
RK Napisano 12 Sierpień 2006 Autor Napisano 12 Sierpień 2006 Bardzo się cieszę jeśli może się podobać. Nad pozą- tak, właściwie kończę główne bryły więc trzeba będzie upozować babę przed dodawaniem detali.
JmTm00 Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 Tyy no ona ma chińska twarz :D spoko jest, moze ciut zuchwe do tyłu? nie no czekam na tex. Pozdrawiam
Master Kiełbaster Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Co to za dziwna moda na modele bez MS?
kruger Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 no bez obijania się, pracuj, pracuj, jestem bardzo ciekaw co dalej
maczuga Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Jak ja kocham tamte klimaciki :) nic tylko czekać, aż skończysz. @offtop Ma ktoś jakieś stronki itd itp z chińskimi legendami?
RK Napisano 15 Sierpień 2006 Autor Napisano 15 Sierpień 2006 Dzięki za wszystkie komentarze. Czemu modele bez MS ? Raz- bo przed rigiem nie ma sensu nakładać MS, dwa- bo robiłbym go tylko żeby przyszpanować bo pracuję w LP i wygładzam dopiero na końcu a nie do końca o to chodzi (co nie znaczy że nie lubię pokazać jak mam co , po prostu to traktuję jak WIP- pokazuję jak pracuję a nie tylko jakie zajebiste efekty umiem osiągnąć ;)), po trzecie- bo to show biz jest- trzeba stopniować napięcie jak w striptizie- tu rękawiczka, tam pończoszka a nie- od razu bęc publice gołą d*** w oczy ;). Nabijam się oczywiście ale coś w tym jest (przynajmniej u mnie, nie wiem jak inni się na to zapatrują). Chińskie legendy ? No tego akurat full w sieci: http://www.chinavista.com/experience/story/story.html http://www.cdot.org/history/chinese_myths.htm http://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_mythology http://www.pantheon.org/areas/mythology/asia/chinese/articles.html http://www.stockton.edu/~gilmorew/consorti/1keasia.htm na początek. Szkielet postaci do rigu. Bez dłoni i ozdób głowy bo te tak czy tak będą oddzielnymi obiektami, tu jest to co pójdzie jako całość do rzeźbienia fałdek i takich tam
RK Napisano 15 Sierpień 2006 Autor Napisano 15 Sierpień 2006 No dobra- tu poza postaci. Długo nad tym myślałem ale dla bogini morza i księżyca wypadało dać jakąś dynamiczną pozę a że ostatnio właściwie nie schodzi u mnie z tapety "Dom latających sztyletów" więc pomyślałem o czymś takim:
RK Napisano 15 Sierpień 2006 Autor Napisano 15 Sierpień 2006 Rzeźbienie fałd- po raz pierwszy z tego rodzaju narzędziem
RK Napisano 15 Sierpień 2006 Autor Napisano 15 Sierpień 2006 Robię co mogę- widać za cienki jestem. Zadarza się w tym wieku :) Ciągle dłubię przy kiecce a póki co zrobiłem sobie parę zestawów kolorów i zastanawiam się z którym powalczyć. Wspominałem na początku że będzie piórnikowo ? No właśnie, miałem na myśli takie kolorki
Rekomendowane odpowiedzi