Napisano 25 Październik 200618 l Witam Oto moj model starego wozu 1280 trojkatow Co wedlug was jest zle,co mam zmienic,a co dodac? Bradzo prosze o komentarze:)
Napisano 25 Październik 200618 l Rzeklbym fajna fura... ;P Ogolnie co do niego dodasz?? Moze jakiegos osiolka i siano..?? ;) Ogolnie fajna sprawa - low poly bywa ciekawe :)
Napisano 25 Październik 200618 l na moj gust...to troche za duzo tych trójkatow!!Jak na taki model! aczkolwiek niech znaffcy sie wypowiedzą!:)
Napisano 25 Październik 200618 l dajac model low poly to chyba do gameart ? no i siateczka by sie przydala.
Napisano 25 Październik 200618 l Autor Nie nadesle siatki bo wstyd sie przyznac ale niewiem jak wyrenderowac siatke:) Do modelu dolozylem moj wczesniejszy domek Low-POLY(domek drwala)i wyglada to teraz tak w gameart juz sa skonczone prace a ta nadal powstaje:)
Napisano 25 Październik 200618 l siatke ? chyba najlatwiej to dac material z opcja WIRE na model i renderek zrobic :)
Napisano 25 Październik 200618 l Dziwne toto. Za dużo "szprych", które poza tym są za gróbe. Obręcz koła za cienka i źle oteksturowana. Równie niedobrze z teksturami na pace - niepotrzebne czarne paski na brzegach i niski kontrast desek. Sama konstrukcja byłaby zbyt giętka bez wzmocnień. Ilość tri makabryczna jak na taki model....
Napisano 25 Październik 200618 l Autor co do ilosci szprych to moj ma 12 i na fotce tez ma 12:) a z reszta sie zgodze postaram sie poprawic a oto siatka
Napisano 25 Październik 200618 l I nie szprychy tylko belki;] dobra mniejsza z tym popraw tekstury i spróbuj sie pobawić z meshsmothem ciekawe jaki bedzie efekt.Pozdro
Napisano 25 Październik 200618 l meshsmooth przy game arcie??chyba ze sie nie znam.....a sie nie znam!:P
Napisano 25 Październik 200618 l Koła spróbuj zrobić z tuby(obręcz zewnętrzna) i cylindra(środek) i pokombinować z segmentami tak, aby szło połączyć polygony. Po tem nieco negmentów dodać na łączeniach. Wtedy Mesh smoth działa dobrze i będzie wystarczająco ostre:D
Napisano 25 Październik 200618 l Przeniesione. skończone czy nie, jest to jednak lowpoly. W dziale Gameart rownierz są prowadzone wipy :) Na przyszłość tworząc wątek w innym dziale radze przeczytać regulamin, w Galerii 3D i Wip obowiązują zasady nazewnictwa wątków
Napisano 25 Październik 200618 l Marcin wiesz ze go wystawiles do bicia teraz ?? Bo duzo z nas gejmowcow nie zaglada nigdzie indziej, a teraz rzuciles nam cieple mieso ]:->
Napisano 26 Październik 200618 l Autor a wienc tak: -testure wozu juz poprawilem:)(ale niebede pokazywal bo niema sensu) -zastanawiem sie nad wygladem kola oto moje 2 propozycje nr1 -szprychy sa wezsze wzdluz i wszerz -ma troszme miej trojkatow -szersza obrecz kolo nr2 -szprychy sa wezsze wszerz(jestety nie wazsze wzdluz bo by juz bylo za duzo trojkatow) -szersza obrecz kolo -troche bardziej okragle Które lepsze wedlug was?
Napisano 26 Październik 200618 l druga lepsza - ale i tak troche nie tak wyglada moim zdaniem (juz nie moowiac o marnotrawstwie triangli) apoapa
Napisano 26 Październik 200618 l Mylek co Ty tu opowiadasz za bajki, nie wierze ze to drugie koło ma tylko o 4 kwadraciki wiecej
Napisano 26 Październik 200618 l Autor nie nie dobrze podalem tez mi sie to niewidzi...ale tak jest:) a gdyby tak na kolo dac mala Normal mape?
Napisano 26 Październik 200618 l hehe - pierw zrob 'normalnie/tradycyjnie' dobre kolo - a poozniej kompinuj z normalkami :) ps. podpowiadam ze np. szprychy nie musza byc zweldowane z obrecza - apozatym np. teraz brakuje piasty. i jeszcze - kazda z tych szprych (calych/podwojnych - czyli tak jakby srednic a nie promieni) bym podzielil w srodku na pol - a konce pocienkowal troche - moze nie wygladalo by tak masywnie pzopaa
Napisano 26 Październik 200618 l Hmmm widze ze gdzieniegdzie brakuje Ci krawedzi z czego masz tutaj sporo wielobokow rozniacych sie od czworo/trojkatow :> A co do kola no to coz... 12 boczne chyba byc powinno, ale co do tych szprych to sam nie wiem, sa one jakies za wielkie, moze wstaw w os jakis cylinder a szprychy daj wezsze, albo wogle zrob je teksturka z kanalem alfa, ale no wtedy to moze wygladac skolei tragiicznie wasko, ale to wszytsko zalezy jak to bedzie w grze widziane... Nie zaponij tez o tym co mowili wczesniej te szprychy nie musza byc przyczepione do obreczy a te sciany ktore sa wewnatrz obreczy powinny byc usuniete. Pozdrawiam
Napisano 26 Październik 200618 l Autor Dzieki poradzie ftorek udalo mi sie zmiejszyc ilosc trojkatow z 1280 do 992(nadal za duzo?) i troche poprawile tekstury ocencie sami Wedlug mnie nieco lepiej
Napisano 26 Październik 200618 l jest tragicznie,,,zupelnie inaczej niz na foto,,,zrob tak : skasuj ten model i zrob model hi poly tego z foto > deczka w deczke te same elementy o tych samych rozmiarach.... jak to Ci sie nie uda to nawet nie probuj low poly robic.... pokaz jak juz zrobisz hi poly model... ( hi czyli nie nawalic siatki, tylko zrobic model normalny bez troski o siatke...)
Napisano 14 Listopad 200618 l hmm rendery mógłbyś robić z ambientem białym! wtedy dużo lepiej wyglądają + bardziej przypomina to gre(tam sie jaśniejszego ambienta używa albo wręcz light mapy) Widze że dałeś jeden renderek bez ambienta no i wygląda troche dziwnie bo jakiś shadow od ziemi powininen być wypalony na teksturce czy cos:] ogólnie takie low poly lubie najbardziej:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto