Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Ferrari F430 S P Y D E R


Rekomendowane odpowiedzi

Witammmm!

 

Oto moja ostatnia praca, jak już pewnie wywnioskowaliście w tytułu jest to Ferrari F430.

 

Teraz troszke o pomysle i wykonaniu

No więc tak...

 

Na pomysł zrobienia tej pracy wpadłem jakieś 3 tygodnie temu kiedy to dostałem od Was kosza i nikt mi nie znalazł blueprintów do mazdy kabury a Panowie z mazdy napisali mi ze są na wakacjach. Postanowiłem zrobic inne ciekawe, wyjątkowe autko, takie które nie jest audi tt i bmw z lat 60:D Padlo na F430.

 

I tak sobie powolutku dłubałem w modelu, czasami szlo troche lepiej, czasami troche gorzej, ale wkońcu wydłubałem cały model, dorobiłem otoczenie, koła. Wszystko robiłem metodą edit poly.

 

Następnie przyszedł czas na ustawienie sceny, wyszło jak widzicie. Światła są rózne, od target directów, przez omni po vray lighty;)

 

Materiały. i tu pragnę się zatrzymac bo trochę czasu poświęciłem, chciałem by kolory były bardziej matowe niż odblaskowe, zeby bylo jakies tam stonowanie;) Do wszystkich co mnie juz o to pytali: większość to materiały vrayowskie, shellacki itd, cały klicek w tym ze musicie długo się męczyć testując rózne nowe ustawienia... i tu cały sekrecik wiec nic wiecej juz nikomu nie mowie;)

 

I tak oto po żmudnym etapie materiałowania przyszedł czas na rendering. Wszystko to vray- bez gi i tylko kilka ustawian pozmieniane. reszta - standard.

 

W postprodukcji usunąłem kilka złych klicków-demonów i po dzisiatkach, a nawet setkach renderów, po przestawianiu ponad sześćdziesięciu warstw w ps'ie wyszło oto coś takiego. Pozdrawiam wszystkich;)

 

ferrarif430spyder027ostux3.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

diesel -> hmm... moze masz rację, niewiem, ale błąd na pewno nie celowy;)

 

co do lakieru, zostawiam go juz takim jakim jest, mnie sie podoba, chcialem nawet by byl troche matowy,

 

ciesze się ze sie wam podoba, dzieki za wszystkie komenty,

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

lakier taki sobie moze i my by lepiej wyszlo ;P

troche na renderze za plastelinowo szczelinki za "miekkie" czyli za duzy chamfer ;)

ale ogolnie jest dobrze

aha i jeszcze jedno te wielkie wloty (na przodzie) sa lekko krzywe tzw na ich krawedziach :)

aha2 zauwazlem ze na srokdu fury (pomiedzy wlotami) tam gdzie masz ostre kanty masz krzywo ;)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Jak na tyle zabawy w PS'ie to cieniutko;P ...Model bardzo bardzo;] Widziałbym jakieś ciekawe, niebanalne malowanie, coś z innej beczki, inne podejscie do tematu samochodu;) Może jak sam w końcu skończę jakiś automobil, to spróbuję pokazać o co mi chodzi;)

 

EDIT: Super opony;D Jakim sposobem robione?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony i felgi fajnie wyszły. Lakier jako taki (otoczenie to napewno nie tylko 1 plane). Model miejscami krzywy, w większości to niuanse, ale bądz co bądz nie podołałeś w 100%. :]

Watermark i podpis mogłeś sobie darować. ;>

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modelik bardzo przyjemny jak dla mnie, choć nie jest to wersja Spyder tak jak piszesz (Twój model nie jest kabrioletem!).

Może nie wszystkim podoba się scena, ale nie widzę w niej nic nieodpowiedniego- przyjemna kompozycja, kąt kamery, etc. Jedynie ten lakier faktycznie zbyt plastikowy i pare krzywizn też by się znalazło.

Pozdrawiam...

PS. To może teraz faktycznie wersja Spyder? I hamulce dorób bo ileż można ręcznym hamować ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć!

 

Nie wiem dlaczego nikt nie zauważył, że jak na Spider'a to hm...nie wiem jak to określić, ale po prostu ma dach ! hehe - spider to nazwa wersji Ferrari bez dachu - roadster. Więc wątek źle nazwany ;-).

 

Ferrari F430 Spider

 

Co do błędów - jak ktoś już pisał, krawędzie są za bardzo zagięte, szczelina pod drzwiami nie przechodzi płynnie w przerwę między blachami za nią.

 

- brak tarcz hamulcowych i zacisków

 

- za duże koła

 

- zły materiał kloszy lamp - za mało przezroczysty albo zbyt mglisty i za mało odbijający

 

- przez wlot powietrza z boku widać tło sceny - czyżby w ogóle nie było tyłu samochodu?

 

- za bardzo rozmyte odbicia na lakierze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności