Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ot- i jestem :)

 

Pewnie jeszcze będę zmieniać temat kilka razy- wiem że główną postacią będzie chińska bogini miłosierdzia KuanYin. Co do anegdoty to póki co za wcześnie na nią. Legend związanych z tą boginią są tysiące a i sama postać jest legendą więc o to głowa mnie nie boli

  • Odpowiedzi 120
  • Wyświetleń 18,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No, kolejny "inny" temat:D

Mity i legendy z tamtych rejonow sa wspaniale, mam nadzieje ze ci sie uda i przedstawisz to w jakis wspanialy sposob.

Powodzenia.

Napisano

fajny temat:) sam szukam cos dla siebie z tych klmatow ale nie moge nic znalezc :/ jak nie znajde to nie wystartuje :P

zycze powodzenia

Napisano

Matti, możesz choćby zrobić Wisznu mocującego Ganeshy głowę słonia na karku i zapłakaną boginię Parwati obok...

Napisano
  • Autor

LOL Bo ja wiem czy nowa... zawsze tak to robiłem, inaczej chyba nie umiem :). Może dlatego że jak zaczynałem to Truespace nie miał innych tooli :D

Napisano

Bardzo ładnie. Kojarzy się trochę z Final Fantasy (to komplement, nie obelga) Ciekawe jak jej sięten bałagan na głowie trzyma ;)

Napisano
  • Autor

Empeck- szczerze mówiąc nie zastanawiałem się jak to się ma trzymać :). Idę w klimat z piórników chińskich i ichnich gier, logikę zostawiłem daleko z tyłu.

 

Ttaaddeekk- No... z referkami to raczej bida bo nie mam póki co planu sceny. Robię szkice poszczególnych póz (coś jak to pod spodem), sprawdzam ale nie będę przecież każdego rysunku wrzucał bo serwer siądzie. Jak zariguję postać low poly, pobawię się pozami, wezmę tą która mi przypasuje i wtedy zajmę się detalami a po drodze myślę o materiałach. Wiem już że dam oczoje...ny różowy, czerwony, złoty i zielony a co dalej- zobaczymy. Czasu jest tyle że dziecko można zrobić a nie tylko model ;)

Napisano

RK -> serce raduje się widząc Ciebie - stałego Bitewnika, znów w akcji :) Znów będzie na co popatrzeć :)

 

powodzenia!

Napisano
  • Autor

KacperSpala - naprawdę wielkie dzięki za dobre chęci ale póki wolę zdać się na własną wyobraźnię. Może i marna ale zawsze co własna to własna.

 

Rozrysowana dolna część diademu, ta nad czołem. Dla czepliwych którym smok nie bardzo kojarzy się z miłosierdziem (mi też szczerze mówiąc) KuanYin oprócz miłosierdzia zajmowała się morzem i falami (których symbolem był smok) i księżycem, dlatego Chińczycy często malowali ją stojącą na smoku lub ze smokiem.

Napisano
  • Autor

Pomalutku idzie ubranie. Ciągle low poly, powoli zaczynam czuć w którą stronę, co i jak.

Napisano

Co do wyobraźni to tak trzymać RK :) Czemu ma to być praca odtwórcza?

 

Nakrycie głowy świetnie w koncepcie się prezentuje, jakoś się tej głowy musi trzymać ;)

Napisano

Dobrze dobrze RK widze ze konsekwentnie trzymasz sie orientalnych klimatów, mam nadzieje ze zrobisz utrzymasz klimat tamtych stron. Powodzenia zatem

Napisano
  • Autor

Robię co mogę- dzięki za dobre słowo.

 

Zamiast jednego smoka dałem dwa, trzymające w pyskach perłę. Póki co jeszcze bez płetw i pazurów.

Napisano

hoHO , znakomite koncepty, lubie azjatyckie klimaty, mniam! szykuje się smakowita pracka!

Napisano

Dobre podejscie do pracy ale ciezkie klimaty. No i kolejne smoki na horyzoncie :)

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki, aż mi głupio... szczęściem nie grozi mi popadnięcie w samouwielbienie- przyjdą Jaras z Klickiem i wymiotą co będzie do wymiecenia

Napisano
  • Autor

Nie, ale one są tylko zwieńczeniem nad głową- jednym z detali których akurat tym razem mam zamiar dać dużo :)

Napisano
  • Autor

A różnie. Jest tyle czasu że wszystkiego chcę spróbować.

 

Zestawiona na próbę część nakrycia głowy.

Napisano
  • Autor

Bardzo się cieszę jeśli może się podobać. Nad pozą- tak, właściwie kończę główne bryły więc trzeba będzie upozować babę przed dodawaniem detali.

Napisano

Tyy no ona ma chińska twarz :D spoko jest, moze ciut zuchwe do tyłu? nie no czekam na tex. Pozdrawiam

Napisano

Jak ja kocham tamte klimaciki :) nic tylko czekać, aż skończysz.

 

 

@offtop

Ma ktoś jakieś stronki itd itp z chińskimi legendami?

Napisano
  • Autor

Dzięki za wszystkie komentarze.

 

Czemu modele bez MS ? Raz- bo przed rigiem nie ma sensu nakładać MS, dwa- bo robiłbym go tylko żeby przyszpanować bo pracuję w LP i wygładzam dopiero na końcu a nie do końca o to chodzi (co nie znaczy że nie lubię pokazać jak mam co , po prostu to traktuję jak WIP- pokazuję jak pracuję a nie tylko jakie zajebiste efekty umiem osiągnąć ;)), po trzecie- bo to show biz jest- trzeba stopniować napięcie jak w striptizie- tu rękawiczka, tam pończoszka a nie- od razu bęc publice gołą d*** w oczy ;). Nabijam się oczywiście ale coś w tym jest (przynajmniej u mnie, nie wiem jak inni się na to zapatrują).

 

Chińskie legendy ? No tego akurat full w sieci:

 

http://www.chinavista.com/experience/story/story.html

http://www.cdot.org/history/chinese_myths.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_mythology

http://www.pantheon.org/areas/mythology/asia/chinese/articles.html

http://www.stockton.edu/~gilmorew/consorti/1keasia.htm

 

na początek.

 

Szkielet postaci do rigu. Bez dłoni i ozdób głowy bo te tak czy tak będą oddzielnymi obiektami, tu jest to co pójdzie jako całość do rzeźbienia fałdek i takich tam

Napisano
  • Autor

No dobra- tu poza postaci. Długo nad tym myślałem ale dla bogini morza i księżyca wypadało dać jakąś dynamiczną pozę a że ostatnio właściwie nie schodzi u mnie z tapety "Dom latających sztyletów" więc pomyślałem o czymś takim:

Napisano
  • Autor

Rzeźbienie fałd- po raz pierwszy z tego rodzaju narzędziem

Napisano
  • Autor

Robię co mogę- widać za cienki jestem. Zadarza się w tym wieku :)

 

Ciągle dłubię przy kiecce a póki co zrobiłem sobie parę zestawów kolorów i zastanawiam się z którym powalczyć.

 

Wspominałem na początku że będzie piórnikowo ? No właśnie, miałem na myśli takie kolorki

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności