Skocz do zawartości

Obiekt3d : Stary woz LOW-POlY


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie nadesle siatki bo wstyd sie przyznac ale niewiem jak wyrenderowac siatke:)

Do modelu dolozylem moj wczesniejszy domek Low-POLY(domek drwala)i wyglada to teraz tak

w gameart juz sa skonczone prace a ta nadal powstaje:)

wozdom2.jpg

wozdom.jpg

Napisano

Dziwne toto. Za dużo "szprych", które poza tym są za gróbe. Obręcz koła za cienka i źle oteksturowana. Równie niedobrze z teksturami na pace - niepotrzebne czarne paski na brzegach i niski kontrast desek. Sama konstrukcja byłaby zbyt giętka bez wzmocnień. Ilość tri makabryczna jak na taki model....

Napisano

Koła spróbuj zrobić z tuby(obręcz zewnętrzna) i cylindra(środek) i pokombinować z segmentami tak, aby szło połączyć polygony. Po tem nieco negmentów dodać na łączeniach. Wtedy Mesh smoth działa dobrze i będzie wystarczająco ostre:D

Napisano

Przeniesione.

 

skończone czy nie, jest to jednak lowpoly. W dziale Gameart rownierz są prowadzone wipy :)

 

Na przyszłość tworząc wątek w innym dziale radze przeczytać regulamin, w Galerii 3D i Wip obowiązują zasady nazewnictwa wątków

Napisano

a wienc tak:

-testure wozu juz poprawilem:)(ale niebede pokazywal bo niema sensu)

-zastanawiem sie nad wygladem kola oto moje 2 propozycje

kolo.jpg

nr1

-szprychy sa wezsze wzdluz i wszerz

-ma troszme miej trojkatow

-szersza obrecz kolo

nr2

-szprychy sa wezsze wszerz(jestety nie wazsze wzdluz bo by juz bylo za duzo trojkatow)

-szersza obrecz kolo

-troche bardziej okragle

Które lepsze wedlug was?

Napisano

hehe - pierw zrob 'normalnie/tradycyjnie' dobre kolo - a poozniej kompinuj z normalkami :)

 

ps. podpowiadam ze np. szprychy nie musza byc zweldowane z obrecza - apozatym np. teraz brakuje piasty.

 

i jeszcze - kazda z tych szprych (calych/podwojnych - czyli tak jakby srednic a nie promieni) bym podzielil w srodku na pol - a konce pocienkowal troche - moze nie wygladalo by tak masywnie

 

pzopaa

Napisano

Hmmm widze ze gdzieniegdzie brakuje Ci krawedzi z czego masz tutaj sporo wielobokow rozniacych sie od czworo/trojkatow :> A co do kola no to coz... 12 boczne chyba byc powinno, ale co do tych szprych to sam nie wiem, sa one jakies za wielkie, moze wstaw w os jakis cylinder a szprychy daj wezsze, albo wogle zrob je teksturka z kanalem alfa, ale no wtedy to moze wygladac skolei tragiicznie wasko, ale to wszytsko zalezy jak to bedzie w grze widziane... Nie zaponij tez o tym co mowili wczesniej te szprychy nie musza byc przyczepione do obreczy a te sciany ktore sa wewnatrz obreczy powinny byc usuniete.

Pozdrawiam

Napisano

Dzieki poradzie ftorek udalo mi sie zmiejszyc ilosc trojkatow z 1280 do 992(nadal za duzo?)

i troche poprawile tekstury ocencie sami

wozek.jpg

Wedlug mnie nieco lepiej

Napisano

jest tragicznie,,,zupelnie inaczej niz na foto,,,zrob tak : skasuj ten model i zrob model hi poly tego z foto > deczka w deczke te same elementy o tych samych rozmiarach.... jak to Ci sie nie uda to nawet nie probuj low poly robic.... pokaz jak juz zrobisz hi poly model... ( hi czyli nie nawalic siatki, tylko zrobic model normalny bez troski o siatke...)

Napisano

hmm rendery mógłbyś robić z ambientem białym! wtedy dużo lepiej wyglądają + bardziej przypomina to gre(tam sie jaśniejszego ambienta używa albo wręcz light mapy)

 

Widze że dałeś jeden renderek bez ambienta no i wygląda troche dziwnie bo jakiś shadow od ziemi powininen być wypalony na teksturce czy cos:]

 

ogólnie takie low poly lubie najbardziej:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności