Skocz do zawartości

Potwor - Misiek :)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hej - no w sumie model kata skonczylem, zaczalem kolejnego (tego starszego) - ale po drodze zaczalem pstrykac potwora - a ze idzie sympatycznie - nazwalem go misiek :) - na razie jeden wieczor modelowania - problem jest tego rodzaju ze mialo byc szybciutko i w ogole zebym moogl sie za tekturke zabierac - a oczywiscie dopadlo mnie detalenie itp...

 

no nic - narazie ma poltora kafla triangli (pewnie jeszcze jakies szczatkowe uszy, dlonie (trojpalczaste nawiasem) i stopy, troche na cielksku i bedzie :)

 

pzooa

 

ps - jeszcze sporo burakow bo jak pisalem - na szybko robiony :)

 

ps II - to poniekad przez andyego_a ten zwierzak w sumie - bo tak patrzylem na jego golema i pomyslalem ze tez bym sobie zrobil 'potwora' :)

 

gruby_05.jpg

gruby_06.jpg

  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No to ja jako winowajca musiałbym coś konstruktywnego powiedzieć :P To powiem – pracuj dalej bo Cię jeszcze dużo pracy czeka xD

A teraz bardziej na serio:

- pierwsza rzecz jaka się mi rzuciła w oczy to to, że z boku jest zbyt spłaszczony (podług masywnego frontu)

- nie podoba się mi połączenie rąk z tułowiem (tułów jest jakiś rozciągnięty i ręce są za nisko)

- bary i karczycho przydałby się większe (coś jak u Pudziana po koksach/ew większej ilości koksów ;) )

-większy brzuszek

- obwisły tyłek

- dolna szczęka bardziej wysunięta

Ciekawi mnie bardzo jakie przyjmiesz proporcje dla rąk i stóp :) (mam nadzieję, że zrobisz mu palce a nie jak katowi… )

Oczywiście ja się nie znam :) i to tylko pisze jakbym ja to widział – czekam na jakiś dokładniejszy opis tego golema (sorry potworka) :P (i tekstury bo cosik się mi wydaje, ze planujesz poćwiczyć na nim robienie sierści :) )

Napisano

emp - no loopek juz jest i wokolo barkow tez troche wiecej ma - wiec zginac sie chyba bedzie :)

 

co do kanarka - ahh sam bym sie za nia zabral, ale... jakos nie mam serca...

 

ledyr - thnx, robie co moge - ale jak na razie to speed w sumie...

 

hez - thnx

 

zbrush - hehe - nie mialem przyjemnosci :)

 

andy - troche juz z boku grubszy, rece maja byc nisko, bary i karczycho to chyba duze juz ma :) pudzian nie podskoczy...

 

brzuszek i tylek sie robi :)

 

szczenka zostaje - nie ma byc az taki 'potworny' :)

 

proporcje juz w miare sa - paluchow w takim normalnym znaczeniu nie bedzie - raczej cos ala jak u slonia

 

opisu nie bedzie (nie wiem skad ten typ sie w mojej glowie wzial... :) - i futra/siersci tez nie bedzie :) - raczej gruuba skoora :)

 

thnx za wpisy :)

 

zpopoa

Napisano
wyglada jak jeden ze szczecinskich kanarów;)

hehe fajnie macie w tym Szczecinie ;]

 

co do modelu to stopy jakies tam powinny byc zamiat zwykłych cylidrów :]

Napisano

junior - sie robi :)

 

przybysz - no raczej lagodna bestia a nie jakies koszmarne monstrum :)

 

updad - uszy, stopy, no i troche na smthgrupach pojechalem tylko ze jeszcze mi troche nie pasi... musze tam w okolicach brzucha poprawic... mam juz 2k wiec pewnie do 3 z dlonmi i jakimis pierdolami dojdzie...

 

nie wiem... tak sobie mysle ze moze by z niego zrobic jakiegos pasterza albo cus - czyli dac mu jakies odzienie, kostur i jakas torbe :)

 

nic to - pzoooa

 

gruby_11.jpg

gruby_12.jpg

Napisano

nadaje się na piątego teletubisia, który najadł się za dużo radioaktywnych grzybków ;]

 

.. suty ma troche za bardzo 'spięte' ;}, i to coś wokół szyi wygląda jak szalik, a nie jak część jego ciała imho...

Napisano

hej

 

hehe - jajca se robicie cholera... zamiast cos konstruktywnie... :)

 

i jeszcze to haslo, ze ma 'spiete suty'?? hehehe - cokolwiek znaczy - zabija... :D

 

nic to - updad - troche podziabalem jak widac - powoli koncze model i sie za mapowanie zabieram - jeszcze troche tweakow i bedzie :)

 

poapaaz

 

gruby_16.jpg

gruby_17.jpg

Napisano

heh, te 'spięte' suty to właśnie było konstruktywne ;P, chodziło mi o to, że przerwa między nimi jest za wąska, jakby je napinał cały czas czy cu >.>, nio, model idzie dalej...

 

...imho przydałoby się baudziej zróżnicować długość poszczególnych paluchów, no i łapa ogólnie wydaje mi się zazbytnio szeroka, szczególnie w widoku z boku, jest szersza niż jego ramie, chyba, że taki masz koncept <.>

Napisano

w sumie to nie wiem czy cos sie zmieniło ale za to cały czas wyglada fajnie :D ale jak juz wspomniał Klicek fajnie by było zobaczyc go z normalem a potem nawet z diffusem :D

 

may the force be with you

Napisano

Ręka się mi za bardzo nie podoba :( ale to przez małą ilość poly (kości są prawie nie zaznaczone + przy animacji zginania palców będzie to nie za dobrze wyglądać)

Skoro dałeś mu taką masywną łapę to przydałoby by się powiększyć przedramię (bo nadgarstek to ma jak u normalnego człowieka).

Nie do końca rozumiem tych paznokci (wygląda jakby chodził tylko na spodniej części tych paznokci, jakby one utrzymywały cały ciężar) ale poczekam na tekturki – pewnie wtedy też zrobisz coś ciekawszego z tą całą stopą (zbyt cilindrowata jak dla mnie – w widoku front).

Mam nadzieję, że dorobisz mu też fajny detal na plecach.

Żeby nie było, że się tylko czepiam czas na kilka słów pochwał ;) imo środkowa cześć modelu (krocze, uda itd.) jest świetna – najlepsza z całego modelu, widać tam masę i te wałeczki tłuszczu :)

Czekam na tekturki…

Napisano

hez - no lapska mialy byc duuze :) wiec w sumie tak mi to pasuje :)

 

klicor - niepotrafie... :( - moze jeszcze sie naucze :) jak chcesz to ci podrzuce ten modelik to sie pobawisz w normale i pokazesz 'jak to sie robi na dzikim zachodzie :)

 

ledyr - diff sie robi :)

 

andy - no nie wszystkim sie moze podobac :) (wazne ze mi sie podoba :)

 

co do paznokci na nogach- to sa raczej takie 'gumki' jak w sportowych butach :)

 

co do malej ilosci triangli na zagieciach - zalozylem sobie ze to ma byc raczej prosty i szybki model (i bardziej low niz midiem) - po to zeby sie za texa zabrac - wiec owszem pod tym wzgledem moze miec braki :)

 

thnx za konstruktywnosc :) hehe

 

scoterr - aa to trzeba uwazac :)

 

nic to - tekturka sie juz robi jak widac - na razie sobie tylko rozplanowalem kolorystyke, jak to mniej wiecej ma isc (tylko ze jeszcze kolory mam niepoustawiane poprawnie - np. ten jasnoszary to bardziiej cieliste bedzie - a to ciemnoszare bedzie cieliste ale wpadajace bardziej w brazy i szarosci) - ale jak napisalem to jest cos jakby schemat malowania :)

 

pzooa

 

gruby_22.jpg

Napisano

no w sumie... chiałem jakąś konstruktywna krytyke dać, jakiś komentaż zaskakujący... ale właśnie ide na uniwerek i jakoś całą moja kreatywność wyparowała :) A w miśku podoba mi się to czarne na plecach.

A i co najważniejsze, też bym chciał zobczyc mistrza z-brusha przy pracy bo interfejs zbrusha mnie ciut rozwala :)

 

milego dnia

Mirach

Napisano

misiek wychowany przez jaszczurki ;> no ciekawie się robi :D, ale jeśli już zamierzasz użyć tych ciapek to użycie ich w jednym tylko miejscu wydaje mi się trochę nierealistycznym pomysłem, natura chyba tak nie robi >.>, po za tym nie widze nic czego mógłbym się uczepić... zastanawiam się tylko który dizajn przy oczach wybierzesz, ten jednokolorowy 'pomniejsza' wizualnie jego oczy i wygląda na przygłupawego, a z dwukolorowym całkowicie zmienia image'a ;] na groźniejszego gada...

Napisano

mirach: hehehe dobre, wtedy będzie fioletowy pasikonik składający origami na abażurowej trawie ;} sorka za zaśmiecanie wątku głupawką, ale nie mogłem się powstrzymać ;D

Napisano

ahhh - jedziem dalej - kolorystycznie bedzie juz chyba tak jak jest :) co do oka - to owszem - plan jest taki zeby wlasnie bylo jedno takie a drugie inne (nie poto nie mam symetri zeby teraz tego nie wykorzystac :)

 

jak na razie jade 'gruby' detal na podstawie L-mapy - poozniej sie zajme detaleniem szczegolow :) (prawie jak maslowaniem masla... :)

 

zpoaoa

 

gruby_25.jpg

Napisano

Dżizas, jakiś on słodziutki się robi :) Wprawdzie imho zwiększyłbym wcięcie w "talii" tak, żeby podkreślić barczystość. Tak czy owak, podoba mi się bardzo Twój styl :)

 

Pozdrówki

Napisano

Zgadzam sie z ledyrem, dlonie moglbys troszku jeszcze doprcowac, pazury na nogach ma zdziebko kanciaste, wiec albo dalbym cale gicze jakies metalowe ala robo'kop albo jakos mocniej/inaczej je zarysowal. Moze jakis twardy naskorek, co do detalu to na lapach od barkow do dloni oraz mniej wiecej od kolan po stopy dalbym jakies ciapki jak na karku, moze fajnie wygladac.

I daj te cholerne baloniki bedzie wygladac naprawde odjazdowo ;) (jak chcesz ja Ci dam swoje, gdzies kiedys robilem, chyba do tego domku na planecie ... ktorego oczywiscie nie skonczylem :P )

Napisano

zaczyna fajnie wyglądać :) - tylko te pazury jakieś takie nie bardzo - jak noga robota.

 

ps. mogłeś/możesz dodać trochę plane'ów z alpha żeby futro zasymulować tu i tam

 

pozdrawiam

Napisano

hej - dzineks za wpisy - fajnie ze sie podoba :)

 

rtd2 - nie chcialbym zrobic z niego atlety (troche miskowaty musi byc - stad brak jakis radykalnych 'wciec' tylko sama masa :)

 

ledyr - thnx - dlonie sa mocno uproszczone - gdzies tam wyzej napisalem ze model jest raczej low i wydaje mi sie ze dlonie jako-tako w tym 'limicie' sie mieszcza... - w sumie nie byloby problemu je jeszcze troche 'wygladzic' ale sam wiesz ze dlonie to pozeracz triangli ze hej :)

 

porach - balonikow nie bedzie za chiny... :P hehe - co do dloni (jw), stopy - moze troche nieszczesliwie im kolor dalem teraz - to beda raczej takie miekkie elementy (moze nawet czarne) wiec z pazurami nie beda mialy nic wspolnego - co do kanciastosci - patrz wyzej o LP modelu :), ciapki jeszcze gdzies sie pojawia...

 

 

zaki - thnx - pazury - jak wyzej, co do futra - nie bedzie - tutaj rowniez troche moze kolor mylic (bo brazaowy i zwierzak od razu wyglada na futrzaka) - bardziej go chcialem zrobic jako takiego skoorzastego... wiec pewnie jakas faktora skoory sie pojawi... a pozatym futra mam dosc po jednej takiej postaci z przeszlosci... :)

 

paoopaq

 

edit:

 

kome - hehehe

 

klicor - pewnie ze tak :)

Napisano

jak ma mieć taką gadzią skóre to przydałby się lekki specular imho, a no i czemu on nie ma paznokci na łapach i czemu dopiero teraz to zauważyłem ?? ;/ ..poślady ma też śmiesznie okrągłe, z przodu wygląda jakby miał smukła sylwetke, a z tyłu na przypasionego trochę ;}, ale częściowo jest to wrażenie spowodowane dwukolorową teksturką...

Napisano

fajny kolunio, troche mi sie kojazy z twarzy z owcą a ogólnie to z chyba anime :), taki sympatyczny storek, pasowałby do jakiejs gry dla dzieci, ma pozytywne fluidy :)

Napisano

troche zabawy z pudelkiem gliny - i oto co mamy - jak narazie brak mi jakiejkolwiek kontroli wiec wyglada jak z wosku - no ale coz - kiedys trza zaczac (a ze zbrusz mi nie pasi strasznie - tak wiec - mudbox :)

 

tak czy siak - pewnie zaczne go od poczatku - tutaj mazalem po siatce nie do konca w kwadraty wiec miejscami buraki jakies wychodza...

 

pozoa

 

gruby_sculpt.jpg

Napisano

Wooo, wrociles do miska :)

Mi zbrush tez nie pasi, chyba poczekam az mudbox wyjdzie oficjalnie i jakies demo dorwe, bo na bete nie bede sie pchal. A misiek wyszedl jak nazwa programu wsazuje, jakbys go wyciagnol z mud'a :)

Napisano

Hmm, hmm

 

trochę jakby traci na harakterze niestety - myślałem że to będzie taki potworek z przymróżeniem oka, a teraz zaczoł zalatywać czymś doomowatym...

 

pozdrawiam

Napisano

no texturka i lp super :)

 

Nie wiem czy przebudowywales siatke, ale jezeli nie to mudbox lubi zageszczona wiec wrzuc w maxie na lp ms x kilka ;) i dopiero do muda

 

Zacznij rzezbic od najnizszych leweli, ustalaj kształt od samego poczatku :) a dopiero pozniej gdy zagescisz mocniej siatke i zacznie sie ciezej pracowac zacznij dlubac ten malutki detalik :)

 

mam nadzieje ze pomoglem chociaz troche :)

Napisano

mudbox pod wzgledem exportu i zageszcania siatki jest dziwny :)

 

bo wystarczy zrobic maly blad a siatka (jak bede zageszczal w mudboxie)bedzie do dupy jakies bledy beda sie pojawiac choc w maxie jest spoko :)

trzeba z tym poprobowac ja jak exportowalem nos(same boxy) pojawialy sie jakies errory dalem aby exportowal na quady i sie poprawilo ale trzeba tez siatke miec baaaardzo ladna zadnych trojkatow pieciokatow bo sie kaszania :(

klicek moglbys (jak bedziesz mial czas) zrobic jakies video jak rzezbic w zbrushu :D miesnie itp :) napewno duzo ludzi by sie ucieszylo

Napisano

ahh - no wiem wiem ze misiek z buota juz nie taki 'miskowaty' ale po prostu wzialem jego model do mudboxowania bo zdaje mi sie byc w miare prosty :) tak wiec pewnie bede sie na nim wlasnie pastwil i wyjdzie z tego juz bardziej potworny potwor (a to ze juz nie bedzie taki 'milusi' - dopust... - moze kiedys go takim skoncze :)

 

klicor - no na poczatku nie przebudowywalem siatki i po wrzuceniu do mudboxa faktycznie tak smisznie ja zageszcza (takie kwiatuszki sie robia :) - ale po wrzuceniu ms'a w maxie faktycznie wszystko dziala malinowo :)

 

mniej wiecej 'technike' znam - w sensie 'od ogolu do szczegolu' - wiec spox - tylko ze na razie nie mam jeszcze opanowanych pedzli, warstw i innych pierdol wiec wychodzi troche chaotycznie :)

 

tak czy siak - polecam mud'a wszystkim ktorych odstrecza z-brusz :) - bo jest duzo bardziej podobny do normalnego 3d-softu :)

 

 

thnx za wpisy

 

ps. ardeni - ja tez do konca nie wiem jak on chodzi bo jak zyje takiego cudaka nie widzialem :) muahhaha

 

poapsa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności