Napisano 7 Sierpień 200618 l siemacie! pod ta dziwna nazwa kryje sie holenderska barka zeglugi przybrzeznej :D ten konkretny egzemplarz pochodzi z XVIII w. i zagiel ma (a raczej bedzie mial). poza tym drewniany jest i robie go od wczoraj, w ramach powrotu do grafikowania :) pozdro
Napisano 7 Sierpień 200618 l Autor dzieki no to jest dziob i wiekszosc tego co na nim bedzie, jeszcze brakuje drabinek i masztu w jarzmie dla niego ale to potem. dla skali biped pozuje (taki z niego pozer :P
Napisano 7 Sierpień 200618 l Po tych pierwszych screenach myślałem, że to jakaś mała szalupa :) Dodaj więcej detalu (nie jest mało, ale może być więcej).
Napisano 8 Sierpień 200618 l Autor detalu wiecej wlassnie byc juz nie moze :D robie wszystko co jest w planach a przeciez nie wyczaruje hehe zrobilem boczne miecze z calymi tymi sznurkami
Napisano 8 Sierpień 200618 l Autor nastepny element sie pojawil - bukszpryt razem z talią i podwiezia, czyli ten patyk wystajacy z przodu. no jeszcze troche do wymodelowania zostalo. stasznie duzo poly zjadaja sznurki niech je licho
Napisano 9 Sierpień 200618 l Autor ep dzieki ;) tu porcja paru obrazkow, jesli chodzi o kadlub to oprocz dwoch kotwic nic wiecej juz nie bedzie bo po prostu nic wiecej juz nie ma, wiec maszt teraz. na renderze z rzutami jest render primitives: 1049125, no ladnie.. przy okazji, ci co zdali mature z matematyki bez pomocy pana ministra, beda mogli policzyc ile poly ma jeden model :]
Napisano 9 Sierpień 200618 l No ładnie ci to wyszło :) Planujesz zrobić jakąś scenkę z udziałem tej jednostki ?
Napisano 9 Sierpień 200618 l Autor slayer2004 nooo tymczasem powstala kolumna masztu i kotwice. te kotwice to jednak chyba przymocuje do tych dwoch pacholow po kazdej burcie. zeby nie wisialy jak by jakis problem mialy. no; ostatni rzut oka na detale na dziobie i ogolne wrazenie wymiarowowielkosciowe (to komentarze do renderow sa)
Napisano 10 Sierpień 200618 l ładnie, czyściutko....jak zobaczyłem łudeczke to nie czytajac kto zmodził pomyslałem " pewnie badylek"....no i prosze..:)
Napisano 10 Sierpień 200618 l Autor ta tak, to ja i moj charakterystyczny łoodkastajl ;] maszt juz sie nie wygina bo sznurek mocno trzyma
Napisano 10 Sierpień 200618 l Zaprawde powiadam Wam... Podoba se mi to :D Uprawialem kiedys modelarstwo kartonowe i wracaja wpomnienia ;P Mialem kiedys cos podobnego do sklejania - nie pamietam nazwy... :/ Ogolnie to modelling pierwsza kalsa (nie podstawowki ;P ) !! A materialy beda??
Napisano 10 Sierpień 200618 l Autor uff juz mi sie dzis nie chce. jutro takielunek ruchomy i zagielki. nie wiem czy nie zrobic zagli zwinietych bo chodzi mi po Glowie scenka w porcie ep :)
Napisano 11 Sierpień 200618 l Autor update\ troche za mocno wychylilem reje - wyszla za lewy baksztag.. po polsku znaczy sie ta pozioma belka jest za bardzo wykreconaw lewo - jedna z lin, ktore przytrzymuja maszt od tylu (konkretnie z lewej burty) wylazla przed nia i jest to fizycznie niemozliwe. zreszta i tak byscia nie zauwazyli, gdybym nie napisal :P no a tak poza tym to powoli konczy sie modelowanie, jeszcze dwa zagielki i wszystkie sznurki z nimi zwiazane :)
Napisano 11 Sierpień 200618 l Bardzo, bardzo ładna praca. Jak teksturki będą tak samo dokładne jak model to wiem już co wrzucić na tapetę do pracy.
Napisano 11 Sierpień 200618 l Nie znam się na statkach, ale to wygląda bardzo fajnie, mistrzowska drobiazgowość.
Napisano 11 Sierpień 200618 l Nie lepiej by żagle wyszły po przerobieniu cloth-em? Imho lepsze daje efekty niż reaktor. Ogólnie super Pozdro
Napisano 12 Sierpień 200618 l Nie no malina normalnie :) Idz dalej ta droga a model bedzie pierwsza klasa :) Tzn juz jest ale wiesz... ;) Tekstury/materialy robia swoje :D
Napisano 12 Sierpień 200618 l zwieksz liczbe vertexow na plotnach bedzie o wiele lepiej.. jak ci sie chce to pobaw sie simclothem
Napisano 12 Sierpień 200618 l Autor co do zagli to zrobie je od nowa, zmapuje i dopiero zaczne cos kombinowac z fizyka,,,
Napisano 13 Sierpień 200618 l Autor Equilibrium` napisał: Bardzo ładnie, choć TUTAJ troche kanciaste ;) poprawione ;) teraz moze morze (jeszcze pare sznurkow do zagielkow...)
Napisano 13 Sierpień 200618 l bardzo przyjemny model :) milo popatrzec... z morzem dobry pomysl zrob z tego fajna scenke :)
Napisano 13 Sierpień 200618 l Autor tu sa plany modelarskie, z ktorych korzystalem: Phatahronix -> data pierwszego postu - dzien :) dzieki uep ;) edit: jakby ktos chcial te plany w megarozdzialczosci to na @ moge wyslac
Napisano 13 Sierpień 200618 l Autor nie umiem zrobic ladnej wody w brazilu. to co tu jest to ocean z tutka z materialem mentala.. stad zapewne te babole na zaglach.. ueech, nie potrafie bleeeee (ale sie nie poddam ehehe)
Napisano 14 Sierpień 200618 l Autor i znow brazil, kilka opcji, zmiana zamyslu. pierwszy od lewej render najbardziej mi sie podoba, szkoda tylko, ze nie widac na nim tego calego badziewia na pokladzie.. ;)
Napisano 14 Sierpień 200618 l No ten 1 rewelka ustawienie ale 3 tez niczego sobie (na fali :) ). I Wlasnie obstawalbym za 3 poniewaz widac poklad... No ale nie bedziesz robil przeciez 1dnego rendera w finale tylko rozne ujecia prawda...?? ;P
Napisano 14 Sierpień 200618 l Autor sory Wiktor, ze namieszalem z kolejnoscia ale myslalem, ze nikt nie zdazy odpowiedziec :P
Napisano 15 Sierpień 200618 l a moze statek tak troche przodu boku, a za nim wielka fala ponad maszt, juz zawijajaca sie na gorze, tez dobry by bylo. A najfajniejsze 1 i 3
Napisano 15 Sierpień 200618 l Autor woda bedzie taka, jak na tych tutaj, tylko powiedzcie, ktora lepsza? teraz skupie sie na elementach, ktorych tu ewidentnie brakuje :) chodzi mi o 6 rzeczy z czego 5 bedzie na pokladzie stateczku. moze ktos zgadnie ;]
Napisano 15 Sierpień 200618 l Nie no ta wyglada jak jakis jedwab a nie woda... :/ Sorry ale to nie przejdzie u mnie kontroli jakosci... :(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto