Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hello!

Tym razem przedstawiam exterior - budynek poprzednich wizualizacji interior. Projekt oczywiście nie mój, ja tu tylko sprzątam :p

 

hswexterior01beh6.jpg

 

Pozdrawiam,

SWRSC

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

słodko..., tylko na kraweżniki zapomniałeś teksturki i na chodniczek jakiś bump by sie zdał, no i kosze na śmieci swiecą sie jak psu jajca, zawsze są matowe, i co to za zielony flek na lewo od lampy ?

Podsumowując 9/10 bo naprawde mi sie podoba :D

Napisano

hejka!

 

fajnie to wyglada, jedynie nie jestem pewien czy takie "dynamiczne" ustawienie kamery dl;a architektu jest najlepsze. bardzo fajna trawa( jakis displejsment?? )aha, renderowane w?? dziwnie wyglada strona zblurowana a moze nie, nie wiem :) ładnie działa zieleń trawy na dolna czesc budynku. tam sa przejscia pomiedzy tarasami?? wydają sie bardzo wąskie

PoZdRo!!!

Napisano

przesycone kolory - zwłaszcza zielony bije po oczach - za ostro z kolorami pojechałes - modeling dobry - po przeróbkach w ps przejdzie - aha - dziwne ujęcie - i nie pisz że tak klient chciał :P

Napisano

Hindus - zagne Cie, chciał :)

 

trawa doklejana w PS,

Patry, musisz wiedziec ze to nie jest ZIELONY CIEŃ tylko illuminacja chłopie ILLUMINACJA...

Napisano

super tylko jedno przydalo by sie zmienic troche zycia wstawic

i wszystkie okna pozaslaniane hmm

i te lampy na ulicy jakies takie za blyszczace weglug mnie :]

ogolnie ladna kompozycja i swiatlo takie cieple :)

Gość _Kreska_
Napisano

ładne to, trawa to w fotku wstawiona fotka?

wydaje mi sie ze troche za bardzo poleciałes z odbiciami w szybach, az oczy bolą patrzeć. no chyba ze to nie jest normalnie szkło a jakieś ze zwiekszonymi odbiciam.

Napisano

no render bardzo pozytywny. trawka bardzo ładna. jedynie ławka jast jakaś dziwna i kosz na smieci miniaturowy - takie pierwsze wrażenie

Napisano

bardzo ladne to, lawka i smietnik moze i troche dziwne sa ale i tak piekna robota.

Musze sie do ciebie na korki zapisac:]

Powiedz ze to mental:)(nie czytalem calego watku)

Napisano

Jak dla mnie to bardzo ladna wizka, rendery sa spoko, ciekawy jestem na jakim kapie to ciagniesz i jak dlugo trwa taki render, i co dokladnie modelowales a co robiles w ps albo uzyles kogos modeli??:)

 

pozdrawiam

Napisano

peter_muler - co ty gadasz, glow musi być, żeby patetyzmu dodać

meiker - chyba nie masz za dużo z 3d styczności, bo to taka obiegowa opinia, że trzeba do tego mieć strasznie mocnego kompa, problem jest tylko, gdy trzeba rendera w wyższej rozdziałce puścić, ale co szkodzi zostawić komputer na noc włączony, iść na piwo albo do dziewczyny :) Jeżeli już cię czasy interesują, to u mnie zazwyczaj vizke 1,5h męcze w 1280x1024 vray p4 2.8 1GB ram, więc to jakoś strasznie dużo nie jest

SWRSC - (sorry, że ostatni, ale tak jakoś wyszło) materiał tych lamp i śmietników rzeczywiście przydałoby się zmienić i ten cień z lampy jest za mocny (dopiero po 3 renderze zaskoczyłem, że ten zielony flek to cień :P )

Napisano
to co mnie razi to kadry

 

no wlasnie, stanę się dociekliwym i spytam:

świerszczu czemu właśnie takie kadry? czemu craz częściej widzę wizki właśnie powyginane i powykręcane jakby fotograf był świeżo po imprezie?

 

Pozdrawiam

Napisano

Tweety - Założeniem wizualizacjacji (równiez) interior był nowoczesny styl i promocja z "rozmachem" wizki maja wisiec na budowie tego pensjonatu i stwierdziliśmy, że dynamiczne ujęcia pozwolą na przykucie oka oglądającego - to coś nowego, zawsze na budowach widzi się wizki ze statycznym ujęciem.

 

meiker - model dostarczony przez projektantów, fakt troszke musiałem w nim namieszcac + będzie on poprawiony, zmienią się troszkę elewacje. Modelowany jest budynek wraz z podłozem, później w PS trawa doklejona oraz niebo. Render trwał od 1,5h do 2h w tej rozdziałce, vRay QMC + LC.

streaker - zmienie cień jak będę renderował poprawki, materiał na lampie zostawiam.

 

Pozdrawiam,

SWRSC

Napisano

Kadry rażą i to ostro ;]

 

Nie wiem co to za moda na "dynamiczne ujęcia", Budynek to nie samochod i sie nie porusza (raczek tego w duszy nie ma). Dla mnie krzywe ujęcia to troche chybiona moda na wiklinowe kosze.

 

kiedyś sobie tak analizowałem co daje taki kadr w ujęciach arch ale na nic nie wyszło i raczej jest to zbędne ;) zawroty głowy tylko powoduje

Napisano

Jak zrobiłeś trawę? wygląda jak plane z mapowaniem Screen.

 

Ogólnie ładne tylko chodnik niebieski.

 

Edit: ok znalazłem trawa dokładana w ps

Napisano

Witam kolege z jednego smietnika;) Ogolenie wizki fajne. Trawa, choc za zielona jest super:) Troche nie podobaja mi sie proporcje lawek (na pierwszych wizualkach), lampy i kadry oraz rozmycie w jednym z ujec. Pozdrawiam:)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności