Razer Napisano 9 Sierpień 2008 Napisano 9 Sierpień 2008 Black Mamba - przyjemne kolory (podłoga miodzio czekoladka!) i wzorek na ścianie, praktycznie tylko ta kołdra wygląda jak jakaś cerata (albo jak takie worki na ziemniaki) ale skoro taka ma być to ok :) Ja się pochwalę onyxowym drzewkiem które sam wymodziłem i z którego jestem bardzo dumny ;) Nie wiem tylko jaki patent zastosować na liście - narazie jest to zwykły vraymtl z kolorem w diffuse, ale nie podobają mi się te zacienione plamy w koronie drzewa (widać na górnym renderze). Jak się tego pozbyć? Dać refraction na liście żeby przepuszczały trochę światła czy co? Czytałem gdzieś że można użyć translucency, ale nie mam pojęcia jak to poustawiać. Każda sugestia się przyda :)
Bonifatz Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 moja sugestia to eksperymentowac. Dziekuje za uwage.
!Ewert Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 Idź w las, cieszyć się życiem i obserwować jak drzewa wyglądają ;D
carlosss Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 drzewko niepoprawne niestety ;/ za cienki pień i gałęzie ;)
pressenter Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 Tomek: poza tym, że kołdra wygląda jak plastykowy worek na śmieci to bardzo ładnie.
viz.k Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 Mamba: jakosciowo i oswietleniowo fajny render
etyr11 Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 Black Mamba- przyzwoicie:) Test monitora: Powiedzcie prosze , ktora wersja wyglada lepiej. czy moze3 obie do bani?
Touch Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 Jestem zdecydowanie za drugą wersją, ale w obydwu atmosfera w pomieszczeniu nijak się ma do widoku na zewnątrz;) Pozdr
pressenter Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 Również druga wersja, ale widok za oknem... :|
_LoGaN_ Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 Szybki test jak mental daje rade z vizkami (o ile to cos co zrobilem mozna nazwac vizka :D ), 20 min render.
Razer Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 etyr11 - druga wersja fajniejsza, a widok za oknem całkiem pasuje, jak na willę na dużej działce pod lasem :)
SWRSC Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 Logan:zawsze podniecal mnie Mentalowy shading. Światla Mentala sa genialne.
_LoGaN_ Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 Swierszcz ja mentala poprostu uwielbiam i moze nie jest to najszybszy i najprostszy renderer (chociaz odpowiednio setupowany daje calkiem przyzwoite czasy) to jest to wedlug mnie najlepszy renderer (zwlaszcza do motionpic. bo w vizualizacjach nie siedze wogole :) ) etyr - wedlug mnie pierwszy lepszy, mimo ze wielkiej roznicy nie widze :).
Master Kiełbaster Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 to jest to wedlug mnie najlepszy renderer no to wojna
Touch Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 Ode mnie kolejny mebelek, ale render jeszcze jutro poprawię chyba, dzisiaj już nie mam siły na to. Polski akcent w świecie design'u. Projekt Agnieszki Bartosiewicz. Wzór z punkcików układany... ręcznie (w sumie ok 1060 - masochizm:D) Pozdr;)
etyr11 Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 (edytowane) Touch- fajne toto:). Troche textura sie powtarza i daj wyższe nastawy i będzie miodzio. dzięki Panowie za opinie. Teraz wiem na pewno, ze muszę skalibrować monitor. Black Mamba- dzięki:P Edytowane 10 Sierpień 2008 przez etyr11
_LoGaN_ Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 Master jaka wojana ? przeciez wyraznie pisze "wedlug mnie" a kazdy moze miec swoje indywidualne zdanie :) - ja sie podzielilem swoim :)
Touch Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 Touch- fajne toto:). Troche textura sie powtarza Nie powtarza, taki deseń drewna po prostu;) Danke;)
pressenter Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 Drodzy państwo macie jakiś w miarę oklepany patent na ustawienia kamery z lotu ptaka żeby budynki się tak nie przewracały?
Łukasz Jaskólski Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 *vray physical camera - vertical shift *camera correction *oddalenie kamery i zoom/zawężenie pola widzenia powinno zmiejszyć perspektywe
pressenter Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 (edytowane) Fajne, nawet bardzo, ale znów ta spłuczka i miska ustępowa. :P . . . . Edytowane 12 Sierpień 2008 przez pressenter
hcpiter Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 pionix super lazienka, bardzo ladny kamien ale po lewej zabardzo chyba odbija :)
pionix Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 pressenter - jakoś za dużo różnych odcieni drewna dla mnie ale generalnie pozytywnie :) hcpiter - to są jakieś takie kafle szklane czy też powleczone szkłem i są dość mocno odbijające.
Glob Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 polshai - no wlasnie projekt ten sam bo to ogolnie lazienki z apartamentow ktore robie;) jak zaczalem robic to wlasnie mi sie skojarzylo ze widzialem juz ten projekt na forum...nie wiem o co z tym chodzi:P
pressenter Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 pionix: dzięki za cenną uwagę. Jeszcze takie próby ujednolicenia drewna i oświetlenia dziennego, ale chyba jednak wrócę do sztucznego.
!Ewert Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 press- rendery z takimi szumami chyba liczą sie minute :]
Matti Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 (edytowane) scenka zrobiona na szybko wiec sporo bugow i nie skonczona. Mialbyc tylko test swiatla. I takich tam ;) Edytowane 12 Sierpień 2008 przez Matti
Razer Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 Matti fajnie, jak to oświetliłeś? Ja właśnie robię interiora i mam problem z takim równomiernym oświetleniem całego wnętrza, używam vraylight w oknie (multi 10) i lampa nad stołem bo bez niej jest tam już ciemno, nie dociera tam swiatło z okna. Kamera fizyczna vraya ustawiona na f8, shutter 20, iso 200. Ustawilem też HSVexpo bo na linear mam dużo przepaleń na ścianach i podłodze przy mocnym świetle z okna (a bez mocnego światła pokój robi się ciemny)
pressenter Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 Wiem, wiem, dlatego pisałem, że wracam do sztucznego oświetlenia. Niestety mam ten sam problem co Razer, nie potrafię dobrze światła rozprowadzić. ;)
arturprx2 Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 a zapalcie sloneczko i zmiencie color maping na reinhard z burnem 0,1
Glob Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 Kolejny tescik ode mnie. Widok za oknem probny jak juz wczesnej pisalem;) Pozdr!
arturprx2 Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 wszystko elegancko nawet bardzo :) po za szaderkiem poduch ;/ dywan miodzio ;] moze podzielisz sie mapami ?
Glob Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 dzieki:)No wlasnie szader poduch nie wyszedl tak jak chcialem i nie mam pomyslu za bardzo jak go zrobic:( a mapka dywanu to najzwyklejszy noise z szopa i disp:) ciesze sie ze sie podoba pozdr!
arturprx2 Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 reflekt na tych poduszkach jest ok ale brakuje w difuzie mapy tkaniny ;)
Glob Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 ooo wiem juz;) dzieki arturprx2 ze mi przypomniales bo w ogole zapomnialem ze mam fajne tkaninki w teksturach:D pozdr!
Razer Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 No prosze, Glob jako kolejny pokazał super oświetlone wnętrze, świetne materiały zrobiłeś. A ja spróbowałem dać tylko vraysun/sky i wychodzi to bardzo fajnie (o wiele bardziej mi się podoba niż moje poprzednie oświetlanie). Słońce i niebo na defaultowych setach, kamera vrayowa f 8, shutter 20, iso 200, reinhard burn 0,1 i gamma 0,9 (bo bez niej wychodziło blado). Wygląda to tak: Czym to jeszcze troszkę bardziej rozjaśnić? Jak zmniejszam shutter speed z 20 na 10 to robi się już bardzo blado - nie wiem czy wtedy zmniejszać gammę czy zwiększać burn czy jeszcze jakoś inaczej to rozjaśniać?
arturprx2 Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 a kto powiedzial ze prosto z maxa ma wyjsc idealna scena... 99% wizek jest reperowana w szopie. jak ci ciemno to daj dluzszy czas naswietlania, tak jak napisales 10 i jezeli jest blado jak mowisz to kontrastami w szopie podreperuj ;)
Touch Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 Poza tym miej na uwadze, że masz ciemne ściany, ciemną podłogę, a to nie jest bez znaczenia przecież przy rozchodzeniu się światła w pomieszczeniu. W realu przecież czernie pochłaniają niemal całe światło, więc trudno mówić o świetle odbitym w ich przypadku, które mogłoby doświetlać pomieszczenie. Pozdr;)
trosiek Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 taka sobie wanna do większego projektu w której jeszcze pobawię się jeszcze tekstura drewna. (wiem że fruwa ale nie mam czasu na więcej renderów)
routee Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 ujednolić szerokości desek tam nie ma przypadku
pressenter Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 Mapowanie desek dziebko leży, tutaj bliżej kamery widać po boku desek bump je rozdzielający. :P Ale poza tym bardzo fajnie. Fajna woda. ;)
trosiek Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 wszystko będzie wyglądać tak: http://www.duravit.com/pl/produkty/serie/starck-x-useo6q3rsu.html (zdjęcie nr 3). BTW to na tej stronie są rysunki cad chyba wszystkich produktów tego producenta.
Rekomendowane odpowiedzi