Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Wygląda super. Kiedyś Ty zdążył to otoczenie udłubać ?

Póki co mam sporo wolnego czasu :*

 

Doszły kratki,trochę bugów od maxwella i nowe oświetlenie które trzeba zmienić :* Macie może jakieś strony o oświetleniu? Żeby było dramatycznie i fantastycznie...

chuck64th0.jpg

  • Odpowiedzi 360
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem czy to tak specjalnie, ale kolor skory tego chlopa jest taki sam jak kolor kielbasy na twoim avku..uwędziłes go czy co? Koszula mi sie nie podoba wyglada jak z plastiku, dres to chyba rynkowy:D mysle ze ten lobuz jest za blisko kamery, bedzie slabo chucka widac a obie postacie zaslonia cala scene, ale to moje zdanie;)

Powodzenia

Napisano

spodnie mu sie nie trzymaja niczego, w porzadnym dresie jest mocna guma + sznurek ;]

dla podkreślenia efektu lotu dodaj jakiś łańcuch, mocniej przyklapnij materiał na ramionach do skóry

 

proponuję jeszcze zmarszyć brwi, bo na razie wygląda jakby spał ;]

 

dobrze byłoby go obniżyć, albo podwyższyć kamerę, bo jeśli gdzieś będzie Chuck, to pozostanie niewidoczny z powodu kadru

(ups, Maqs juz to napisal, sorry)

Napisano

Keta powinna być bardziej naciągnięrta w lewo. No i znaczek BMW oczywiście musi być.

Ps. na ubranku brakuje detali. jakichś fałd od gumy na dresie. itp

Napisano

Dres medalista para olimpiady "NIKE" wygląda jakoś lepiej niż Chuck. Texańczyk jest kurduplowaty i lepiej wyglądał na poprzednich renderach i ten kopniak dziwnie wygląda tak jak by Chuck miał zatwardzenie

:] p0zdro Dres wymiata :P

Napisano
A jaka jest twoja koncepcja?

 

 

nie chodzi o to twoja koncepcja jest wporzadku tylko ten Chuck troche jakby taki malo dynamiczny. Mysle ze da sie z niego wiecej wycisnac w koncu to Chuck Norris... ;)

 

pozdrawiam

  • Like 1
Napisano

Noga wydaje sie jakas krotka, mysle ze to przez ten kadr, czak wydaje sie malo dynamiczny pewnie przez wyraz twarzy, taki kamienny zero expresji, juz ja jestem bardziej dynamiczny puszczajac baka;) hmm wiem ze to szczegol ale czak powinien miec chyba calkiem okazalego gobelina na klacie:D

a poza tym swietnie ci idzie:) oby tak dalej

  • Like 1
Napisano

Koszula i spodnie są za duże przynajmniej takie to sprawia wrażenie.Spodnie w kroku wygladają jakby nasrał w gacie może dlatego kopniak wygląda "stupido" :)

  • Like 1
Napisano

Super:D. Tylko szczerze mówiąc ten kop bardziej wyszedł jak frontalny niż z półobrotu. Myślę, że mógłbyś skręcić mu biodra bardziej w jego lewą stronę, nogę będziesz musiał jeszcze bardziej cofnąć, tułów też nieco w lewo, za to mniej więcej na odcinku lędźwiowym wygięty w kierunku przeciwnika, oczywiście to wymusi dość mocny skręt szyi w prawo ale wydaje mi się, że właśnie tak powinno to wyglądać:)

 

Edit: myślę mniej więcej o czymś takim jak na załączniku

  • Like 1
Napisano

Patrzę, patrzę i pat… i coś mi nie leży w ustawieniu Chuka…

Wiem! – to kancik na spodniach lewej nogi, daje wrażenie jakby jej stopa była ułożona na wprost (jak przy kopnięciu frontalny), natomiast sądząc po układzie stopy prawej jest to kop z półobrotu i lewa stopa powinna być obrócona przynajmniej o 90 stopni na zewnątrz. W tym przypadku i kant na spodniach powinien być inaczej ułożony (no chyba że Chuk tak potrafi, w końcu to Legenda).

Ofiara mi się podoba, chociaż coś nie tak jest z ułożeniem kości palców prawej dłoni, szczególnie palec serdeczny.

Poza tym wygląda już całkiem przyzwoicie.

  • Like 1
Napisano

ojej jakie różowe! :o

nogi leciutko przechyl w stronę dresa, dodaj grawitację koszuli (jego prawa ręka), zmarszcz Chuckowi brwi i ogólnie dodaj jakąś "złą" minę, nieco pochyl głowę - teraz to wygląda, jakby się patrzył przed siebie i przypadkiem kogoś kopnął

Napisano

Master rzadzisz... powinna byc osobna nominacja dla prac 4Fun :D w kazdej bitwie mialby 1st place :). Wszystko juz jest prawie cacy jeszcze troszke ta poza chucka gryzie troche oczy. Pozatym elegansik .

Add:ostatni abdejt troszke gorszy od poprzednich.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności