Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 140
  • Wyświetleń 23k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

dzieki za komenty .... faktycznie fryzurka mary sprawia wrazenie plaskiej - juz tego nie poprawie.... swoja droga... to nie cierpie spidermana ;)

 

czemu smutny? ...tez bys byl smutny jak by Ci dawali pstryka w nos za kazdym razem gdy chca zapalic badz zgasic swiatlo ;) aha - tego juz nie napisalem - sry.

 

FUNGUS CAB#35

 

Czym jest fungus? Otoz to krzyzowka mlodego trola

bagiennego z fosforyzujacym grzybem "homologunusem"

wymyslona przez czarodzieja Artroxa znudzonego ciaglym dbaniem

o zapas swieczek. Jak wiadomo czarodzieje duzo czytaja....

Swiatlo aktywuje sie pstrykiem w nos.... kurcze... prz...e zycie maja

te fungusy T_T

Napisano
  • Autor

Witam

Wkoncu mam pozwolenie by pokazac co nieco stuffu z Necrovision

- polskiej gry fpp nad ktora mialem przyjemnosc pracowac bedac jeszcze w The Farm 51

 

Necrovision_main_character_by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision___dragonlair___by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision___hospital___by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision_underground_02_by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision_loadingscreen_by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision___hellgate___by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision___stairs___by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision_underground_by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision___vampirekingdom___by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision___Devil___by_Kseronarogu.jpg

Napisano

widac krok naprzod - definitywnie. podciagnij jeszcze oryginalność pomyslow i bedzie git

Napisano

fajne koncepciki, zastanawialem sie, kto robil ten pierwszy obrazek, a juz teraz wiem :)

Napisano

Rysunki w moim odczuciu naprawdę świetne. Ciekaw jestem jak sama gra ;).

pozdrawiam

Napisano

W tych ostatnich ogólne wrażenie mam takie, jakbym oglądał kolaż grafiki 3d z digipaintingiem. Przykładowo - w scenie gdzie mężczyzna idzie z pochodnią w dół schodów tło wygląda mi bardziej na 3d, a facet na namalowanego. Nie wiem jak jest w istocie - ale przez to wrażenie miejscami ucieka mi spójność namalowanych scen... Niektóre elementy wydają się trochę nie pasować do siebie...

Niemniej jednak - generalnie jest okej...

Napisano
  • Autor

Dziekuje wszystkim za komentarze :)

Ummm racja - w niektorych pracach jest duzo 3d ...

urzywalem tez duzo fotek ..mate, fotomoto, 3d i brush - jest tam wszystko :)

...mam nadzieje ze az tak bardzo tego nie widzac :(

 

Duzo sie nauczylem robiac te artworki... dodam ze te pracki to rok 2007/2008 :)

 

ok... to jeszcze troche:

 

Necrovision___lavariver___by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision___horrorstart___by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision_lab_by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision___catacombs___by_Kseronarogu.jpg

 

i stare koncepciki :)

 

Necrovision_concepts_by_Kseronarogu.jpg

Napisano

kolego okropnie spłaszczasz bryłe, i przez to prace wygladaja momentami fatalnie (musze to powiedzec, bo ktos na cgsociety kiedys zwrocil ci uwage na to do jakiejs twojej elficy i widze ze nauka poszła w las). Wez sobie soft bruscha ustawa na 33% (albo mniej) daj na vivid light i wydobadz highligts. ja to zrobilem zeby Ci pokazac w 4 minuty:

 

pozdrawiam i zycze powodzenia - nie przycmiewaj takich fajnych prac bakiem podstaw :)

 

necrovisionlabbykserona.jpg

By pawelekturalski at 2009-04-07

Edytowane przez dekiel

Napisano
  • Autor

Dobra ... to juz ostatnie artworki... jest tego jeszcze troche ale nie moge pokazac wszystkiego :(

 

pozdr.

k

 

Underworld_weapons_by_Kseronarogu.jpg

 

Mole_Machinegun_concepts_by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision_Ultimate_Gun_by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision_Laboratory_by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision___souls___by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision___dragon___by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision___zombie___by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision_underground_03_by_Kseronarogu.jpg

 

Necrovision___Hell___by_Kseronarogu.jpg

 

...Wesolych Swiat !!! :D

Napisano

Niezły progress zrobiłeś człowieku, szczególnie podobają mi się te concepty broni, nie wiem czy widziałeś Art Book do gry "Darkwatch", tak mi się skojażyło trochę. Ilustracje sa lepsze i gorsze ale wszystkie na przyzwoitym poziomie. Jak kolega maronski napisał: Front jak nic.

Napisano

Jak na mój gust, to za mało różnorodnej palety kolorów używasz. Działasz na dwóch, może 3 głównych i działasz na ich odcieniach.

Napisano
  • Autor

dzieki maszrum :) ...w zyciu fronta nie dostalem i teraz tez sie obedzie - juz sie przyzwyczailem :)

 

prrrszalony - thx! cenna uwaga - dziekowac dziekowac - nie zapomne i postaram sie bardziej pokombinowac z kolorkami :)

Napisano

dołaczam sie takze - powinien byc front :)

Napisano

no, concepty do NEcrovision to najlepsze prace jakie zrobiles :) jest super ;]

Napisano
  • Autor

dekiel - dzieki :D milo ze tak wielu dopinguje mojego "fronta" :D :D :D

 

daRoz - no nie hehehe ... ale z kolejnych 2ch "gier" arty bede mogl pokazac znow z paroletnim opoznieniem :(

 

pozdrawiam,

k

Napisano
Tutaj powinien być front jak nic!

Moderatorzy znów zaspali ???

 

Nie zaspali, jednak wertowanie kilkunastu teczek dziennie jest naprawdę nie realne, dlatego tu wina leży raczej po stronie użytkowników, iż takich prac nie zgłaszają :].

 

 

po prostu mnie nie lubia ;) - dzieki za mile slowa :D

 

A tam zara nie lubią :). ode mnie za całokształt 4*.

 

//pozdr.

Napisano

W końcu wyszedłeś z cienia:). Pracki bardzo fajne. A wiem że teraz jak byś to robił były by jeszcze lepsze. Front zasłużony:)

Napisano

fajne , wiec to ty tyle tego natrzaskales :)

pozdrawiam

Napisano

Ogólnie prace w porządku. Widać, że w robocie trzaskane. Na pewno pozwoliły Ci się wyrobić. Elementy które jeszcze kuleją (jak obrysy spłaszczające prace, czy ubogie palety kolorów) na pewno jeszcze z czasem nadrobisz. Te typowo koncepcyjne prace (np. bronie) są bardzo fajne. Widać ciekawy pomysł.

 

Dzisiaj zaglądając na stronę Macka Kuciary znalazłem coś takiego:

 

necro.jpg

 

Ktoś mi wytłumaczy o co chodzi z tą pracą?

Edytowane przez Marduk

Napisano

Smialo zakladam ze skoro Maciek kiedys pracowal w PCF ktore chyba ma cos wspolnego z Farm 51 to widocznie jakis jego starszy koncept ktory z czasem ewoluowal ;]

Napisano

Gdzieś krzyczą że Necrovision to gra twórców Painkillera, a potem się np. czyta, że to People Can Fly pracowało nad Necrovision, albo Farm 51 robiło Painkillera. Ludzie nie potrafią krytycznie i z dystansem podchodzić do serwowanych im informacji, często wręcz je powielają nie zastanawiając się nad tym co czytają. Tymczasem ile osób, które robiło Painkillera pracowało w Farmie nad Necrovision? Ze dwie? Sorry za offtop.

Edytowane przez Marduk

Napisano

Studio Farm 51 swoją przygodę z grami komputerowymi (jeśli chodzi o tworzenie) zaczęło kiedy to EA poszukiwała ludzi do tworzenia modeli postaci, tekstur i tym podobnych do gry MoH:AA. Jakiś czas później właśnie współpracowała z PCF przy tworzeniu Painkillera. Ich praca ograniczała się do tworzenia projektów broni, poziomów i postaci.

 

Studio Farm 51 od zawsze było swego rodzaju robolem. Ludzie pracujący w firmie przyjmowali tylko zlecenia i robili co im kazano. Stąd też powiązania z grami takimi jak Mortyr II czy Painkiller (wliczając w to dodatek "Battle out of Hell"). NecroVision to pierwsza w pełni ich produkcja.

Napisano

Marduk: to się nazywa "inspiracja" ;) Swoją drogą - ciekawie to się komponuje z nick'iem autora wątku :D

Napisano
  • Autor

To cale zamieszanie z People Can Fly to sciema - tylko ze 2 , 3 osoby sa w farmie z pcf'u

Necrovision prosze kojarzyc tylko i wylacznie z The Farm 51

Necrovision nie jest pierwszym projektem The Farm 51 (pierwszym na pc ale wczesniej byly jakies gierki na DS,a)

 

Oh well...aspenboy - wiedzialem ze predzej czy pozniej ktos sie dowali do mojej ksywki ;)

Co Wam moge powiedziec? W pracy sie nie wybiera tematow - Kazali to zrobilem nowa wersje - nie wiedzialem czyja byla pierwsza.

Dzieki Mardukowi juz wiem :)

Napisano
To cale zamieszanie z People Can Fly to sciema - tylko ze 2 , 3 osoby sa w farmie z pcf'u

Necrovision prosze kojarzyc tylko i wylacznie z The Farm 51

Necrovision nie jest pierwszym projektem The Farm 51 (pierwszym na pc ale wczesniej byly jakies gierki na DS,a)

 

Z tego co wiem to prędzej na Game Boy Advance (GBA), nie na Nintendo Dual Screen (NDS). :P

 

Ogólnie to jestem pod wielkim wrażeniem, podobają mi się Twoje prace jak i sama gra :) Szkoda tylko, że to jest w sumie mocny średniak, nie wyróżnia się jakoś strasznie.

Napisano

Koncepty broni (szczególnie minigun'a) wyglądają jak skopiowane z kodeksu armii Chaos Space Marines do Warhammera 40000. To była główna inspiracja nie myle sie?

Napisano
  • Autor
Z tego co wiem to prędzej na Game Boy Advance (GBA), nie na Nintendo Dual Screen (NDS). :P

 

Ogólnie to jestem pod wielkim wrażeniem, podobają mi się Twoje prace jak i sama gra :) Szkoda tylko, że to jest w sumie mocny średniak, nie wyróżnia się jakoś strasznie.

 

1.Sam robilem nad Sone Loopsami dla Codminionu (pc) i Time Acem na DS'a dla Capcomu - to cos tam wiem na ten temat. Nie zalapalem tego joke'u z Game Boyem ;)

 

2. Powiem Ci tak ... Wszystko zalezy od wydawcy - to nie to ze ktos czegos nie potrafi... tylko po prostu nie ma na to kasy i czasu. Necrovision wedlog mnie jest swietna nawalanka a jak na fundusz jaki mielismy na ta gre to jest to mega hicior a Farma 51 powina dostac za to nobla ;)

i nie zebym komus sie podlizywal bo juz w Farmie nie pracuje...

 

........................................

 

comander_barnik - ummm swiat warhammera 40k znam ale jakos ciagle nie moge skojarzyc tych conceptow :( Jesli masz jakies skany, pdf'y albo cos to bylbym wdzieczny jak mi podeslesz na maila :)

Glowna inspiracja byl Giger i secesyjne pukawki

 

pozdr.

Napisano
1.Sam robilem nad Sone Loopsami dla Codminionu (pc) i Time Acem na DS'a dla Capcomu - to cos tam wiem na ten temat. Nie zalapalem tego joke'u z Game Boyem ;)

 

2. Powiem Ci tak ... Wszystko zalezy od wydawcy - to nie to ze ktos czegos nie potrafi... tylko po prostu nie ma na to kasy i czasu. Necrovision wedlog mnie jest swietna nawalanka a jak na fundusz jaki mielismy na ta gre to jest to mega hicior a Farma 51 powina dostac za to nobla ;)

i nie zebym komus sie podlizywal bo juz w Farmie nie pracuje...

 

 

@1 Hm ciekawe, może kiedyś przegapiłem coś :)

 

@2 No w sumie jak na raczkujące studio (raczkujące - chodzi mi o to, że to Wasza pierwsza większa samodzielna gra) odwaliliście niezłą robotę. Ale nie ma co się oszukiwać - do takiego choćby Painkillera nie ma ta gra co startować. Painkiller był swego czasu czymś nowym i w pewnym sensie rewolucyjnym, a NecroVision to w sumie taki odgrzewany kotlet.

 

Niemniej jestem dumny z Farmy, faktycznie z niewielkim budżetem w dzisiejszych czasach cudów zrobić się nie da. Myślę, że jeszcze coś ciekawego wymodlą :)

Napisano
  • Autor

Zupelnie sie nie zgadzam - Necrovision jest o wiele lepszym FPPsem niz Painkiller,

ktory swoja droga zadna rewolucja tez nie byl - prosta nawalanka bez wytezania

szarych komorek jak jestes zmeczony po pracy...

Niby to samo ale w Nv masz wszystkiego wiecej i lepiej a podobno fundusze na obie prdukcje

byly baaaardzo podobne. Jak mowilem wyzej - Nobla dla Farmy za to co sie im udalo zrobic

(tak dobrego) tak tanim kosztem. :)

 

kazdy ma swoje zdanie - nic nikomu nie narzucam i rozumiem ze

ktos inny moze tej gry nieznosic :) - luz

 

koniec offtopu - jak ktos chce poczytac o Necrovision zapraszam tu:

 

http://www.necrovision-game.com/

 

albo tu:

 

http://www.necrovision.com.pl/forum/

 

pozdr.

k

Napisano

fanart warhammera swietny :D jedynie mam zastrzezenie do broni :D to topor, a posrodku wystaja mu jakby zlote kolce :P jak bedzie chcial kroic i szlatkowac swojego wroga to te kolce beda mu sie wbijac i zachaczac o takie rzeczy jak zbroja czy cialo :P nie przemyslane ;)

 

ale resszta mióóóóóód O_O

Napisano
  • Autor

popatrz na inne warhammery - to nie jest "przemyslany" concept - mowienie o czyms co nie istnieje jako nieprzemyslane mija sie z celem i logika ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności