Mylek Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Witam Oto moj model starego wozu 1280 trojkatow Co wedlug was jest zle,co mam zmienic,a co dodac? Bradzo prosze o komentarze:)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Rzeklbym fajna fura... ;P Ogolnie co do niego dodasz?? Moze jakiegos osiolka i siano..?? ;) Ogolnie fajna sprawa - low poly bywa ciekawe :)
Bruneq Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 na moj gust...to troche za duzo tych trójkatow!!Jak na taki model! aczkolwiek niech znaffcy sie wypowiedzą!:)
ZiBi_PL Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 dajac model low poly to chyba do gameart ? no i siateczka by sie przydala.
Mylek Napisano 25 Październik 2006 Autor Napisano 25 Październik 2006 Nie nadesle siatki bo wstyd sie przyznac ale niewiem jak wyrenderowac siatke:) Do modelu dolozylem moj wczesniejszy domek Low-POLY(domek drwala)i wyglada to teraz tak w gameart juz sa skonczone prace a ta nadal powstaje:)
ZiBi_PL Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 siatke ? chyba najlatwiej to dac material z opcja WIRE na model i renderek zrobic :)
Hynol Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Dziwne toto. Za dużo "szprych", które poza tym są za gróbe. Obręcz koła za cienka i źle oteksturowana. Równie niedobrze z teksturami na pace - niepotrzebne czarne paski na brzegach i niski kontrast desek. Sama konstrukcja byłaby zbyt giętka bez wzmocnień. Ilość tri makabryczna jak na taki model....
goran Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Możesz dać widok z viewportu z siatką.
Mylek Napisano 25 Październik 2006 Autor Napisano 25 Październik 2006 co do ilosci szprych to moj ma 12 i na fotce tez ma 12:) a z reszta sie zgodze postaram sie poprawic a oto siatka
Gen.Baton Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 I nie szprychy tylko belki;] dobra mniejsza z tym popraw tekstury i spróbuj sie pobawić z meshsmothem ciekawe jaki bedzie efekt.Pozdro
Bruneq Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 meshsmooth przy game arcie??chyba ze sie nie znam.....a sie nie znam!:P
Razi91 Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Koła spróbuj zrobić z tuby(obręcz zewnętrzna) i cylindra(środek) i pokombinować z segmentami tak, aby szło połączyć polygony. Po tem nieco negmentów dodać na łączeniach. Wtedy Mesh smoth działa dobrze i będzie wystarczająco ostre:D
Marcin Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Przeniesione. skończone czy nie, jest to jednak lowpoly. W dziale Gameart rownierz są prowadzone wipy :) Na przyszłość tworząc wątek w innym dziale radze przeczytać regulamin, w Galerii 3D i Wip obowiązują zasady nazewnictwa wątków
Por@szek Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Marcin wiesz ze go wystawiles do bicia teraz ?? Bo duzo z nas gejmowcow nie zaglada nigdzie indziej, a teraz rzuciles nam cieple mieso ]:->
kurt_hectic Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Twoj avatar jest fajniejszy od Twoich prac.
Mylek Napisano 26 Październik 2006 Autor Napisano 26 Październik 2006 a wienc tak: -testure wozu juz poprawilem:)(ale niebede pokazywal bo niema sensu) -zastanawiem sie nad wygladem kola oto moje 2 propozycje nr1 -szprychy sa wezsze wzdluz i wszerz -ma troszme miej trojkatow -szersza obrecz kolo nr2 -szprychy sa wezsze wszerz(jestety nie wazsze wzdluz bo by juz bylo za duzo trojkatow) -szersza obrecz kolo -troche bardziej okragle Które lepsze wedlug was?
ftorek Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 druga lepsza - ale i tak troche nie tak wyglada moim zdaniem (juz nie moowiac o marnotrawstwie triangli) apoapa
ledyr Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Mylek co Ty tu opowiadasz za bajki, nie wierze ze to drugie koło ma tylko o 4 kwadraciki wiecej
Mylek Napisano 26 Październik 2006 Autor Napisano 26 Październik 2006 nie nie dobrze podalem tez mi sie to niewidzi...ale tak jest:) a gdyby tak na kolo dac mala Normal mape?
ftorek Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 hehe - pierw zrob 'normalnie/tradycyjnie' dobre kolo - a poozniej kompinuj z normalkami :) ps. podpowiadam ze np. szprychy nie musza byc zweldowane z obrecza - apozatym np. teraz brakuje piasty. i jeszcze - kazda z tych szprych (calych/podwojnych - czyli tak jakby srednic a nie promieni) bym podzielil w srodku na pol - a konce pocienkowal troche - moze nie wygladalo by tak masywnie pzopaa
Konras Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Hmmm widze ze gdzieniegdzie brakuje Ci krawedzi z czego masz tutaj sporo wielobokow rozniacych sie od czworo/trojkatow :> A co do kola no to coz... 12 boczne chyba byc powinno, ale co do tych szprych to sam nie wiem, sa one jakies za wielkie, moze wstaw w os jakis cylinder a szprychy daj wezsze, albo wogle zrob je teksturka z kanalem alfa, ale no wtedy to moze wygladac skolei tragiicznie wasko, ale to wszytsko zalezy jak to bedzie w grze widziane... Nie zaponij tez o tym co mowili wczesniej te szprychy nie musza byc przyczepione do obreczy a te sciany ktore sa wewnatrz obreczy powinny byc usuniete. Pozdrawiam
Mylek Napisano 26 Październik 2006 Autor Napisano 26 Październik 2006 Dzieki poradzie ftorek udalo mi sie zmiejszyc ilosc trojkatow z 1280 do 992(nadal za duzo?) i troche poprawile tekstury ocencie sami Wedlug mnie nieco lepiej
_michal Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 model prosi się o smoothing groups/hard edges.
kurt_hectic Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 jest tragicznie,,,zupelnie inaczej niz na foto,,,zrob tak : skasuj ten model i zrob model hi poly tego z foto > deczka w deczke te same elementy o tych samych rozmiarach.... jak to Ci sie nie uda to nawet nie probuj low poly robic.... pokaz jak juz zrobisz hi poly model... ( hi czyli nie nawalic siatki, tylko zrobic model normalny bez troski o siatke...)
Cruzh3r Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 hmm rendery mógłbyś robić z ambientem białym! wtedy dużo lepiej wyglądają + bardziej przypomina to gre(tam sie jaśniejszego ambienta używa albo wręcz light mapy) Widze że dałeś jeden renderek bez ambienta no i wygląda troche dziwnie bo jakiś shadow od ziemi powininen być wypalony na teksturce czy cos:] ogólnie takie low poly lubie najbardziej:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się