Skocz do zawartości

[wip]Postać 3d: Krzychu


ledyr

Rekomendowane odpowiedzi

witam! do rzeczy - model ma jak narazie 3024 trisów, ma on przedstawać pana z mieczem w ręce a reszta sie okaże później (sam jestem ciekaw :D)

 

siatki jeszcze nie daje bo pewnie ulegnie jeszcze zmianom to nie optymalizowalem a na co komu niezoptymalizowana siatka? :D

 

Serdecznie prosze o komentarze i sugestie :)

 

arrrrke1.jpg

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

thxx guys :)

 

KLICEK - co do włosów to się nad nimi zastanawiam, myślę czy ich nie zmienić albo może w ogóle mu jakiś kaptur narzucę na głowę : a co do palców to luuzik poprawie

 

vv3k70r - myślę ze jak w miare fajnie wyjdzie to ustawie jakąś prostą pozę ale ruszania nim za bardzo nie planuje bo po co? :D to model tylko do treningu kilku rzeczy

 

Radzisz - FAK, zawsze te kalosze :D arghh

 

DethSavage - co do normalek to za bardzo efektowne nie bedą "mam zamiar" skupić się głównie na diffusie a normale potraktować jako pomoc

 

Kuba_ - wezmę pod uwagę i poprawie, obiecuje! :D

 

PS - wiem, że na te chwile wygląda to dość słabo ale dajcie mi czas, rozkręce się :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę ma pusto pod szyją... jakiś kołnierzyk czy coś.

Pomyślimy... :D

To tak z głowy na bieżąco czy z konceptu jedziesz?

głównie z głowy ale od czasu do czasu zerkne na jakiś koncept z LOTR czy Warcrafta

 

mały update,

ciągle nie wiem co z włosami :/ myśle czy spróbować mu zrobić do ramion tak jak japończyki robią w tych swoich zabójczych modelach czy poprostu na krótko. need help..

ranglh9.jpg

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hello!

to po kolei:

1. miecza nie nosi się na plecach

2. jeśli już to miecznik, mieczarz mi się z mleczarzem kojarzy i jest nie po polskiemu(miecznik w sumie też ale mniej :P)

3. włoski moze w kucyk,albo ajrokeza a'la warhamster?

4. wstążki przy rękawach obwiąż mu wokół rąk tak żeby zaciskały rękawy, będzie ładniej :P

5. ogólnie to ładnie :)

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sluchaj ich tylko rob swoje, odpicuj gada. Tylko jeszcze niech jakis zbrojarz sie wypowuie czy ostrze nie powinno byc dluzsze bo z rekojesci wychodzi mi ze to jest poltorareczny ale ostrze sugeruje na jednoreczny, ale ja sie nie znam wiec to takie laikowanie. Dodaj jeszcze pare tri na peleryne bo jak podepniesz ja pod kosci bedzie lepiej sie animowalo, nie bedzie takich tepych zalaman.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czepialem sie , ale zgodze sie z mortem, tak miecza nosic sie nie da... miecz jest wogole oderwany od postaci i zupelnei nie pasuje do neij proporcjami...

 

ale ze to ma byc figurek do ogladania to sie chyab nei ma co czepiac ze bedzie mangowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry ze nie udpateowałem tak dlugo ale jakos mnie odpychało od modelu cały czas :D

2535 tris

krzychuxk8.jpg

 

KLICEK - thx :*

 

vv3k70r - thx, chyba poprawiłem :D

 

Kuba_ - a tam sie smiałem odrazu, troszke tylko mi sie H i E przycisło :D

 

ognisty - thx, jednak będą włosy troszke troszke krótsze niz do ramion ale w kapturku :D poszłem na łatwizne troche :D

 

Grimor - no niby tak :/ moze potem jeszcze sie cos wymysli :)

 

charlie - myslalem o tym ale musialbym pozmieniac mu nieco strój bo by to dziwnie wyglądało ale thx mimowszystko

 

1. miecza nie nosi się na plecach

2. jeśli już to miecznik, mieczarz mi się z mleczarzem kojarzy i jest nie po polskiemu(miecznik w sumie też ale mniej :P)

3. włoski moze w kucyk,albo ajrokeza a'la warhamster?

4. wstążki przy rękawach obwiąż mu wokół rąk tak żeby zaciskały rękawy, będzie ładniej :P

5. ogólnie to ładnie :)

 

pozdro!

1. blabla bla co ty nie powiesz :D :D

2. mnie sie miecznik kojarzy z ryba no ale dla ciebie zmienie :D

3. to juz zrobiłem

4. toż zaciskąją rekawy i są obwiązane wokół rąk :D

5. thx, na to czekałem :D

 

"pozdro!" - taa i tak ci nie wierze :D

 

Por@szek - thx, ostzre wydluzyłem na 1,5, przynajmniej tak mi sie wydaje :D

 

 

co do noszenia miecza, to tak, macie racje, nikt tak nigdy nei nosił ale poprostu mysle ze tak wyglada lepiej niz sama rękojeść znikająca pod płaszczem a pozatym to sapkowski jest wszystkiemu winien :D

 

pozdrawiam i prosze o wiecej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heya!

 

trochę ten miecznik do mnie nie podobny :) ale i tak dzięki! :)

 

miecz zdaje się być za krótki i za wąski, już nei wspominając o tym że nawet teraz gościowi by ręki ie starczyło żeby wyjąć go z pochwy...

 

podwiń mu też cholewy w butach, będzie ładniej

 

pasek nie ma klamry, przydałaby się też jakaś sakwa czy coś. i sztylet oczywiście!

 

z tyłu wygląda jakby miał spuchniętą dupę ;P

 

reszta ok ;)

 

pozdro!

 

aaa, jeszcze co do wielkości miecza. zeskaluj go tak żeby na rękojeści mieściły się troszkę ponad dwie dłonie i będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miecz przeskaluj jakies 150% i bedzie git. Zgadzam sie z przedmowcami co do sakwy i sztyletu. Generalnie troche detalu jeszcze na poli mu daj, jakies faldki na spodniach mozesz zapodac, dopiesc pasek, daj mu limit do 5k i plynnnnnnn hen ho ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DethSavage - thx, poprawiłem :)

KLICEK - thx :D

mort - thhhhhxxx man poprawiłem :D (ale tych karwaszów i naramienników nie dam chyba)

Por@szek - heh thx, postaram sie dodac jeszcze cos ale trudno jest :D

Chrisbear - hehe thx poprawiłem

Kuba_ - thx a co do innej broni to raczej nie, zaczołem tą postać bo chcialem zrobićkogoś z mieczem wiec... :D

 

kolejny update, juz nie duzo modelowania zostało

rękawy będą bardzo postrzępione i ogólnie duzo alpha map na nim bedzie dlatego są takie długie

 

krzychuwx1.jpg

krzychu360uf4.gif

pozdr. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładnie. Podoba mi się dodatkowy ekwipunek, który dołożyłeś od ostatniego razu. Jedyne moje zastrzeżenie - dół peleryny, który cały czas unosi się na wietrze ;). Gdy postać biegnie lub szybko idzie, wszystko jest ok. Jednak gdy stoi, a peleryna nadal się unosi, może to świadczyć o szkodliwych dla środowiskach kłopotach z trawieniem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ledyr ;* postac wyglada bosko ! ale uwazam ze powinienes przebudowac twarz, staraj sie dac charakter Twojej postaci, a ze mozesz zrobic to dzieki odpowiedniej twarzy ;) to raczej powinienes sie nad tym zastanowic, wyglada ona troche hmmm qrcze bez płciowo, dodaj mu duza zuchwe duze brwi, zrob z niego mamafakera o !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

a nie za niski ten jegomość jest? fajenie ze ma sporo detali, rękawy bym troche zminil zeby nie były takie rurowate

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory ze bez updatea ale wróciłem dopiero z wakacji i nie mialem mozliwości nic zrobić :) zrobie to co wyżej pisaliście i zaczne juz mapować go chyba :D

 

Kuba_ - Thx, hehe no tak zapomniałem o tym :D

 

Leleń - w sumie to nie robie thiefa ale skoro wszyscy mówią ze robie :D nie bede sie spierał, THX

 

KLICEK - masz rracje, bedzie mamafaker :*

 

Mario don- hmm czy za niski, może tak, nie patrzałem jeszcze na to. :D

a rękawy to myślałem dodać jakiś alphów ale teraz jak tak patrze to może w całości nie pomóc, no nic pomyślimy :) thx

 

Juliusz - thx, a co do projektu to aktualnie jestem w jednym a na dwa projekty nie mam wystarczająco czasu ale mimo wszystko dzieki i powodzenia życze :)

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konbawa to everyone.

 

To mój pierwszy post tu.

 

ledyr---> w megalitycznym skrócie:

 

jeśli nie byłeś, wejdź na

http://assassinscreed.uk.ubi.com/

www.thewitcher.com

(przeklikaj arty, rendery, przejrzyj filmiki)

 

sprawdź trop wiodący do czeskiej gry przygodowej "Deamonica" (załatw sobie cut-screeny 2D z tej gry przedstawiające gł. bohatera)

 

załatw sobie film "Aniołowie Apokalipsy" (w podtytule "Cromson Rivers") Luca Besson z Jeanem Reno w jednej z gł. ról; przyjrzyj się postaci uciekającego przed gliniarzem "anioła" w sekwencji parkour

 

nie przychodzi mi nic więcej do głowy..

 

jednym słowem: odrób pracę domową i zrób przegląd postaci w kapturach w ujęciu "medievalowym" ale nie wg ogólnej klasy "awanturniczej" low clvl, ale "silent hunter" high clvl.. ja osobiście radzę Ci celować od razu w epic character - to miód na oczy, nie bój się że zepsujesz; to co pokazałeś oscyluje pomiędzy skromnym Thief a LOTR (w wydaniu Obieżyświata) - czy tak zamierzałeś.. czy to zlecenie na postać drugoplanową?

 

nie dam Ci rady.. nie wiem na jakim etapie prac jesteś, nie chcę Ci mieszać.. potraktuj tę pracę jako postać B i po swoich przemyśleniach zrób postać A.. najlepiej jak sam wyłapiesz szczegóły

 

Jedno jest pewne: NIE ŻAŁUJ NOCY :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

zacząłem niedawno od nowa prace nad Krzychem, ma miec okolo 5-6 k tris

dojdzie jeszcze kusza i takie tam inne pierdoły, póki co model ma 4600 tris

planuje normale itp

 

krzychrk2.jpg

 

Jesli mozecie to prosiłbym o maxymalne czepialstwo sie, głównie do anatomii :)

 

PS co do muchosmoka to jeszcze do niego wróce ale teraz poprostu potrzebuje bardziej tego rodzaju modelu

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladnie sie prezentuje, tylko glowe ma chyba za dluga na wysokosc :p, takie troche jajko, w barach tez est za szeroki moim zdaniem ^^' lepsze by byly ramiona a nie takie pompony. Moglbys nie zalowac siatki :p Pozatem to juz chyba nie ma sie do czego przyczemic, no moze do stop ze takie plaskie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kapturze koledzy już pisali, daj go odrobinę niżej, żeby głowa nie wyglądała jak u Simpsona. Dodatkowo z tyłu mógłby schodzić trochę niżej. Płaszcz fajnie zagina się pod mieczem, ale w dolnej części moim zdaniem powinien zwisać praktycznie pionowo, a u ciebie trochę ucieka na boki. Przy polycouncie, jaki założyłeś, dorzuć jakiś niby-pasek do pochew obu mieczy, żeby nie wyglądały jak przyklejone. Torbę bym zrobił mniej kwadratową, tzn górę bym zwęził, gdyż teraz wygląda jak pudełko. Dorzuć też jakiś pasek jako zapięcie, chyba że te detale dodasz na normalu.

No i najważniejsze na koniec - tym razem nie odpuszczaj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przybysz - thx poprawiłem

Konras - thx też poprawiłem oprócz barów bo.. a powiem później :D

Mario - thx poprawiłem :)

Kuba - jeszcze nie zdążyłem doczytać całego posta wiec nie poprawiłem wszystkiego ale spx, poprawie :D

Ognisty - troszkę :D

 

Trochę powalczyłem jeszcze i daje siatkę jakby ktoś chciał ^_^

 

krzychks7.jpg

 

W planach jeszcze naraminnik, torba na plecy, kusza, bełty, strzały do kuszy, i worek do strzał heh

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci tak jak mi ktos kiedys powiedizał: " ...za mało triangli!:) przez co moglbys uzyskac mniejszą kwadrature kosztem tej samej ilosci polygonów..."

 

Jeeezuuu, jak czytam co on ma miec za uzbrojenie jeszcze to dosłownie przed moimi oczami staje film Commando! ;)

teraz bys go ladnie zrigowal, zmapowal i otexturował! juz bez zbednych czesci uzbrojenia!

 

pees: bełty to nie są strzały do kuszy!??:P

 

Palce za długie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm.naramiennik i kusza to tak dużo?

 

Ledyr nie zapomnij o jakiejs patelni wiszacej przy Torbie ;p

 

pozatym: belty to strzały do kuszy, a worek do strzał to kołczan :) tak na przyszłość :P

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bruneq - wiem wiem, uczę sie ciągle przecież a co do uzbrojenia to spx będzie ok hehehehehe najwyżej sie usunie co nie co

a i owszem bełty to też strzały do kuszy

Morciu - co do bełtów to już sobie wyjaśniliśmy :D

Por@szek - mi sie też bardziej tak podobał ale mój "second concept artist" (Mort) przekonał mnie żeby tego nie robić

Tony M - thx poprawiłem, a co do fajki to jak to co, chyba nie majeranek - wiadomo ze porządny tytoń ;)

KLICEK - dzięki :) tyle wystarczy ten kaptur?

 

Taki próbny render ^^ Zrobiłem trochę rzeczy, więcej już nie dodam bo czasu mi brakuje(co najwyżej odejme)

co o tym myslicie?

krzychom2.jpg

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodu chyba wszystko gra. Z tyłu, że tak powiem "od kuchni" :) już coś mi nie pasuje. Może po prostu wynika to z różnicy pomiędzy przodem a tyłem - czyli z przodu kogut, z tyłu kura domowa. No ale wszystko zależy od konceptu.

Może ostatnia rada - wydłuż fajkę i delikatnie ją zegnij, żeby była jak ta na zdjęciu. Powodzenia przy teksturowaniu.

 

NN9521_v2g.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe,teraz cała wina za miecz przy pasie będzie na mnie :P cóż, raz że "logiczniej" dwa że mimo wszystko moim zdaniem ładniej...ale może ja jakiś dziwny jestem?miecz na plecach kojarzy mi się z Conanem barbarzyńcą, a dobry szermierz nosi miecz tak aby zadać nim pierwszy cios przy wyciąganiu z pochwy...

 

apropos plecaka odchudź go trochę i wywal ten garnek kretyński :P powieś patelnię moze będzie wyglądał lepiej, no i jakiś zwiniety koc wrzuć pod klapę.

 

kuba_ idea była taka żeby gość wyglądał na wędrowca, coś jak włóczykija, więc musiał mieć ze sobą jakiś niezbędnik..

 

a w fajce jest moim zdaniem fajkowe ziele :) albo tytoń waniliowy (kto palił bądź był przy palącym coś takiego wie o czym mówię...)

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gary to tutaj nie pasują, nie wydaje mi się żeby gość z takim uzbrojeniem interesował się jeszcze gotowaniem zup, jak sobie coś upoluje to na ognisku usmaży a nie będzie się bawił w mieszanie po garach... z garami wygląda jak sprzedawca a nie wędrowiec... jeśli już to zostawił bym tylko garnuszek bo wiadomo herbatkę ziołową w czymś zaparzyć trzeba... co do fajki to ja proponuje taką jak w załączniku model standardowy i bez problemu widać że do tytoniu... czyli delikatnie "wygnij" tą co masz :) od razu napisze ze nie znam się na animacji ale czy ten płaszcz nie powinien mieć wiecej poli żeby się fajnie "załamywał, fałdował" podczas chodzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności