SoAd Napisano 12 Marzec 2007 Napisano 12 Marzec 2007 Scena ma przedstawiać holownik , który holuje wielki statek w kanale/porcie. Holownik w zywych kolorach(czerwony, zólty), statek wręcz przeciwnie. Holownik nazywa się GRZMOT. I to w zasadzie wszystko. The scene is about small tugboat towing a big ship in canal or harbor. The tugboat will be in live colors like red and yellow, the ship contrariwise. The tugboat is named "Grzmot"(Thunder). And thats'all. Pierwsze dwa dni pracy:
JohnZi Napisano 12 Marzec 2007 Napisano 12 Marzec 2007 ladny modelik, choc mam nadzieje ze jeszcze dodasz jakies szczegoly:) powodzenia zycze:)
SoAd Napisano 12 Marzec 2007 Autor Napisano 12 Marzec 2007 Oczywiscie ze dodam :) Narazie to w zasadzie malo jest, bo holowniki detali posiadają od groma
ferni Napisano 12 Marzec 2007 Napisano 12 Marzec 2007 nom ładne, miałem taka łudeczke jak bylem malutki i pływałem z nia w wannie (ach te wspomnienia) :)
SoAd Napisano 14 Marzec 2007 Autor Napisano 14 Marzec 2007 praca powstaje w trybie nocnym wiec pare bledow do poprawienia jest. Wiem ze przepalilem render. Pozdro
KryHoo Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 Witaj Wyborny holowniczek. Pomysł bardzo fajny. Jestem ciekaw jaką aurę zamierzasz zrobić. Cicha woda, słoneczny dzionek czy wręcz na odwrót, szalejące fale, sztorm, holownik unoszony bezwładnie na falach z bezsilnie walczącą załogą na pokładzie holujący monumentalnego i ponurego "potwora" (np. zbiornikowiec) o gigantycznej wyporności. [thread=36238]KryHoo -> Małe jest piękne![/thread]
Destroyer Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 super Grzmot! niezłe detale! jak na razie świetnie idzie!
Rafalf Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 Popraw jeszcze ten komin przy wylocie i będzie cacy:)
SirAnen Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 Prosze ciebie ma bys dal jakis polski akcent - niech ciagnie jedna z naszych jednostek morskich :) Ogolem pracka niczego sobie , daj tekstury i bedzie gicior.
SoAd Napisano 14 Marzec 2007 Autor Napisano 14 Marzec 2007 Heh dobry pomysl , ale zanim przejde do textur musze skonczyc modelling Santi o co chodzi z tym kominem??
Rafalf Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 Chodzi mi o te "zmarszczki" :) http://img249.imageshack.us/my.php?image=85060891cu2le6.jpg
Intervain Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 Chodzi mi o te "zmarszczki" :) http://img249.imageshack.us/my.php?image=85060891cu2le6.jpg haha! Ja to samo zauwazylam od razu - i sie zastanawialam z czego on zrobiony :) Czyli cos jest na rzeczy :D ale mi sie baaardzo podoba i caly pomysl przypomina mi obraz Turnera - Temaraire... uwielbiam takie klimaty...[ http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/94/Turner%2C_J._M._W._-_The_Fighting_T%C3%A9m%C3%A9raire_tugged_to_her_last_Berth_to_be_broken.jpg/800px-Turner%2C_J._M._W._-_The_Fighting_T%C3%A9m%C3%A9raire_tugged_to_her_last_Berth_to_be_broken.jpg] 1
KoMic Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 uuu stateczek, hehe, przyznam ze myslalem o czyms bardzo podobnym, tylko ze mial to byc maly statek rybacki wplywajacy do portu, a w tle zaraz za nim spory frachtowiec rybacki, hehe zrezygnowalem, ile mozna robic statki: ] bede czesto zagladal poniewaz lubie takie klimaty: ]
SoAd Napisano 15 Marzec 2007 Autor Napisano 15 Marzec 2007 Dobra wywale te zmarszczki, a na razie update, troche mniej przypalony :) http://www.freewebs.com/soad3d/4.jpg
SoAd Napisano 16 Marzec 2007 Autor Napisano 16 Marzec 2007 Widze ze duze zainteresowanie wiec wrzucam kolejny update modelowanie juz prawie skonczone, a komin naprawiony http://www.freewebs.com/soad3d/5ipol.jpg
ferni Napisano 16 Marzec 2007 Napisano 16 Marzec 2007 świetnie widze ze szczegóły ida do przodu. Pozdro
Intervain Napisano 16 Marzec 2007 Napisano 16 Marzec 2007 aww - taki slodziudki ten cholowniczek :D znacznie lepiej bez tych zmarszczek :)
SoAd Napisano 19 Marzec 2007 Autor Napisano 19 Marzec 2007 Hohoho, witam po weekendzie. Zrobilem sobie małą przerwę w modelowaniu(bo niewiele juz zostało) i zbrałem się za materiały, a w zasadzie to za kolory. Z texturek zrobiłem kadłub i czerwoną część kabiny. Nie wiem tylko, czy jeszcze pardziej "zardzewieć" ten metal. Pozostałe materiały to narazie prowizorka, tyle żeby zobaczyć jak będzie wyglądał schemat kolorów. Trochę posiedziałem tez nad ryjkiem kapitana, i to chyba wszystko na co mnie stać, jeżeli chodzi o organikę. Pozdro 4 all.
Destroyer Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 no kapitan troche taki jak manekin ale stateczek wyszedł super! zresztą chyba i tak nie będzie zbliżenia twarzy kapitana więc powinno wystarczyć :)
SoAd Napisano 19 Marzec 2007 Autor Napisano 19 Marzec 2007 W dodatku będzie zakapturzony w sztormiak :)
SoAd Napisano 20 Marzec 2007 Autor Napisano 20 Marzec 2007 Ludzie zbojkotowali moj watek :) Jedyny Fikolek sie ostal. Troche Niszczacej sily.
Destroyer Napisano 20 Marzec 2007 Napisano 20 Marzec 2007 heh zatkało ich i nie wiedzą co napisać :P zrób jakiś strasznie rzucający się w oczy błąd to sie odezwą :) texturak wygląda ok ale mogłeś render rzucić bo tak to ciężko mi ocenić :) ale ogólenie jest ok:P
Owen Napisano 20 Marzec 2007 Napisano 20 Marzec 2007 Witam ;) bardzo fajny model i tekstury, ale skoro holownik ma byc piekny to czemu tyle rdzy na nim?
Master Kiełbaster Napisano 20 Marzec 2007 Napisano 20 Marzec 2007 ale kapitana to postaw za zabrudzoną szybą :P
SoAd Napisano 21 Marzec 2007 Autor Napisano 21 Marzec 2007 ale kapitana to postaw za zabrudzoną szybą :P Za zabrudzoną szybą, w kapturze i masce:) Jest zardzewiały bo tak! Jak zrobiłem zwykłe materiały to wyglądał jak zabawka. A tymczasem rdzewieje bardziej
SoAd Napisano 23 Marzec 2007 Autor Napisano 23 Marzec 2007 Jakby ktos mial gdzies zdjęcia, z detalami przodów dużych statków To bym sie bardzo ucieszył A tymczasem praca wyglada tak:
VIZjoner Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 Ostrość prosze , ładne - naprawde coś w tym jest.
wain Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 na gorze sa miniaturki. w ponizszych galeriach powinienes znalezc pojedyncze fotki ze statkami plywajacymi jak podejrzewam po tamizie.. moze okaze sie pomocne. niestety nie moge dac linka do bezposrednich zdjec bo taka konstrukcja strony. aha na dole pod wyswietonym obrazkiem jest link do pelnorozdzielczosciowego zdjecia http://www.dpreview.com/gallery/nikond200_samples/ http://www.dpreview.com/gallery/canoneos30d_samples/ http://www.dpreview.com/gallery/pentaxk10d_samples/ http://www.dpreview.com/gallery/pentaxk100d_samples/ http://www.dpreview.com/gallery/canons2is_samples/ moze sie przyda. pozdr. wain
chudy Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 a może spróbuj dać pionowy kadr. chodzi o to żeby pokazać, że Grzmot jest w porównaniu ze statkiem naprawde mały. narazie tak naprawde tego nie widać. a tak poza tym to modelik świetny pozdrawiam
SoAd Napisano 26 Marzec 2007 Autor Napisano 26 Marzec 2007 Heh wlasnie dostalem maila, za bitwa wystartowala:):) Troche w weekend dalem sobie luzu z texturowaniem i powalczylem z kadrem i oswietleniem. Nie jestem jeszcze zadowolony ani z jednego ani z drugiego. texturki nowych obiektow tymczasowe, szczegolnie duzego statku :)
Dirk Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 To już wiem do czego były Ci potrzebne referki holowników:) Mi się to podoba. Może to dziwnie zabrzmi ale takimi klimatami z HL2 mi tu pachnie;) Nie jestem pewny ale skoro na niebie są chmury a jest to zachód/ wschód słońca, to czy nie za mocno oświetlone są niektóre obiekty w scenie?
SoAd Napisano 26 Marzec 2007 Autor Napisano 26 Marzec 2007 To już wiem do czego były Ci potrzebne referki holowników:) Mi się to podoba. Może to dziwnie zabrzmi ale takimi klimatami z HL2 mi tu pachnie;) Nie jestem pewny ale skoro na niebie są chmury a jest to zachód/ wschód słońca, to czy nie za mocno oświetlone są niektóre obiekty w scenie? Heh moze dla tego , ze to moja ulubiona gra :), A poza ty tez byl taki hmm... Pomaranczowy:) Zapomniałem dopisac ze chmury tez tymczasowe. Jak dopracuje oświetlenie, to dopasuje niebo. Mysle jeszcze o scenerii zimowej
SSn4k3 Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 Hmmmm... Za ciasno sie zrobilo troszke. Przydaloby sie poszerzyc kadr, np. jakies molo w poblizu portu, ludzie machają. Powinno byc widac ten duzy statek w calosci, zeby pokazac jako to biedny ale dzielny grzmocik go holuje;)
SoAd Napisano 26 Marzec 2007 Autor Napisano 26 Marzec 2007 Hmmmm... Za ciasno sie zrobilo troszke. Przydaloby sie poszerzyc kadr, np. jakies molo w poblizu portu, ludzie machają. Powinno byc widac ten duzy statek w calosci, zeby pokazac jako to biedny ale dzielny grzmocik go holuje;) Fakt troche klaustrofobicznie sie zrobilo nie zauwazylem tego:( Jak mowiłem będę jeszcze pracował nad kadrem
Sanderalek Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 Fajnie ;) a co ma symbolizować ta ręka na szybie grzmota.... ? ;) pozdrawiam
Destroyer Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 dla mnie bomba! bardzo mi się podoba! jeszcze trzeba troszke doszifować ale już jest super! Fajnie ;) a co ma symbolizować ta ręka na szybie grzmota.... ? ;) pozdrawiam to tyle z kampitana zostało :D
Levus Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 Mi się obrazek podobać:) Cień stateczku super Ci wyszedł! Mankamenty (IMO:P) -ten pas betonu, ten wąski który biegnie zaraz pod brzegiem, ma texture niezbyt fajną, nierealistycznie wygląda i kole w oczy. -to po lewej, statek jak na moje oko, niezbyt mnie przekonuje -obrazek wydaje się pstrokaty trochę, może to kwestia zastosowania takich właśnie textur, może trochę woda nie taka, ale na pewno musisz jeszcze sporo wyciągnąć za pomocą światła! -jeśli chodzi o kompozycję, to spróbuj wydobyć trochę więcej głębi ustawiając kadr delikatnie inaczej, mianowicie: kamera w prawo troszkę, a jej target między statkiem dużym i małym (znaczy mniej wiecej, jeśli wiesz o co mi chodzi, tak trochę więcej pod skosem żeby było). A widać, że stać Cię na to!
SoAd Napisano 26 Marzec 2007 Autor Napisano 26 Marzec 2007 Mi się obrazek podobać:) Cień stateczku super Ci wyszedł! Mankamenty (IMO:P) -ten pas betonu, ten wąski który biegnie zaraz pod brzegiem, ma texture niezbyt fajną, nierealistycznie wygląda i kole w oczy. -to po lewej, statek jak na moje oko, niezbyt mnie przekonuje -obrazek wydaje się pstrokaty trochę, może to kwestia zastosowania takich właśnie textur, może trochę woda nie taka, ale na pewno musisz jeszcze sporo wyciągnąć za pomocą światła! -jeśli chodzi o kompozycję, to spróbuj wydobyć trochę więcej głębi ustawiając kadr delikatnie inaczej, mianowicie: kamera w prawo troszkę, a jej target między statkiem dużym i małym (znaczy mniej wiecej, jeśli wiesz o co mi chodzi, tak trochę więcej pod skosem żeby było). A widać, że stać Cię na to! Calkowicie sie zgadzam, a co do textur to spojrz na poprzednia strone:) dzis sie pobawie ujeciami. Pisane na macu , u mnie quote dziwnie wyglada:)
ETA Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 Rzeczywiście wygląda trooche jak w HL2:), holownik świetny, ale ten duży statek... na początku wydawało mi się, że to jakaś ściana. Dadaj też efekt rozbijającej się o dzioby statków wody.
ferni Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 nom i racja to co pisza wczesniej, a mi podoba sie klimat ale niebo do wymiany i jakos nie czuje ze ten cholownik jest mały, moze zrób ujecie bardziej zdołu z widokiem na ten duzy statek jest jeszcze sporo czasu to mozesz sie pobawic
JohnZi Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 ta reka to pewnie motyw z tytanica:P Ladny renderek wyszedl, ale rzeczywiscie kadr zdaloby sie powiekszyc;]
SoAd Napisano 27 Marzec 2007 Autor Napisano 27 Marzec 2007 Nie ogladalem titanica:) A reka to tylko taki detal, ktory daje do myslenia(jak widac). Zmieniam troche koncepcje nie bedzie tego wielkiego statku, bo sie zadnego sensownego kadru nie da zlapac. Kamery sie juz nizej nie da bo sie utopi:)
chudy Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 zrob pionowy kadr ze statkiem, a wywal ten port ;]
SoAd Napisano 27 Marzec 2007 Autor Napisano 27 Marzec 2007 Wlasnie wpadlem na nowy pomysl ze statkiem, wybrzeze prawdobodobnie wywale, a co do kadru CHUDY to sie pomysli. Podpowiem ze holowniki nie tyko ciagna, ale i pchaja :)
Dirk Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 SoAd, ale te pchające holowniki mają z przodu takie pchacze, którymi pchają;) Przynajmniej tak mi się wydaje. A Grzmot to holownik:) A odnośnie tego nabrzeża to zostaw je tylko oddal je od statków i ustaw podobny kadr jaki chudy pokazał. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi