tadzio Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 wlasnie nie chcialem zeby dobrze bylo widac wszystkie "dzioby na skorze" ;P
buczer Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 nawet cyganie nie stawiają kominka przy ścianie zewnętrznej :)
Master Kiełbaster Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 w barakowozie są tylko ściany zewnętrzne więc nie mają wyjścia :P
Gość Raffaello Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 tadzio widać że lubisz gigera ;) fajnie to powychodziło
SWRSC Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 w barakowozie są tylko ściany zewnętrzne więc nie mają wyjścia :P muehhehehe rotfl :D
chudy Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 heheheh Master to musi być spory barakowóz :P
Touch Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 Master - świetny klimat w zasięgu światła stojącej lampy;) A ode mnie takie testy:
Tomooo Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 Witam. Co waszym zdaniem do poprawy? Render trwał 3h :/, cholernie długo, a nie wstawiłem jeszcze szybek do szafki + jakieś pierdoły dla urozmaicenia + większa rozdziałka. Jak wpłynąć na czas nie tracąc za bardzo na jakości? 3D max, vray Ustawienia: IRR (very low)+ QMC Pozdro
tadzio Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 material ceramiki do poprawy moim skromnym zdaniem pozdr
Yaro16 Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 Tomooo silnik renderujacy daj na irr + light cache i powinno byc szybciej
pionix Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 Tomooo - zdecydowanie zmień silnik renderujący tak jak pisze Yaro16 oraz rozjaśnij materiał na kibekach i umywalce i będzie git
Tomooo Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 Puściłem na próbę z IRR + LC i mniej więcej to samo. Na początku 5h ale później spada do 3h. Jak daje większe odbicia na kafelkach i drewnie to jest mocny skok czasowy:/ Jak czytam ze u kogos render (np. 1200x900) trwa 5-7h to jakos nie czaje o co chodzi. pozdro
Master Kiełbaster Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 ustawienia zakoszone z wątków Maria: Marcin:: jednym desing się podoba innym nie to rzecz gustu. A z tym widokiem za oknem to troszkę się namęczyłem. Wydaje mi się że jest okej domel31 jak to nie widzisz?? tam na tarasie koło barierki :P MassTA:: no jeszcze sobie kilka wizek porobię a jak przyjdzie emeryturka to przestane :D Gedeon:: jak przygotowywałem scenę to właśnie myślałem że takie obrazki będą pasowały toymg1 & marunioms:: ustawienia dla tej sceny są takie same jak w poprzednim projekcie kuchnia2005 co do czasu to scena jest stosunkowo mała i kwiatków nie ma Primary bounces: Irraduance map Secondary bounces: Light cache Irraduance map Min rate -3 Max rate 0 (czasami 1) HS 25 Is 20 Ct 0.3 Nt 0.3 Dt 0.3 Light cache Subdivs 650 (czasami 800) Sample siz 0,02 Screen Screen Filter None QMC Adaptive a 0.89 Noise t. 0.004 (można dać 0.001 ale to juz czas renderowania podskoczy) Color mapping jeden i drugi na 1.6 Napisze jeszcze coś o światłach VrayLight umieszczam w oknie i zmieniam kolor np. 254 243 223 Jeśli scenka jest dalej ciemna to umieszczam kolejne światło jako pomocnicze w innym oknie i tak aż efekt będzie satysfakcjonujący . Słońce to DirectLight z VRayShadow Takie ustawienia mam i to co napisałem powinno Wam w jakimś stopniu pomóc. Jeśli chodzi i tekstury to tutaj nakładałem jedynie uvmapem nic specjalnego Taras & Shade & Koniu_1990:: wielkie dzięki Dallas17:: połowę pracy zrobiłem na mojej wypasionej rakiecie Athlon 1,4 przetaktowany na 1,05GHz bo coś się wieszał a drugą połowę zrobiłem na P4 3,2. Czas wykonania kilka dni w wolnym czasie. Kto wie może kiedyś coś takiego zrobię. JunioR:: oki zapamiętam fdhbbdsgngngdhbgfdanfdsfnbgnbgfn chveti :: Morph0001 :: razor :: MareG :: peter_muler :: El Wieczor :: Render to Vray a oto kilka podstawowych ustawień Dodam też że ustawienia są prawie standardowe. Render:: Primary – Irradiance map (Mini rate -3/0, Max rate 0, Hsph 50, Interp 54, Clr 0,35 Nrm 0,3, Dist 0,3 ) Secondary – Light cache (Subdivs 500, sample size 0,02 Filter: None pozostałe parametry bez zmian) QMC: Adaptive 0,88 Noise 0,005 Min samples 8 Global sub 1 G-Buffer/Color mappig:: Exponential Dark 1,6 Bright 1,6 Światła:: włączone opcje: Invisible i Store with irradance map wartość Multi i Color to już zależne od tego gdzie się znajdują i w scenie jest jeszcze jeden Direct01 i to by było wszystko Ze światłami jest najwięcej zabawy W tej scence zastosowałem 31 świateł typu VRayLight i 3 IES-sy. Jeśli chodzi o rozmieszczenie świateł to przeważnie znajduje się w każdym oknie i pod sufitami a jeśli nadal jest ciemno w jakimś miejscu to dokładam kolejne. Same testy troszkę zajmują czasu ale po wykonaniu kilkudziesięciu projektów można wyczuć jak będą się zachowywać a tu test żyrandola 13 min : i test krzaczków
Fargate Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 vray ppt i moja pierwsza felga w życiu :D edit: coś kolo 4h może 5.
