kubi Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 Pozwoliłem sobie zaznaczyć kilka rzeczy. Moim zdaniem taki profil by był ładniejszy, ucho tez za male.
Hindus Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 Super postęp :o patrzac na twoje wczesniejsze pracki naprawde to widac mistrzu.
ReflectVision Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 Georgas ma talent ;) nie ma co sie oszukiwac, trzeba go tylko szlifowac :)
Georgas Napisano 13 Lipiec 2007 Autor Napisano 13 Lipiec 2007 próbowałem poprawić ale średnio mi to wyszło dzięki panowie za miłe słowa :)
makbol Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 Kurcze Georgas, czego się nie dotkiesz (po jakimś czasie) to wymiatasz. Dobrze Ci idzie ;)
kubi Napisano 14 Lipiec 2007 Napisano 14 Lipiec 2007 Nadal mi sie zewnętrzne kąciki oczu nie podobają. Tu masz ładne oczko oblukaj:
chveti Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 Po Twoim wątku i nielota definitywnie widać że ogranika jest do nauczenia..kwestia milionów ćwiczeń ;) I'm impressed 'bout progress ;) Pozdrawiam.
Georgas Napisano 19 Lipiec 2007 Autor Napisano 19 Lipiec 2007 dzięki chveti do nauczenia jest ale dużo przede mną jeszcze :) nowa główka + wchodze w detal powoli znacie jakieściekawe sposoby na robienie detalu w ZB ??
KLICEK Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 zaczynajac od skulptowania sami sie ukaleczacie, oczywiscie to moje osobiste zdanie ;)
Kirian Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 Dajesz dalej Georgas!:) co masz na myśli Klicek?:) jestem ciekaw, rozwiń prosze myśl
nielot007 Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 klicek ma racje :) tradycyjne modelowanie pomaga wyczuc bryle itp itd. :)
Gomez Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 Georgas - Niezly postep zrobiles :) Gratuluje. Ale,ale... Niby fajnie ale nie do konca. Mam wrazenie jakby mu brakowalo jakichs kosci lub miesni (?). Zuchwa w miejscu gdzie sie zalamuje (blisko ucha) jest za wysoko. Popracuj nad oczami i okolica. Usta fajne ale nie jestem pewien co do tych kacikow - wygladaja troche jak u nielota. Laczenie nosa z twarz niedobre i skrzydelka nosa za cienkie. Brakuje lukow brwiowych ( to chyba tych kosci mi brakuje). Popraw nierownosci z boku czachy. Cos mi tu jeszcze sie nie podoba ale sam nie wiem... Klicek - z przyjemnoscia poznam twoje argumenty :)
nielot007 Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 Usta fajne ale nie jestem pewien co do tych kacikow - wygladaja troche jak u nielota. no nie ja robie calkiem inne kaciki ust, wogole nie podobne do moich.
KLICEK Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 Ok rozwijam moje zdanie : ludzie ktorzy zaczynaja od skulptowania, niedosc ze zapominaja o anatomii to i o masach miesniowych/tluszczykowch. Nie wiem dlaczego ale jakos skulpty wygladaja strasznie, skupiaja sie na "mozliwosci" zrobienia detalu (dostajecie wtedy komentarze typu "fajny detal :), a nie "fajna głowka :)" czujecie roznice ?), a nie na bryłe twarzy przez to model wyglada jakby był ktos robił "retarda" pocietego brzytwa, albo co gorsza napackanego i nabombelkowatego wszedzie. Modelowanie reczne wyrabia jednak czucie tej bryły, moze nie zawsze, bo wiem ze sam mam z tym problemy, ale na pewno bardziej niz jak skluptem "toroszke tu troszke tam" ;) Oczywiscie to moje zdanie, mozecie miec mnie w 4 literach nie obraze sie, bo na pewno znajda sie ludzie, ktorym skulptowanie wychodzi bez umiejetnosci modelowania recznego, tak samo jak znajda sie graficy nie potrafiacy nic zrobic w 2d, a robiacych piekne cg, ale powiedzmy sobie to otwarcie jest to "mniejszosc" ;) nie traktujcie tego prosze jak wymadrzanie sie, dzieki :) ps. nie mam nic do modeli autora watku, sa spoko potrzebuja troszke pieszczoty wiec keep it up :)
kubi Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 Ok rozwijam moje zdanie : ludzie ktorzy zaczynaja od skulptowania, niedosc ze zapominaja o anatomii to i o masach miesniowych/tluszczykowch. Nie wiem dlaczego ale jakos skulpty wygladaja strasznie, skupiaja sie na "mozliwosci" zrobienia detalu, a nie na bryłe twarzy przez to model wyglada jakby był ktos robił "retarda" pocietego brzytwa, albo co gorsza napackanego i nabombelkowatego wszedzie. Modelowanie reczne wyrabia jednak czucie tej bryły, moze nie zawsze, bo wiem ze sam mam z tym problemy, ale napewno bardziej niz jak skluptem "toroszke tu troszke tam" ;) Oczywiscie to moje zdanie, mozecie miec mnie w 4 literach nie obraze sie, bo na pewno znajda sie ludzie, ktorym skulptowanie wychodzi bez umiejetnosci modelowania recznego, tak samo jak znajda sie graficy nie potrafiacy nic zrobic w 2d, a robiacych piekne cg, ale powiedzmy sobie to otwarcie jest to "mniejszosc" ;) nie traktujcie tego prosze jak wymadrzanie sie, dzieki :) ps. nie mam nic do modeli autora watku, sa spoko potrzebuja troszke pieszczoty wiec keep it up :) Poza tym umiejętność tradycyjnego modelowania przydaje sie w przypadku robienia bryłek. Przykład Kolby Jukes najpierw tradycyjny modeling potem sculptowanie, raczej skłania ku temu by najpierw nauczyc sie tradycyjnej metody a potem zacząć sculptować.
KLICEK Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 Kolby Jukes to kozak nie ma sie co przyrownywac :) ale ludzie zapominaja o Marcinie Królu naszym rodaku ktory miota tak ze "hohohohohoh" ;)
nielot007 Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 hehe gdyby kolby jukes zrobil model (taki sam) tradycyjnie i scupltem nie byloby roznicy no tylko taki maxymalny detal by je odroznial :D a jak powiem tylko ze (z polakow) tradycyjny modeling to staszek :D jego david zabija mnie zakazdym razem jak na niego patrze :D
Orangegraphics Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 a dla mnie Nielot i Klicek :D nie no, na razie tak wysoko nie patrze, za niski jestem, to widzę też dopiero połowe góry, nie szczyty:D
Georgas Napisano 20 Lipiec 2007 Autor Napisano 20 Lipiec 2007 nielot007 pinch + std :) Gomez dzięki za cenne uwagi :) wiem że sculptowanie to takie troszke pójście na łatwizne ale nie radze sobie w tradycyjnym modelowaniu organiki :(, sculpting sprawia mi dużo frajdy i staram się robić główki poprawnie a nie żeby był byle jaki detal :(, poprostu mi nie wychodzi nieco poprawiłem (tak myśle) ten ostani model
Gomez Napisano 20 Lipiec 2007 Napisano 20 Lipiec 2007 Takiego detalu jeszcze nie robilem wiec moze nie powinienem sie wypowiadac ale te faldki pod koscmi policzkowymi sa blee :)
patry Napisano 21 Lipiec 2007 Napisano 21 Lipiec 2007 Super to wygląda! :) Używałeś tu Geometry HD? Bo detal powala! (w pozytywnym tego słowa znaczeniu of korz :)) I ile całość ma poly?
Georgas Napisano 21 Lipiec 2007 Autor Napisano 21 Lipiec 2007 dzięki :) nie było potrzeby używać geometry hd, model ma prawie 3,7 mln poly
Kirian Napisano 21 Lipiec 2007 Napisano 21 Lipiec 2007 Walcz Bracie!:)... dodam tylko ze wg mnie brak tym glowkom 'bryly'... podstawowego ksztaltu na ktory nakladasz Swoj detal:), ktory zreszta jest dosc dobry:)!... pierw postaraj sie zrobic 'kształtną' glowe :) a pozniej zapodaj fajny detal:) powodzenia!
Georgas Napisano 21 Lipiec 2007 Autor Napisano 21 Lipiec 2007 dzięki, staram się :) poprawiłem wcześniejszy model, myślę że jest lepiej
maczuga Napisano 21 Lipiec 2007 Napisano 21 Lipiec 2007 No ja się do tej główki czepiać nie będe, bo sam nie umiałbym lepiej :) gałki oczne mu zrób, a nie tak chamsko mu wydziubałeś oczka, teraz będzie z białą laską chodził biedaczek xD
DEkoy Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Według mnie, Twoje prace z technicznego punktu widzenia nie budzą większych zastrzeżeń. Natomiast widać, że nie masz pomysłu na tą głowę i kształtujesz ją tak, jak Cię myszka poniesie. Detale robisz bardzo fajnie, ale kształt czaszki jest nieciekawy – musisz przedstawic jakiegos konkretnego gościa :) Ale widać, że jestes na dobrej drodze! :D
Ciechu Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Ja z kolei mam wrażenie, że niektóre z tych modeli są dobre ale jest też kilka mniej realistycznie wyglądających twarzy. Wydaje mi sie że dajesz modelom za duże oczy.
DEkoy Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 Jakos nie moge sie przekonać do tego, jest troche estetycznego "ale" jak np. - za szeroko oczy - za mocne wgłebienia na czubku nosa, one sa bardzo subtelne. Zrób wiekszym brushem i zaraz lekko wygładzaj - za szerokie zmarszczki na czole o przynajmniej 2 cm - to ziarnowanie na brodzie i okolicach to miał być zarost? Nie tedy droga, chyba, że chciałes otrzymac pory w skórze. Jak popatrzysz w lustro to zobaczysz ze nie ma ich tam az tak licznie. - to samo wargi, te malutkie fałdki sa wieksze i bardziej widoczne. Usta nie sa tak podrapane. - górna część ucha powinna byc bardziej na zewnątrz Pozdro
Georgas Napisano 29 Styczeń 2008 Autor Napisano 29 Styczeń 2008 jakoś do sculptów nie pasuje bo render, rendery testowe nie ma sensu, speed modeling nie bo to sculpt został mój stary temat :D
floo Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 Georgasa fajna główka, tyle że jej utwierdzenie na stojaczku lepiej by wyglądało gdyby nie było takiego ostrego zakończenia
Maykel Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 niezłe, przypomina mi starego mojego kumpla ;) Kąt jest za duży, chyba, że ta podstawka jest przykręcana od spodu :-)
FF Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 Nie mówiąc już o tym że stojaczek by sie przewrócił:D Fajna głowa. EDIT: Aaa, maykel mnie wyprzedził. 555 post:)
Georgas Napisano 23 Maj 2008 Autor Napisano 23 Maj 2008 cześc ponownie, coś ostatnio strugam oraz taki dude
ciastuch Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 Główka na stojaczku wymiata po prostu:) Tylko faktycznie, stojaczek przewróciłby sie pod ciężarem rzeźby... Miło wyglada głowa zawieszona na scianie, niby trofeum z polowania:) kiedys probowalem takie cos sobie narysowac - ciekawie wyglada:) A w Twoim modelu jeszcze takie usta rozchylone oczy otwarte. Widac, jakby "trofeum-czlowiek" zachowało swoją ostatnią minę swojego zycia:) Super, podoba sie i to bardzo. Pozdrawiam, Ciastuch.
k_gabra Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 mozesz pokazac ta co jest render oraz druga, bardzo prosta siatke tego modeluu bez glowy i rak? z gory dzieki
Matrixus17 Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 nie żebym się czepiał, ale przestudiowałem cały ten temat, większość komentów poczytałem i stwierdzam, ze po tym jak sobie nie radziłeś z budową siateczki dla głowy w maxie, totalnie się poddałeś i poszedłeś na łatwiznę ze Zbrushem :P w ZBrushu ciężko nauczyć się budowania siateczki, skoro tam praktycznie tylko rzeźbisz :/ nie lepiej Ci połączyć przyjemność z pożytecznym :) tak przynajmniej dotrenujesz super sobie budowanie siatek, osobiście uważam zbrasha za pożyteczny program, wręcz świetny, ale tylko dla profesjonalistów, zęby im czasu nie zżerało na robieniu siatek i łatwiej detal się osiągało :P Pozdrawiam i życze pełnej mobilizacji :)
hcpiter Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 nie żebym się czepiał, ale przestudiowałem cały ten temat, większość komentów poczytałem i stwierdzam, ze po tym jak sobie nie radziłeś z budową siateczki dla głowy w maxie, totalnie się poddałeś i poszedłeś na łatwiznę ze Zbrushem :P w ZBrushu ciężko nauczyć się budowania siateczki, skoro tam praktycznie tylko rzeźbisz :/ nie lepiej Ci połączyć przyjemność z pożytecznym :) tak przynajmniej dotrenujesz super sobie budowanie siatek, osobiście uważam zbrasha za pożyteczny program, wręcz świetny, ale tylko dla profesjonalistów, zęby im czasu nie zżerało na robieniu siatek i łatwiej detal się osiągało :P Pozdrawiam i życze pełnej mobilizacji :) heeee ja wogole nie rozumie o co tobie chodzi w tym poscie, od kiedy ZB jest dla pro bo nie uklada sie siatki ?! I wogole dlaczego kazdy musi umiec modlowac glowe w maxie zeby sobie zroic sculping. Jeden lubi piwo inny zyto :] A co do modeli to wypasik jeden z tej strony mi sie tylko nie podobal :p Niezle ci idzie ten zbrush :) pozdro !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się