Pierzak Napisano 7 Marzec 2007 Napisano 7 Marzec 2007 Hej. Podejmuje wyzwanie i startuje w bitwie. Przedmiotem pracy jest dziecko. Ma byc rozkoszne zeby kazdy powiedzial.. "o jej jaki rozkoszny" :). Jeszcze nie wiem czy bedzie plakal czy sie smial. W zaleznosci od tego jak mi bedzie szlo i ile bede mial na to czasu (bo dodatkowo studiuje i pracuje) zrobie obrazek fotorealistyczny lub w Pixarowym stylu. Problemy jakie widze na dzien dzisiejszy to: - wlosy (bo pracuje na laptopie ktory nie jest maszyną marzen) - shader skory (zeby nie wygladal jak lalka) - grymas na twarzy malca - fakt ze nigdy nie przewijalem dziecka i srednio za nimi przepadam :) tutaj sa niektore referencje: http://pierzak.com/max3dpl/dziecko/dziecko001.jpg a tu kawalek twarzy: http://pierzak.com/max3dpl/dziecko/dziecko002.jpg Opis po angielski: My picture is showing cute baby. I am trying to show a baby that is nearly crying so that everyone can say: "What a cute little boy...". :-)
Pierzak Napisano 8 Marzec 2007 Autor Napisano 8 Marzec 2007 jest juz glowa w wersji lowpoly http://www.pierzak.com/max3dpl/dziecko/dziecko003.jpg
Levus Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 Yo! Topologicznie to mi to wygląda nieźle, natomiast jeśli chodzi o kształt twarzy to za mocno uwydatnione kości. Policzek powinien być bardziej wypukły, podbródek to samo. Pozdro!
Pierzak Napisano 8 Marzec 2007 Autor Napisano 8 Marzec 2007 spoko spoko. zagescimy, wygladzimy i bedzie ok. robie lowpoly zrby UV-ki rozlozyc dopuki jest prosto.jak zageszcze bedzie mi latwiej. Na szczescie mam znajomych z niemowlakiem wiec na zywosie przyjze :)
nielot007 Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 Yo! Topologicznie to mi to wygląda nieźle pozwole sie niezgodzic ;) moze sie przyda :) pozdro
Pierzak Napisano 9 Marzec 2007 Autor Napisano 9 Marzec 2007 to prawda topologia pozostawiala troche do zyczenia. w miare zageszczania siatki poprawiam defekty. oto najnowsza wersja http://www.pierzak.com/max3dpl/dziecko/dziecko004.jpg pomijam narazie temat nosa i ucha :)
tadzio Napisano 9 Marzec 2007 Napisano 9 Marzec 2007 taki troche kaczynski ;) a tak na serio to fajny modelik. pozdr.
Morfeusz Napisano 9 Marzec 2007 Napisano 9 Marzec 2007 Witam, wczoraj przeglądałem forum cgt'alka i natknłem się na takie prace, powinny się przydać. http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=132&t=463988 http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=132&t=444533 Ps. narazie głowa przypomina raczej starszego człoweika niż dziecko, zatem pracuj dalej.Pozdrawiam.
Shogun 3D Napisano 9 Marzec 2007 Napisano 9 Marzec 2007 Przepis na shader dziecka: materiał composite, na wierzchu z alphą plamistą materiał z diffuse 92 45 3, zaś pod spodem materiał z diffuse 234 201 232. W miarę rozwoju dziecka alpha się rozrasta, czyli materiał na wierzchu zanika.
Pierzak Napisano 9 Marzec 2007 Autor Napisano 9 Marzec 2007 dzieki za referencje i pomysl na shader. jak dorzuce do tego jeszcze texture to mysle ze bedzie ok. dzis wieczorkiem wrzuce kolejn aktualizacje siatki i byc moze rozlozone UV-ki Zgodnie z zapowiedza poprawilem siatke jest juz nos i uszy. Usta tez sa ladniejsze i troche wiecej geometrii wokolicach oczu. UV-ki tez sa rozlozone ale bede musial jeszcze nad nimi popracowac szczegolnie w okolicach skroni i dolnej wargi http://pierzak.com/max3dpl/dziecko/dziecko005template.jpg http://pierzak.com/max3dpl/dziecko/dziecko006.jpg
Innos Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 Czy to dziecko ma ucho? Bo nie widze nic oprócz wypustki jakiejs. Fajnie się zapowiada ale muszi więej popracowac nad realizmem
Pierzak Napisano 10 Marzec 2007 Autor Napisano 10 Marzec 2007 Dzieciak ma ucho Poprawilem UV-ki. http://www.pierzak.com/max3dpl/dziecko/dziecko007.jpg moj plan pracy to: - podstawowa tekstura - grymas twarzy - oczy - poprawki tekstury i dodanie detali - bump i specular a dalej to zobaczymy :)
..::Krzysiek M::.. Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 Witam !! Wydaje mi się że siatka jest za bardzo gęsta później będzie Ci trudno poprawiać jakieś nierówności. Pooglądaj siatki na forum , Tadzioo i Nielot wystawiali gdzieś siatki z CG talk'a Pozdro !!
Pierzak Napisano 10 Marzec 2007 Autor Napisano 10 Marzec 2007 Wydaje mi się że siatka jest za bardzo gęsta Robie model high poly wiec mysle ze jest ok.:) pozdro
..::Krzysiek M::.. Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 A pokazałbyś tył głowy dziecka z włączonym mesh smooth i schowaną siatką ??
Pierzak Napisano 10 Marzec 2007 Autor Napisano 10 Marzec 2007 A pokazałbyś tył głowy dziecka z włączonym mesh smooth i schowaną siatką ?? prosze bardzo:
..::Krzysiek M::.. Napisano 11 Marzec 2007 Napisano 11 Marzec 2007 Witam !! czy te zejście nie est czasami za płaskie ?? Pozdrawiam
Kedzior Napisano 11 Marzec 2007 Napisano 11 Marzec 2007 Witam. Mógłbyś przyspieszyć modelowanie, bo mam podobny temat i przydadzą mi się wskazówki :). Pozdrawiam
Pierzak Napisano 11 Marzec 2007 Autor Napisano 11 Marzec 2007 Witam. Mógłbyś przyspieszyć modelowanie, bo mam podobny temat i przydadzą mi się wskazówki :). Pozdrawiam spoko. dzis cos wrzuce. troche sie rozchorowalem i nie wychodzi mi siedzenie przy kompie. leze ciagle i gram na PSP. zaczalem prace nad tekstura. narazie bez rewelacji ale niedlugo bedzie cos konkrentego.
Pierzak Napisano 11 Marzec 2007 Autor Napisano 11 Marzec 2007 pierwsza wersja a raczej czesc textury http://www.pierzak.com/max3dpl/dziecko/dziecko009.jpg
Pierzak Napisano 14 Marzec 2007 Autor Napisano 14 Marzec 2007 prace nad tekstura trwaja. prace nad grymasem malucha tez. narazie wyglada tak: http://www.pierzak.com/max3dpl/dziecko/dziecko010.jpg mysle ze duzo sie nie zmieni.
peterr Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 hmm kurcze jakiś pr0 powinien sie wypowiedzieć:D w moim odczuciu troche uszy i szyja do stylizacji powinny iść.. pozdrawiam:P
Pierzak Napisano 6 Kwiecień 2007 Autor Napisano 6 Kwiecień 2007 Dlugo sie nie odzywalem ale wreszcie cos zrobilem Oto pierwsza proba tekstury. probuje tez ustawic switalo. http://pierzak.com/max3dpl/dziecko/dziecko011.jpg
Pierzak Napisano 18 Kwiecień 2007 Autor Napisano 18 Kwiecień 2007 kolejny maly update. Na ustach jest doodalem displacement, zrobilem tez mapę specular-u. mecze sie dalej z teksturą a szczególnie z brwiami. a teraz obrazek: http://pierzak.com/max3dpl/dziecko/dziecko013.jpg
adam_m Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 Górna warga, rozumiem dopiero będzie? Coś dziwnego zrobiło mu się na brodzie. Pokaż siatkę. Może być fajnie :)
Pierzak Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Napisano 29 Kwiecień 2007 Zakonczylem prace nad dzieciaczkiem. Dorobilem mu włoski które były dosyć dużym problemem gdyż moj laptop niestety nie bardzo lubi z nimi pracować i często 3ds max obrzygiwał mi ekran błedem braku pamięci i automatycznym zamknięciem programu bez możliwosci zapisania pracy. Dodałem też oczka do których domalowalem odbicia. Dzieciaczek posiada kilka map. Bump, Displacement, Specular i oczywisice Diffuse. Tutaj jest link do ich zmniejszonej wersji: http://www.pierzak.com/max3dpl/dziecko/maps.jpg Tutaj jest link do oryginalnego renderu: http://www.pierzak.com/max3dpl/dziecko/oryginalny_renderW.jpg Tutaj link do renderu po domalowkach (na oczach) oraz korekcji Gamma. http://www.pierzak.com/max3dpl/dziecko/dzieciak_po_domalowkachW.jpg A tutaj link do ostatecznej wersji obrazka z dodaniem głebi ostrości oraz malego szumu: http://www.pierzak.com/max3dpl/dziecko/dzieciak_finalW.jpg
Pierzak Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Napisano 29 Kwiecień 2007 Juro w pracy sprawdze na innym monitorze jak mój dzieciaczek wyglada i byc może dokonam kolejnej korekty gamma.
bartonfink Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 Troche plastikowo , jednak koncowe wrazenie jest bardzo pozytywne. Ten modelik ma to "cos " ciekawego w sobie pozdro
Jonasz_Real Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 trochę małego mózga ma..."piękny" to napewno nie jest.
Pierzak Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Napisano 29 Kwiecień 2007 trochę małego mózga ma..."piękny" to napewno nie jest. Spasł się troche mały tymi polygonami.
krzyhhh Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 całkiem całkiem.. ale fakt .. coś z głową nie tak.. i chyba wyraz twarzy nie ciśnie słów na usta "piękny malec " :) jeśli pozwolisz : tak będzie troszkę lepiej
Pierzak Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Napisano 30 Kwiecień 2007 całkiem całkiem.. ale fakt .. coś z głową nie tak.. i chyba wyraz twarzy nie ciśnie słów na usta "piękny malec " :) jeśli pozwolisz : tak będzie troszkę lepiej no nie wiem. jakies jajo mu zrobiles z glowy.. wole swoja wersje Byc moze powieksze mu troche czolo ale raczej w photoshopie bo znowu mi sie beda wlosy renderowaly do nowego chniskiego roku.
General Straw Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 Oswietlenie i kolory jak najbardziej ok. Natomiast fakt, dzieci nie maja czola jak zawodowy bokser ;).
tadzio Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 szczerze mowiac to on brzydki jest... sorry... znaczy sie modeling jest ok, tylko no... twarz sama w sobie jakas taka "nie piekna"... pozdr
Pierzak Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Napisano 30 Kwiecień 2007 czy mylsicie ze jak mu czaszke wyciagne z lekka w Photoshopie to bedzie to wiecej niz 10% domalowek??
peterr Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 hehe fajnie że ukańczasz :) ja może zdąże ..max jest oporny..cały dzień errorów miałem:P :[ powodzenia:) edit: chyba nie będzie:P
nielot007 Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 mi sie bardzo podoba!! jedziesz dalej ;)
Sanderalek Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 Fajnie ;) a z tyłu w tle mógłbyś dac coś takiego jak na tle teog obrazka http://eur.i1.yimg.com/eur.yimg.com/i/eu/mu/s/400sy.jpg
FlooX Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 jeb jaki łeb nieproporcjonalny, krzywy i w ogole z dupy xD zrób coś jak krzyhhh pokazał :p podro
brumugun Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 Głowa do poprawki, w życiu nie widziałem dzieciaka z takim kształtem czaszki, poprawka krzycha jest ok, ja bym nawet trochę podbródek zmniejszył.
Intervain Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 u malego dziecka mozgoczaszka obejmuje wieksza czesc glowy - u ciebie proporcje sa odwrocone!
Pierzak Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Napisano 30 Kwiecień 2007 Dzieki za uwagi o za malej czaszce. dosztukowalem mu troche czaski w Photoshopie. Jesli przejde przez eliminacje w bitwie to zrobie to w 3d bo to malo roboty tylko dlugi rendering a do 3 maja moge sie z nim nie wyrobic. a tak serio to zapewne dzis na noc nastawie renderowanie :-)
Intervain Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 nadal za malo! oczy powinny byc ponad 1/2 wysokosci glowy w dol [prawie 2/3 jesli to niemowle!] [u doroslego jest 1/2] U ciebie sa 1/3 od czobka glowy...prawie odwrotnie!
adam_m Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Ucho bardzo dziwne. Napracowałeś się a efekt na konkurs: "Małe jest nieudane" ;)
SSn4k3 Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 :DDD Świetnie to wyglada, a zwlaszcza shadery. Ale jest ale:) Wlosy i brwi, nie wiem czemu ale w ogole tu nie pasują;\ Tzn nie do takiego dziecka.
Rekomendowane odpowiedzi