Napisano 13 Lipiec 200717 l Pozwoliłem sobie zaznaczyć kilka rzeczy. Moim zdaniem taki profil by był ładniejszy, ucho tez za male.
Napisano 13 Lipiec 200717 l Super postęp :o patrzac na twoje wczesniejsze pracki naprawde to widac mistrzu.
Napisano 13 Lipiec 200717 l Georgas ma talent ;) nie ma co sie oszukiwac, trzeba go tylko szlifowac :)
Napisano 13 Lipiec 200717 l Autor próbowałem poprawić ale średnio mi to wyszło dzięki panowie za miłe słowa :)
Napisano 13 Lipiec 200717 l Kurcze Georgas, czego się nie dotkiesz (po jakimś czasie) to wymiatasz. Dobrze Ci idzie ;)
Napisano 14 Lipiec 200717 l Nadal mi sie zewnętrzne kąciki oczu nie podobają. Tu masz ładne oczko oblukaj:
Napisano 18 Lipiec 200717 l Po Twoim wątku i nielota definitywnie widać że ogranika jest do nauczenia..kwestia milionów ćwiczeń ;) I'm impressed 'bout progress ;) Pozdrawiam.
Napisano 19 Lipiec 200717 l Autor dzięki chveti do nauczenia jest ale dużo przede mną jeszcze :) nowa główka + wchodze w detal powoli znacie jakieściekawe sposoby na robienie detalu w ZB ??
Napisano 19 Lipiec 200717 l zaczynajac od skulptowania sami sie ukaleczacie, oczywiscie to moje osobiste zdanie ;)
Napisano 19 Lipiec 200717 l Dajesz dalej Georgas!:) co masz na myśli Klicek?:) jestem ciekaw, rozwiń prosze myśl
Napisano 19 Lipiec 200717 l klicek ma racje :) tradycyjne modelowanie pomaga wyczuc bryle itp itd. :)
Napisano 19 Lipiec 200717 l Georgas - Niezly postep zrobiles :) Gratuluje. Ale,ale... Niby fajnie ale nie do konca. Mam wrazenie jakby mu brakowalo jakichs kosci lub miesni (?). Zuchwa w miejscu gdzie sie zalamuje (blisko ucha) jest za wysoko. Popracuj nad oczami i okolica. Usta fajne ale nie jestem pewien co do tych kacikow - wygladaja troche jak u nielota. Laczenie nosa z twarz niedobre i skrzydelka nosa za cienkie. Brakuje lukow brwiowych ( to chyba tych kosci mi brakuje). Popraw nierownosci z boku czachy. Cos mi tu jeszcze sie nie podoba ale sam nie wiem... Klicek - z przyjemnoscia poznam twoje argumenty :)
Napisano 19 Lipiec 200717 l Usta fajne ale nie jestem pewien co do tych kacikow - wygladaja troche jak u nielota. no nie ja robie calkiem inne kaciki ust, wogole nie podobne do moich.
Napisano 19 Lipiec 200717 l Ok rozwijam moje zdanie : ludzie ktorzy zaczynaja od skulptowania, niedosc ze zapominaja o anatomii to i o masach miesniowych/tluszczykowch. Nie wiem dlaczego ale jakos skulpty wygladaja strasznie, skupiaja sie na "mozliwosci" zrobienia detalu (dostajecie wtedy komentarze typu "fajny detal :), a nie "fajna głowka :)" czujecie roznice ?), a nie na bryłe twarzy przez to model wyglada jakby był ktos robił "retarda" pocietego brzytwa, albo co gorsza napackanego i nabombelkowatego wszedzie. Modelowanie reczne wyrabia jednak czucie tej bryły, moze nie zawsze, bo wiem ze sam mam z tym problemy, ale na pewno bardziej niz jak skluptem "toroszke tu troszke tam" ;) Oczywiscie to moje zdanie, mozecie miec mnie w 4 literach nie obraze sie, bo na pewno znajda sie ludzie, ktorym skulptowanie wychodzi bez umiejetnosci modelowania recznego, tak samo jak znajda sie graficy nie potrafiacy nic zrobic w 2d, a robiacych piekne cg, ale powiedzmy sobie to otwarcie jest to "mniejszosc" ;) nie traktujcie tego prosze jak wymadrzanie sie, dzieki :) ps. nie mam nic do modeli autora watku, sa spoko potrzebuja troszke pieszczoty wiec keep it up :)
Napisano 19 Lipiec 200717 l Ok rozwijam moje zdanie : ludzie ktorzy zaczynaja od skulptowania, niedosc ze zapominaja o anatomii to i o masach miesniowych/tluszczykowch. Nie wiem dlaczego ale jakos skulpty wygladaja strasznie, skupiaja sie na "mozliwosci" zrobienia detalu, a nie na bryłe twarzy przez to model wyglada jakby był ktos robił "retarda" pocietego brzytwa, albo co gorsza napackanego i nabombelkowatego wszedzie. Modelowanie reczne wyrabia jednak czucie tej bryły, moze nie zawsze, bo wiem ze sam mam z tym problemy, ale napewno bardziej niz jak skluptem "toroszke tu troszke tam" ;) Oczywiscie to moje zdanie, mozecie miec mnie w 4 literach nie obraze sie, bo na pewno znajda sie ludzie, ktorym skulptowanie wychodzi bez umiejetnosci modelowania recznego, tak samo jak znajda sie graficy nie potrafiacy nic zrobic w 2d, a robiacych piekne cg, ale powiedzmy sobie to otwarcie jest to "mniejszosc" ;) nie traktujcie tego prosze jak wymadrzanie sie, dzieki :) ps. nie mam nic do modeli autora watku, sa spoko potrzebuja troszke pieszczoty wiec keep it up :) Poza tym umiejętność tradycyjnego modelowania przydaje sie w przypadku robienia bryłek. Przykład Kolby Jukes najpierw tradycyjny modeling potem sculptowanie, raczej skłania ku temu by najpierw nauczyc sie tradycyjnej metody a potem zacząć sculptować.
Napisano 19 Lipiec 200717 l Kolby Jukes to kozak nie ma sie co przyrownywac :) ale ludzie zapominaja o Marcinie Królu naszym rodaku ktory miota tak ze "hohohohohoh" ;)
Napisano 19 Lipiec 200717 l hehe gdyby kolby jukes zrobil model (taki sam) tradycyjnie i scupltem nie byloby roznicy no tylko taki maxymalny detal by je odroznial :D a jak powiem tylko ze (z polakow) tradycyjny modeling to staszek :D jego david zabija mnie zakazdym razem jak na niego patrze :D
Napisano 19 Lipiec 200717 l a dla mnie Nielot i Klicek :D nie no, na razie tak wysoko nie patrze, za niski jestem, to widzę też dopiero połowe góry, nie szczyty:D
Napisano 20 Lipiec 200717 l Autor nielot007 pinch + std :) Gomez dzięki za cenne uwagi :) wiem że sculptowanie to takie troszke pójście na łatwizne ale nie radze sobie w tradycyjnym modelowaniu organiki :(, sculpting sprawia mi dużo frajdy i staram się robić główki poprawnie a nie żeby był byle jaki detal :(, poprostu mi nie wychodzi nieco poprawiłem (tak myśle) ten ostani model
Napisano 20 Lipiec 200717 l Takiego detalu jeszcze nie robilem wiec moze nie powinienem sie wypowiadac ale te faldki pod koscmi policzkowymi sa blee :)
Napisano 21 Lipiec 200717 l Super to wygląda! :) Używałeś tu Geometry HD? Bo detal powala! (w pozytywnym tego słowa znaczeniu of korz :)) I ile całość ma poly?
Napisano 21 Lipiec 200717 l Autor dzięki :) nie było potrzeby używać geometry hd, model ma prawie 3,7 mln poly
Napisano 21 Lipiec 200717 l Walcz Bracie!:)... dodam tylko ze wg mnie brak tym glowkom 'bryly'... podstawowego ksztaltu na ktory nakladasz Swoj detal:), ktory zreszta jest dosc dobry:)!... pierw postaraj sie zrobic 'kształtną' glowe :) a pozniej zapodaj fajny detal:) powodzenia!
Napisano 21 Lipiec 200717 l Autor dzięki, staram się :) poprawiłem wcześniejszy model, myślę że jest lepiej
Napisano 21 Lipiec 200717 l No ja się do tej główki czepiać nie będe, bo sam nie umiałbym lepiej :) gałki oczne mu zrób, a nie tak chamsko mu wydziubałeś oczka, teraz będzie z białą laską chodził biedaczek xD
Napisano 29 Lipiec 200717 l Według mnie, Twoje prace z technicznego punktu widzenia nie budzą większych zastrzeżeń. Natomiast widać, że nie masz pomysłu na tą głowę i kształtujesz ją tak, jak Cię myszka poniesie. Detale robisz bardzo fajnie, ale kształt czaszki jest nieciekawy – musisz przedstawic jakiegos konkretnego gościa :) Ale widać, że jestes na dobrej drodze! :D
Napisano 29 Lipiec 200717 l Ja z kolei mam wrażenie, że niektóre z tych modeli są dobre ale jest też kilka mniej realistycznie wyglądających twarzy. Wydaje mi sie że dajesz modelom za duże oczy.
Napisano 2 Sierpień 200717 l Jakos nie moge sie przekonać do tego, jest troche estetycznego "ale" jak np. - za szeroko oczy - za mocne wgłebienia na czubku nosa, one sa bardzo subtelne. Zrób wiekszym brushem i zaraz lekko wygładzaj - za szerokie zmarszczki na czole o przynajmniej 2 cm - to ziarnowanie na brodzie i okolicach to miał być zarost? Nie tedy droga, chyba, że chciałes otrzymac pory w skórze. Jak popatrzysz w lustro to zobaczysz ze nie ma ich tam az tak licznie. - to samo wargi, te malutkie fałdki sa wieksze i bardziej widoczne. Usta nie sa tak podrapane. - górna część ucha powinna byc bardziej na zewnątrz Pozdro
Napisano 29 Styczeń 200817 l Autor jakoś do sculptów nie pasuje bo render, rendery testowe nie ma sensu, speed modeling nie bo to sculpt został mój stary temat :D
Napisano 29 Styczeń 200817 l Georgasa fajna główka, tyle że jej utwierdzenie na stojaczku lepiej by wyglądało gdyby nie było takiego ostrego zakończenia
Napisano 29 Styczeń 200817 l niezłe, przypomina mi starego mojego kumpla ;) Kąt jest za duży, chyba, że ta podstawka jest przykręcana od spodu :-)
Napisano 29 Styczeń 200817 l Nie mówiąc już o tym że stojaczek by sie przewrócił:D Fajna głowa. EDIT: Aaa, maykel mnie wyprzedził. 555 post:)
Napisano 23 Maj 200816 l Główka na stojaczku wymiata po prostu:) Tylko faktycznie, stojaczek przewróciłby sie pod ciężarem rzeźby... Miło wyglada głowa zawieszona na scianie, niby trofeum z polowania:) kiedys probowalem takie cos sobie narysowac - ciekawie wyglada:) A w Twoim modelu jeszcze takie usta rozchylone oczy otwarte. Widac, jakby "trofeum-czlowiek" zachowało swoją ostatnią minę swojego zycia:) Super, podoba sie i to bardzo. Pozdrawiam, Ciastuch.
Napisano 23 Maj 200816 l mozesz pokazac ta co jest render oraz druga, bardzo prosta siatke tego modeluu bez glowy i rak? z gory dzieki
Napisano 24 Maj 200816 l nie żebym się czepiał, ale przestudiowałem cały ten temat, większość komentów poczytałem i stwierdzam, ze po tym jak sobie nie radziłeś z budową siateczki dla głowy w maxie, totalnie się poddałeś i poszedłeś na łatwiznę ze Zbrushem :P w ZBrushu ciężko nauczyć się budowania siateczki, skoro tam praktycznie tylko rzeźbisz :/ nie lepiej Ci połączyć przyjemność z pożytecznym :) tak przynajmniej dotrenujesz super sobie budowanie siatek, osobiście uważam zbrasha za pożyteczny program, wręcz świetny, ale tylko dla profesjonalistów, zęby im czasu nie zżerało na robieniu siatek i łatwiej detal się osiągało :P Pozdrawiam i życze pełnej mobilizacji :)
Napisano 24 Maj 200816 l nie żebym się czepiał, ale przestudiowałem cały ten temat, większość komentów poczytałem i stwierdzam, ze po tym jak sobie nie radziłeś z budową siateczki dla głowy w maxie, totalnie się poddałeś i poszedłeś na łatwiznę ze Zbrushem :P w ZBrushu ciężko nauczyć się budowania siateczki, skoro tam praktycznie tylko rzeźbisz :/ nie lepiej Ci połączyć przyjemność z pożytecznym :) tak przynajmniej dotrenujesz super sobie budowanie siatek, osobiście uważam zbrasha za pożyteczny program, wręcz świetny, ale tylko dla profesjonalistów, zęby im czasu nie zżerało na robieniu siatek i łatwiej detal się osiągało :P Pozdrawiam i życze pełnej mobilizacji :) heeee ja wogole nie rozumie o co tobie chodzi w tym poscie, od kiedy ZB jest dla pro bo nie uklada sie siatki ?! I wogole dlaczego kazdy musi umiec modlowac glowe w maxie zeby sobie zroic sculping. Jeden lubi piwo inny zyto :] A co do modeli to wypasik jeden z tej strony mi sie tylko nie podobal :p Niezle ci idzie ten zbrush :) pozdro !
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto