Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

trosiek, to po ps'ie świetne! nie przekonuje mnie tylko ta 'woda' na pustyni. Spróbuj wyrenderzyć z samym piaskiem;) Sam samochód i lakier genialnie wyszedł;)

 

Lis, nie widać obrazka;)

 

Pozdr

Napisano

Pres ja tego pomieszczenia nie wymyśliłem, ja tylko skopałem render.

Zasłony panelowe za grymsem to są ;)

 

Touch podłogi nie zmienie! :P

 

SWRSC wiem wiem..

Napisano (edytowane)

pressenter bo to jedyna taka lampa na swiecie ktora swieci bez podlaczenia do pradu :P

a tak BTW to Twoje lampki miod :*

pozdrowko

 

edit: uuu.... nie wiem czemu mi tak kompresja sie zwalila. Fotosik sknocil kompresje chyba:(

Edytowane przez tadzio
Napisano

Tadzio: świetne to.

Lis: model fotela wymiatający jest

Black Mamba: ostatnie twoje wizki jakieś takie ... :) nieciekawe.

Trosiek: świetna scenka

Napisano

Tadzio: bardzo bardzo ladne :]

Lis: model fotela wgniata

Black Mamba: sorki ale jakos jak w mutrzynskiej chacie taka cepelia

Trosiek: no no no Panie Trosiek ladnie dajesz

Napisano (edytowane)

scenka z lampą Tadzia obok betonowej ściany - bardzo fajna

pressenter - podziel się ustawieniami materiału dla tej lampy - w środku masz coś z materiałem VrayLightMaterial ?

 

a tu test wszystkiego, miała być olejowana podłoga, a wyszło jak widać, nie mogę sobie poradzić z kryształowymi żyrandolami, ma ktoś jakis patent na to żeby cholerstwo wyglądało naturalnie? bo to szkło raczej nie wygląda.

 

testasdfow1.jpg

w800.png

Edytowane przez Loki
Napisano (edytowane)

Loki: której, bo dałem dwie? ;)

 

Co do szkła to ja zazwyczaj daję diff na totalny czrny, pełne refl(biały) z fresnelami i pełne refr(biały), później bawię się już tylko IORami.

 

I jeszcze taka scenka, renderowana w dość niskich parametrach, więc wybaczcie plamy, ale jakoś to postpro mi nie podchodzi. Jakieś sugestie?

.

33copybi5.jpg

.

Edytowane przez pressenter
Napisano

dzieki Panowie:*

etyr- swiecone jednym planem za oknem i sfera w lampie, i to wszystko.

Tak lwf, juz od jakiegos czasu tylko lwf'ie renderuje.

 

pressenter listwa przy prawej scianie sie dziwnie lamie. podloga ma spadek czy sciana skreca??? ;)

 

peace:*

Napisano

tadzio: tak, tam jest takie lekkie załamanie ściany.

 

Loki: wieczorem podam parametry.

 

Panowie mam duży problem. System: Vista Home premium. Chcę zainstalować 3ds 2008 i dostaję jakiś taki dziwny error, którego rozwiązania wygooglać nie mogę:

 

The NTVDM CPU has encountered an illegal instruction.

 

Przez to sypie mi się instalacja. Ma ktoś na to jakiś sposób?

Napisano (edytowane)

Jak na moje to chodzi o to że zadanie procesora NTVDM.exe ( taki emulator DOSowy o ile sie nie myle ) ma nieodpowiednią wersje instalatora . Może instalujesz wersje maxa pod xp ?

Chociaż z drugiej strony co ma instalka maxa do DOS'a .

Edytowane przez mileS
Napisano (edytowane)

arev - ten na podłodze fajny, na ścianach - jakoś mi nie pasuje za duży bump chyba.

 

senk ju - pressenter

 

test LWF na szybkości - zainspirowany sceną z tego wątku.

 

testlwflb8.jpg

w800.png

 

oswietlone 1x vraylightplane za oknem , VrayPhisicalCamera

Edytowane przez Loki
Napisano

bardzo fajne wyszlo chociaz juz wpomniane plytki troszke psuja efekt i ten ies ktory bardziej pali niz pozostale moze pierdola ale zwraca na siebie uwage ;) A i material ceramiki srednio mi sie podoba bardziej do plastiku podobny, ale swiatelko ladne dla oka i czysto przedewszystkim :)

Jakie GI i nastawy irr ? ;> fajnie by bylo (oczywiscie jezeli to irr)

Napisano

w rozdzielczości A4 300 DPI widac juz zalamania i fakture plytek, w tef faktycznie płasko wszystko wygląda. Faktem jest, że troszkę za małe wgłębienia dałem na fugi (płytki to osobny model) Jeżeli będzie jakaś poprawka ze strony klienta to na pewno to poprawie.

Chwast z archmodels.

 

Materiał Ceramiki ma taka specyfikacje - bardzo mało odbija, dostałem wzorniki.

 

Jeśli chodzi o setup to w scenie są 2x vray lighty jako okna, oraz około 14 IEsów (ogólnie vray ies to porażka, bo nie można zrobić areashadow, chyba że o czymś nie wiem)

Ten "bardziej świecący" ies ma identyczną energię co pozostałe przy suficie, ale z racji tego, ze swieci na jaśniejszy materiał sprawia tekie wrażenie.

 

QMC + LC, rozdziałka 3500px, czas 1,5h

QMC AA 1/6, clr thresh 0.008

w scenie jest DOF

Napisano

no ja własnie mowie, ze to varowe są do kitu. Tzn. fajnie że szybko licza, ale jak tam ustawić area shadow?

 

wiz liczone na 2x quad xeon 1.89Ghz, 8Gb ram.

Napisano (edytowane)

SWRSC vrayIES sa super :)

 

po prawej zaznaczone Use Light Shape

iesareaji2.jpg

 

co do lazienki to slabo... szczegolnie kafelki i ich materialy/mapowanie, te z kwiecistym wzorem to chyba w ogole nie mapowane, zazwyczaj takie kafelki maja os symetrii w pionie i sie ladnie zapetlaja na brzegach. swiatelko mi sie podoba.

 

EDIT:

ile to jest "na szybko"?

Edytowane przez t0m3k
Napisano

na szybko to jest 3h

 

mialem "use light shape", ale jaki parametr odpowiada za wielkość cienia? oczywiście władowany miałem swój plik .ies

Napisano

za wielkosc/rozmycie cienia odpowiada plik IES podobnie jak w przypadku VrayLight nie ma bezposredniej kontroli nad rozmyciem a wplyw na nie ma fizyczna wielkosc swiatla.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności