SWRSC Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 Hello! Tym razem przedstawiam exterior - budynek poprzednich wizualizacji interior. Projekt oczywiście nie mój, ja tu tylko sprzątam :p Pozdrawiam, SWRSC
streaker Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 słodko..., tylko na kraweżniki zapomniałeś teksturki i na chodniczek jakiś bump by sie zdał, no i kosze na śmieci swiecą sie jak psu jajca, zawsze są matowe, i co to za zielony flek na lewo od lampy ? Podsumowując 9/10 bo naprawde mi sie podoba :D
dyonizoss Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 hejka! fajnie to wyglada, jedynie nie jestem pewien czy takie "dynamiczne" ustawienie kamery dl;a architektu jest najlepsze. bardzo fajna trawa( jakis displejsment?? )aha, renderowane w?? dziwnie wyglada strona zblurowana a moze nie, nie wiem :) ładnie działa zieleń trawy na dolna czesc budynku. tam sa przejscia pomiedzy tarasami?? wydają sie bardzo wąskie PoZdRo!!!
patry Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 Super, jedyna co mi się nei podoba to zielony cień... PS jak zrobiłeś trawe?? Displacement??
Hindus Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 przesycone kolory - zwłaszcza zielony bije po oczach - za ostro z kolorami pojechałes - modeling dobry - po przeróbkach w ps przejdzie - aha - dziwne ujęcie - i nie pisz że tak klient chciał :P
SWRSC Napisano 10 Sierpień 2006 Autor Napisano 10 Sierpień 2006 Hindus - zagne Cie, chciał :) trawa doklejana w PS, Patry, musisz wiedziec ze to nie jest ZIELONY CIEŃ tylko illuminacja chłopie ILLUMINACJA...
ftorek Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 hehe - zielony cien jednak jest... troche smisznie wyglada... no i generalnie mam wrazenie ze przepalona ta fota... pzaoa
tuptup Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 super tylko jedno przydalo by sie zmienic troche zycia wstawic i wszystkie okna pozaslaniane hmm i te lampy na ulicy jakies takie za blyszczace weglug mnie :] ogolnie ladna kompozycja i swiatlo takie cieple :)
!Ewert Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 jedno słowo SUPER :D tylko troche za ostry cień lapmy... xD
Wielka_Siostra Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 No rewelacja, tylko krawężnik taki jakiś rowniutki i czyściutki;-)
SWRSC Napisano 10 Sierpień 2006 Autor Napisano 10 Sierpień 2006 no i trzeci, ostatni: Poprawilem również kolory w pierwszym, thx hindus, teraz wyglada imo lepiej
Georgas Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 Musze powiedzieć że w tym zleceniu pokazujesz na co cie stać, bardzo mi się podobają renderki, tak trzymać
Gość _Kreska_ Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 ładne to, trawa to w fotku wstawiona fotka? wydaje mi sie ze troche za bardzo poleciałes z odbiciami w szybach, az oczy bolą patrzeć. no chyba ze to nie jest normalnie szkło a jakieś ze zwiekszonymi odbiciam.
Ser Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 no render bardzo pozytywny. trawka bardzo ładna. jedynie ławka jast jakaś dziwna i kosz na smieci miniaturowy - takie pierwsze wrażenie
Matti Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 bardzo ladne to, lawka i smietnik moze i troche dziwne sa ale i tak piekna robota. Musze sie do ciebie na korki zapisac:] Powiedz ze to mental:)(nie czytalem calego watku)
SWRSC Napisano 10 Sierpień 2006 Autor Napisano 10 Sierpień 2006 Matti, niestety to vRay (qmc + lc) ale juz niedlugo będzie mentalowa wizka :)
kannu Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 serwus :) pięknie to wyszło . Baaaardzo mi sie podoba . Wkurzają troche te napisy z adresem stronki . pozdrawiam i zycze powodzenia :)
maciekG Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 bardzo ładne renderki.. ale powiedz mi bo mnie to nurtuje.. skąd masz model tego budynku?
Master Kiełbaster Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Kiebska ulica, i krawężniki, rendery trochę przeostrzone, na pierwszym irytuje rozmycie po prawej.
buczer Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 ładne rendery to co mnie razi to kadry, przeskalowane odbicia w szybach i tradycyjnie glow :) btw. every daja takie skopane lampy? :D
meiker Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Jak dla mnie to bardzo ladna wizka, rendery sa spoko, ciekawy jestem na jakim kapie to ciagniesz i jak dlugo trwa taki render, i co dokladnie modelowales a co robiles w ps albo uzyles kogos modeli??:) pozdrawiam
streaker Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 peter_muler - co ty gadasz, glow musi być, żeby patetyzmu dodać meiker - chyba nie masz za dużo z 3d styczności, bo to taka obiegowa opinia, że trzeba do tego mieć strasznie mocnego kompa, problem jest tylko, gdy trzeba rendera w wyższej rozdziałce puścić, ale co szkodzi zostawić komputer na noc włączony, iść na piwo albo do dziewczyny :) Jeżeli już cię czasy interesują, to u mnie zazwyczaj vizke 1,5h męcze w 1280x1024 vray p4 2.8 1GB ram, więc to jakoś strasznie dużo nie jest SWRSC - (sorry, że ostatni, ale tak jakoś wyszło) materiał tych lamp i śmietników rzeczywiście przydałoby się zmienić i ten cień z lampy jest za mocny (dopiero po 3 renderze zaskoczyłem, że ten zielony flek to cień :P )
tweety Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 to co mnie razi to kadry no wlasnie, stanę się dociekliwym i spytam: świerszczu czemu właśnie takie kadry? czemu craz częściej widzę wizki właśnie powyginane i powykręcane jakby fotograf był świeżo po imprezie? Pozdrawiam
piotrek Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Faktem jest, że trohcę zbyt sterylny ten exterior, ale to i tak nie znaczy, że nie jest bardzo dobry.
SWRSC Napisano 12 Sierpień 2006 Autor Napisano 12 Sierpień 2006 Tweety - Założeniem wizualizacjacji (równiez) interior był nowoczesny styl i promocja z "rozmachem" wizki maja wisiec na budowie tego pensjonatu i stwierdziliśmy, że dynamiczne ujęcia pozwolą na przykucie oka oglądającego - to coś nowego, zawsze na budowach widzi się wizki ze statycznym ujęciem. meiker - model dostarczony przez projektantów, fakt troszke musiałem w nim namieszcac + będzie on poprawiony, zmienią się troszkę elewacje. Modelowany jest budynek wraz z podłozem, później w PS trawa doklejona oraz niebo. Render trwał od 1,5h do 2h w tej rozdziałce, vRay QMC + LC. streaker - zmienie cień jak będę renderował poprawki, materiał na lampie zostawiam. Pozdrawiam, SWRSC
Marcin Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Kadry rażą i to ostro ;] Nie wiem co to za moda na "dynamiczne ujęcia", Budynek to nie samochod i sie nie porusza (raczek tego w duszy nie ma). Dla mnie krzywe ujęcia to troche chybiona moda na wiklinowe kosze. kiedyś sobie tak analizowałem co daje taki kadr w ujęciach arch ale na nic nie wyszło i raczej jest to zbędne ;) zawroty głowy tylko powoduje
Phatahronix Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Piękna robota. mam nadzeje żę to nie kres twoich mozliwosci :). I żę zobisz coś jeszcze :D
domel31 Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 Chyba ktos zapomnial o odbiciach w okanch. No ale praca ladna.
SWRSC Napisano 26 Wrzesień 2006 Autor Napisano 26 Wrzesień 2006 sory ze odkopuje. Finalnie staneło na takiej formie:
Lis Napisano 26 Wrzesień 2006 Napisano 26 Wrzesień 2006 Jak zrobiłeś trawę? wygląda jak plane z mapowaniem Screen. Ogólnie ładne tylko chodnik niebieski. Edit: ok znalazłem trawa dokładana w ps
patry Napisano 26 Wrzesień 2006 Napisano 26 Wrzesień 2006 WOW!!! Super, po prostu wygląda jak zdjęcie Daję 10-/10 (nie 10/10 za ten niebieski chodznik...)
Infero Napisano 26 Wrzesień 2006 Napisano 26 Wrzesień 2006 Niom. Ładne. Może nie jak zdjęcie, ale ładne.
Pawelkos Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 Bardzo przyjemny render, chodniczek moze za niebieski rzeczywiscie i szyby chyba za mocno odbijaja otoczenie
Zbychowaty Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 Witam kolege z jednego smietnika;) Ogolenie wizki fajne. Trawa, choc za zielona jest super:) Troche nie podobaja mi sie proporcje lawek (na pierwszych wizualkach), lampy i kadry oraz rozmycie w jednym z ujec. Pozdrawiam:)
Rekomendowane odpowiedzi