Master Kiełbaster Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 halp! jak to ustawić żeby nie było syfu na każdym gzymsie? i opcjonalnie trochę szybciej (aktualnie szło 2h 43 min) :/ czy opłaca się włączyć interpolację w odbiciach? akualnie jest bez.
Touch Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 Spróbuj zmniejszyć adaptive amount w rQMC Sampler. Zejdź do ok 0,65-0,75 1
Master Kiełbaster Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 a co z badziewnym gi? w sumie na ścianach też jest sporo szumu :( do tego mam problem z materiałami. Jak nakładam multimaterial ze szkłem to robi się ono czarne :/ (np kulka w stojącej lampie powinna być przezroczysta...) po zrobieniu oddzielnego obiektu i nadaniu mu tego samego materiału jest ok.
MaGuu Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 Dwa sposoby mi przychodzą na myśl: 1) Zmiana silnika z IRR na QMC (qmc jest non blurry) 2) Zwiększenie HSph do 110 przy równoczesnym obniżeniu Interp samples do 20 no i włączone Detail Enhanced (http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/render_params_advancedimap.htm#detail)
Touch Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 Co do GI to ogólnie masz dziwne (przynajmniej dla mnie, co nie znaczy, że rzeczywiście są złe) ustawienia dla IRR mapy, a konkretnie HSph Subdivs i Interp. Subdivs. To drugie powinno byś zdecydowanie niższe od pierwszego, w okolicach 20-30. Możesz też zwiększyć jeszcze (do 2.o-3.o) Global subdivs multiplier w rQMC Sampler. Jeśli chodzi o materiały to drewno(widać to na stole) i podłoga na pewno mogłyby mieć więce subdivs. A szkło w Multi materiale. Szczerze mówiąc nie wiem. Spróbuj zaznaczyć affect alpha, albo przekonwertować ten materiał do VRayMtlWrapper. pozdr;)
pionix Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 Masterku Kiełbasterku - zobacz te ustawienia. Powinno być szybko i dość ładnie :) multimaterial ze szkłem w VRayu nie działa. Szkło trzeba nakładać na osobny obiekt. Polecam również punkt 1 od MaGuu 1
Master Kiełbaster Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 te use light cache for glossy rays raz włączyłem to mi wyskoczył że przewidywany czas ukończenia to 30 godzin :/ ale spróbuję. Dzięki misie patysie :***
pionix Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 te ight cache for glossy rays kiedyś testowałem scenkę z i bez tego i wyszło zdecydowanie szybciej z tym ale może to zeleży od rodzaju scenki
pecet Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 co do multimat to sprawdź czy ID z MatEdit pasują do ID z EditPoly, też tak kiedyś miałem
Master Kiełbaster Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 hej joł jak ustawię na pierwsze odbicia te nibymontekarlo to jakie mu dać ustawienia? bo z tego irr raczej nic nie bedzie. a te glossy cośtam faktycznie działa :P
pionix Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 to zależy jak leży;) czasami wystarczy 32 czasami 48 a czasami nawet 64 ledwo daje rade
nielot007 Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 master i SWRSC kurde normalnie foto !! swietne :)
buczer Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 SWRSC. czysta dewiacja :) głupi jaś na 100%, ja dałem sie nabrać
Master Kiełbaster Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 tylko ta gazeta jak we flinstonach :P
etyr11 Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 SWRSC- fotka, ale kolorystycznie to nie fajnie wyglada moim zdaniem.
SWRSC Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 gazeta - lubie flinstonow :p podloga - docelowo wizka dla jednej z firm produkującej plytki, takie "kcieli" kolorystyka - dostalem skromne wytyczne designu i kolorystyki, wiec wyszo jak wyszło.
Touch Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 Trochę z nudów, trochę, że mam dzisiaj lenia:
Master Kiełbaster Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 prawie 5h ale bez syfów (choć z szumem :/) btw SSS przestało działać na abażurach (chyba od tego glossy srosy)
etyr11 Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 Master super ci to idzie.Mam jedno zastrzezenie- brzydkie zloto zarowno na ramie jak i na uchwytach. pozdrawiam .
nielot007 Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 kurde SWRSC nieprawdopodobne rzeczy tutaj pokazujesz :)
Hindus Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 kurde SWRSC nieprawdopodobne rzeczy tutaj pokazujesz :) to chyba najprostrzy efekt od uzyskania jesli idzie o oswietlenie :)
Yaro16 Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 nie no fajna ta lampa,normalnie real Ci wychodzi
Liber Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 Master Kiełbaster - dlaczego to wszystko takie pochylone?:P SWRSC - w Mentalu lepiej Ci idzie
SWRSC Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 to chyba najprostrzy efekt od uzyskania jesli idzie o oswietlenie :) dokładnie :) proste na maxa, efekt wychodzi ładny, więc się nie podniecać mi tutaj :p
tadzio Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 nie wiem jak inni ale ja sie lubie troche popodniecac;P i takie jabluszko ode mnie:
pecet Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 jabłuszko spoko, ale ogonek i listek nie bardzo
tweety Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 SWRSC: ciekawie ci wycdzi ta lampa :) ale teraz zwiększ wartość ISO, zmniejsza czas naświetlania i włącz światła w pomieszczeniu. czerwonawe oświetlenie + błysk flasha = mniam renderek z klimatem :)
Rekomendowane odpowiedzi