trosiek Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 a mi się coś na pystynię wylało :/ testy lakieru i "otoczenia" i po psie:
Lis Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 (edytowane) trosiek-> super. Dopracuj to i będzie extra scena Edit: Test Czajnika http://img511.imageshack.us/img511/3407/faudkitq4.jpg http://www.andrzejgasior.com/tymczasowy/faudki.jpg Edytowane 23 Listopad 2008 przez Lis
Touch Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 trosiek, to po ps'ie świetne! nie przekonuje mnie tylko ta 'woda' na pustyni. Spróbuj wyrenderzyć z samym piaskiem;) Sam samochód i lakier genialnie wyszedł;) Lis, nie widać obrazka;) Pozdr
!Ewert Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 Test ustawień rendera. Sory za szare i lewitujące czekoladki i szare frytki.
Touch Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 Tomuś, ale tą podłogę to proszę, zmień:] I mnie osobiście strasznie drażnią te 'miseczki' tak blisko ustawione. Pozdr
pressenter Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 No przyznam, że mi się nie podoba, ale chyba bardziej patrzę na design niż render. Ten stolik.. i co to jest toto co okna zasłania? Takie roletki do podłogi?
Nowi Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 Lis -> Beautiful jak się robi takie fałdki :)
!Ewert Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 Pres ja tego pomieszczenia nie wymyśliłem, ja tylko skopałem render. Zasłony panelowe za grymsem to są ;) Touch podłogi nie zmienie! :P SWRSC wiem wiem..
Lis Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 Nowi -> Tak po krótce: for (i=0,i>800,i++) { Cut; Move; Rotate; } TurboSmooth.
pressenter Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 O lol Lisie. :D Ale modelik faktycznie przyjemny. A ode mnie takie jakieś tam dofy, o. . .
arev Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 Test Czajnika http://img511.imageshack.us/img511/3407/faudkitq4.jpg http://www.andrzejgasior.com/tymczasowy/faudki.jpg This is madness!
etyr11 Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 Lis- świetny ten czajnik. Pressenter- bardzo mi sie podoba sie.
tadzio Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 (edytowane) eolo lamp :* peace i taka test scenka... wiem ze slaba.... Edytowane 24 Listopad 2008 przez tadzio
pressenter Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 etyr: Cieszy mnie to. :) tadzio: ciekawe studio, bardzo fajne, tylko... no wiesz, lampa świeci, a wtyczka leży obok. :D
tadzio Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 (edytowane) pressenter bo to jedyna taka lampa na swiecie ktora swieci bez podlaczenia do pradu :P a tak BTW to Twoje lampki miod :* pozdrowko edit: uuu.... nie wiem czemu mi tak kompresja sie zwalila. Fotosik sknocil kompresje chyba:( Edytowane 24 Listopad 2008 przez tadzio
!Ewert Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 Pres zwieksz subv żeby tego ziarna dofowego nie było :)
siwy Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 Tadzio: świetne to. Lis: model fotela wymiatający jest Black Mamba: ostatnie twoje wizki jakieś takie ... :) nieciekawe. Trosiek: świetna scenka
etyr11 Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 tadzio- miód! lwf? jak świecone? chodzi mi o scenke:)
hcpiter Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 tadzio ten redner super ! ladny kontrast przedewszystkim
pressenter Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 Mamba: Wiem, wiem, to takie teściki. tadzio: gracias. :)
demigod Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 Tadzio: bardzo bardzo ladne :] Lis: model fotela wgniata Black Mamba: sorki ale jakos jak w mutrzynskiej chacie taka cepelia Trosiek: no no no Panie Trosiek ladnie dajesz
Loki Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 (edytowane) scenka z lampą Tadzia obok betonowej ściany - bardzo fajna pressenter - podziel się ustawieniami materiału dla tej lampy - w środku masz coś z materiałem VrayLightMaterial ? a tu test wszystkiego, miała być olejowana podłoga, a wyszło jak widać, nie mogę sobie poradzić z kryształowymi żyrandolami, ma ktoś jakis patent na to żeby cholerstwo wyglądało naturalnie? bo to szkło raczej nie wygląda. Edytowane 24 Listopad 2008 przez Loki
pressenter Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 (edytowane) Loki: której, bo dałem dwie? ;) Co do szkła to ja zazwyczaj daję diff na totalny czrny, pełne refl(biały) z fresnelami i pełne refr(biały), później bawię się już tylko IORami. I jeszcze taka scenka, renderowana w dość niskich parametrach, więc wybaczcie plamy, ale jakoś to postpro mi nie podchodzi. Jakieś sugestie? . . Edytowane 24 Listopad 2008 przez pressenter
tadzio Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 dzieki Panowie:* etyr- swiecone jednym planem za oknem i sfera w lampie, i to wszystko. Tak lwf, juz od jakiegos czasu tylko lwf'ie renderuje. pressenter listwa przy prawej scianie sie dziwnie lamie. podloga ma spadek czy sciana skreca??? ;) peace:*
pressenter Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 tadzio: tak, tam jest takie lekkie załamanie ściany. Loki: wieczorem podam parametry. Panowie mam duży problem. System: Vista Home premium. Chcę zainstalować 3ds 2008 i dostaję jakiś taki dziwny error, którego rozwiązania wygooglać nie mogę: The NTVDM CPU has encountered an illegal instruction. Przez to sypie mi się instalacja. Ma ktoś na to jakiś sposób?
mileS Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 (edytowane) Jak na moje to chodzi o to że zadanie procesora NTVDM.exe ( taki emulator DOSowy o ile sie nie myle ) ma nieodpowiednią wersje instalatora . Może instalujesz wersje maxa pod xp ? Chociaż z drugiej strony co ma instalka maxa do DOS'a . Edytowane 24 Listopad 2008 przez mileS
Orangegraphics Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 pressenter: co to za tex paneli masz na podlodze? mozesz sie podzielic?
Loki Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 (edytowane) arev - ten na podłodze fajny, na ścianach - jakoś mi nie pasuje za duży bump chyba. senk ju - pressenter test LWF na szybkości - zainspirowany sceną z tego wątku. oswietlone 1x vraylightplane za oknem , VrayPhisicalCamera Edytowane 25 Listopad 2008 przez Loki
pressenter Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 Xizor: to arroway Loki: robiłeś jakieś postpro do tego, bo jakoś tak bezpłciowo?
Loki Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 niet, prosto z VrayFrameBuffera - stąd bezpłciowość :) - walczę właśnie z tym w fotoszopie, jak coś wyknuję wrzucę.
SWRSC Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 łazieneczka na szybko: z referki, dla firmy produkujacej płytki.
Lis Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 Fajne. Ale trochę płaskie te płytki wyszły. nie widać załamania powierzchni przy fugach. W rogach brak fug
!Ewert Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 Fajne światło :) halogeny nie świecą sie w środku ;)
hcpiter Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 bardzo fajne wyszlo chociaz juz wpomniane plytki troszke psuja efekt i ten ies ktory bardziej pali niz pozostale moze pierdola ale zwraca na siebie uwage ;) A i material ceramiki srednio mi sie podoba bardziej do plastiku podobny, ale swiatelko ladne dla oka i czysto przedewszystkim :) Jakie GI i nastawy irr ? ;> fajnie by bylo (oczywiscie jezeli to irr)
arev Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 @SWRSC: super światełko - takie miękkie, równomierne. Chwast z jakiejś kolekcji?
SWRSC Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 w rozdzielczości A4 300 DPI widac juz zalamania i fakture plytek, w tef faktycznie płasko wszystko wygląda. Faktem jest, że troszkę za małe wgłębienia dałem na fugi (płytki to osobny model) Jeżeli będzie jakaś poprawka ze strony klienta to na pewno to poprawie. Chwast z archmodels. Materiał Ceramiki ma taka specyfikacje - bardzo mało odbija, dostałem wzorniki. Jeśli chodzi o setup to w scenie są 2x vray lighty jako okna, oraz około 14 IEsów (ogólnie vray ies to porażka, bo nie można zrobić areashadow, chyba że o czymś nie wiem) Ten "bardziej świecący" ies ma identyczną energię co pozostałe przy suficie, ale z racji tego, ze swieci na jaśniejszy materiał sprawia tekie wrażenie. QMC + LC, rozdziałka 3500px, czas 1,5h QMC AA 1/6, clr thresh 0.008 w scenie jest DOF
hcpiter Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 taka rozdzialka w 1.5 h z qmc ?! Na czym takie czasy ? :) A co i iesow polecam te vraya bo maxowe sie czesto mecza :)
SWRSC Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 no ja własnie mowie, ze to varowe są do kitu. Tzn. fajnie że szybko licza, ale jak tam ustawić area shadow? wiz liczone na 2x quad xeon 1.89Ghz, 8Gb ram.
t0m3k Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 (edytowane) SWRSC vrayIES sa super :) po prawej zaznaczone Use Light Shape co do lazienki to slabo... szczegolnie kafelki i ich materialy/mapowanie, te z kwiecistym wzorem to chyba w ogole nie mapowane, zazwyczaj takie kafelki maja os symetrii w pionie i sie ladnie zapetlaja na brzegach. swiatelko mi sie podoba. EDIT: ile to jest "na szybko"? Edytowane 25 Listopad 2008 przez t0m3k
SWRSC Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 na szybko to jest 3h mialem "use light shape", ale jaki parametr odpowiada za wielkość cienia? oczywiście władowany miałem swój plik .ies
t0m3k Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 za wielkosc/rozmycie cienia odpowiada plik IES podobnie jak w przypadku VrayLight nie ma bezposredniej kontroli nad rozmyciem a wplyw na nie ma fizyczna wielkosc swiatla.
SWRSC Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 szkoda, wolałbym kontrolować to samemu. tak jak w tradycyjnym IES, gdzie zakłądka vrayshadow na to pozwala.
hcpiter Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 a no tak to jest jedyny minus tych vraya ale czasami lepiej sobie samemu zrobic iesa pod wlasne potrzeby lub uzyc tych od erco :)
Touch Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 W końcu miałem chwilę, żeby się z tym pobawić, czyli temat już pocontestowy: Pozdr;)
Rekomendowane odpowiedzi