Napisano 23 Listopad 200618 l Na razie rezerwuje miejsce i ide po bro. szkoda że nie wybraliście kategorii "robot"
Napisano 23 Listopad 200618 l Witam!! bedziesz robil dwoch czy tylko jednego?? :) bo jak dwoch to moze trojkatow zabraknac :)
Napisano 23 Listopad 200618 l przypomniała mi sie ta bajka, jezu jakie to było głupie :D:D powodzenia! :D
Napisano 23 Listopad 200618 l promiiiiiiiiiiiiis lannnnnnnnddddddddd ! :D jedna z fajniejszych kreskowek jakie byly ;D powodzenia
Napisano 26 Listopad 200618 l Autor miałem się wycofac, bo o modelowniu organiki nie mam pojecia ale jedna spróbuje, wystawiam się na publiczny rechot ale piszcie co jest źle bo chcę się nauczyć
Napisano 26 Listopad 200618 l Hmmm nikt na pewno sie bedzie smial bo nie ma z czego. Wazne jest ze prubujesz i to sie liczy. A jak jzu kazesz cos wymieniac no to hmm... sprawa bardziej moze domniemana dotyczaca uszow. Ja bym je zrobil oddzielnie no i umm... przylozyl do tylu glowy na kantach tak aby sie stykaly lekko tlyko koncami a nie wyprowadzal besposdrednio w taki sposob. Bylo by i chyba lepiej i tez latwiej :)
Napisano 26 Listopad 200618 l Hmmm nikt na pewno sie bedzie smial bo nie ma z czego. ja sie bede smial :D:D hahahahhahahahahahahhaha starczy zmeczylem sie ;) ok wiec tak narazie spoko maroko :) jedziesz dalej i sie nie przejmujesz :) pozdro
Napisano 26 Listopad 200618 l hahaha własnie sie zastanawiałęm jak rozwiarzesz jego oczy :D:D i chyba średnie rozwiązanie wybrałeś. Myśle ze w swoim przypadku mozesz spokojnie zrobić mu oczy jak u normalengo psa :D sam kształt głowy któy zrobiłeś wyśmienicie odrazu nasuwa skojarzenie z tą postacią :)
Napisano 26 Listopad 200618 l piKsar nie wycofuj sie :) postac wyglada super i z kazdym updejtem jest coraz lepiej :) wg mnie nie powinienes nakladac meshsmootha, tylko wszystkie connecty robic recznie az uzyskacz dosc gladki zaokraglony ksztalt :) Glowa super , oczka tez hehe, ew. moglbys zrobic jedno wieksze 2gie mniejsze moze wygladalo by to jak w kreskowce:)
Napisano 26 Listopad 200618 l koszmar e tam, zaden koszmar. idzie Ci juz coraz lepiej oby tak dalej, tylko oczka cos mi nie pasują bo cos dziwnie on patrzy ;P
Napisano 26 Listopad 200618 l Znalazłem coś, co może Ci pomoże. Poniżej widać, że oczy ma osadzone raczej normalnie :) http://www.wingnuttoons.com/2stupanim.gif
Napisano 26 Listopad 200618 l noo jedziesz pikSar bedzie gitesowy :D potem jak bedzie debest poprosze o mozliwość zrigowania go i zrobienia animacji :D:D
Napisano 27 Listopad 200618 l o wiele trudniej jest zinterpretowac postac 2d niz taka co juz orginalnie byla 3d .... wiec mozesz tylko byc dumny z poziomu trudnosci jaki wybrales ;) powodzenia w dalszej pracy!
Napisano 27 Listopad 200618 l :D Piesek bardzo fajny. Buciki muszę przyznać zjawiskowe ;) i nie za bardzo wiem o co z nimi chodzi. Dlaczego on taki obrysowany czarną krechą? :p
Napisano 27 Listopad 200618 l Autor buciki są nieprzypadkowe, może sobie ktoś przypomni o co chodziło w tym odcinku ? poźniej wytłumaczę
Napisano 27 Listopad 200618 l ja pamietam, chodzilo chyba o to ze chcieli wejsc do marketu i wpadli na pomysł ze ludzie tam wchodzą dzieki butom, right?? :D
Napisano 27 Listopad 200618 l tak ja tez pamietam :D fajny odcinek :-) ale byly fajniejsze... ja przestalem je ogladac jak zaczeli tlumaczyc na polski cartoonnetwork ... ehh :/ to szmaciaki
Napisano 27 Listopad 200618 l oczy duzo lepsze, mogl bys poprawic polaczenie ramion z tułowiem bo za kanciate sa, i co on ma na nogach?:)
Napisano 27 Listopad 200618 l Autor to znowu ja, dzięki za komenty, wszystkie sugestie w trakcie wdrażania,musze przełamać opór materii. koncept był taki : jednak życie okazało sie brutalne siatki nie pokażę bo dokonałem na niej gwałtu modyfikatorem Optimize
Napisano 27 Listopad 200618 l Tak jak teraz patrzę, uszy w porównaniu z kreskówką są trochę za długie (u Ciebie kończą się gdzieś w okolicy tyłka). Mam nadzieję, że ogonek mu jednak urośnie :)
Napisano 28 Listopad 200618 l ziom wszystko spoko, ale to nie jest low poly :\. puffff i jestesmy w game arcie. wezmiesz to pod uwage?
Napisano 28 Listopad 200618 l jeeezu to był ten odcinek w którym mały chciał wejść przez automatyczne drzwi :D :D :D :D [edit do PikSar'a] siedziałem cichutko w kąciku i kreśliłem plany podboju wszechświata :)
Napisano 29 Listopad 200618 l Autor ziom wszystko spoko, ale to nie jest low poly :\. puffff i jestesmy w game arcie. wezmiesz to pod uwage? nie znam sie na game arcie - to prawda, ale to co jest zrobione do tej pory ma około 4000 tri a limit jest 5000 - tym się kierowałem. Tweety, gdzieś ty był tyle czasu ?
Napisano 29 Listopad 200618 l kurt robi krucjate po wątkach. nie mozna władzą świeckim przeszkadzać w ich świętych sprawach nie dla maluczkich wiec Piksar :) NIESŁUCHAJ :D:D
Napisano 10 Grudzień 200618 l Autor nie umarłem, dzisiaj usiadłem na chwile i zrobiłem od nowa nie cierpie organiki - poskręcam go na śruby
Napisano 11 Grudzień 200618 l Autor dalej, koncept wył taki aby przedstawić kundla zderzającego się z hydrantem (jak w bajce) ale jak wyszło każdy widzi. Szukam dobrego ducha który zriguje mi psa.
Napisano 11 Grudzień 200618 l mi to sie kojarzy raczej ze stosunkiem niz przeychaniem!;) ale hydranta to zes byczego zrobil!:)
Napisano 11 Grudzień 200618 l może to taka gra słów i skojarzeń? "Pies posówa hydrant" ;) No ale z twarzy ten pies mi bardziej pasuje niż poprzedni :)
Napisano 11 Grudzień 200618 l ;) mimo iz jestes bardzo sympatyczhnym czlowiekiem musze powiedziec surowo, ze to nie jest game art... jesli chcesz wiedziec wiecej odnosnie tego co mialem na mysli idz prosze do watku nielota- tam to bylo walkowane...
Napisano 11 Grudzień 200618 l Autor ;) to nie jest game art... ... trudno się z tobą nie zgodzić, nie mam pojęcia o game art, zasadach itd... przyciągnął mnie temat i 5000 trisów. na swoją obronę powiem tylko że scenka ma 4300 trisów. takie modelowanie jest dla mnie zupełnie obce, uwielbiam hi poly. pozdrawiam KONIEC
Napisano 11 Grudzień 200618 l Wedlug mnie jest fajnie, tylko powinienes mu brwi przekrecic tak aby bardziej przypominaly te z Twojego awatara, bo teraz sa takie wsciekle :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto