Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam,

 

chcialem pokazac modele, ktore ostatnio wykonalem do gry ginanh.

zachecam do przylaczenia sie do projektu, wiecej na ten temat:

http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=432025

 

modele hi poly zrobione w zbrushu(czlowiek) i mudboxie(kreaturka)

limit poly 2500trisow.

modele low poly to zrzuty z viewportow z maya. na razie tylko teksturki color i normalki, na to standardowy blinn.

 

kreaturka ma 2062 trisy

czlowieczek ma 2202 trisy

 

komentarze mile widziane :) mam nadzieje ze sie spodobaja pracki.

 

 

forleg_hp_prev_01.jpg

forleg_lp_txt_01.jpg

noleg_pirate_hp_prev_01.jpg

noleg_pirate_hp_head.jpg

noleg_pirate_lp_txt_01.jpg

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

koles jest wporzo jest (nawet bardzo :) ale mam wrazenie ze nogi ma za krotkie w stosunku do tuowia (moze to przez brak jednej z nich :)

 

material spodni troche zbut gruboziarnisty chyba, no i te latki zbyt doslowne jakby sie wydawaly (takie laty dziecko rysuje na swoich pierwszych postaciach - czyli kwadracik z kreseczkami wokolo... :) - ale tak czy siak - superek :)

 

no i czemu na modelu z normalem koes ma sznurek a juz na tym kolorowym ma pasek?? hehe :)

 

zwierzak bardzo fajny - takie polaczenie pitbula z prosiakiem (nie wiedzialem ze sie da :) - super :)

 

poapoa i powodzenia z projektem :)

Napisano

Na koncepcie to kreatura wyglądała lepiej :P

Dobra czas no coś konkretnego:

- imo przydałoby się dorobić temu potworki zęby (w końcu miałeś jeszcze trochę poly do limitu)

-ciekawie by też wyglądał z jakąś lekką sierścią

- tekstura bardzo ładna tylko troszkę drażni mnie ten wzorek skóry jak u gadów ale pewnie tak miało być :)

 

A teraz gostek:

-troszkę proporcje mi nie pasują (noga u dołu jest strasznie chuda a stopa za długa – ale to pewnie przez oszczędność poly )

- za to model zrobił na mnie ogromne wrażenie teksturą – jest śliczna :)

Napisano

dzieki za zainteresowanie i porady. fajnie ze sie podoba. o zebach myslalem, ale nie oplaca sie. w grze te wszystkie postaci beda miec maxymalnie jakies 300pixeli wysokosci, wiec pewnie nawet bez normalmapek by nie bylo widac roznicy miedzy low a hi. wiec i tak troche na wyrost te modele.

 

co do proporcji kolesia to jak to mowia nikt nie jest doskonaly. no przynajmniej ja nie widzialem. poza tym biodrowki zaburzaja optycznie ocene. ale fajnie ze wylapujecie takie niuanse, dzieki.

Napisano

SirAnen, tak na razie to polski projekt, chociaz zakladamy, ze niedlugo stanie sie miedzynarodowy. odpowiedzialem na wszystkie maile jakie do mnie dotarly. mozliwe ze cos po drodze nie doszlo. przeslij prosze jeszcze raz. dzieki.

 

dzieki kome. :)

Gość Marioza
Napisano

bardzo fajowe modele, szczególnie podoba mi sie rybopies

Napisano

podobac sie, choc mordka tego pana wydaje sie "zdeformowana" ale to tylko moje odczucie, do tego rybopsowi troszke bym detalu dodal na normalce bo gladziutki jak pupcia niemowlecia :)

Napisano

masz talent, wybujane modele w każdej dziedzinie, podoba mi się ich 'klimat' ... łatwo znaleźć ludzi z podobnym talentem do twojego nie będzie ;>, życze wytrwałości...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności