Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

A coplanary ci sie czasem tam nie robia? na moje oko to ci sie dwa obikty na siebie nalozyly.

 

 

A odemnie takie cos - 1 w zyciu nocna wizka tarasu z widokiem ta powiedzmy miasto.. kiepska fota, szczerze mowiac nie mialem pomyslu na to, musialem.. sidlem o 10 wieczor, zrobilem o 6 ran :D.... jest.. jakby ktos mial pomysl jak takie tematy gryzc to prosze o rade.

 

 

tarasnocs.jpg

Napisano

hehehe - no widisz, nie mialo byc kreskowkowo.. znacyz wiadomo ze musial bym dac babke z foty zbey nie spieprzyc efektu ;) ale jak zielen tez kreskowkowa, to wszystko utrzymane w 1 tonie hehe.

czym swicilem, niby gdzies tam jest dome light,a le nie wiem czy cos daje. pozatym swiece jpgiem - tym backgroundem w formie panoramy, ale efekt taki sam dalby sky albo gradient. pzoatym swiece, pare lightow z srodka, z za kamery... i tyle.

Napisano

Morphe

Klimacik pierwsza klasa ...zwlaszcza niebo jest niesamowite. Czy background poprawialeś w photoshopie ? Moglbys pokazac jak wygląda oryginalny background ?

Swiatlo jak dla mnie rewelacyjne.....

Rozumiem ze w 3d jest wszystko co znajduje sie na balkonie (oprocz kobitki - ktorą niepotrzebnie zasłania zielsko ;) )

Tuje w donicach wygladaja mi troche na wklejone w ps ....

 

ogolnie bardzo klimatycznie - scena nadaje sie do umieszczenia w kataogu hotelarskim ...

Napisano
i to jest test komorki? Bo wyglada troche, jakbys jej nie dokonczyl. Ze swieca, to sie skapnalem po poscie wyzej, a ogolnie to ciekawi mnie co chciales przekazac w polaczeniu tych dwoch przedmiotow.

 

Sam nie wiem, render for fun, ale teraz chcę na prawdę ładną komórkę wymodelować, proporcjonalną i z ładnymi materiałami ;] . Skąd brać ładne referencje ?

Napisano

bo tuje sa be - dalbym inne na opacity swoje, ale renderowal by sie pewnie 2razy dluzej przez nie, amusialem zdazyc w 4h. - panienka jest 3d

 

a tlo wygladalo tak , niebo sklejone w shopie. no i to tez troche obrobilem.

 

pan2a.jpg

Napisano

Morphe - pięknie do kanapy, dalej trochę wygląda jak wklejka w shopie.

oo79 - dobrze się zapowiada ale słuchaj fachowców

 

a tu moje dalsze boje z renderkiem. Zmieniłem kadr dodałem kamyczki 3d, trawkę i listki już nie są kanciate. Render na szybko z bardzo niskimi ustawieniami.

muzeum7vz9.jpg

Napisano

trosiek - znalazłem na archdaily zdjęcia jakiegoś muzeum i to z niego pochodzi to wnętrze. W sumie to taki relaks od robienia ciągle tylko kolejnych koncepcji galerii handlowych.

Black Mamba - cieszę się że ci się podoba chociaż zastanawia mnie słowo "zaczyna". Czyżbyś coś jeszcze zmienił w tej scenie? Bo ja zamierzam jeszcze troszeczkę zróżnicować kolor liści, te na kamykach trochę lepiej poukładać i zapuszczać render finalny ale to już na innym kompie bo viz2008 w pracy pada na tej scenie.

Napisano

Morohe...

 

dzieki za wklejenie oryginalnego tla ....teraz moge sobie wszystko porownac ..hmmm klimacik fajny ....(no i palac kultury tez wyglada cukierkowo na orginale)

 

pozdrawiam !

Napisano

Chyba nie.. zostala zamowiona przez firme ktora zamawiala ta wizulizacje, zostal tez wykorzystana do filmu - nie jest moja wlasnoscia, wiec chyba niebardzo :/

Napisano

nie rob ostrych zalaman terenu - wygladz, daj disp na trawe, i moze baridzje zroznicuj kolorystycznie, no i najwazniejse - kolor zieleni jest zly. a tak to spoko mysle.

Napisano

No właśnie z tą zielenią mam problem. Dziesiątki kombinacji już próbowałem w shopie bo było za zielone wszystko i nadal nie jestem zadowolony. Ale może wy znacie jakieś sztuczki co można z tym zrobić jeszczeale już bez renderowania?

Teren nie ma załamań. To akurat pozostałość po photoshopie.

Napisano

nie wiem czy o to chodzi ale pozwoliłem sobie wrzucic twojega jpega do PSa i na szybko coś przerobić .. no to tak ...

 

 

lotrenderkoncowy3bfp7cojt3.jpg

 

1.po manipulowałem przy color balance na zduplikowanej warstwie dodałem zielonego trochę niebieskiego ...odjąłem trochę czerwonego dałem warstwę na overlay ustawiłęm opacity na około 80% zdjąłem trochę saturacji i potem layer mask zrobiłem tak żeby było najintensywniej z tyłu a z przodu prawie nic ... i tyle

2. Tutaj użyłem żółty photo filter a potem dałem warstwę na overlay i znowu zmniejszyłem opacity

 

3. to generalnie połączone 1 i 2 w z tym ze 2 jest na górze i ma ustawioną warstwę jako luminosity

 

pewnie nie o to chodziło ale stwierdziłem że spróbuje .

pozdr

Napisano (edytowane)

Tores: troszkę nie wiem po co pokazujesz to wszystko co jest za budynkami, bardzo dużo wręcz tego pokazujesz. Skup sie lepiej na budynkach, nie ma sensu pokazywać tych wszystkich krzaczorów tam dalej, a i przy renderze mniej więcej z poziomu ziemi horyzont bedziesz musiał pokazać. O kolorach tutaj już wspominano. Zrobiłeś jakieś takie mało nasycone. Trzecia rzecz, i najbardziej z tego rzucająca się w oczy (bo dwie poprzednie nie są tak ważne) to droga. U mnie to to jest jedna biała plama.

 

mikodelini: ta wersja druga od lewej wygląda całkiem przyzwoicie. ;)

Edytowane przez pressenter
Napisano (edytowane)

mikodelini - dzięki za wskazówki pokombinuję jeszcze wg twoich zaleceń

pressenter - tak chciał klient. Wybrał akurat to z kilku i wiedziałem że będą problemy bo mi kadr też nie pasował. Mam jeszcze render bardzo nasycony i spróbuję z nim to wszystko wymieszać. Co do drogi to straciła detal poprze manipulacje w PS ale wciągnę ją z pierwotnego rendera. Nawierzchnie jest z małej kostki i widać ją na dużym renderze który ma rozdziałkę powyżej 5k.

Edytowane przez Tores
Napisano

Ja bym jeszcze zwrócił uwagę na to jak Ci domki 'lecą' na lewo i prawo. Jako taki pion trzyma tylko jeden, drugi od prawej. Spróbuj pokombinować jeszcze z ustawieniem kamery z camera correction, bo to się strasznie rzuca w oczy.

Napisano

Moje dalsze kombinacje z kolorem. Trochę poparłem się na tym co pisał mikodelini trochę swoich ustawień i wyszło coś takiego.

Touch - tego już nie będę zmieniał chyba że klient się doczepi ale dzięki za radę

 

wizendnewversionminink2.jpg

Napisano

Loki - coś w tym jest chociaż trochę smutnawo się zrobiło

Osterman - w jesienne klimaty jednak nie będę już wchodził choć jakbym pozmieniał liście drzew to mogłoby z tego coś fajnego wyjść

trosiek - no światło leży i za bardzo rozmyte tekstury. zmienił bym wogóle kierunek padania promieni

Napisano

dzięki Touch! wielkie dzięki! :* dałbym Ci repa ale nie mogę... :( artur - no właśnie nie wiem do końca jak zrobić to env :) bo to co jest tutaj to tube z nałożoną panoramą Krakowa. To moj tak właściwie 1 exterior, także nie za dobrze mi idzie. a świecone vray sun&sky. Myślę że directem mógłbym coś zrobić fajniejszego, ale narazie nie mam czasu na to. Wieczorkiem się za to chyba wezmę. Wszelkie rady mile widziane!

Napisano

dzięki za komentarze :)

 

trosiek, Fighter - jakie tło wy byście dali ? :> a doświetlenie boku to kwestia podkręcenia jednego światła :)

Touch - tam jeszcze uszczelki czarne wcisnę albo coś i powinno być ok :)

Napisano

No nareszcie pokazałeś:D razi trochę ten duży prześwit z przodu, może opuścić grill trochę i błotniki?;) I coś się porobiło nad drzwiami;)

 

Pozdr

Napisano

To taki hybrydowy renderek, zapomniałem nieba z envi wywalić ale jak się skonczyło renderować to stwierdziełm że nawet to niebo nie jest złe ;) To nad drzwiami to taka wygięta blacha (jakby owiewka), w oryginale też tak było, ogólnie sporo rzeczy bym zmienił, ale musiałem się trzymać referek a tam taki był przeswit i felgi też. może jeszcze porenderuje, zwłaszcza że w środku silnik v8 się marnuje bo go niewidać ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności