Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie, w zbrushu to umiem tylko; import, export, standard edit brush, tweak edit brush, wlaczyc l.symetry, zmienic perpektywe i dzialac :)

 

a jak to uruchomic ? gdzie to sie znajduje ?

Napisano

Nielot sorry za offtopa.

 

Czerczesow wciśnij shift, będzie najprościej kółko zrobi sie niebieskie i możesz wygładzać.

Jak działasz w zbrushu 3.1 to wybierz smooth brusha i zmień mu intensity na powiedzmy 40 przy niezbyt gęstych siatkach i więcej przy gęstych. Potem znowu wybierz brusha którym sculptujesz a po wciśnięciu shifta włączy sie alternative brush czyli smooth.

Napisano

Nielot sorry za offtopa.

 

Czerczesow wciśnij shift, będzie najprościej kółko zrobi sie niebieskie i możesz wygładzać.

Jak działasz w zbrushu 3.1 to wybierz smooth brusha i zmień mu intensity na powiedzmy 40 przy niezbyt gęstych siatkach i więcej przy gęstych. Potem znowu wybierz brusha którym sculptujesz a po wciśnięciu shifta włączy sie alternative brush czyli smooth.

Napisano

aha, zwykly pedzel, tylko mi chodzi o cos takiego jak jest w mudboxie, ze siatke wygladza i zaokragla bez zwiekszania ilosci poly, tak ze sie "latwiej" pracuje bo lepiej widac

Napisano

Ja to mam jakis problem z ogladaniem Twoich wersji czyichs modeli. I gdybym byl potencjalnym pracodawca mialbym pewnie jeszcze wiekszy. Fajny ten dzieciak calkiem, ale nie do konca Twoj po prostu.

Napisano

Poza tym ze mogłeś przysiedzieć troszkę nad kształtem rogów( co by bardziej okrągłe były) to modelik bardzo ładny

Napisano

dzieki za komenty :)

Innos--> brodke robie inflatem i clay brushem czyli to czego zawsze uzywam i oczywiscie smooth :)

 

ok kolejny speed ;)

tym razem chcialem zrobic zwyklego gostka :)

pozdro

headqi5.jpg

Napisano

Speedy masz juz obcykane, to moze zrobilbys cos dluzszego? Tylko nie chodzi mi o hiperdetal, a o zdefiniowanie bardziej niektorych miejsc w Twoich modelach.

W tym ostatnim kosc rzuchwy idzie az za ucho, ktore tez dobrze nie wyglada.

Poza tym troche za duzo Twojego stylu a za malo roznorodnosci ostatnio. Nie wiem co Ci doradzic, 3d.sk i rzezbienie konkretnej glowy? z dobrych rzutow a nie z refek znalezionych w sieci. Byl 2pac teraz chyba will smith, byly rzezby kolby'ego, antropusa i anandpg. Moze teraz dobre fotki i robienie bardzo konkretnej osoby bez potrzeby przerabiania zeby wygladalo jak Twoj model wyczuliloby Cie na pewne sprawy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności