Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Black Mamba - przyjemne kolory (podłoga miodzio czekoladka!) i wzorek na ścianie, praktycznie tylko ta kołdra wygląda jak jakaś cerata (albo jak takie worki na ziemniaki) ale skoro taka ma być to ok :)

 

Ja się pochwalę onyxowym drzewkiem które sam wymodziłem i z którego jestem bardzo dumny ;) Nie wiem tylko jaki patent zastosować na liście - narazie jest to zwykły vraymtl z kolorem w diffuse, ale nie podobają mi się te zacienione plamy w koronie drzewa (widać na górnym renderze). Jak się tego pozbyć? Dać refraction na liście żeby przepuszczały trochę światła czy co? Czytałem gdzieś że można użyć translucency, ale nie mam pojęcia jak to poustawiać. Każda sugestia się przyda :)

drzewo1fw2.jpg

Napisano

Idź w las, cieszyć się życiem i obserwować jak drzewa wyglądają ;D

Napisano

Black Mamba- przyzwoicie:)

 

Test monitora:

Powiedzcie prosze , ktora wersja wyglada lepiej.

czy moze3 obie do bani?

 

salon1fn7.jpg

 

salon2sh3.jpg

Napisano

Jestem zdecydowanie za drugą wersją, ale w obydwu atmosfera w pomieszczeniu nijak się ma do widoku na zewnątrz;)

 

Pozdr

Napisano

Szybki test jak mental daje rade z vizkami (o ile to cos co zrobilem mozna nazwac vizka :D ), 20 min render.

3cc80936643c15a4.jpg

Napisano

etyr11 - druga wersja fajniejsza, a widok za oknem całkiem pasuje, jak na willę na dużej działce pod lasem :)

Napisano

Logan:zawsze podniecal mnie Mentalowy shading. Światla Mentala sa genialne.

Napisano

Swierszcz ja mentala poprostu uwielbiam i moze nie jest to najszybszy i najprostszy renderer (chociaz odpowiednio setupowany daje calkiem przyzwoite czasy) to jest to wedlug mnie najlepszy renderer (zwlaszcza do motionpic. bo w vizualizacjach nie siedze wogole :) )

 

etyr - wedlug mnie pierwszy lepszy, mimo ze wielkiej roznicy nie widze :).

Napisano

Ode mnie kolejny mebelek, ale render jeszcze jutro poprawię chyba, dzisiaj już nie mam siły na to. Polski akcent w świecie design'u. Projekt Agnieszki Bartosiewicz.

Wzór z punkcików układany... ręcznie (w sumie ok 1060 - masochizm:D)

 

bufetfilcowypstw6.png

 

Pozdr;)

Napisano

Touch- fajne toto:). Troche textura sie powtarza i daj wyższe nastawy i będzie miodzio.

dzięki Panowie za opinie. Teraz wiem na pewno, ze muszę skalibrować monitor.

Black Mamba- dzięki:P

Edytowane przez etyr11

Napisano

Master jaka wojana ? przeciez wyraznie pisze "wedlug mnie" a kazdy moze miec swoje indywidualne zdanie :) - ja sie podzielilem swoim :)

Napisano
Touch- fajne toto:). Troche textura sie powtarza

 

Nie powtarza, taki deseń drewna po prostu;)

Danke;)

Napisano

Drodzy państwo macie jakiś w miarę oklepany patent na ustawienia kamery z lotu ptaka żeby budynki się tak nie przewracały?

 

64166558yj1.jpg

Napisano

Fajne, nawet bardzo, ale znów ta spłuczka i miska ustępowa. :P

.

.

hol8vrayphysicalcamera0bs3.jpg

.

.

hol5vrayphysicalcamera0xc6.jpg

Edytowane przez pressenter

Napisano

pionix super lazienka, bardzo ladny kamien ale po lewej zabardzo chyba odbija :)

Napisano

pressenter - jakoś za dużo różnych odcieni drewna dla mnie ale generalnie pozytywnie :)

hcpiter - to są jakieś takie kafle szklane czy też powleczone szkłem i są dość mocno odbijające.

Napisano

polshai - no wlasnie projekt ten sam bo to ogolnie lazienki z apartamentow ktore robie;) jak zaczalem robic to wlasnie mi sie skojarzylo ze widzialem juz ten projekt na forum...nie wiem o co z tym chodzi:P

Napisano

pionix: dzięki za cenną uwagę. Jeszcze takie próby ujednolicenia drewna i oświetlenia dziennego, ale chyba jednak wrócę do sztucznego.

 

98999888ie6.jpg

Napisano

scenka zrobiona na szybko wiec sporo bugow i nie skonczona. Mialbyc tylko test swiatla. I takich tam ;)

 

14atl4.jpg

Edytowane przez Matti

Napisano

Matti fajnie, jak to oświetliłeś? Ja właśnie robię interiora i mam problem z takim równomiernym oświetleniem całego wnętrza, używam vraylight w oknie (multi 10) i lampa nad stołem bo bez niej jest tam już ciemno, nie dociera tam swiatło z okna. Kamera fizyczna vraya ustawiona na f8, shutter 20, iso 200. Ustawilem też HSVexpo bo na linear mam dużo przepaleń na ścianach i podłodze przy mocnym świetle z okna (a bez mocnego światła pokój robi się ciemny)

salon03mw2.jpg

Napisano

Wiem, wiem, dlatego pisałem, że wracam do sztucznego oświetlenia. Niestety mam ten sam problem co Razer, nie potrafię dobrze światła rozprowadzić. ;)

Napisano

Kolejny tescik ode mnie. Widok za oknem probny jak juz wczesnej pisalem;)

 

apartamentclassic17qg7.jpg

 

Pozdr!

Napisano

wszystko elegancko nawet bardzo :) po za szaderkiem poduch ;/ dywan miodzio ;] moze podzielisz sie mapami ?

Napisano

dzieki:)No wlasnie szader poduch nie wyszedl tak jak chcialem i nie mam pomyslu za bardzo jak go zrobic:( a mapka dywanu to najzwyklejszy noise z szopa i disp:) ciesze sie ze sie podoba pozdr!

Napisano

ooo wiem juz;) dzieki arturprx2 ze mi przypomniales bo w ogole zapomnialem ze mam fajne tkaninki w teksturach:D pozdr!

Napisano

No prosze, Glob jako kolejny pokazał super oświetlone wnętrze, świetne materiały zrobiłeś. A ja spróbowałem dać tylko vraysun/sky i wychodzi to bardzo fajnie (o wiele bardziej mi się podoba niż moje poprzednie oświetlanie). Słońce i niebo na defaultowych setach, kamera vrayowa f 8, shutter 20, iso 200, reinhard burn 0,1 i gamma 0,9 (bo bez niej wychodziło blado). Wygląda to tak:

salonsunxd6.jpg

Czym to jeszcze troszkę bardziej rozjaśnić? Jak zmniejszam shutter speed z 20 na 10 to robi się już bardzo blado - nie wiem czy wtedy zmniejszać gammę czy zwiększać burn czy jeszcze jakoś inaczej to rozjaśniać?

Napisano

a kto powiedzial ze prosto z maxa ma wyjsc idealna scena... 99% wizek jest reperowana w szopie. jak ci ciemno to daj dluzszy czas naswietlania, tak jak napisales 10 i jezeli jest blado jak mowisz to kontrastami w szopie podreperuj ;)

Napisano

Poza tym miej na uwadze, że masz ciemne ściany, ciemną podłogę, a to nie jest bez znaczenia przecież przy rozchodzeniu się światła w pomieszczeniu. W realu przecież czernie pochłaniają niemal całe światło, więc trudno mówić o świetle odbitym w ich przypadku, które mogłoby doświetlać pomieszczenie.

 

Pozdr;)

Napisano

taka sobie wanna do większego projektu w której jeszcze pobawię się jeszcze tekstura drewna. (wiem że fruwa ale nie mam czasu na więcej renderów) render1aw4.jpg

Napisano

Mapowanie desek dziebko leży, tutaj bliżej kamery widać po boku desek bump je rozdzielający. :P Ale poza tym bardzo fajnie. Fajna woda. ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności