Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,2m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tadzio widać że lubisz gigera ;) fajnie to powychodziło

Napisano
w barakowozie są tylko ściany zewnętrzne więc nie mają wyjścia :P

 

muehhehehe

rotfl :D

Napisano

Master - świetny klimat w zasięgu światła stojącej lampy;)

 

A ode mnie takie testy:

 

2004795950007252159_rs.jpg

 

2004713105494293947_rs.jpg

 

2004739605872547723_rs.jpg

Napisano

Witam.

Co waszym zdaniem do poprawy?

Render trwał 3h :/, cholernie długo, a nie wstawiłem jeszcze szybek do szafki + jakieś pierdoły dla urozmaicenia + większa rozdziałka.

Jak wpłynąć na czas nie tracąc za bardzo na jakości?

3D max, vray

Ustawienia: IRR (very low)+ QMC

 

Pozdro

Napisano

Tomooo silnik renderujacy daj na irr + light cache i powinno byc szybciej

Napisano

Tomooo - zdecydowanie zmień silnik renderujący tak jak pisze Yaro16 oraz rozjaśnij materiał na kibekach i umywalce i będzie git

Napisano

Puściłem na próbę z IRR + LC i mniej więcej to samo. Na początku 5h ale później spada do 3h. Jak daje większe odbicia na kafelkach i drewnie to jest mocny skok czasowy:/

Jak czytam ze u kogos render (np. 1200x900) trwa 5-7h to jakos nie czaje o co chodzi.

 

pozdro

Napisano

ustawienia zakoszone z wątków Maria:

Marcin::

jednym desing się podoba innym nie to rzecz gustu. A z tym widokiem za oknem to troszkę się namęczyłem. Wydaje mi się że jest okej

 

domel31

jak to nie widzisz?? tam na tarasie koło barierki :P

 

MassTA::

no jeszcze sobie kilka wizek porobię a jak przyjdzie emeryturka to przestane :D

 

Gedeon::

jak przygotowywałem scenę to właśnie myślałem że takie obrazki będą pasowały

 

toymg1 & marunioms::

ustawienia dla tej sceny są takie same jak w poprzednim projekcie kuchnia2005

co do czasu to scena jest stosunkowo mała i kwiatków nie ma

 

Primary bounces: Irraduance map

Secondary bounces: Light cache

 

Irraduance map

Min rate -3

Max rate 0 (czasami 1)

HS 25

Is 20

Ct 0.3

Nt 0.3

Dt 0.3

 

Light cache

Subdivs 650 (czasami 800)

Sample siz 0,02

Screen Screen

Filter None

 

 

QMC

Adaptive a 0.89

Noise t. 0.004 (można dać 0.001 ale to juz czas renderowania podskoczy)

 

Color mapping

jeden i drugi na 1.6

 

Napisze jeszcze coś o światłach

VrayLight umieszczam w oknie i zmieniam kolor np. 254 243 223 Jeśli scenka jest dalej ciemna to umieszczam kolejne światło jako pomocnicze w innym oknie i tak aż efekt będzie satysfakcjonujący . Słońce to DirectLight z VRayShadow

 

Takie ustawienia mam i to co napisałem powinno Wam w jakimś stopniu pomóc. Jeśli chodzi i tekstury to tutaj nakładałem jedynie uvmapem nic specjalnego

 

Taras & Shade & Koniu_1990::

wielkie dzięki

 

Dallas17::

połowę pracy zrobiłem na mojej wypasionej rakiecie Athlon 1,4 przetaktowany na 1,05GHz bo coś się wieszał a drugą połowę zrobiłem na P4 3,2. Czas wykonania kilka dni w wolnym czasie. Kto wie może kiedyś coś takiego zrobię.

 

JunioR::

oki zapamiętam

 

 

 

 

fdhbbdsgngngdhbgfdanfdsfnbgnbgfn

 

 

chveti :: Morph0001 :: razor :: MareG :: peter_muler :: El Wieczor ::

Render to Vray a oto kilka podstawowych ustawień Dodam też że ustawienia są prawie standardowe.

Render::

Primary – Irradiance map (Mini rate -3/0, Max rate 0, Hsph 50, Interp 54, Clr 0,35 Nrm 0,3, Dist 0,3 )

Secondary – Light cache (Subdivs 500, sample size 0,02 Filter: None pozostałe parametry bez zmian)

QMC:

Adaptive 0,88 Noise 0,005 Min samples 8 Global sub 1

G-Buffer/Color mappig::

Exponential Dark 1,6 Bright 1,6

Światła::

włączone opcje: Invisible i Store with irradance map wartość Multi i Color to już zależne od tego gdzie się znajdują i w scenie jest jeszcze jeden Direct01 i to by było wszystko

 

Ze światłami jest najwięcej zabawy W tej scence zastosowałem 31 świateł typu VRayLight i 3 IES-sy. Jeśli chodzi o rozmieszczenie świateł to przeważnie znajduje się w każdym oknie i pod sufitami a jeśli nadal jest ciemno w jakimś miejscu to dokładam kolejne. Same testy troszkę zajmują czasu ale po wykonaniu kilkudziesięciu projektów można wyczuć jak będą się zachowywać

 

a tu test żyrandola 13 min :

 

2d3f5b59d1006c04.jpg

 

i test krzaczków

841f703ceabccedd.jpg

Napisano

halp! jak to ustawić żeby nie było syfu na każdym gzymsie? i opcjonalnie trochę szybciej (aktualnie szło 2h 43 min) :/

1f80fbde5b918c0bm.jpg

3b4378bb9aba91a6.jpg

 

czy opłaca się włączyć interpolację w odbiciach? akualnie jest bez.

Napisano

Spróbuj zmniejszyć adaptive amount w rQMC Sampler. Zejdź do ok 0,65-0,75

Napisano

a co z badziewnym gi? w sumie na ścianach też jest sporo szumu :( do tego mam problem z materiałami. Jak nakładam multimaterial ze szkłem to robi się ono czarne :/ (np kulka w stojącej lampie powinna być przezroczysta...) po zrobieniu oddzielnego obiektu i nadaniu mu tego samego materiału jest ok.

Napisano

Co do GI to ogólnie masz dziwne (przynajmniej dla mnie, co nie znaczy, że rzeczywiście są złe) ustawienia dla IRR mapy, a konkretnie HSph Subdivs i Interp. Subdivs. To drugie powinno byś zdecydowanie niższe od pierwszego, w okolicach 20-30. Możesz też zwiększyć jeszcze (do 2.o-3.o) Global subdivs multiplier w rQMC Sampler.

Jeśli chodzi o materiały to drewno(widać to na stole) i podłoga na pewno mogłyby mieć więce subdivs. A szkło w Multi materiale. Szczerze mówiąc nie wiem. Spróbuj zaznaczyć affect alpha, albo przekonwertować ten materiał do VRayMtlWrapper.

pozdr;)

Napisano

Masterku Kiełbasterku - zobacz te ustawienia. Powinno być szybko i dość ładnie :)

multimaterial ze szkłem w VRayu nie działa. Szkło trzeba nakładać na osobny obiekt.

 

Polecam również punkt 1 od MaGuu

 

2b370f183eb4992d.jpg

Napisano

te ight cache for glossy rays kiedyś testowałem scenkę z i bez tego i wyszło zdecydowanie szybciej z tym ale może to zeleży od rodzaju scenki

Napisano

co do multimat to sprawdź czy ID z MatEdit pasują do ID z EditPoly, też tak kiedyś miałem

Napisano

hej joł jak ustawię na pierwsze odbicia te nibymontekarlo to jakie mu dać ustawienia? bo z tego irr raczej nic nie bedzie. a te glossy cośtam faktycznie działa :P

Napisano

to zależy jak leży;) czasami wystarczy 32 czasami 48 a czasami nawet 64 ledwo daje rade

Napisano

gazeta - lubie flinstonow :p

podloga - docelowo wizka dla jednej z firm produkującej plytki, takie "kcieli"

kolorystyka - dostalem skromne wytyczne designu i kolorystyki, wiec wyszo jak wyszło.

Napisano

Master super ci to idzie.Mam jedno zastrzezenie- brzydkie zloto zarowno na ramie jak i na uchwytach.

pozdrawiam .

Napisano
kurde SWRSC nieprawdopodobne rzeczy tutaj pokazujesz :)

 

to chyba najprostrzy efekt od uzyskania jesli idzie o oswietlenie :)

Napisano

Master Kiełbaster - dlaczego to wszystko takie pochylone?:P

SWRSC - w Mentalu lepiej Ci idzie

Napisano
to chyba najprostrzy efekt od uzyskania jesli idzie o oswietlenie :)

 

dokładnie :) proste na maxa, efekt wychodzi ładny, więc się nie podniecać mi tutaj :p

Napisano

nie wiem jak inni ale ja sie lubie troche popodniecac;P

 

i takie jabluszko ode mnie:

22b4f5220596b794.jpg

 

5d4eb99ca3f902fd.jpg

Napisano

SWRSC: ciekawie ci wycdzi ta lampa :) ale teraz zwiększ wartość ISO, zmniejsza czas naświetlania i włącz światła w pomieszczeniu. czerwonawe oświetlenie + błysk flasha = mniam renderek z klimatem :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.