Napisano 26 Listopad 200618 l Autor to juz bedzie chyba prawie ostateczna wersja. jeszcze tylko pare poprawek i chyba wezme sie za textury. wiem ze jest jeszcze masa bledow ale na dzien dzisiejszy lepiej nie umiem:] pozdro. EDIT: Dalem zweldowany model
Napisano 26 Listopad 200618 l Czym się różni ten update od poprzedniego poza tym, że bardziej zaznaczona jest kreska wzdłóż ciała i głowy (miejsce połączenia dwóch części)? Modelik cieszący oko, ale stary brakuje tu jeszcze czegoś, co uzupełni dobry model - teksturek. Nie będzie ich?!?!pozdro
Napisano 26 Listopad 200618 l (...)zaznaczona jest kreska wzdłóż ciała i głowy (miejsce połączenia dwóch części)?(...) Symetria nic ci nie mówi? ;D Model spoko, mi w sumie tylko suty się nie podobają, chyba powinny być jeszcze trochę bardziej rozsunięte. Pozdro
Napisano 27 Listopad 200618 l Wydaje mi sie ze dalej ma za duża głowe :0 reszta wyszła ekstra (apropo może ktoś polecić dobre tuta do robienia ciała, głowy itp.? ni moge znaleźć ;( ) Daj mu czerwoną opaske i zarost :P
Napisano 13 Grudzień 200618 l Autor no to maly odkop z mojej strony:) troche siedzialem i dubalem. jest lepiej raczej ale jeszcze i tak dlugo droga przede mna. wiec zapraszam do komentowania. raczki sa juz w drodze, raczej beda na nich rekawiczki bez palcow
Napisano 13 Grudzień 200618 l powiem szczerze ze glowka rzadzi :D cialo troche przydaloby sie poprawek :) z klata ma troche problemow krzywa jakac(krztalt) biceps do wyminay postaraj sie bardziej zmiekczyc miesnie reki ramienia itp :) ale i tak bardzo ladnie takie czepianie nie martw sie :D ps. zaczales modelowac (cialo) z plane?? jak tak to podziwiam ps2.pepek super :D pozdro i powodzenia
Napisano 13 Grudzień 200618 l Super, normalnie super :) Ja zbytnio na modelowaniu się nie znam, ale wiem jak powinien wyglądać kibol :) Na Twoim miejscu bym go trochę wyciągnął, sylwetka wydałaby się mniej krępa i bardziej dynamiczna co nadałoby postaci nieco polotu... tak myślę :) P.S. Kurcze, tutaj ludzie takie cuda robią.... oj jo joj
Napisano 14 Grudzień 200618 l Fajnie że nie odpuściłeś sobie ;) Dla mnie szczególnie rzuca się w oczy biceps. Jego kształt jest dziwny nieco i troche jakby nieproporcjonalny do reszty mięśni. I fajnie by było gdybyś pokazał troche wierzchu porzedramienia z ładnie zarysowanymi mięśniami :) Co do klatki to mi się podoba, jedynie tylko środek u góry jakis dziwny jest. Mięśnia klatki w tym miejscu powinny sie bardziej łączyć chyba. Narazie tyle ;) Pozdrawiam
Napisano 15 Grudzień 200618 l Jak dla mnie to ten ziomek ma za małe przedramie i jest za wąski w barach. Za słabo rozwinięte naramienne. No i wogóle nie jest żylasty :mniam: ale moze ja za duzo wymagam :)) Jednakże Naramienne przydałoby się poprawic :D
Napisano 17 Grudzień 200618 l Autor nielot- dzieki. klatka jeszcze troche zostanie zmieniona ale ogolnie mnie sie juz jej ksztalt calkiem podoba:] biceps zostanie zmieniony (caly czas nad nim pracuje:)) ramze- thx:) oj to jeszcze nie sa cuda..;) obo- nie odpuscilem sobie, bo za duzo pracy juz w to wlozylem. na bicepsem jeszcze troche popracuje. Hak_reK- co masz na mysli mowiac "zylasty" ogolnie narazie bedzie przestoj w update`ach poniewaz zbuntowala mi sie myszka i umarla:/ taki ostatni update jeszcze:
Napisano 18 Grudzień 200618 l Autor o hoho:] wiem ze model slaby jest no ale coz dopiero sie ucze:) kolejny maly update
Napisano 18 Grudzień 200618 l Matti jesteś szalony:) Ja osobiscie deczko skrocilbym mu szyke i minimalnie powiekszym baniak. Wykonanie godne pozazdroszczenia:)
Napisano 19 Grudzień 200618 l wszystko super :) ale prosze przypatrz sie jak wyglada ucho :) potrzebuje dopieszczenia zdecydowanie ! nie olewaj go bo to jest najwazniejsza czesc modelu
Napisano 19 Grudzień 200618 l wiem ze model slaby jest no ale coz dopiero sie ucze:) falszywa skromnosc:P tak jak wyzej popraw ucho, bo jednak cos z nim nie tak, po za tym jak dla mnie very good:). Powodzenia.
Napisano 19 Grudzień 200618 l Autor Matti jesteś szalony:) Ja osobiscie deczko skrocilbym mu szyke i minimalnie powiekszym baniak. Wykonanie godne pozazdroszczenia:) dzieki Z-brush:] jak tylko bede mial nowa myszke to sie wezme za pozadne zmoiany bo jeszcze masa rzeczy mi nie lezy. wszystko super :) ale prosze przypatrz sie jak wyglada ucho :) potrzebuje dopieszczenia zdecydowanie ! nie olewaj go bo to jest najwazniejsza czesc modelu dzieki KLICEK. ucho jest zrobione na slowo hnoru i nawet nie jest pod czepione do glowy. je zostawiam na sam koniec sobie. falszywa skromnosc:P tak jak wyzej popraw ucho, bo jednak cos z nim nie tak, po za tym jak dla mnie very good:). Powodzenia. wcale nie taka falszywa;P. dzieki:) Ogolnie rzecz biorac jeszcze sporo do poprawy. Co chwila wynajduje cos co mozna by ulepszyc. Ale i tak najgorsze jezcze przede mna czyli -tekstury i shadery
Napisano 21 Grudzień 200618 l Jak ty się trzymasz anatomii O-O zazdroszczę ci. Za dużo Pudziana się na ogłądałes w TV Tak wogóle zrób mu więsze zmarszczki na twarzy i nie za ostre
Napisano 21 Grudzień 200618 l Autor dzieki Gen.Baton maly update. i taki maly swiateczny beton ode mnie;) Wesolych swiat people:)
Napisano 22 Grudzień 200618 l Będą jeszcze jakieś update? Bo zacząłem sie niepokoić :) czekamy czekamy, ja o takim modelowaniu na razie sobie pomarzę :)
Napisano 22 Grudzień 200618 l Autor kolejny kosmetyczny update. sory ze takie male ale mysz nie daje mi zbyt wielkiego pola do popisu:/
Napisano 23 Grudzień 200618 l Dla mnie to juz on jest praktycznie ideolo :) Powalcz jeszcze tylko z przedramionami. Pozdrawiam
Napisano 28 Grudzień 200618 l Autor no i powolnym nieublaganym krokiem zblizam sie do konca modelowania:] jeszcze pare malych kwestii do poprawy (nie podboja mi sie przed ramienia jeszcze i troche piersi) i pytanie do was czy on jest proporcjonalny bo ja juz nic nie widze:P wydaje mi sie ze jego przedramie jest troche dlugie ale przynajmniej zgadza sie z nogami:] pozdro
Napisano 29 Grudzień 200618 l Autor dobra jak dla mnie to juz koniec. nie jest to moze ideal ale no coz trzeba isc dalej:) teraz bede bral sie za riga jakiegos i nadam mu jakas poze. (jakies sugestie;>??) pozdrawiam
Napisano 29 Grudzień 200618 l Dobrze by wygladal z kalaszem, ale ciezko byloby go tak uformowac, latwiej dac mu jakis pistolet. Model w sumie bardzo dobry i w ogole, piersi sa troche zbyt wypukle pod wzgledem miesni brzusznych, ale to jest czepianie sie na sile. Ogolnie kawal dobrej roboty odwaliles, czekam na oteksturowanego pakera ;] GL&HF
Napisano 29 Grudzień 200618 l piersi powinny płynniej się zchodzić z ciałem. ale oprócz tego very sexy.
Napisano 16 Styczeń 200718 l Autor Witam po przerwie:) no wiec zaczelem zabawe z texturami. dlonie wyszly slabe bo z duzy noise w bumipie dalem. ale i tak docelowo maja byc tam rekawice wiec jakos to bedzie chyba:]
Napisano 16 Styczeń 200718 l klata, biceps, brzuch widać ostro jechał na siłowni... tylko coś motyli ćwiczyć zapomniał :D
Napisano 16 Styczeń 200718 l teraz, jak doszły shadery, to się okazało że cały model dłoni jest nie teges :P wyglądają jak dłonie odnowionego bustera z pogromców mitów (pierwsze skojarzenie :P ) tex bardzo fajna, shader też. Jakaś wielka szrama na ręce i tatuaż na brzuchu by mu się przydały.
Napisano 16 Styczeń 200718 l Autor dzieki za komentarze cta-zaraz wrzuce render z wiekszymi "motylami" ^johny- chodzi tobie o czworoboczny? maczuga- jak juz napisalem dlonie sa bez kitu beznadziejne ale to daltego ze beda na nich rekawiczki, ktore powinny jako tako zaslonic te "przeszczepy".
Napisano 16 Styczeń 200718 l Autor ale w ktorym miejscu?? no bo komentarze w stylu "cos jest nie tak" nie sa za bardzo konstruktywne:) plecy nie sa wymodelowane bo gostek bedzie widoczny tylko z frontu
Napisano 16 Styczeń 200718 l Nieważne, popraw zatem szerszy grzbietu, bo jest wąski jak u kobiety. Herod baby, ale kobiety.
Napisano 16 Styczeń 200718 l motyle to najszerszy, nie szerszy :D jak u kobiety, też on raczej nie jest bo kobiety to wogóle mają zazwyczaj zanik mięśni, a żeby zobaczyć motyle frontalnie u kobiety to chyba tylko u zawodowej kulturystki można :P zatem podpakuj mu troche plecy walnij go w jakiejś kulturystycznej pozie coby ładnie sie ponapinał i będzie git :D
Napisano 17 Styczeń 200718 l Autor no co ty nielot co ty chcesz od proporcji? bo tu bede sie klocil wiec jak uzasadnisz swoje zdanie to wtedy pogadamy:)
Napisano 17 Styczeń 200718 l Wow, ale świetne tekstury. Model też niczego sobie ale chyba daleko mu brakuje do zawodowych kulturystów
Napisano 17 Styczeń 200718 l Autor dzieki Gedeon. ale on nie ma byc zawodowym klturysta. ot zwykly sobie gostek
Napisano 17 Styczeń 200718 l Proporcje leżą bracie :) Szczególnie rzuca się w oczy wielkość głowy, stanowczo za mała. Shader skóry, klasa. Pozdrawiam
Napisano 17 Styczeń 200718 l Autor hyh, cos w tym moze i jest zobacze jak z wieksza wyglada. tak w sumie to mi jeszcze rece wydaja sie krotkie. co o tym sadzicie?
Napisano 18 Styczeń 200718 l Coś mi prawy nadgarstek kuleje. Jakiś taki dziwny ;P Fakt, że główka trochu mała, pewnie wyrazem twarzy się na razie nie zajmujesz, ale ładnie by wyglądał, gdyby był trochę groźniejszy. ^^ PS. Zrób może beret w jednym kolorze, nie przypominam sobie, żeby nosili moro ;P IMHO jednolity kolor lepiej by wygladał. Pozdrawiam, Solo
Napisano 18 Styczeń 200718 l Autor glowe zmienie bo fakt jest mala. wyraz twarzy bedzie groznieszy troche, le to pozniej. beret jest tymczasowy. docelowo bedzie zilony a dol czarny
Napisano 18 Styczeń 200718 l Jeszcze tak jak się przyglądam dłoni prawej to ma na kciuku taka kreche, przez co wygląda jakby była plastikowa Pozdrawiam, Solo
Napisano 18 Styczeń 200718 l Hehe no kolego klasa, popraw co masz poprawic i dawaj updaty, bo milo sie nie patrzy.
Napisano 19 Styczeń 200718 l Autor dzieki za komentarze. EDIT: dalem inny render. tadzio- te rekawiczki mialy byc docelowo wiec rece sobie odpuscilem:]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto