mirach Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 Te nocne swiatelka zrob bardziej zoltawe. Teraz to sie bardziej kojazy z oswietleniem hali produkcyjnej.
Morphe Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 A coplanary ci sie czasem tam nie robia? na moje oko to ci sie dwa obikty na siebie nalozyly. A odemnie takie cos - 1 w zyciu nocna wizka tarasu z widokiem ta powiedzmy miasto.. kiepska fota, szczerze mowiac nie mialem pomyslu na to, musialem.. sidlem o 10 wieczor, zrobilem o 6 ran :D.... jest.. jakby ktos mial pomysl jak takie tematy gryzc to prosze o rade.
!Ewert Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 ten pomysł z świecami jest świetny! i jednak czym świeciłeś?
siwy Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 super wyszło, babeczka i zieleń kreskówkowo wygląda. fajny pomysł
Morphe Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 hehehe - no widisz, nie mialo byc kreskowkowo.. znacyz wiadomo ze musial bym dac babke z foty zbey nie spieprzyc efektu ;) ale jak zielen tez kreskowkowa, to wszystko utrzymane w 1 tonie hehe. czym swicilem, niby gdzies tam jest dome light,a le nie wiem czy cos daje. pozatym swiece jpgiem - tym backgroundem w formie panoramy, ale efekt taki sam dalby sky albo gradient. pzoatym swiece, pare lightow z srodka, z za kamery... i tyle.
palmer Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 Morphe Klimacik pierwsza klasa ...zwlaszcza niebo jest niesamowite. Czy background poprawialeś w photoshopie ? Moglbys pokazac jak wygląda oryginalny background ? Swiatlo jak dla mnie rewelacyjne..... Rozumiem ze w 3d jest wszystko co znajduje sie na balkonie (oprocz kobitki - ktorą niepotrzebnie zasłania zielsko ;) ) Tuje w donicach wygladaja mi troche na wklejone w ps .... ogolnie bardzo klimatycznie - scena nadaje sie do umieszczenia w kataogu hotelarskim ...
_Arti_ Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 i to jest test komorki? Bo wyglada troche, jakbys jej nie dokonczyl. Ze swieca, to sie skapnalem po poscie wyzej, a ogolnie to ciekawi mnie co chciales przekazac w polaczeniu tych dwoch przedmiotow. Sam nie wiem, render for fun, ale teraz chcę na prawdę ładną komórkę wymodelować, proporcjonalną i z ładnymi materiałami ;] . Skąd brać ładne referencje ?
Morphe Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 bo tuje sa be - dalbym inne na opacity swoje, ale renderowal by sie pewnie 2razy dluzej przez nie, amusialem zdazyc w 4h. - panienka jest 3d a tlo wygladalo tak , niebo sklejone w shopie. no i to tez troche obrobilem.
Tores Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 Morphe - pięknie do kanapy, dalej trochę wygląda jak wklejka w shopie. oo79 - dobrze się zapowiada ale słuchaj fachowców a tu moje dalsze boje z renderkiem. Zmieniłem kadr dodałem kamyczki 3d, trawkę i listki już nie są kanciate. Render na szybko z bardzo niskimi ustawieniami.
trosiek Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 mi się podoba. Ale co to właściwie jest?:)
Tores Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 trosiek - znalazłem na archdaily zdjęcia jakiegoś muzeum i to z niego pochodzi to wnętrze. W sumie to taki relaks od robienia ciągle tylko kolejnych koncepcji galerii handlowych. Black Mamba - cieszę się że ci się podoba chociaż zastanawia mnie słowo "zaczyna". Czyżbyś coś jeszcze zmienił w tej scenie? Bo ja zamierzam jeszcze troszeczkę zróżnicować kolor liści, te na kamykach trochę lepiej poukładać i zapuszczać render finalny ale to już na innym kompie bo viz2008 w pracy pada na tej scenie.
palmer Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 Morohe... dzieki za wklejenie oryginalnego tla ....teraz moge sobie wszystko porownac ..hmmm klimacik fajny ....(no i palac kultury tez wyglada cukierkowo na orginale) pozdrawiam !
trosiek Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 morphe - a nie mógłbyś zarzucić tej panoramki w full rozdziałce? :)
Morphe Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 Chyba nie.. zostala zamowiona przez firme ktora zamawiala ta wizulizacje, zostal tez wykorzystana do filmu - nie jest moja wlasnoscia, wiec chyba niebardzo :/
trosiek Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 aaa no to chyba że :( szkoda. Ale sam właśnie szukam podobnych panoramek i trafiłem na http://www.skyscrapercity.com - jest też polski dział. Naprawdę polecam! np. tutaj są fajne panoramy krakowa http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=652883
Tores Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 Mam jeszcze jeden renderek do oceny. Mecze go juz jakis czas i nie wiem czy klient bylby zadowolony z niego.
Morphe Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 nie rob ostrych zalaman terenu - wygladz, daj disp na trawe, i moze baridzje zroznicuj kolorystycznie, no i najwazniejse - kolor zieleni jest zly. a tak to spoko mysle.
Tores Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 No właśnie z tą zielenią mam problem. Dziesiątki kombinacji już próbowałem w shopie bo było za zielone wszystko i nadal nie jestem zadowolony. Ale może wy znacie jakieś sztuczki co można z tym zrobić jeszczeale już bez renderowania? Teren nie ma załamań. To akurat pozostałość po photoshopie.
mikodelini Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 mi się rzuca na początku ta droga tak jakby nałożona .. taka bez faktury bez niczego.. ale ja sie nie znam :D
mikodelini Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 nie wiem czy o to chodzi ale pozwoliłem sobie wrzucic twojega jpega do PSa i na szybko coś przerobić .. no to tak ... 1.po manipulowałem przy color balance na zduplikowanej warstwie dodałem zielonego trochę niebieskiego ...odjąłem trochę czerwonego dałem warstwę na overlay ustawiłęm opacity na około 80% zdjąłem trochę saturacji i potem layer mask zrobiłem tak żeby było najintensywniej z tyłu a z przodu prawie nic ... i tyle 2. Tutaj użyłem żółty photo filter a potem dałem warstwę na overlay i znowu zmniejszyłem opacity 3. to generalnie połączone 1 i 2 w z tym ze 2 jest na górze i ma ustawioną warstwę jako luminosity pewnie nie o to chodziło ale stwierdziłem że spróbuje . pozdr
pressenter Napisano 31 Październik 2008 Napisano 31 Październik 2008 (edytowane) Tores: troszkę nie wiem po co pokazujesz to wszystko co jest za budynkami, bardzo dużo wręcz tego pokazujesz. Skup sie lepiej na budynkach, nie ma sensu pokazywać tych wszystkich krzaczorów tam dalej, a i przy renderze mniej więcej z poziomu ziemi horyzont bedziesz musiał pokazać. O kolorach tutaj już wspominano. Zrobiłeś jakieś takie mało nasycone. Trzecia rzecz, i najbardziej z tego rzucająca się w oczy (bo dwie poprzednie nie są tak ważne) to droga. U mnie to to jest jedna biała plama. mikodelini: ta wersja druga od lewej wygląda całkiem przyzwoicie. ;) Edytowane 31 Październik 2008 przez pressenter
Tores Napisano 31 Październik 2008 Napisano 31 Październik 2008 (edytowane) mikodelini - dzięki za wskazówki pokombinuję jeszcze wg twoich zaleceń pressenter - tak chciał klient. Wybrał akurat to z kilku i wiedziałem że będą problemy bo mi kadr też nie pasował. Mam jeszcze render bardzo nasycony i spróbuję z nim to wszystko wymieszać. Co do drogi to straciła detal poprze manipulacje w PS ale wciągnę ją z pierwotnego rendera. Nawierzchnie jest z małej kostki i widać ją na dużym renderze który ma rozdziałkę powyżej 5k. Edytowane 31 Październik 2008 przez Tores
Touch Napisano 31 Październik 2008 Napisano 31 Październik 2008 Ja bym jeszcze zwrócił uwagę na to jak Ci domki 'lecą' na lewo i prawo. Jako taki pion trzyma tylko jeden, drugi od prawej. Spróbuj pokombinować jeszcze z ustawieniem kamery z camera correction, bo to się strasznie rzuca w oczy.
Tores Napisano 31 Październik 2008 Napisano 31 Październik 2008 Moje dalsze kombinacje z kolorem. Trochę poparłem się na tym co pisał mikodelini trochę swoich ustawień i wyszło coś takiego. Touch - tego już nie będę zmieniał chyba że klient się doczepi ale dzięki za radę
Loki Napisano 31 Październik 2008 Napisano 31 Październik 2008 nie obraź się Tores, czekam na render więc się pobawiłem Twoim orbazkiem. Jak się nie podoba to daj znać, usunę.
Osterman Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 też sobie pozwoliłem ... jak coś daj znać to wyrzucę
trosiek Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 trochę scanlinowo wyszło chyba... ;/ przy okazji bawienia się tym odkryłem fajny program do robienia tekstur drewna - prosty, szybki i fajne tekstury wychodzą http://www.spiralgraphics.biz/ww_overview.htm no i darmowy :D
Tores Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 Loki - coś w tym jest chociaż trochę smutnawo się zrobiło Osterman - w jesienne klimaty jednak nie będę już wchodził choć jakbym pozmieniał liście drzew to mogłoby z tego coś fajnego wyjść trosiek - no światło leży i za bardzo rozmyte tekstury. zmienił bym wogóle kierunek padania promieni
Marcin Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 światło jest dobre ale to textury są do dupy :) i skoryguj horyzont sceny z tym od tła
trosiek Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 oryginał to to, ale nie mam pojęcia jak uzyskać takie fajne światło i nie mam takiej tekstury drewna :(
Touch Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 trosiek, poszukaj na http://cgtextures.com/ Na pewno znajdziesz tam jakieś deski na bazę dla tekstury, później tylko trochę w PS zmodyfikować i będziesz miał;)
trosiek Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 i właśnie w tym problem, że nie mam pojęcia jak to w psie obrobić, żeby można było ładnie tilingować :) Ale powoli się uczę.
arturprx2 Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 swiecisz enviromentem plus sloneczko nisko nad horyzontem jak widac a textury napewno tu znajdziesz cgtextures.com
Touch Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 trosiek, special for you http://rapidshare.com/files/159663046/deski_01.jpg.html Przygotowałem na szybko, ale nie testowałem, więc nie wiem do końca jak się sprawdzi. Pozdr;) 1
trosiek Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 dzięki Touch! wielkie dzięki! :* dałbym Ci repa ale nie mogę... :( artur - no właśnie nie wiem do końca jak zrobić to env :) bo to co jest tutaj to tube z nałożoną panoramą Krakowa. To moj tak właściwie 1 exterior, także nie za dobrze mi idzie. a świecone vray sun&sky. Myślę że directem mógłbym coś zrobić fajniejszego, ale narazie nie mam czasu na to. Wieczorkiem się za to chyba wezmę. Wszelkie rady mile widziane!
pressenter Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 trosiek: na tym Twoim renderze strasznie brakuje jakiejś miękkości światła. Świecisz najprawdopodobniej directem? No i shadery też dużo do życzenia pozostawiają.
trosiek Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 pressenter - napisałem przecież że świecę vray sun&sky :) Też właśnie zdziwiłem się czemu światło nie jest bardziej miękkie... Shadery np. betonu i drewna to wziąłem stąd: http://www.evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=296&unfold=exclusive
trosiek Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 nie wiem czemu, ale jakoś kolor studia mi nie pasuje do takiego modelu :) mógłbyś też troszkę bok doświetlić.
FF Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 trosiek, dokładnie to samo mu mówiłem:) popraw bedzie super:]
Touch Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 ja popracowałbym jeszcze nad 'łaczeniem' ramek okien z dachem. Dziwnie to wygląda teraz. Pozdr;)
Notre Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 dzięki za komentarze :) trosiek, Fighter - jakie tło wy byście dali ? :> a doświetlenie boku to kwestia podkręcenia jednego światła :) Touch - tam jeszcze uszczelki czarne wcisnę albo coś i powinno być ok :)
pecet Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 jak już są autka to i mój teścik, nic z tego i tak nie będzie ale jak się już wyrenderowało to pokaże MentalRay, czas ok 40min
Touch Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 No nareszcie pokazałeś:D razi trochę ten duży prześwit z przodu, może opuścić grill trochę i błotniki?;) I coś się porobiło nad drzwiami;) Pozdr
FF Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 Mi najbardziej nie pasuja felgi i to niebo w studiu ale i tak wyczesanie:)
pecet Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 To taki hybrydowy renderek, zapomniałem nieba z envi wywalić ale jak się skonczyło renderować to stwierdziełm że nawet to niebo nie jest złe ;) To nad drzwiami to taka wygięta blacha (jakby owiewka), w oryginale też tak było, ogólnie sporo rzeczy bym zmienił, ale musiałem się trzymać referek a tam taki był przeswit i felgi też. może jeszcze porenderuje, zwłaszcza że w środku silnik v8 się marnuje bo go niewidać ;)
kozioo Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 Testowane było wszystko, a nawet więcej ;) 1
hcpiter Napisano 2 Listopad 2008 Napisano 2 Listopad 2008 kozioo co to za szklana lampa ? Moglbys jakies info podac ? Fajnie ale podloga blee ;) pozdro
Rekomendowane odpowiedzi