Tomala Napisano 14 Listopad 2007 Napisano 14 Listopad 2007 Super detal w maxie? a co z zbrushem, ja myślałem że Ty Nielot już o detalizowaniu w maxie na dobre zapomniałeś za sprawą zbrusha a tu powrót do korzeni. Trzymam kciuki. Powiem jeszcze coś, chłopie masz potencjał ale ciągle zaczynasz coraz to nowsze projekty i nigdy nie dociągasz ich do końca. Modelowanie nie sprawia Ci problemu to weź się w końcu za texturki, walnij jakaś scenę potem następną i na pewno będzie super. Szkoda marnować czasu na robienie samych modeli. Jedna skończona porządna praca może więcej dać Twojemu portfolio niż dużo gołych modeli. Sorry że mówię Ci to ja zwykły member bez doświadczenia ale piszę co myślę.
mrkrzysiek Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 fajny mikołaj, pokaż jakieś siatki bo włosy ciekawie wyglądają
Gomez Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 hehe nielot swieta juz czuje :) Teraz renifera!
nielot007 Napisano 24 Listopad 2007 Autor Napisano 24 Listopad 2007 Witam!! planuje zrobic takie cos --> http://www.artrenewal.org/asp/database/image.asp?id=13829 narazie zrobilem (nie do konca) basemesh glowy
kubi Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 No, najlepiej sie na klasykach uczyć. Możesz w basemesh'u linie szczęki trochę poprawić. A, teraz już pozostaje tylko kibicować.
Maqs Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 No, no zapowiada sie ciekawy modelik:D będę trzymał kciuki i pilnował żebyś nic nie popsuł ;) czekam na updaty, i pokazuj siateczki plis. Powodzenia.
nielot007 Napisano 24 Listopad 2007 Autor Napisano 24 Listopad 2007 dzieki za komentsy :) narazie wlosy :)
kubi Napisano 25 Listopad 2007 Napisano 25 Listopad 2007 Siatka fajna, tylko zastanawia mnie czy nie dało by przeciąć tego szerokiego pasa polygonów na poliku.
Gomez Napisano 25 Listopad 2007 Napisano 25 Listopad 2007 No nie wierze, nareszcie zrobiles normalne brwi :) Jesli chodzi o ten szeroki pas poligonow to najlepiej chyba przesunac te krawedzie lezace na zewnatrz od niego bo tam jest za gesto.
nielot007 Napisano 25 Listopad 2007 Autor Napisano 25 Listopad 2007 Witam!! dzieki za komentsy :) kuba zrobilem tak jak Gomez napisal :) a brwi normalne bo to base mesh :) w zbrushu poszaleje :D
nielot007 Napisano 25 Listopad 2007 Autor Napisano 25 Listopad 2007 Witam!! narazie baza uwagi odnosnie proporcji, topologi itp. mile widziane :)
ReflectVision Napisano 25 Listopad 2007 Napisano 25 Listopad 2007 haha :D tylek mu mogles na glowe dac :)
Maqs Napisano 25 Listopad 2007 Napisano 25 Listopad 2007 łapy wydają sie ok,za to stopy za małe, tyłek rzeczywiście za wysoko. Kurde miałeś siateczki pokazywać:P
nielot007 Napisano 25 Listopad 2007 Autor Napisano 25 Listopad 2007 dzieki za posty poprawilem ten tylek i stopy wydluzylem, dlonie tez mi sie wydaja za duze ale to przez palce ktora sa teraz szeroki bo sa bez ms'a a sa to zwykle czworokaty :P i siateczki :) pozdro
marcin wuu Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 o kurde strasznie gęsta ta siatka na tułowiu jak na tak mały detal? to celowo?
ArTooRo Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 O kurde dawno mnie tu nie było, a Nielot się tu tak rozkręca :D Zgadzam się z przedmówcą - będzie Ci dość trudno utrzymać ogólny kształt bryły przy takiej gęstości o ile po prostu nie przewidujesz tam szczegółowego podmodelowania imho. Co prawda nie jestem znawcą męskich tyłków, ale wydaje mi się, że jest z nim coś nie tak, chyba jest nieco zbyt wyciągnięty do góry, ale mogę się mylić.
nielot007 Napisano 26 Listopad 2007 Autor Napisano 26 Listopad 2007 Witam!! marcin wuu--> siatka jest specjalnie gesta choc, nie musi i tak wszystko idzie do zbrusha ArTooRo--> nie bedzie mi trudno utrzymac ogolnego krztaltu jakos sobie poradze :) ale jak cos mi sie bedzie nie podobac z siatka to zawsze jakiegos loopa mozna usunac nie problem :) dupe jeszcze troche opuscilem, update pokaze dopiero jak ustawie poze :) dzieki za komentsy :) pozdro
nielot007 Napisano 26 Listopad 2007 Autor Napisano 26 Listopad 2007 Witam!! basemodel uwazam za skonczony ale to zalezy co powiecie :)
kubi Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 Jak na besemesha to spoko, i tak wszystko można w sculpterze poprawić w czasie dalszego modelowania.
Maqs Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 Nom jest ok, dawaj to do zbrusha i będziemy jechać...tzn komentować ;)
nielot007 Napisano 26 Listopad 2007 Autor Napisano 26 Listopad 2007 Witam!! dzieki za posty :) moglby ktos powiedziec wtf ? czemu sie tak dzieje ? w rece sie tak dzieje jak chce dlon obrocic a w nodze jaqk noga idzie do tylu :(
serratus Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 Hmm... źle dopasowane envelopy ? EDIT: Jak to nie pomoże, to spróbuj przytwierdzić szkielet jeszcze raz.
nielot007 Napisano 26 Listopad 2007 Autor Napisano 26 Listopad 2007 nie to nie to gdyz jak przesuwam koscia to on to twistuje (ten bug) czym mocniej obracam tym mocniej sie twistuje :( aha np. jak chce przesunac ta kosc ktora teraz jest bugiem (ale jak jest w pozie neutralnej) to dobrze sie przesuwa ok juz wszystko dziala :)
wizz Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 gostek fajny , troche w biodrach plaski i tylek tez plaski :)
nielot007 Napisano 26 Listopad 2007 Autor Napisano 26 Listopad 2007 Witam!! poczatek ustawiania pozy narazie nie ustawialem wag dla vertexow teraz dopiero bede :) jak widac sporo bledow ale to sie poprawi :) pozdro
marcin wuu Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 ziomek ma stanowczo za długie łapska - spokojnie na stojąco sięga do kolan jak orangutan...
nielot007 Napisano 27 Listopad 2007 Autor Napisano 27 Listopad 2007 ziomek ma stanowczo za długie łapska - spokojnie na stojąco sięga do kolan jak orangutan... chyba cos Ci sie pomylilo ;) rece ma dobre (moze ciut dlonie za duze) a teraz tak wyglada gdyz on w pozie jest a przeciez poza jest pochylona nogi ma zgiete w polanie troche przesuniete jak cos to przedchwila sprawdzalem i sa dobre :) prosze bardzo :) SUPER_OKO--> poprawie :)
SUPER_OkO Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 Lapy dobre tylko dlonie duuuuuuzooo za duuuuze
marcin wuu Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 ok zwracam honor :) to przez te wielkie grabie tak mi się zwidziało...
Maqs Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 nielot a tak na przyszłość to czy nie lepiej było by z posować postać w zb? Czekam z niecierpliwością na sculpting:D
nielot007 Napisano 27 Listopad 2007 Autor Napisano 27 Listopad 2007 nielot a tak na przyszłość to czy nie lepiej było by z posować postać w zb? Czekam z niecierpliwością na sculpting:D no wlasnie jakos nie lubie tam ustawiac pozy jakos jak dla mnie nie wygodnie :D lepiej zrobic szybkiego rigga :)
nielot007 Napisano 27 Listopad 2007 Autor Napisano 27 Listopad 2007 Witam!! mogby ktos mi powiedziec czemu nie chce sie importowac obj do zbrusha ? pokauzje sie cos takiego: jak chce tego obj'ta do maxa importowac to sie normaleni importuje bez problemu :)
hcpiter Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 przeslij model na maila to sprawdze ;) A tak na serio to probowales moze wywalic np pol nogi i wtedy ? albo zapisac w 3 plikach roznych nazw i odpalac ? [+] Odpalales moze ta postac w mudboxie ? Pozdro
nielot007 Napisano 27 Listopad 2007 Autor Napisano 27 Listopad 2007 piter hehe dzieki z tym wywaleniem pomoglo wywalalem po kawalku i wiem jakiej czesci ciala jest wina chodzi o glowe :( tylko teraz co zrobic zeby dalo sie impoprtowac :)
hcpiter Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 a samej glowy nie da sie importowac ? wywal wlosy i zadziala :)
nielot007 Napisano 27 Listopad 2007 Autor Napisano 27 Listopad 2007 piter nie glowy nie da sie importowac :( a wlosow nie wywale :P ok jutro powalcze z tym :D jak ktos ma jakies pomysly to pisac ;) aa piter lukne z mudoxem moze to wina zibrasza :) ok wlasnie importnelem do mudboxa "zainfekowana" glowe i kurde dziala daje sie importowac :( a tu takie cos na szybko bez patrzenia na referke nie moglem sie powstrzymac :D ps. nabieram przekonania do sculptowania nie wiem czemu ale strasznie sie w to wkrecilem :D
peterr Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 ładnie będzie;) czekam na upy ;) a może skonwertuj do edit mesh i znowu poly :> walnij stl check'a może też coś pokaże:> pozdro^
Gomez Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 Sproboj tak - przekonwertuj do editable mesh, wyeksportuj do obj, zaimportuj z powrotem do maxa i jeszcze raz wyeksportuj. Brzmi glupio ale podobno czasem dziala. Znalazlem to tutaj: "How to use zbrush with 3ds max?" - http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=26326&page=1&pp=15 i tutaj "error encountered while importing a file" http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?p=397727
wizz Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 dobrze dobrze wkrecaj sie :) sculpcić musisz :D
nielot007 Napisano 27 Listopad 2007 Autor Napisano 27 Listopad 2007 dzieki za odpwiedzi :) jutro sprawdze czy cos pomoze z tym importem/exportem :)
nielot007 Napisano 28 Listopad 2007 Autor Napisano 28 Listopad 2007 Witam!! ok model zmapowany i gotowy do exportu :) jeszcze nie sprawdzalem czy da rade importowac do zbrusha jutro zobacze :) pozdro
mrkrzysiek Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 fajny model chociaż uda wydają się za krótkie ale ja tam nie wiem, pokaż jak wyszło mapowanie:)
nielot007 Napisano 29 Listopad 2007 Autor Napisano 29 Listopad 2007 WItam!! krzychu--> wolalbym nie pokazywac mapowania :P z udem lukne :)
hcpiter Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 Fajnie ! :) A co bedziesz z nim robil ? Sculp ?
serratus Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 Hehe już wiem do czego ten model... :) A tak poza tym to dobrze Ci idzie, czekamy na sculpt !
nielot007 Napisano 30 Listopad 2007 Autor Napisano 30 Listopad 2007 Witam!! piter--> tak sculpt :) Hagelades--> :D ok czas zaczac scupltowac :D pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się