Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

siemacie!

pod ta dziwna nazwa kryje sie holenderska barka zeglugi przybrzeznej :D

ten konkretny egzemplarz pochodzi z XVIII w. i zagiel ma (a raczej bedzie mial). poza tym drewniany jest i robie go od wczoraj, w ramach powrotu do grafikowania :)

pozdro

t1ck2.th.jpgt2wc5.th.jpgt3ib6.th.jpg

  • Odpowiedzi 86
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzieki no to jest dziob i wiekszosc tego co na nim bedzie, jeszcze brakuje drabinek i masztu w jarzmie dla niego ale to potem. dla skali biped pozuje (taki z niego pozer :P

Napisano

detalu wiecej wlassnie byc juz nie moze :D robie wszystko co jest w planach a przeciez nie wyczaruje hehe

zrobilem boczne miecze z calymi tymi sznurkami

Napisano

nastepny element sie pojawil - bukszpryt razem z talią i podwiezia, czyli ten patyk wystajacy z przodu.

no jeszcze troche do wymodelowania zostalo. stasznie duzo poly zjadaja sznurki niech je licho

Napisano

ep dzieki ;) tu porcja paru obrazkow, jesli chodzi o kadlub to oprocz dwoch kotwic nic wiecej juz nie bedzie bo po prostu nic wiecej juz nie ma, wiec maszt teraz.

na renderze z rzutami jest render primitives: 1049125, no ladnie.. przy okazji, ci co zdali mature z matematyki bez pomocy pana ministra, beda mogli policzyc ile poly ma jeden model :]

t11copyec3.th.jpg

Napisano

slayer2004

nooo tymczasem powstala kolumna masztu i kotwice. te kotwice to jednak chyba przymocuje do tych dwoch pacholow po kazdej burcie. zeby nie wisialy jak by jakis problem mialy. no; ostatni rzut oka na detale na dziobie i ogolne wrazenie wymiarowowielkosciowe (to komentarze do renderow sa)

Napisano

Zaprawde powiadam Wam... Podoba se mi to :D Uprawialem kiedys modelarstwo kartonowe i wracaja wpomnienia ;P Mialem kiedys cos podobnego do sklejania - nie pamietam nazwy... :/

Ogolnie to modelling pierwsza kalsa (nie podstawowki ;P ) !! A materialy beda??

Napisano

uff juz mi sie dzis nie chce. jutro takielunek ruchomy i zagielki. nie wiem czy nie zrobic zagli zwinietych bo chodzi mi po Glowie scenka w porcie ep :)

t15kl4.jpg

Napisano

update\

troche za mocno wychylilem reje - wyszla za lewy baksztag.. po polsku znaczy sie ta pozioma belka jest za bardzo wykreconaw lewo - jedna z lin, ktore przytrzymuja maszt od tylu (konkretnie z lewej burty) wylazla przed nia i jest to fizycznie niemozliwe. zreszta i tak byscia nie zauwazyli, gdybym nie napisal :P

no a tak poza tym to powoli konczy sie modelowanie, jeszcze dwa zagielki i wszystkie sznurki z nimi zwiazane :)

t16fn2.th.jpg

Gość WojciechZ
Napisano

Bardzo, bardzo ładna praca. Jak teksturki będą tak samo dokładne jak model to wiem już co wrzucić na tapetę do pracy.

Napisano

Nie znam się na statkach, ale to wygląda bardzo fajnie, mistrzowska drobiazgowość.

Napisano

tu sa plany modelarskie, z ktorych korzystalem:

1nt5.th.jpg2si3.th.jpg3kz6.th.jpg

Phatahronix -> data pierwszego postu - dzien :)

dzieki uep ;)

 

edit:

jakby ktos chcial te plany w megarozdzialczosci to na @ moge wyslac

Napisano

nie umiem zrobic ladnej wody w brazilu. to co tu jest to ocean z tutka z materialem mentala.. stad zapewne te babole na zaglach.. ueech, nie potrafie bleeeee (ale sie nie poddam ehehe)

t23ii4.th.jpg

Napisano

i znow brazil, kilka opcji, zmiana zamyslu.

pierwszy od lewej render najbardziej mi sie podoba, szkoda tylko, ze nie widac na nim tego calego badziewia na pokladzie.. ;)

252627do4.th.jpg

Napisano

woda bedzie taka, jak na tych tutaj, tylko powiedzcie, ktora lepsza?

t28ca9.th.jpgt29sl3.th.jpg

teraz skupie sie na elementach, ktorych tu ewidentnie brakuje :) chodzi mi o 6 rzeczy z czego 5 bedzie na pokladzie stateczku. moze ktos zgadnie ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności