Jump to content

Obiekty3d : Inzynierka ;(


Por@szek

Recommended Posts

Yo.

Narazie jestem zmuszony zawiesic prace nad honeysuckle. Przyczyna?

PROMOTOR. Tej zimy bede sie okopywal i ostrzeliwal przed komisja ;/, a ze moj promotor zaczyna juz marudzic wiec zaczynam prace nad dyplomem.

 

Wiec tak.

 

Na pracke ma sie skladac lokacja scifi futuro z normalami, specami i innymi wodotryskami. Do tego planuje stworzyc postac marine oraz kriczera. Jednakze tego ostatniego nie obiecuje ze wzgledu na ograniczenia czasowe.

 

To lecim.

 

Koncepty (wykonane przez mojego bardzo dobrego kumpla Mruk'a)

 

(lokacja tej ktorej nie ma w zarysie)

env1mg8.th.jpg

 

(marine)

szkic2aht3.th.jpg

 

(Mare)

maredy9.th.jpg

 

Tak wyglada wstepny zarys koncepcyjny calej lokacji ( brakuje jeszcze jednego pomieszczenia ktore bedzie w prawym gornym rogu)

 

1ws6.th.jpg

 

a tak wyglada progres scian HP pod normale:

 

compare4jz2.th.jpg

 

TO MOJ 666 POST ... BEWARE

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

a robisz to pod jakis silnik ?? czy sama animka, vizka ?? ja robilem z koleszka caly kampus mojej uczelni ale trzeba bylo po tym chodzic + odpalanko z directa albo OpenGL + pare duperelkow -- zycze powodzenia :D ja naszczescie od czerwca jetem wyksztalconym bezrobotnym :P

Link to comment
Share on other sites

hehe - teraz porach bedzie musial sobie zalozyc nowego uzytkownika na max3d.pl - coby takiego ladnego wyniku nie popsuc (bo zamilkniecie na zawsze pewnie nie jest opcja :) (oczywiscie bysmy tego nie chcieli :)

 

wporzo jest - ciekawe jak poojdzie :)

 

pzopa i powodzenia

Link to comment
Share on other sites

Fajny projekt, haj na ścianę też. Ledyr - takiego haja się szybciej robi niż dobrego bumpa, a i efekt ładniejszy.

 

/me siada w kąciku, wyciąga popcorn, browca i czeka na model potwora.

 

Porasz, co się na privie przestałes odzywać? Już mnie nie kochasz? :*

Link to comment
Share on other sites

auć. ja chcialbym sie dowiedziec o jedna sprawe-

czy robisz ta pracke aby zrobic i miec tego .inz czy inny tytol, czy na serio chcesz odawic fane 3d? na pierwszy zut oka to jak na polska szkole przystalo, jak zrobisz cokolwiek to i tak panowie kłe kłe profesorowie nie beda wiedzieli co to jest i zalicza Ci....... bo wiesz, pierwsza mysl jaka mi do glowy przyszla to taka, ze ja do swojego projektu sam boxowy 3d szkic robilem 3 dni... 3 dni przez bite 8 godzin myslalem nad kazdym szczegolem, a tu mamy 1 czy 2 pomieszczenia... ziom... to ja wymagam za duzo, czy ty robisz za malo? wniosek jest jeden.

 

TO MOJ KOLEJNY POST ... BEWARE

Link to comment
Share on other sites

Ledyr - takiego haja się szybciej robi niż dobrego bumpa, a i efekt ładniejszy.

mozliwe, mi sie zawsze HP kojazy z mozlonym pieprzeniem sie z vertexami zeby smooth ładnie wygladał (leń ze mnie dlatego robie low poly :D)

 

hehe.... moze glupie pytanie ale mnie dreczy od dawna... nie smiejcie sie....

w jaki slot w maxie wrzucic normalmapy :)

w normal bump

Link to comment
Share on other sites

WOW ludzie to tylko dyplom nie wiedzialem ze was sie az tylu zwali :P Thx za support. Szybkie reply i wracam do modelowania haja sciany, jeszcze troche i zaczne malowac texty ;)

 

*tweety - damy rade men ;)

 

*Knysha - hehe nie dziekuje :P

 

*himek - nie robie pod silnik, zwykle 3d na nextgenowych fajerwerkach + camerawalk. Gratuluje wyksztalcenia ;)

 

*ledyr - koncepty nie moje tylko Mruka jak juz zaznaczylem. Ja len jestem a pozatym on jest lepszejszy w te klocki ;) A co do haja. Tak jak empeck powiedzial, szybciej sie w haja robi niz z bumpa, a dwa musze/chce pokazac wszystkie 3 sposoby tworzenia normali w tym projekcie. Czyli od smazenia z bumpa, przez smazenie z haja na zb skonczywszy.

 

*zaki79 - oczywiscie ze gralem, lektura obowiazkowa, noremorse jak i noregret. Zainteresowanych odsylam do abandoned games.

 

*ognisty - hahaha dzieki man ;)

 

*brumugun - hehe to zrob, powiedz ze zrobisz wizualke wnetrza firmy :P

 

*ftorek - hehe zbeszczescilem wspaniale 666 ale se esesa zrobilem :P

666br1.jpg

 

*merv_ - bump -> normal map -> normal -> bitmap ...

 

*empeck - hehe zrobie go napewno bo mi slinka na niego cieknie, ale zajmie mi to wiecej czasu niz samo envi :] Alez kocham Cie , toc sie odzywam

 

*kurt_hectic - hehe co do wykladowcow masz troche racji ;) Aczkolwiek u mnie jeden z wykladowcow jest z branzy i zupelnie inaczej sie z nim gada, ale nie wiem jak jest u niego na zajeciach bo mnie wygonil z sali na 2 roku i powiedzial ze mam sie nie pokazywac bo wprawiam grupe w kompleksy :D

Co do dyplomu, to jest bardziej na zasadzie robie portfolio/demo reel (niepotrzebne skreslic) i czesc z tego bedzie dyplomem. Tak wyglada gola (cenzura) prawda.

 

*KLICEK - hehe postaram sie z tym updejtami, ale znasz mnie ... :P

 

*ledyr - modeluj wiecej, mieszaj poly ze splajnami, uzywaj turbo smooth, naprawde fajnie wychodzi

 

Pozdrawiam, update soon

Link to comment
Share on other sites

:) -- ale sie rozpisales :D powodzenia -- i gratuluje wykladowcy.. ja jak z naszym pomyslem na prace przyszedlem do goscia od grafiki (zrobimy pelna animke budowanego kampusu szkoly) to powiedzial ze to super temat.... i podal nam swoje -- czyli ulepszenie algorytmu phonga.. zeby byl lepszy i szybszy --- hehehehehe szalony. I tak ciezko bylo mi znalezc promotora, az wreszcie zalapalismy sie do spoko dr tyle ze zeby mogla to byc praca inz (jego zdaniem) to nalezalo nieco tam poprogramowac... i z animacji zrobila sie aplikacja, ktora spedzala nam sen z powiek przed dluuuugiii czas wiec niestety nie bylo duzo fajerwerkow graficznych bo jak sie spalo na zajeciach to C++ duuzoooo trzeba bylo powtarzac :) Co do samej obrony... ciezko powiedziec -- ocena za prace 5.0 za prezentacje 5.0 za odpowiedz 5.0 -- ale jako ze jestem inz informatyk spec. automatyka -- no to bardziej by byli zainteresowani jakims robotem ktory nikomu by sie na nic nie przydal -- a takto mieli przynajmniej jak sobie mebelki poprzestawiac w salach. ufff... ale sie rozwinalem -- powodzenia i dodaje do ulubionych zeby sledzic postepy ;)

Link to comment
Share on other sites

fajnie się zapowiada przy twoim skillu, szykuje się scenka z obcego ;} potworek mi się z tego najbaudziej podoba, zastanawiam się tylko, czy jak on galopuje tak w miare szybko, a potem wrzuci ręczny, to czy mu ostatnio zjedzone śniadanie nie ląduje na glebie ;]

Link to comment
Share on other sites

Thx chlopaki wlasnie siadam do roboty ale ostatnio rodzinka mi sie buntuje. Matka przedwczoraj wylaczyla mi korki i zabrala na dzialke (doslownie ... ZABRALA NA DZIALKE ;( ) a dzisiaj, tj wczoraj bylem z ojcem na rybach. Mam nadzieje ze w weekend nie wymysla grzybow. Darn

Link to comment
Share on other sites

Skromny up bo ledwo sie uwolnilem z objec rodzinki :] Ale teraz juz powinien byc spokoj, jeszcze jutro tylko do panny bo jej tydzien nie widzialem i marudzic zaczyna.

 

male compare. Gdzie normal a gdzie HP :] (btw sciana u gory, ta wieksza to nowa sciana, dzisiaj zmeczylem po poludniu)

 

compare6qp0.th.jpg

 

Dla tych co chca sie sprawdzic ->

 

compare6ct7.th.jpg

 

A teraz dla pytajek odpowiadanka :P

 

* Knysha - niestety miales racje, nie ylo deszczu ale od grzybow sie nie wymigalem.

 

*Scottero - wiesz generalnie nie odpowiada mi swiat za firewallem. :]

 

*Cruzh3r - podobno informatyke, podobno ze specjalizacja grafika komputerowa. Ale mam watpliwosci czy chcialbym sie nazwac informatykiem po tym a o byciu grafikiem niewspomne.

Link to comment
Share on other sites

Ok nie bede taki, rzuce Wam cos na pozarcie :P

 

6,5ktri

lvllow1al1.th.jpg

 

i skonczone sciany HP

compare9yk4.th.jpg

 

zostaly tylko podlogi i sufity hp, no i detale :P czyli jeszcze zdziebko pracy. Ale przeszedlem Castlevanie - Aria of Sorrow na gba i siem cieszem z tego. Teraz czas przejsc prey i fear, jak tylko jeden kolo i cedeki odda.

 

szybkie reply:

 

*Arczi i Klicor - normal z lewej :] Jade, jade , bryyyymm brymmm

*briz - porownanie do doom3 traktuje jak obelge w moja osobe ....

*Scottero - taki mlody a sie truje (powiedzial ten co niby nie pali :P )

 

up nastepny najpozniej w piatek wieczor bo musze sie uzewnetrznic przed promotorem :]

 

EDIT -> zapomnialbym -> skala -> skalatm5.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

sciny sa OK...sugeruje wyrenderowac je do textury i na tej bazie robic normalna texture. (np occlusion w zmapperze w zbushu) natomiast element: cylinder+ cosie dookola, jest spoko ale ma za malo detalu !!! stworz tez ludzika 1,8 m i wszedzie go tez przystawiaj, poniewaz mam przypuszczenia, ze skala jest tu zrypana...

15 minut poswiecilem, zeby przszukac folderki....> wczuj sie w klimat ziom ;):

1987481148833270largerd8.th.jpgfullimg2aqk2.th.jpgunrealtournament200720060516093916034cq0.th.jpg

unrealtournament200720060516093917222wj5.th.jpgunrealtournament200720060516093921909tr4.th.jpgh2qu3.th.jpglw03kd2.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

a ja powiem tak, wykonanie scian super, ale imho mogles zrobic w niej mniej chaosu... jakis okreslony styl moze... lekko sie powtarzajacy

 

takie mam wrazenie...

 

oczywiscie na koncu moze to wygladac super i wtedy puszcze w nielaske moje terazniejsze domysly :)

Link to comment
Share on other sites

Zdziebko dawno nic tutaj nie wrzucalem wiec zapodam jakis ochlap :P aby co poniektorzy mogli sie pozbijac ze mnie ;)

 

Fr3d3k - thx

kurt_hectic - dzieki, ale normale sa zrobione, nie przegladales watku od poczatku, skala zrypana nie jest, a referki, fajne sa dzieki, ale wczuwac sie nie musze bo wiem jak to ma wygladac, a dwa twoje referki nie za bardzo pasuja do klimatu, To jest lokacja a nie postacie czy pojazdy.

ognisty - thx, co do stylu za duzo pomieszczen jest, nie bedzie sie powtarzalao w odczuwalny sposob, a domysly mozesz powoli puszczac w nielaske ;) Patrz nizej ;)

 

A wiec esesy z viewporta. Narazie jest to zarys low poli, brakuje detalu i optymalizacji, ale sa juz proporcje itd itd. Projekt posuwa sie powoli ale do przodu. Powoli glownie dlatego ze jak sami widzicie jest to kolos.

 

Anyway enjoy, feel free to crit.

 

up1pp6.th.jpgup2ud7.th.jpgup3qg8.th.jpg

up4gm2.th.jpgup5bx8.th.jpgup6dl8.th.jpg

up7ml5.th.jpgup8mo0.th.jpgup9mk2.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

no, zaczyna to juz miec rece i nogi... jest lepiej , aczkolwiek wiele z tego co pokazales to boxowe szkice... chcesz takie cos dac czy bedziesz sie pocic przy detalizowaniu ? w sumie jak bys to otexturowal to na 100% by to łykneli ale nie wiem, its up to you. cos, czekamy na wiecej.

ps. masz w tej scenie 5 fps? lol, nie mozliwe!!! ja jechalem na gf2 i na podobnych screnach mialem non stop 30 fps.

Link to comment
Share on other sites

panie, panie ale ja powiedziałem ale panie ale ja nie ale ja powiedziałem i ja zdania ale nie ale ja zdania nie zmienie i panie ja powiedziałem ze ja panie czekam na teksturki bo ni cholery panie z tego nie moge połapac sie panie :D:D

Link to comment
Share on other sites

Jak niektorzy z was wiedza ten projekt zostal stracony przy padnieciu dysku.

Wiec nie wroce do niego, Niestety musialem zaczac cos innego i tak powstala Gasstation, kilka watkow nizej lub wyzej.

Dzisiaj mialem obrone.

Mam inzyniera, obronilem sie na 5 :) Na dyplomie bede mial 4 + bo troche po bandzie pojechalem na 1 i 2 roku, ale w koncu do tytulu przed nazwiskiem nie pisze sie oceny :)

Teraz mowcie mi Inzynier Porasz huehuehue.

Tutaj znajdziecie pdf z moja praca inzynierska jezeli ktos bylby zainteresowany.

http://www.abandonedland.net/Inzynierka.pdf

Pozdrawiam i dzieki za support zasluzonym czyli:

w!e8, empeck,

Oraz za wsparcie psychiczne:

bro, ledyr, r2d2,

i calej reszcie o ktorej zapomnialem :)

Link to comment
Share on other sites

Yoo - ja już ci gratulowałem więc się nie odzywam :) Nie pochwalileś się chłopakom jeszcze że znalazłeś fajną pracę i bedziesz śmigać na Majce lada dzień :)

Pozdro do zobaczenia w uk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy