nielot007 Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Witam!! wyglada calkiem calkiem :) ale szkoda ze odbiegles od conceptu http://www.kronosclub.com/KC/Pics/DP.jpg gdyz wyglada super :) na twoim miejscu bym poprawil tak: -ozywic kolory nadac im zycia :) -frez do wymiany na referce wyglada super -tak samo jak te (nie wiem jak na to sie mowi) kreski nadajace nierownosci :D najpewniej nie ma z tym duzo roboty a efekt jest duzo lepszy :) i pamietaj ze frez itp wszystkie nierownosci sa delikatne ze nawet trzeba sie przypatrzwec zeby zobaczyc je a u ciebie sa nachalnie ;) tyle odemnie :) pozdro i powodzenia
briz Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 Jest małe, ładne, piękne, brakuje jednak jakiegoś głównego elementu na którym można by było zawiesić oko. 1
piksar Napisano 24 Maj 2007 Autor Napisano 24 Maj 2007 łał mam najwięcej odwiedzin w bitwie - dzięki za zainteresowanie
Orangegraphics Napisano 24 Maj 2007 Napisano 24 Maj 2007 a ja najmniej:D hehe:D nie no podoba mi się tylkoja bym przybrudził całość...
piksar Napisano 4 Czerwiec 2007 Autor Napisano 4 Czerwiec 2007 jeszcze jedna próba frezów (za mała rozdziałka bump mapy chyba)
kliment woroszyłow Napisano 4 Czerwiec 2007 Napisano 4 Czerwiec 2007 oj..za duze i zbyt wygładzone te slady po frezie,mam wrazenie ze te ślady powinny miec tylko półkoliste "rowki"...moze przygotuj w szopie samemu taką mape hmmm? ....ale widze ze ciągle dopieszczasz , próbuj próbuj:)
Master Kiełbaster Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 sporo leppiej ale gdzieniegdzie nadal widać pojedyńcze pixele na bump mapie.
chudy Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 teraz tak patrze i jakoś mi sie wydaje, że te elementy, które są frezowane powinny być bardziej srebrne ;]
kliment woroszyłow Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 tez uwazam ze jest znaczaco lepiej.... zrób w corelu czarno białe kręgi w hi res bez tych zbędnych poprzecznych brudów i bedzie ok...ale naprawde teraz jest juz o niebo lepiej. Pozdrawiam!
piksar Napisano 6 Czerwiec 2007 Autor Napisano 6 Czerwiec 2007 jeszcze w wiekszej rozdzialce - lekko zwiekszony bump, zmienione lekko "diamenty" teraz widze że mi sie pochrzaniło cos i znowu stary typ zębatek jest na renderze wieczorem zapuszcze jeszcze raz
infected Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 Dla mnie rewelacja. Uwielbiam maszynerie i wszystko co się z żelastwem kojarzy. Tylko frezy jakieś trochę dziwne - trochę chyba zbyt toporne jak na zegarek. Może węgliki były już zużyte...
krzyhhh Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 piksar chyba faktycznie za mocne.. ja bym próbował z mapami odbić.. daj to nie na bumpa/displ tylko na refl/gloss będzie to symulować wypukłości przez zróżnicowanie odbić ... sam jestem ciekaw czy to będzie wyglądać dobrze Pozdro
piksar Napisano 7 Czerwiec 2007 Autor Napisano 7 Czerwiec 2007 piksar chyba faktycznie za mocne.. ja bym próbował z mapami odbić.. daj to nie na bumpa/displ tylko na refl/gloss będzie to symulować wypukłości przez zróżnicowanie odbić ... sam jestem ciekaw czy to będzie wyglądać dobrze Pozdro mapa przeniesiona do slotu reflection : tu wiekszy :
krzyhhh Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 hm.. delikatne to to jest, ale nie w ta strona .. wygląda jak by było jakimś pyłem posypane. Proponuję dać tą mapę tylko na glossines. pozdro
Kedzior Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 Myślałeś może by zmienić perspektywę? Obrazek może nabrał by więcej dynamiki, tak sądzę ;D
piksar Napisano 9 Czerwiec 2007 Autor Napisano 9 Czerwiec 2007 Myślałeś może by zmienić perspektywę? Obrazek może nabrał by więcej dynamiki, tak sądzę ;D dzieki za komentarze, nie bedzie juz czasu na zmiany - renderuje ostatni raz w wiekszej rozdzialce i czas zamykac projekt - zabawa ciekawa byla W najsmielszych planach nie myslalem ze watek bedzie mial taka ogladalnosc łał 10500 odwiedzin a myslalem ze watek Intervan pozostanie niedoscgniony a tu z ttaaddkkiem prawie go dopadlismy.
piksar Napisano 10 Czerwiec 2007 Autor Napisano 10 Czerwiec 2007 Dobra - definitywny koniec - update w pierwszym wątku
Cruzh3r Napisano 10 Czerwiec 2007 Napisano 10 Czerwiec 2007 a może jakko post produkcje spłaszcz go troche. Gdyby kamera była bardziej panoramiczna to dużo byś uzyskał na takim efekcie. pozdro
krzyhhh Napisano 10 Czerwiec 2007 Napisano 10 Czerwiec 2007 rewelka piksar! szlify wyszły bardzo ładnie:]
Hindus Napisano 10 Czerwiec 2007 Napisano 10 Czerwiec 2007 No No piksar bardzo ładny ten Twój zegarek i duzo detali widzę. Fajne oswietlenie i dobry render :) Gratki
Loki Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 rewelacyjne wykonanie, swietny render (widze ze przydaly sie rady z forum zegarmistrzowskiego dotyczace szlifowania :D, mieli chlopaki racje duuuuzo realizmu :) jednym slowem: MISZCZOSTFO! :)
dokturpotfor Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 re: Piksar o... znalazlem ze nie tylko tobie sie ten zegarek po nocach marzy. :) http://www.zvisuel.com/site/en/index.html http://www.anandtech.com/IT/showdoc.aspx?i=3057&p=9
Rekomendowane odpowiedzi