Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Oto moj model starego wozu

 

woz3d.jpg

1280 trojkatow

Co wedlug was jest zle,co mam zmienic,a co dodac?

Bradzo prosze o komentarze:)

  • Odpowiedzi 25
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na moj gust...to troche za duzo tych trójkatow!!Jak na taki model! aczkolwiek niech znaffcy sie wypowiedzą!:)

Napisano

dajac model low poly to chyba do gameart ? no i siateczka by sie przydala.

Napisano
  • Autor

Nie nadesle siatki bo wstyd sie przyznac ale niewiem jak wyrenderowac siatke:)

Do modelu dolozylem moj wczesniejszy domek Low-POLY(domek drwala)i wyglada to teraz tak

w gameart juz sa skonczone prace a ta nadal powstaje:)

wozdom2.jpg

wozdom.jpg

Napisano

siatke ? chyba najlatwiej to dac material z opcja WIRE na model i renderek zrobic :)

Napisano

Dziwne toto. Za dużo "szprych", które poza tym są za gróbe. Obręcz koła za cienka i źle oteksturowana. Równie niedobrze z teksturami na pace - niepotrzebne czarne paski na brzegach i niski kontrast desek. Sama konstrukcja byłaby zbyt giętka bez wzmocnień. Ilość tri makabryczna jak na taki model....

Napisano
  • Autor

co do ilosci szprych to moj ma 12 i na fotce tez ma 12:)

897590.jpg

a z reszta sie zgodze postaram sie poprawic

a oto siatka

starywozsiatka.jpg

Napisano

I nie szprychy tylko belki;]

dobra mniejsza z tym popraw tekstury i spróbuj sie pobawić z meshsmothem ciekawe jaki bedzie efekt.Pozdro

Napisano

meshsmooth przy game arcie??chyba ze sie nie znam.....a sie nie znam!:P

Napisano

Koła spróbuj zrobić z tuby(obręcz zewnętrzna) i cylindra(środek) i pokombinować z segmentami tak, aby szło połączyć polygony. Po tem nieco negmentów dodać na łączeniach. Wtedy Mesh smoth działa dobrze i będzie wystarczająco ostre:D

Napisano

Przeniesione.

 

skończone czy nie, jest to jednak lowpoly. W dziale Gameart rownierz są prowadzone wipy :)

 

Na przyszłość tworząc wątek w innym dziale radze przeczytać regulamin, w Galerii 3D i Wip obowiązują zasady nazewnictwa wątków

Napisano

Marcin wiesz ze go wystawiles do bicia teraz ??

Bo duzo z nas gejmowcow nie zaglada nigdzie indziej, a teraz rzuciles nam cieple mieso ]:->

Napisano
  • Autor

a wienc tak:

-testure wozu juz poprawilem:)(ale niebede pokazywal bo niema sensu)

-zastanawiem sie nad wygladem kola oto moje 2 propozycje

kolo.jpg

nr1

-szprychy sa wezsze wzdluz i wszerz

-ma troszme miej trojkatow

-szersza obrecz kolo

nr2

-szprychy sa wezsze wszerz(jestety nie wazsze wzdluz bo by juz bylo za duzo trojkatow)

-szersza obrecz kolo

-troche bardziej okragle

Które lepsze wedlug was?

Napisano

druga lepsza - ale i tak troche nie tak wyglada moim zdaniem (juz nie moowiac o marnotrawstwie triangli)

 

apoapa

Napisano

Mylek co Ty tu opowiadasz za bajki, nie wierze ze to drugie koło ma tylko o 4 kwadraciki wiecej

Napisano
  • Autor

nie nie dobrze podalem

tez mi sie to niewidzi...ale tak jest:)

a gdyby tak na kolo dac mala Normal mape?

Napisano

hehe - pierw zrob 'normalnie/tradycyjnie' dobre kolo - a poozniej kompinuj z normalkami :)

 

ps. podpowiadam ze np. szprychy nie musza byc zweldowane z obrecza - apozatym np. teraz brakuje piasty.

 

i jeszcze - kazda z tych szprych (calych/podwojnych - czyli tak jakby srednic a nie promieni) bym podzielil w srodku na pol - a konce pocienkowal troche - moze nie wygladalo by tak masywnie

 

pzopaa

Napisano

Hmmm widze ze gdzieniegdzie brakuje Ci krawedzi z czego masz tutaj sporo wielobokow rozniacych sie od czworo/trojkatow :> A co do kola no to coz... 12 boczne chyba byc powinno, ale co do tych szprych to sam nie wiem, sa one jakies za wielkie, moze wstaw w os jakis cylinder a szprychy daj wezsze, albo wogle zrob je teksturka z kanalem alfa, ale no wtedy to moze wygladac skolei tragiicznie wasko, ale to wszytsko zalezy jak to bedzie w grze widziane... Nie zaponij tez o tym co mowili wczesniej te szprychy nie musza byc przyczepione do obreczy a te sciany ktore sa wewnatrz obreczy powinny byc usuniete.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzieki poradzie ftorek udalo mi sie zmiejszyc ilosc trojkatow z 1280 do 992(nadal za duzo?)

i troche poprawile tekstury ocencie sami

wozek.jpg

Wedlug mnie nieco lepiej

Napisano

jest tragicznie,,,zupelnie inaczej niz na foto,,,zrob tak : skasuj ten model i zrob model hi poly tego z foto > deczka w deczke te same elementy o tych samych rozmiarach.... jak to Ci sie nie uda to nawet nie probuj low poly robic.... pokaz jak juz zrobisz hi poly model... ( hi czyli nie nawalic siatki, tylko zrobic model normalny bez troski o siatke...)

Napisano

hmm rendery mógłbyś robić z ambientem białym! wtedy dużo lepiej wyglądają + bardziej przypomina to gre(tam sie jaśniejszego ambienta używa albo wręcz light mapy)

 

Widze że dałeś jeden renderek bez ambienta no i wygląda troche dziwnie bo jakiś shadow od ziemi powininen być wypalony na teksturce czy cos:]

 

ogólnie takie low poly lubie najbardziej:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności