Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mial isc na "speed sculpting challenge: Orc's head" ale nie przeczytalem regulaminu i robilem z wlasnej bazy :P

(moze zrobie na szybko z ich)

 

takie cos na szybko bez pomyslunku czysty freestyle :P

orcqa6.jpg

Gość Morte
Napisano

Całkiem milusi ale blizna(te szywy) jest ble...

Napisano

ladnie sobie tutaj poczyniasz nielot.

Kosci policzkowe za mocno wybrzuszone no i broda tego osobnika przypomina troche tylek :D

Napisano

Jak patrze na pierwsze modele i na te ostatnie to jestem pod wrażeniem. Nieźle sobie skill rozwinąłeś. Chciałbym ja taki progress odnotować kiedyś:D

Napisano

Jak robisz ludziom smaku takimi zapowiedziami to potem moze byc ciezko sprostac wyzwaniu. Ja np zakladam ze zrobisz pory na skorze i pojedyncze wloski ;D

Napisano

fajny mis :) ale dosc duzo czasu jak na niego, dlatego jezeli robisz cos na speeda np. 3dtotalnego to warto godzinke wczesniej usiasc porysowac olowkensem i potem ciachnac to w 3d, zejdzie Ci polowa czasu mniej na szukaniu formy :]

 

ludek jest git

Napisano

Klicku--> ja go nierobilem 4h :D robilem okolo 1h40min :) wiem, ze i tak dlugo :(

ale jakos nie mam checi do rysowania szkicow jakos nie kreci mnie to napewno by to pomoglo/przyspieszylo prace ale jakos lenia mam :D

pozdro

Napisano

Bardzo dobrze, że zmiękczyłeś dolną powiekę, jedyna rzecz, która teraz dziwnie wygląda to te wrinklesy, przypominające gałązkę (ale ja się czepiam ;P), reszta jest super; ekstra dziadek !

 

Pozdrawiam

Gość Morte
Napisano

Zacnie to zaczyna wyglądać, ale chyba przesadziłeś z fałdkami pod pachami i ramiona zrobiłbym odrobinę grubsze

Napisano

hmm głupio to zabrzmi, ale przypomina mi mojego szefa... :D

 

fajnie jak na razie, choć bark nieco "za duzy" mi się wydaje (mozliwe ze to wina ujęcia)

Napisano

na razie fajnie, zobaczymy co dalej xD. Nie wiem czy takie pytanie już padło, może je kiedyś przeczytałem, a już zapomniałem.. rzeźbisz tabletem?

 

Pozdrawiam

Napisano

Bardzo fajny wyraz twarzy, hery też się fajowo zapowiadają. Coraz lepiej nielot, coraz lepiej, coraz fajniej, doodling przynosi efekty, widać.

Nie ma trochę przygrubych rąk w stosunku do korpusu?

Napisano

dzieki za komentsy :)

wlosy robione w maxie...

nie wiem moze sa za grube :)

faldka na pasie gdyz tam beda spodnie...ze spodniami nie powinno dziwnie wygladac :)

 

screen z maxa :)

troche przegialem z rzebrami ;)

pozdro

 

skinrj0.jpg

Napisano

super twarz , jak dla mnie za duże ramiona i chyba obojczyk za bardzo wystaje , aha i plecki mi się bardzo podobają

super się patrzy na twój progress :) pracusiu

Napisano

Witam!!

dzieki :)

georgas-->narazie wszystko to tylko tak o aby mniej wiecej proporcje zlapac teraz dopeiro zaczne modelowac;)

lobohome--> akurat od lokcia w dol nic nie robilem wiec spoko ;)

Napisano

Zgadzam sie z przedmówcą: obojczykiw wręcz konczą sie na ramieniu. Najlepiej wybadac to u siebie, po prostu (że tak to brzydko ujmę) wystarczy podotykac swoje obojczyki:) Zawsze tak robie kiedy mam problem z anatomią - najlepiej uczyc sie jej na sobie:)

 

Twarz za to wymodelowana bardzo ładnie:) I nawet kogos mi ona przypomina... Brawo:)

 

Pozdrawiam,

 

Ciastuch.

Napisano

Siemano:)

 

Myślę, że żebra za bardzo widoczne.

 

A jeśli chodzi o obojczyki - stanowczo wyżej.

 

Pokaż rendera z boku, ciekaw jestem jak rozwiązałeś mieśnie z tyłu szyji.

 

Bardzo fajnie:) Pozdro:)

Napisano

Ten przedostatni i Marlon wyglądają bardzo dobrze, fajnie wyszły wcięcia w kącikach ust.

 

PS. Jakich brushy używasz ? Standard z alpha ?

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności