Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej.

Podejmuje wyzwanie i startuje w bitwie. Przedmiotem pracy jest dziecko. Ma byc rozkoszne zeby kazdy powiedzial.. "o jej jaki rozkoszny" :). Jeszcze nie wiem czy bedzie plakal czy sie smial.

W zaleznosci od tego jak mi bedzie szlo i ile bede mial na to czasu (bo dodatkowo studiuje i pracuje) zrobie obrazek fotorealistyczny lub w Pixarowym stylu.

 

Problemy jakie widze na dzien dzisiejszy to:

- wlosy (bo pracuje na laptopie ktory nie jest maszyną marzen)

- shader skory (zeby nie wygladal jak lalka)

- grymas na twarzy malca

- fakt ze nigdy nie przewijalem dziecka i srednio za nimi przepadam :)

 

tutaj sa niektore referencje:

http://pierzak.com/max3dpl/dziecko/dziecko001.jpg

 

a tu kawalek twarzy:

http://pierzak.com/max3dpl/dziecko/dziecko002.jpg

 

Opis po angielski:

 

My picture is showing cute baby. I am trying to show a baby that is nearly crying so that everyone can say: "What a cute little boy...". :-)

  • Odpowiedzi 51
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Yo!

 

Topologicznie to mi to wygląda nieźle, natomiast jeśli chodzi o kształt twarzy to za mocno uwydatnione kości. Policzek powinien być bardziej wypukły, podbródek to samo.

 

Pozdro!

Napisano

spoko spoko. zagescimy, wygladzimy i bedzie ok. robie lowpoly zrby UV-ki rozlozyc dopuki jest prosto.jak zageszcze bedzie mi latwiej. Na szczescie mam znajomych z niemowlakiem wiec na zywosie przyjze :)

Napisano

Przepis na shader dziecka: materiał composite, na wierzchu z alphą plamistą materiał z diffuse 92 45 3, zaś pod spodem materiał z diffuse 234 201 232.

W miarę rozwoju dziecka alpha się rozrasta, czyli materiał na wierzchu zanika.

Napisano

dzieki za referencje i pomysl na shader. jak dorzuce do tego jeszcze texture to mysle ze bedzie ok.

dzis wieczorkiem wrzuce kolejn aktualizacje siatki i byc moze rozlozone UV-ki

 

Zgodnie z zapowiedza poprawilem siatke jest juz nos i uszy. Usta tez sa ladniejsze i troche wiecej geometrii wokolicach oczu.

UV-ki tez sa rozlozone ale bede musial jeszcze nad nimi popracowac szczegolnie w okolicach skroni i dolnej wargi

 

http://pierzak.com/max3dpl/dziecko/dziecko005template.jpg

 

http://pierzak.com/max3dpl/dziecko/dziecko006.jpg

Napisano
Witam. Mógłbyś przyspieszyć modelowanie, bo mam podobny temat i przydadzą mi się wskazówki :).

Pozdrawiam

 

spoko. dzis cos wrzuce. troche sie rozchorowalem i nie wychodzi mi siedzenie przy kompie. leze ciagle i gram na PSP. zaczalem prace nad tekstura. narazie bez rewelacji ale niedlugo bedzie cos konkrentego.

Gość Raffaello
Napisano

za bardzo go przypudrowałeś ;-)

Napisano

Zakonczylem prace nad dzieciaczkiem.

Dorobilem mu włoski które były dosyć dużym problemem gdyż moj laptop niestety nie bardzo lubi z nimi pracować i często 3ds max obrzygiwał mi ekran błedem braku pamięci i automatycznym zamknięciem programu bez możliwosci zapisania pracy.

Dodałem też oczka do których domalowalem odbicia.

Dzieciaczek posiada kilka map. Bump, Displacement, Specular i oczywisice Diffuse.

Tutaj jest link do ich zmniejszonej wersji:

http://www.pierzak.com/max3dpl/dziecko/maps.jpg

 

Tutaj jest link do oryginalnego renderu:

http://www.pierzak.com/max3dpl/dziecko/oryginalny_renderW.jpg

 

Tutaj link do renderu po domalowkach (na oczach) oraz korekcji Gamma.

http://www.pierzak.com/max3dpl/dziecko/dzieciak_po_domalowkachW.jpg

 

A tutaj link do ostatecznej wersji obrazka z dodaniem głebi ostrości oraz malego szumu:

http://www.pierzak.com/max3dpl/dziecko/dzieciak_finalW.jpg

 

 

dzieciak_finalW.jpg

Napisano

całkiem całkiem.. ale fakt .. coś z głową nie tak.. i chyba wyraz twarzy nie ciśnie słów na usta "piękny malec " :)

jeśli pozwolisz :

untitled1oi9.jpg

tak będzie troszkę lepiej

Napisano
całkiem całkiem.. ale fakt .. coś z głową nie tak.. i chyba wyraz twarzy nie ciśnie słów na usta "piękny malec " :)

jeśli pozwolisz :

 

tak będzie troszkę lepiej

 

no nie wiem. jakies jajo mu zrobiles z glowy.. wole swoja wersje

 

Byc moze powieksze mu troche czolo ale raczej w photoshopie bo znowu mi sie beda wlosy renderowaly do nowego chniskiego roku.

Napisano

Dzieki za uwagi o za malej czaszce. dosztukowalem mu troche czaski w Photoshopie. Jesli przejde przez eliminacje w bitwie to zrobie to w 3d bo to malo roboty tylko dlugi rendering a do 3 maja moge sie z nim nie wyrobic. a tak serio to zapewne dzis na noc nastawie renderowanie :-)

 

 

dzieciak_finalW3.jpg

Napisano

:DDD Świetnie to wyglada, a zwlaszcza shadery. Ale jest ale:) Wlosy i brwi, nie wiem czemu ale w ogole tu nie pasują;\ Tzn nie do takiego dziecka.

Gość _Kreska_
Napisano

mi się bardzo podoba, świetna ta buźka :]




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności