Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

Oto moj model starego wozu

 

woz3d.jpg

1280 trojkatow

Co wedlug was jest zle,co mam zmienic,a co dodac?

Bradzo prosze o komentarze:)

  • Odpowiedzi 25
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na moj gust...to troche za duzo tych trójkatow!!Jak na taki model! aczkolwiek niech znaffcy sie wypowiedzą!:)

Napisano

dajac model low poly to chyba do gameart ? no i siateczka by sie przydala.

Napisano
  • Autor

Nie nadesle siatki bo wstyd sie przyznac ale niewiem jak wyrenderowac siatke:)

Do modelu dolozylem moj wczesniejszy domek Low-POLY(domek drwala)i wyglada to teraz tak

w gameart juz sa skonczone prace a ta nadal powstaje:)

wozdom2.jpg

wozdom.jpg

Napisano

siatke ? chyba najlatwiej to dac material z opcja WIRE na model i renderek zrobic :)

Napisano

Dziwne toto. Za dużo "szprych", które poza tym są za gróbe. Obręcz koła za cienka i źle oteksturowana. Równie niedobrze z teksturami na pace - niepotrzebne czarne paski na brzegach i niski kontrast desek. Sama konstrukcja byłaby zbyt giętka bez wzmocnień. Ilość tri makabryczna jak na taki model....

Napisano
  • Autor

co do ilosci szprych to moj ma 12 i na fotce tez ma 12:)

897590.jpg

a z reszta sie zgodze postaram sie poprawic

a oto siatka

starywozsiatka.jpg

Napisano

I nie szprychy tylko belki;]

dobra mniejsza z tym popraw tekstury i spróbuj sie pobawić z meshsmothem ciekawe jaki bedzie efekt.Pozdro

Napisano

meshsmooth przy game arcie??chyba ze sie nie znam.....a sie nie znam!:P

Napisano

Koła spróbuj zrobić z tuby(obręcz zewnętrzna) i cylindra(środek) i pokombinować z segmentami tak, aby szło połączyć polygony. Po tem nieco negmentów dodać na łączeniach. Wtedy Mesh smoth działa dobrze i będzie wystarczająco ostre:D

Napisano

Przeniesione.

 

skończone czy nie, jest to jednak lowpoly. W dziale Gameart rownierz są prowadzone wipy :)

 

Na przyszłość tworząc wątek w innym dziale radze przeczytać regulamin, w Galerii 3D i Wip obowiązują zasady nazewnictwa wątków

Napisano

Marcin wiesz ze go wystawiles do bicia teraz ??

Bo duzo z nas gejmowcow nie zaglada nigdzie indziej, a teraz rzuciles nam cieple mieso ]:->

Napisano
  • Autor

a wienc tak:

-testure wozu juz poprawilem:)(ale niebede pokazywal bo niema sensu)

-zastanawiem sie nad wygladem kola oto moje 2 propozycje

kolo.jpg

nr1

-szprychy sa wezsze wzdluz i wszerz

-ma troszme miej trojkatow

-szersza obrecz kolo

nr2

-szprychy sa wezsze wszerz(jestety nie wazsze wzdluz bo by juz bylo za duzo trojkatow)

-szersza obrecz kolo

-troche bardziej okragle

Które lepsze wedlug was?

Napisano

druga lepsza - ale i tak troche nie tak wyglada moim zdaniem (juz nie moowiac o marnotrawstwie triangli)

 

apoapa

Napisano

Mylek co Ty tu opowiadasz za bajki, nie wierze ze to drugie koło ma tylko o 4 kwadraciki wiecej

Napisano
  • Autor

nie nie dobrze podalem

tez mi sie to niewidzi...ale tak jest:)

a gdyby tak na kolo dac mala Normal mape?

Napisano

hehe - pierw zrob 'normalnie/tradycyjnie' dobre kolo - a poozniej kompinuj z normalkami :)

 

ps. podpowiadam ze np. szprychy nie musza byc zweldowane z obrecza - apozatym np. teraz brakuje piasty.

 

i jeszcze - kazda z tych szprych (calych/podwojnych - czyli tak jakby srednic a nie promieni) bym podzielil w srodku na pol - a konce pocienkowal troche - moze nie wygladalo by tak masywnie

 

pzopaa

Napisano

Hmmm widze ze gdzieniegdzie brakuje Ci krawedzi z czego masz tutaj sporo wielobokow rozniacych sie od czworo/trojkatow :> A co do kola no to coz... 12 boczne chyba byc powinno, ale co do tych szprych to sam nie wiem, sa one jakies za wielkie, moze wstaw w os jakis cylinder a szprychy daj wezsze, albo wogle zrob je teksturka z kanalem alfa, ale no wtedy to moze wygladac skolei tragiicznie wasko, ale to wszytsko zalezy jak to bedzie w grze widziane... Nie zaponij tez o tym co mowili wczesniej te szprychy nie musza byc przyczepione do obreczy a te sciany ktore sa wewnatrz obreczy powinny byc usuniete.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzieki poradzie ftorek udalo mi sie zmiejszyc ilosc trojkatow z 1280 do 992(nadal za duzo?)

i troche poprawile tekstury ocencie sami

wozek.jpg

Wedlug mnie nieco lepiej

Napisano

jest tragicznie,,,zupelnie inaczej niz na foto,,,zrob tak : skasuj ten model i zrob model hi poly tego z foto > deczka w deczke te same elementy o tych samych rozmiarach.... jak to Ci sie nie uda to nawet nie probuj low poly robic.... pokaz jak juz zrobisz hi poly model... ( hi czyli nie nawalic siatki, tylko zrobic model normalny bez troski o siatke...)

Napisano

hmm rendery mógłbyś robić z ambientem białym! wtedy dużo lepiej wyglądają + bardziej przypomina to gre(tam sie jaśniejszego ambienta używa albo wręcz light mapy)

 

Widze że dałeś jeden renderek bez ambienta no i wygląda troche dziwnie bo jakiś shadow od ziemi powininen być wypalony na teksturce czy cos:]

 

ogólnie takie low poly lubie najbardziej:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.